Artikelen met verschillende levertijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Oh da's mooi, als je je bestelling splitst omdat er iets pas eind augustus leverbaar is, mag je tegenwoordig wel twee keer verzendkosten betalen.
Ik hoefde dat eerst ook nooit, maar als ik er nu voor kies voor deelleveringen, wordt er voor het tweede deel ook 4,90 verzendkosten bijgegooid.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:56 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Laatste reactie:
[..]
Artikelen met verschillende levertijden
Als de artikelen die je hebt besteld verschillende levertijden hebben, kun je er voor kiezen een deel van de bestelling te ontvangen of alles tegelijk. Als je eerst een deel wilt ontvangen, sturen we je de rest van de bestelling zodra deze artikelen leverbaar zijn. Je hoeft verder niets te doen en er worden geen extra bezorgkosten in rekening gebracht.
Als je je bedenkt en besluit dat je artikelen die nog niet zijn verstuurd niet meer wilt, kun je ze gewoon uit je shoppingbag halen door naar Mijn H&M te gaan of door de Klantenservice te bellen op 0900-1988 ( 7,5 cent per gesprek, excl. kosten mobiele telefoon)
-
Ik hoef nooit dubbel te betalen dan hoor? Gewoon 1 keer, ook als ze het gewoon op aparte levertijden bezorgen.
Ik heb ook de indruk dat het veranderd is inderdaad, bij mij stond er ineens ook 4,90 bij al dacht ik eerst dat het kwam door het artikel dat eruit gegooid was, maar nu ik het me bedenk was het daarvoor ook al....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoefde dat eerst ook nooit, maar als ik er nu voor kies voor deelleveringen, wordt er voor het tweede deel ook 4,90 verzendkosten bijgegooid.
Dat had ik vorige week ook opeens, maar ik zie nu dat die 4.90 weer weg is..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoefde dat eerst ook nooit, maar als ik er nu voor kies voor deelleveringen, wordt er voor het tweede deel ook 4,90 verzendkosten bijgegooid.
Ja, nu is zijn de verzendkosten weggehaald, bij de tweede deellevering staat nu 0 . Maar dat deelleveren is ook nog een beetje vaag, want nu heb ik een deellevering die volgende week moet komen, en in de tweede deellevering zitten een artikel van eind juli en eentje van eind augustus. Pleur die van juli dan bij elkaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook opeens, maar ik zie nu dat die 4.90 weer weg is..
je kan toch pas vanaf 19 euro bestellen? knap als je verzendkosten hoger zijn dan 19 euroquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil ook sokken kopen maar de verzendkosten zijn duurder dan wat ik wil
Koop ze dan in de winkel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb de boel nog een paar keer gesplitst en bij elkaar gemikt en toen waren de verzendkosten verdwenenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Koop ze dan in de winkel.
Wel apart trouwens...een paar maanden geleden viel het me op dat ik opeens 5 euro verzendkosten moest betalen bij een deellevering. Toen werd hier, ik dacht zelfs door meerdere personen, gezegd dat dat altijd al zo was.
En nu wordt er verbaasd gereageerd op die 5 euro. Wat natuurlijk ook terecht is, aangezien het in hun eigen voorwaarden anders staat (wat ik ook al had aangehaald toen de site vernieuwd werd).
Wow, mooi, laat ik die snel nog bij mn bestelling gooienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:37 schreef Mutsefluts het volgende:
Raar, die wisselende verzendkosten. Bij mijn zonet geleverde deellevering (die stiekem gewoon enorm was) stond heel groot: lev. kosten: ¤ GRATIS, alsof ik alleen hoofdletters begrijp![]()
Ik had weer een monsterbestelling, en ik hou baggerweinig! Goed voor m'n portemonnee, want ik hou minder dan ik nog aan tegoed open had staan! Het tofste is de jurk van Wateraid, die wonderbaarlijk genoeg ook normale vrouwen goed staat![]()
[ afbeelding ]
Haha dan is het beter om naar de winkel te gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef vault_tec het volgende:
30 maar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij komt er echt een belachelijk grote bestelling aan nuiets van 30 items ofzo? wel veel sale, maar dat pakket is denk ik huuuge en komt vast net als ik een midweekje weg ben....
Ja? Ik vond ze te dun (schenen door) en ze waren van dat goedkoop ribstof gemaakt, slechte kwaliteit. Ik denk dat die vorm er niet lang in blijft.quote:
Dit zijn die van viscose, die heb ik ook. Die ribstof heb ik geen ervaring mee, maar vind ik nooit zo'n fijn vallende stof.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja? Ik vond ze te dun (schenen door) en ze waren van dat goedkoop ribstof gemaakt, slechte kwaliteit. Ik denk dat die vorm er niet lang in blijft.
Vertel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef alors het volgende:
Overigens is die viscose ook wel wat doorzichtig, maarja daar heb ik mijn oplossingen wel voor
Ah, ja ik had ze allebei in mijn bestelling, die ribstof ziet er gewoon cheap uit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef alors het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/A45%2082829%2084013%2008%203008%202.jpg]&set=key[rotate],value[-1.9]&set=key[width],value[733]&set=key[height],value[857]&set=key[x],value[238]&set=key[y],value[1420]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
^ viscose
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/A55%2082916%2084013%2091%203928%205.jpg]&set=key[rotate],value[-9.5]&set=key[width],value[648]&set=key[height],value[758]&set=key[x],value[371]&set=key[y],value[363]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
^ ribstof
Overigens is die viscose ook wel wat doorzichtig, maarja daar heb ik mijn oplossingen wel voor
Binnen een paar werkdagen!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:35 schreef verregentmeisje het volgende:
Weet iemand hier hoe lang het normaal duurt totdat er gereageerd wordt op een email?
quote:
als je alles terugstuurt niet, anders wel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
En ik neem aan dat als iets niet past je de 5 euro aan verzendkosten kwijt bent?
Aah, mooi. Ik heb allemaal hetzelfde artikelquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:24 schreef alors het volgende:
[..]
als je alles terugstuurt niet, anders wel.
quote:
Dat heb ik ook..quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:31 schreef Sandous het volgende:
ligt het nou aan mij. Ik stop de hele tijd dingen in mn mandje,wat meisjesrokjes, ballerina's voor mezelf en nog een topje en jurkje voor de kleine hier.
Als ik naar mijn shoppingbag ga is ie leeg. Ga ik weer naar de site staan ze er gewoon nog allemaal op.
pfff
Denk dat het ermee te maken heeft dat het toch uitverkocht is ,quote:
zo blij met deze broekenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
bestelling is er en alles mag blijven
Heb alleen een andere jeans gekregen fit Now limited edition, moest boyfriend zijnook is de gekregen jeans veel donkerder en de naad is anders dan op de afbeelding heb ik t idee maar hij zit wel mooi en lekker (en passende jeans en ik zijn een dramacombi dus hij mag gewoon blijven en prijs van de andere was 19.95 dus deze is vast niet snel goedkoper
verder:
en ook de donkerdere kleur
Ik hoop maar niet dat dat voor de broekjes/shorts geldt die ik besteld hebquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:16 schreef wyccie het volgende:
Dezelfde singletjes als die ik een jaar eerder had besteld zijn nu veel smaller geworden in dezelfde maat.
jupquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:04 schreef karoltje het volgende:
Weet iemand de 25% korting code? (Of andere codes.)
Daar heb ik ook last van met het satijnen jurkje, helaas. Maat 36 is het nét niet, omdat ik een ietwat bredere borstkas heb waardoor het te strak zit met adem halen. Maat 38 daarentegen zit weer te groot, voornamelijk aan de bovenkant teveel ruimte over. Ziet er ook niet zo charmant uit. Dus ik vrees dat ik ze beiden maar weer terugstuur.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:00 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Dat satijnen jurkje is echt super leuk.. Alleen maat 36 zit heel strak en dat voel je echt als je ademhaalt, alleen maat M zit bij men borsten weer een beetje te los, en het jurkje is dan ook iets langer wat ik niet echt handig vind.. Dus zo nog even maat M passen kijken of hij dan ook leuk staat. Apart model, niet iets wat ik gewend ben, maar vind hem echt heel erg leuk! Super blij!
En nog een jurkje houd ik die stond ook erg leuk!
er staat van voor, dat betekent vanaf, dus er staan dat ook een aantal kleuren bij die niet in de sale zijn...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is dit voor faal?
[ afbeelding ]
Dan klik ik er op saat er: '19,95'. Sale zegt 2,95 en bovendien dat hij 17,95 WAS. Waar komt uberhaupt die 19,95 vandaan?
En dit? Weet iemand het verschil tussen de twee kussens?
[ afbeelding ]
Artikel nr. 95-8824 ben ik inmiddels achter =)quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:01 schreef Probability het volgende:
Heeft hier het broekje onlangs nog van op de site gestaan?
http://link.marktplaats.nl/456077442
[ afbeelding ]
deze dus, maat 34
http://v4vanity.com.my/browse/lingerie/hm-string-briefs.html
[ afbeelding ]
Maar wat is 19,95 dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:37 schreef alors het volgende:
[..]
er staat van voor, dat betekent vanaf, dus er staan dat ook een aantal kleuren bij die niet in de sale zijn...
Mja. Maar dan zou dat de enige kleur van ALLE kussens geweest zijn dat 17,95 was. De rest staat namelijk allemaal als 19,95.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:06 schreef Tegan het volgende:
Ik lees het als. Dat kussen komt in verschillende kleuren van 17,95 tot 19,95. En een van de 17,95-kussens is momenteel maar 2,95.
Is die er ook in andere kleuren?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef alors het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093527%2017009%2058%205592%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Zelfde probleem hier, ik stuur hem denk ik ook terug, want te strak is niets en te wijd ook niet. Helaas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef bluejean het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van met het satijnen jurkje, helaas. Maat 36 is het nét niet, omdat ik een ietwat bredere borstkas heb waardoor het te strak zit met adem halen. Maat 38 daarentegen zit weer te groot, voornamelijk aan de bovenkant teveel ruimte over. Ziet er ook niet zo charmant uit. Dus ik vrees dat ik ze beiden maar weer terugstuur.Superjammer, want het jurkje is
.
Denk dat het bij de grijze nog wel mee valt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
^^ ik vind t maar een boeren schort eigenlijk.
Misschien moet je die "aan" zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |