Omdat ze geen Pro-tour licentie hebben?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef TheArt het volgende:
Waarom, echt waarom, zeggen al die domme knakkers van de NOS (Smeets, Dijkstra, maar ook Gio Lippens net op de radio) dat Saur een 'kleine Franse ploeg is'. Domme koeien, Saur is net zo groot als FDJ, Cofidis en Europcar.
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef Nober het volgende:
Ik verdenk die Gutierrez trouwens van doping, hij was gisteren ook al mee. En omdat Rojas (een Spanjaard!) zijn ploegmaat is en het groen heeft wordt die verdenking sterker.
Logisch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef Nober het volgende:
Ik verdenk die Gutierrez trouwens van doping, hij was gisteren ook al mee. En omdat Rojas (een Spanjaard!) zijn ploegmaat is en het groen heeft wordt die verdenking sterker.
AG2R is de enige Franse ploeg met een World Tour licentie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:15 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Omdat ze geen Pro-tour licentie hebben?
Bovendien is Fuentes ook een Spanjaard, dus moet het wel zo zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef Nober het volgende:
Of hij heeft gewoon goede vorm nu?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef Nober het volgende:
Dat hebben FDJ, Cofidis en Europcar ook niet. Daarom zeg ik het juist. Ze zijn alle vier gewoon even groot.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:15 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Omdat ze geen Pro-tour licentie hebben?
Saur bestaat al 2 jaar. Is dus geen sprake van.quote:
Omdat ze niet uitgenodigd worden voor de grotere wedstrijden, dit in tegenstelling tot andere Franse teams?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef TheArt het volgende:
Waarom, echt waarom, zeggen al die domme knakkers van de NOS (Smeets, Dijkstra, maar ook Gio Lippens net op de radio) dat Saur een 'kleine Franse ploeg is'. Domme koeien, Saur is net zo groot als FDJ, Cofidis en Europcar.
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef Nober het volgende:
Ja, oke. Vergeleken met andere Franse ploegen is het geen kleine ploeg misschien. Geef ik je gelijk in. Maar Continental ploegen zijn toch wel wat kleiner dan die in de Pro-Tourquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
AG2R is de enige Franse ploeg met een World Tour licentie.
Ik hoop dat je niet gelijk krijgt, het heeft weinig zin om de Rabo's bijna allemaal in het peloton te laten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:13 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Rabo kennende nemen ze niet zoveel "risico" dat ze 2 man vooruit sturen... 1 en dan vind de Breuk het wel mooi geweest denk ik...
Maakt ze dat een kleinere ploeg? Naar mijn idee niet. Ze zijn gewoon van hetzelfde niveau. Daarnaast zijn ze in heel wat ASO-koersen wel uitgenodigd (Waalse Pijl, L-B-L, Dauphine).quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat ze niet uitgenodigd worden voor de grotere wedstrijden, dit in tegenstelling tot andere Franse teams?
Tuurlijk, maar het wordt nooit gezegd bij die andere drie Franse ProContinental-ploegen. Daar doelde ik meer op. Daar stoor ik me gewoon aan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ja, oke. Vergeleken met andere Franse ploegen is het geen kleine ploeg misschien. Maar Continental ploegen zijn toch wel wat kleiner dan die in de Pro-Tour
Ja, maar hoe komt dat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:16 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon goede vorm nu?
Saur, die kent u nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maakt ze dat een kleinere ploeg? Naar mijn idee niet. Ze zijn gewoon van hetzelfde niveau. Daarnaast zijn ze in heel wat ASO-koersen wel uitgenodigd (Waalse Pijl, L-B-L, Dauphine).
Ja, dan is het wel vreemd inderdaad. Maar je hebt het wel over de NOS, als daar iets zo is, dan is het ook zo en blijft het ook zo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het wordt nooit gezegd bij die andere drie Franse ProContinental-ploegen. Daar doelde ik meer op. Daar stoor ik me gewoon aan.
Ooit van Bernhard Kohl gehoord?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan toch, Pieken en dalen. Ooit daarvan gehoord?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef Szura het volgende:
Als zelfs Ajacied422 je moet corrigeren op wielergebied dan snap je er écht helemaal niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |