Prepare for the worst... Hmmm... Hemaworst?quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:03 schreef WeezerButler het volgende:
Goeiemorgen Bob, ik zit er klaar voor. In een "'Prepared for the worst" stemming
[ afbeelding ]
Ik ben altijd jaloers als ik mensen op een boot zie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik moet nog steeds Akon opzetten binnen een half uur na de seks
Kloptquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:41 schreef ondeugend het volgende:
Was dour dit weekend niet?
Ik ga voor ze duimen dat het weer daar zooo gaat meevallen.
Misschien hebben ze net een beetje mazzel?quote:
quote:
Admiral Freebie speelde ook al met die worst ; the worst is yet to comequote:Op donderdag 14 juli 2011 10:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Prepare for the worst... Hmmm... Hemaworst?
kut he.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:53 schreef vaasinbloem het volgende:
Stomme kutmensen twitteren zodat ik telkens denk dat er nieuwe namen zijn
Ik had mijn beste maat meegenomen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers als ik mensen op een boot zie.
Ik was mijn witte sneakers vergeten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had mijn beste maat meegenomen!
Bedankt dat je me er op wijst...quote:
heb gewoon deze open staan http://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bobquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:53 schreef vaasinbloem het volgende:
Stomme kutmensen twitteren zodat ik telkens denk dat er nieuwe namen zijn
30 namen foutloos typen duurt wel even.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:06 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
heb gewoon deze open staan http://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bob
Duurt wel lang is al 12:00 geweest
* Gitaarmat mompelt iets over kaplaarzen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bedankt dat je me er op wijst...
* stbabylon mompelt iets over Lichtenvoorde waar hij vanavond heen gaat...
fulltime job voor die dikke bobquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
30 namen foutloos typen duurt wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |