Die link doet het ook nogquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
http://fillmywetstinkyholewithyourlog.com/
Ok.quote:Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Zin in beats & bleeps! 30+ namen in de pocket.... Spreek jullie morgen! #LL11
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:27 schreef Lastpost het volgende:
Ik kan uit het lijstje van de OP, kan niet meer gaan door omstandigheden.
inb4 Mexicaantje. kaartje-vraagquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:27 schreef Lastpost het volgende:
Ik kan uit het lijstje van de OP, kan niet meer gaan door omstandigheden.
Aasgiertje. hier al een tijdje niet meer gezien eigenlijk. Leeft ze nog welquote:
Morgenavond een paar honderd kaarten op Marktplaats te koopquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef N-E-R-D het volgende:
nu maar hopen dat het geen deceptie word, zou wel erg zijn met 30+ namen
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Morgenavond een paar honderd kaarten op Marktplaats te koop
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 13-07-2011 om 20:47:39En daarom: koop ook geen kaarten op Marktplaats! RT @contrapunt: De gast die mij oplichtte lowlands : http://bit.ly/ooQ4cz reageer retweet
Wat loopt Bob nou te zeiken, hun kunnen een beter systeem opzetten maar hebben daar geen zin in. Wat moet je dan met je ticket doen, weggooien?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 13-07-2011 om 20:47:39En daarom: koop ook geen kaarten op Marktplaats! RT @contrapunt: De gast die mij oplichtte lowlands : http://bit.ly/ooQ4cz reageer retweet
niet uitverkopen bedoel je?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:00 schreef N-E-R-D het volgende:
ja pukkelpop heeft daar wel een goed systeem voor geloof ik.
Yeahquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef julian6 het volgende:
Kom maar op met die elektronische namen
Bobje tweet alleen tijdens kantoorurenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef vaasinbloem het volgende:
Het is al morgen, waar zijn die namen dan?
Als ik wakker word rond 12u zijn ze er waarschijnlijk al gelukkigquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:10 schreef N-E-R-D het volgende:
Shit man word weer eeuwen wachten op die namen... Vrij zijn sucks
quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:03 schreef WeezerButler het volgende:
Goeiemorgen Bob, ik zit er klaar voor. In een "'Prepared for the worst" stemming
[ afbeelding ]
Wie de neuk is Pitbull. En ik ken best wel wat namen, dus dat gaat never nooit niet de headliner worden.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:03 schreef WeezerButler het volgende:
Goeiemorgen Bob, ik zit er klaar voor. In een "'Prepared for the worst" stemming
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie de neuk is Pitbull. En ik ken best wel wat namen, dus dat gaat never nooit niet de headliner worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of combo met Macy Gray (Request Line)quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:32 schreef N-E-R-D het volgende:
Als bep terplekke Fergie afschiet en dan Joints and Jams inzet mag het van mij.
Oh die gast... kolere zeg, dat als headliner willen is nog erger dan de Zwarte Ogen Erwtjesquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:33 schreef friekin_ het volgende:
Ik hoop opJaaa, The Lonely Island.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:33 schreef friekin_ het volgende:
Ik hoop opjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dick in a box
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ja hequote:Op donderdag 14 juli 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die kende ik nog nietBijna briljanter dan The Golden Rule
Prepare for the worst... Hmmm... Hemaworst?quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:03 schreef WeezerButler het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben altijd jaloers als ik mensen op een boot zie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik moet nog steeds Akon opzetten binnen een half uur na de seks
Kloptquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:41 schreef ondeugend het volgende:
Was dour dit weekend niet?
Ik ga voor ze duimen dat het weer daar zooo gaat meevallen.
Misschien hebben ze net een beetje mazzel?quote:
quote:
Admiral Freebie speelde ook al met die worst ; the worst is yet to comequote:Op donderdag 14 juli 2011 10:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Prepare for the worst... Hmmm... Hemaworst?
kut he.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:53 schreef vaasinbloem het volgende:
Stomme kutmensen twitteren zodat ik telkens denk dat er nieuwe namen zijn
Ik had mijn beste maat meegenomen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers als ik mensen op een boot zie.
Ik was mijn witte sneakers vergeten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had mijn beste maat meegenomen!
Bedankt dat je me er op wijst...quote:
heb gewoon deze open staan http://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bobquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:53 schreef vaasinbloem het volgende:
Stomme kutmensen twitteren zodat ik telkens denk dat er nieuwe namen zijn
30 namen foutloos typen duurt wel even.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:06 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
heb gewoon deze open staan http://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bob
Duurt wel lang is al 12:00 geweest
* Gitaarmat mompelt iets over kaplaarzen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bedankt dat je me er op wijst...
* stbabylon mompelt iets over Lichtenvoorde waar hij vanavond heen gaat...
fulltime job voor die dikke bobquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
30 namen foutloos typen duurt wel even.
Kantoortijden, hij heeft nog tot 17.00u.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:20 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
fulltime job voor die dikke bob
Quoted. Waar woon je?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Als Daft Punk komt geef ik vanavond een pre-party bij mij thuis.
Waterdichte, hoge, leren wandelschoenen, moet goed komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:11 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
* Gitaarmat mompelt iets over kaplaarzen.
tot 17uquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:43 schreef Strychnos het volgende:
Uh hoe lang moeten we nog wachten dan?
Tweetdeckquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:11 schreef indiaantje89 het volgende:
TIK - TAK - TIK - TAK - TIK - TAK - TIK -TAK - TIK - TAK - TIK - TAK
Ahhhhhhhhhh Rapid Razor Bob schiet aub eens op :p ik wil namen!
Door dit weer heb ik ook niets nuttigers te doen dan te F5'en op rapid razor bobs twitter account
Idd het was te verwachten maar jammer dat er alleen dance namen bekend zijn gemaakt vandaag. Waar ik eigenlijk niet echt iets leuks van vindquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Overigens blijft mijn piemel bij die namen gewoon hartstikke slap...
Nou dat dus!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:42 schreef ranja het volgende:
Ik wil meer bands. Al die dance en electro dingen zijn aardig voor erbij maar meer ook niet.
Enige echt bekende nummer van Zombie Nationquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef julian6 het volgende:
Zombie nation haha, wist niet eens dat deze van hem was
x-ray naam? klinkt wel relaxtquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef Junkie het volgende:
AKS!![]()
Nu hopen dat Selah Sue ook meedoet.
X-Ray of Bravo, maakt niet uit... Ik ben erbij.quote:
Op een festival als LL vind ik dit soort muziek altijd erg relax..maar ik kan me maar niet ontrekken aan de gedachte dat men in de films van de jaren 80-90 dit soort gebliep gebruikten als illustratie voor toekomstmuziek. Hadden ze nog gelijk ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
X-Ray of Bravo, maakt niet uit... Ik ben erbij.
Het is echt zo gaaf.
Nog eentje om het af te leren.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Zitten toch weer wat vette namen bij zeg. Amon Tobin, Fake Blood, Zombie Nation.
Maar ik verwachtte weer eens teveel(chemical brothers)
Haha, heel herkenbaar!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op een festival als LL vind ik dit soort muziek altijd erg relax..maar ik kan me maar niet ontrekken aan de gedachte dat men in de films van de jaren 80-90 dit soort gebliep gebruikten als illustratie voor toekomstmuziek. Hadden ze nog gelijk ook
Dat kan nog, dat lijkt me een alpha naam terwijl dit vooral x-ray en misschien wat bravo namen waren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar ik verwachtte weer eens teveel(chemical brothers)
Komt nog wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:20 schreef PiRANiA het volgende:
Maar goed, geen feestje bij Gitaarmat dus.
grooverider uiteraard. maar ja ook al 10 jaar irrelevant.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:16 schreef julian6 het volgende:
Nymfo uiteraard ook heel blij meeStaat er nog meer drumnbass tussen trouwens?
Snap jij het wel?quote:
get with the timesquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:26 schreef LatonOne het volgende:
deadbeat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kyle hall & tensnake![]()
![]()
![]()
Jammer voor de band liefhebbers maar ja.. get with the times
dat heb je altijd met elektronische namenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Blijft grappig om te zien dat iedereen weer andere namen prefereert en kent bij zo'n post.
neem aan van wel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef willemwaus het volgende:
Komt er trouwens nou nog meer of was dit alles? (missen er nog 20 ofzo toch?)
20 wat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef willemwaus het volgende:
Komt er trouwens nou nog meer of was dit alles? (missen er nog 20 ofzo toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |