Bobje tweet alleen tijdens kantoorurenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef vaasinbloem het volgende:
Het is al morgen, waar zijn die namen dan?
Als ik wakker word rond 12u zijn ze er waarschijnlijk al gelukkigquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:10 schreef N-E-R-D het volgende:
Shit man word weer eeuwen wachten op die namen... Vrij zijn sucks
quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:03 schreef WeezerButler het volgende:
Goeiemorgen Bob, ik zit er klaar voor. In een "'Prepared for the worst" stemming
[ afbeelding ]
Wie de neuk is Pitbull. En ik ken best wel wat namen, dus dat gaat never nooit niet de headliner worden.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:03 schreef WeezerButler het volgende:
Goeiemorgen Bob, ik zit er klaar voor. In een "'Prepared for the worst" stemming
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie de neuk is Pitbull. En ik ken best wel wat namen, dus dat gaat never nooit niet de headliner worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of combo met Macy Gray (Request Line)quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:32 schreef N-E-R-D het volgende:
Als bep terplekke Fergie afschiet en dan Joints and Jams inzet mag het van mij.
Oh die gast... kolere zeg, dat als headliner willen is nog erger dan de Zwarte Ogen Erwtjesquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:33 schreef friekin_ het volgende:
Ik hoop opJaaa, The Lonely Island.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:33 schreef friekin_ het volgende:
Ik hoop opjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dick in a box
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ja hequote:Op donderdag 14 juli 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die kende ik nog nietBijna briljanter dan The Golden Rule
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |