Kan me niet voorstellen nee. Bij de Giro kijk ik wel eens waar ze zitten als ze door prachtige landschappen rijden, maar Italie is dan ook vele malen mooier dan Frankrijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:25 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Zijn er serieus mensen die met de kaart op schoot hier naar kijken? #moetnietgekkerworden
Opgave van Jurgen Van de Wallequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef larry91 het volgende:
Zo net terug van zelf fietsen, nog iets belangrijks gemist buiten dat Hoogerland in de kopgroep zit?
Opgave Jürgen van der Walle.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef larry91 het volgende:
Zo net terug van zelf fietsen, nog iets belangrijks gemist buiten dat Hoogerland in de kopgroep zit?
Nee hoor, heb het ook wel gehad met Boogerd. Misschien dat hij verfrissender is tijdens de bergritten maar op het vlakke hoeven er geen 3 verslaggevers te zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef Sunshineboy het volgende:
Van mij hoeft Boogaerd niet te komen. Ik vind herbert en Maarten veel leuker samen![]()
Ik besef dat ik één van de weinige hier ben...
Let maar eens op hoe vaak Boogerd Hebert en Maarten verbetert, of dat hij iets ziet wat zij niet zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef Sunshineboy het volgende:
Van mij hoeft Boogaerd niet te komen. Ik vind herbert en Maarten veel leuker samen![]()
Ik besef dat ik één van de weinige hier ben...
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het ook wel gehad met Boogerd. Misschien dat hij verfrissender is tijdens de bergritten maar op het vlakke hoeven er geen 3 verslaggevers te zijn.
Ja dragen ze nog steedsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef Chiappucci het volgende:
Weet iemand toevallig of de leider in het ploegenklassement nog gele rugnummers draagt?
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef Chiappucci het volgende:
Weet iemand toevallig of de leider in het ploegenklassement nog gele rugnummers draagt?
Matthew Lloyd noemde Euskatel-renners altijd "Bleeding Carrots" omdat hij zoveel oranje shirt naast hun fiets zag liggen vorig jaarquote:Euskatel bakt er helemaal niks van, maar gelukkig hebben ze nog wel de mooiste shirts van het peloton dus dat is in ieder geval iets
Zover ik weet wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef Chiappucci het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar ik vind het gekeuvel van van Herbert en maarten prima in die vlakke ritten. Ze hebben toch tijd zat om te bepalen wie weg springtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Let maar eens op hoe vaak Boogerd Hebert en Maarten verbetert, of dat hij iets ziet wat zij niet zien.
Ze zouden gewoon naar Sporza moeten luisteren en navertellen wat José en Michel zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik vind het gekeuvel van van Herbert en maarten prima in die vlakke ritten. Ze hebben toch tijd zat om te bepalen wie weg springt
Mooie quote van Lloyd jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Matthew Lloyd noemde Euskatel-renners altijd "Bleeding Carrots" omdat hij zoveel oranje shirt naast hun fiets zag liggen vorig jaar
quote:They just fall off. There's no reason why. You'll just be riding along and there they'll be like a bleeding carrot in the middle of the road lying in pain.
Dat kunnen ze niet. José en Michel hebben verstand van zaken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon naar Sporza moeten luisteren en navertellen wat José en Michel zeggen.
Nee, het beleerende commentaar van Wuyts. Daar wordt je gelukkig van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet. José en Michel hebben verstand van zaken.
kloptquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:40 schreef Gramulanion het volgende:
Oh, zijn er géén bonificatieseconden te winnen?
quote:
Mwah, in ieder geval alles beter dan Smart Meets. Vroeger had je nog Jean Nelissen met zijn oeverloze verhalen......quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:38 schreef Chielus het volgende:
[..]
Nee, het beleerende commentaar van Wuyts. Daar wordt je gelukkig van.
Jean Nelissen....helemaal een drama idd...die miste gewoon kopgroepen die al een half uur weg waren...."Het peloton is nog compleet!"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, in ieder geval alles beter dan Smart Meets. Vroeger had je nog Jean Nelissen met zijn oeverloze verhalen......
Niet haten op mart. anders hadden we geen avondetappe.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, in ieder geval alles beter dan Smart Meets. Vroeger had je nog Jean Nelissen met zijn oeverloze verhalen......
okequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet haten op mart. anders hadden we geen avondetappe.
De commentatorshok leeft eindelijk weer op
Meestal na de bergen toch? Zit altijd zo`n ontsnappings-etappe tussen. Mits niemand gevaarlijk is voor het klassement laten ze de voorsprong zo oplopen tot een kwartierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef TLC het volgende:
Zul je net zien als er een ontsnapping eens weg mag dat er dan geen Nederlanders bij zitten
Ik denk dat mensen wel aan de bergtrui denkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Meestal na de bergen toch? Zit altijd zo`n ontsnappings-etappe tussen. Mits niemand gevaarlijk is voor het klassement laten ze de voorsprong zo oplopen tot een kwartier.
hetzelfde als andere jarenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:50 schreef baggerbaas het volgende:
Wat heeft Ducrot dit jaar met zn Pavlov?
Herbert Menchov Maarten Pavlovquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:50 schreef baggerbaas het volgende:
Wat heeft Ducrot dit jaar met zn Pavlov?
Waarschijnlijk van zn kinderen geleerd.quote:
Leuk, ben benieuwd!quote:
Kruiswijk, dames en heren, kent u die?quote:
Oké.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze gaan regenjasjes aandoen. Mietjes, ik heb ook in de stromende regen gefietst zonder jas.
Ok en dan de rest van de Tour ziek.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze gaan regenjasjes aandoen. Mietjes, ik heb ook in de stromende regen gefietst zonder jas.
En daarna ook nog 3000 kilometer met een longontsteking zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij moest daarna ook nog 18 dagen door Frankrijk koersen of bedoelde je gewoon van de supermarkt naar huis?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Kroon rijdt niet mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie zal de eerste Chasse Patat plaatsten?
[ook sarcasme]Broeva Haro[/ook sarcasme]quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Rode knop op de afstandbediening geeft nederlands commentaar van Danny Nelissenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:40 schreef Sabata het volgende:
of anders de onverstaanbare Sean Kelly en Carlton Kole van Eurosport
Nat & saaiquote:
als je upc hebt hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Rode knop op de afstandbediening geeft nederlands commentaar van Danny Nelissen
Aantal ritoverwinningen houden ze zo bij!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef vivelafete het volgende:
Wat moet het logo van team Leopard eigenlijk voorstellen? Ik zie een nulletje met een eentje of een nulletje met een streepje eronder, maar waar slaat het op?
Ik kijk hem weer helemaal uit hoor. Ook de saaie etappes in de Tour kijk ik graag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo de Col en straks de tussensprint. Blijf maar zitten
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Aantal ritoverwinningen houden ze zo bij!
Ducrot z'n nieuwe cursusmateriaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef DeMessias het volgende:
Wat zegt NOS over Pavlov? Ik zie het hier vaak voorbijkomen maar ik kijk Sporza.
Je kan zomaar iets spannends missen dus ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik kijk hem weer helemaal uit hoor. Ook de saaie etappes in de Tour kijk ik graag.
LOLquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
Hoogerland voor de bolletjestrui? Of niet?
Dat gaat hem alleen lukken als hij ook de etappe wint. Op de 4e categorie zal hij 1 punt pakken maar straks op de finish zullen er meer te krijgen zijn. Dus dat gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
Vandaag i.i.g nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, wie is die renner Pavlov? Dat zou een mooie onbekende renner zijn om te adopteren!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef DeMessias het volgende:
Wat zegt NOS over Pavlov? Ik zie het hier vaak voorbijkomen maar ik kijk Sporza.
En specifiek wil hij wat aantonen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Ducrot z'n nieuwe cursusmateriaal.Steeds als er een standaard situatie zich voordoet krijgen we weer een Pavlovje.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Boogerd zei hetquote:
Maarten met z'n psychologiepropadeuse, enzo..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef DeMessias het volgende:
Kans van niet. Gilbert kan 2e worden komt op 3pquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bolletjestrui is voor de ritwinnaar vandaag.
Gilbert 2e = 1 pt. 1 + 1 = 2quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kans van niet. Gilbert kan 2e worden komt op 3p
Ah, dat was de hond die het huiswerk van Frank Vandenbroucke had opgegeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:09 schreef Gillingham het volgende:
Pavlov is een keer hard gevallen toen hij een hond die door het peloton rende aanreed.
*zucht* Pavlov de psycholoog ken ik en z'n conditionering van de hond met het belletje ook. Maar ik weet nog steeds niet hoe de NOS commentator dit tracht toe te passen op het peloton?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Boogerd zei het
[..]
Maarten met z'n psychologiepropadeuse, enzo..
http://en.wikipedia.org/wiki/Pavlov%27s_dogs
Ja, Pavlov was de man van de gedragsexperimenten met bijvoorbeeld honden (belletje laten rinkelen waardoor een hond begint te kwijlen omdat hij aan eten denkt). Gister gebruikte Ducrot het bij de renners van Cofidis die zich massaal af lieten zakken omdat hun kopman lek had gereden. Dat vond Ducrot een typisch geval van standaard aangeleerd gedrag zonder enig gebruik van gezond verstand. Daarna was zijn punt dat er zeer veel renners in het peloton hun verstand niet gebruiken, maar enkel zich aanpassen aan de tarditionele 'regeltjes' die in de Tour gehanteerd worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:09 schreef DeMessias het volgende:
[..]
En specifiek wil hij wat aantonen dan?
Yes! Piti schijnt ie te heten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, dat was de hond die het huiswerk van Frank Vandenbroucke had opgegeten?
Kopgroep weg = sprintersploegen op kopquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:11 schreef DeMessias het volgende:
[..]
*zucht* Pavlov de psycholoog ken ik en z'n conditionering van de hond met het belletje ook. Maar ik weet nog steeds niet hoe de NOS commentator dit tracht toe te passen op het peloton?
Automatismes in het peloton. Met 3 man wachten op Taaramae (wat misging), terwijl het handiger is om terug te komen via de auto's.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:11 schreef DeMessias het volgende:
[..]
*zucht* Pavlov de psycholoog ken ik en z'n conditionering van de hond met het belletje ook. Maar ik weet nog steeds niet hoe de NOS commentator dit tracht toe te passen op het peloton?
Ok. Lijkt me nu wel onzin wat Ducrot verteltquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, Pavlov was de man van de gedragsexperimenten met bijvoorbeeld honden (belletje laten rinkelen waardoor een hond begint te kwijlen omdat hij aan eten denkt). Gister gebruikte Ducrot het bij de renners van Cofidis die zich massaal af lieten zakken omdat hun kopman lek had gereden. Dat vond Ducrot een typisch geval van standaard aangeleerd gedrag zonder enig gebruik van gezond verstand. Daarna was zijn punt dat er zeer veel renners in het peloton hun verstand niet gebruiken, maar enkel zich aanpassen aan de tarditionele 'regeltjes' die in de Tour gehanteerd worden.
Die van Ducrot of heeft Pavlov ook een boek over wielrennen geschreven?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Automatismes in het peloton. Met 3 man wachten op Taaramae (wat misging), terwijl het handiger is om terug te komen via de auto's.
Lees zijn boek, dan begrijp je zijn visie op wielrennen wat beter.
Daar hoef je zijn boek niet voor te lezen, een halve NOS-uitzending van de Tour voldoet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Automatismes in het peloton. Met 3 man wachten op Taaramae (wat misging), terwijl het handiger is om terug te komen via de auto's.
Lees zijn boek, dan begrijp je zijn visie op wielrennen wat beter.
Ducrot, Wie de trui past trekke hem aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:13 schreef Chielus het volgende:
[..]
Die van Ducrot of heeft Pavlov ook een boek over wielrennen geschreven?
Dan maakt dit colletje toch niks uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij de etappe wint komt hij op 3 punten
Ik geef het je te doen, achterstevoren op je fiets om je moeder roepenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar hoef je zijn boek niet voor te lezen, een halve NOS-uitzending van de Tour voldoet.
200¤quote:
jawel toch? Hij heeft het punt dus hij komt op 1. als hij dit niet zo pakken en toch de etappe wint komt hij op 2 en gilbert kan 2e worden of delage dus dan? Of zie ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan maakt dit colletje toch niks uit?
Dan telt degene die de meeste punten op 3e cat. cols heeft gehaald of zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jawel toch? Hij heeft het punt dus hij komt op 1. als hij dit niet zo pakken en toch de etappe wint komt hij op 2 en gilbert kan 2e worden of delage dus dan? Of zie ik het verkeerd?
Diegene die 2e wordt krijgt 1 punt, zoals ik al zei. Dus Gilbert / Delage kunnen op 2 komen. Dan wint diegene die het vaakst op de zwaarste berg is bovengekomen, i.e. de dagwinnaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jawel toch? Hij heeft het punt dus hij komt op 1. als hij dit niet zo pakken en toch de etappe wint komt hij op 2 en gilbert kan 2e worden of delage dus dan? Of zie ik het verkeerd?
Kan als hij de etappe nog wint.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:16 schreef TWP het volgende:
Conclusie: hij gaat die bergtrui vandaag niet pakken.
Er zijn nog geen 3e categorie cols geweestquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan telt degene die de meeste punten op 3e cat. cols heeft gehaald of zo.
en daarna positie in GC ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan telt degene die de meeste punten op 3e cat. cols heeft gehaald of zo.
De muur is toch derde categorie, ei.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn nog geen 3e categorie cols geweest
Als alles gelijk is wel, daarom rijdt Gilbert nu ook in de bollen.quote:
Als Hoogerland wint komt hij gewoon op 3 puntenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De muur is toch derde categorie, ei.
Andersom he, eerst HC, dan 1e, 2e, 3e, 4e en klassement ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Daarna 2e cat., dan 1ste cat. en daarna klassement ja.
Oja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Sautor het volgende:
[..]
Andersom he, eerst HC, dan 1e, 2e, 3e, 4e en klassement ofzo.
Maar dat sprintje voor dat punt had geen zin.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Hoogerland wint komt hij gewoon op 3 punten
Facepalm?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Toad het volgende:
Ik had het gezicht van Maarten en Michael wel willen zien na die grap van Herbert.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Toad het volgende:
Ik had het gezicht van Maarten en Michael wel willen zien na die grap van Herbert.
Dit!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Toad het volgende:
Ha, daar kom ik nu achterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar dat sprintje voor dat punt had geen zin.
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha, daar kom ik nu achterDus Sjonnie kan dus 2e worden en de bolletjestrui gaan dragen
Je wil het echt niet snappen he..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha, daar kom ik nu achterDus Sjonnie kan dus 2e worden en de bolletjestrui gaan dragen
Nee. *zucht*quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soler schijnt weer te reageren om heldere, gemakkelijke signalen ofzo.quote:
winnaar op Mur: 2 puntenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel. Als gilbert/delage/ander etappe niet wint
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
Diegene die op de Muur 2e wordt krijgt 1 punt, zoals ik al zei. Dus Gilbert / Delage kunnen op 2 komen. Dan wint diegene die het vaakst op de zwaarste berg is bovengekomen, i.e. de dagwinnaar.
5 kmquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:22 schreef DeMessias het volgende:
Wanneer is de tussensprint? Gaat verschrikkelijk traag vandaag.
Het gaat beter met Soler hij is uit z'n coma en heeft heldere momenten.quote:
Volgens Johnny bij het 5km spandoekquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:22 schreef DeMessias het volgende:
Wanneer is de tussensprint? Gaat verschrikkelijk traag vandaag.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Het gaat beter met Soler hij is uit z'n coma en heeft heldere momenten.
Herbert:"Een beetje zoals jij, Maarten."
Bijna.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Soler schijnt weer te reageren om heldere, gemakkelijke signalen ofzo.
Maarten: "Hee, dat is bij jou ook Herbert."
Oja, nu is het inderdaad een hilariese garp.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:24 schreef Chielus het volgende:
[..]
Bijna.
Herbert: Soler schijn af en toe als hij helder is te reageren op bepaalde signalen, dus net als bij jou Maarten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Oja, nu is het inderdaad een hilariese garp.
En hij zou zomaar even in het geel de Champs Elyssee op kunnen rijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel. Als gilbert/delage/ander etappe niet wint
Als ze zo dramatisch als 39 km per uur gaan rijden wordt dat het zeker ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:26 schreef Szura het volgende:
Nou geweldig grappig inderdaad
Ze zijn nog langzamer dan het langzaamste tijdschema, dat wordt finishen richting half 6 zo.
Makkelijk geld..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef Chielus het volgende:
Trouwens ¤¤'s bij Tussensprint:
1: 1500
2: 1000
3: 500
Gisteren was het ook niet veel vroeger.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:26 schreef Szura het volgende:
Nou geweldig grappig inderdaad
Ze zijn nog langzamer dan het langzaamste tijdschema, dat wordt finishen richting half 6 zo.
Ik heb het even op me kaart genoteerd dankjewel.quote:
Ik kijk af en toe wel eens waar ze zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zijn er daadwerkelijk lullen hier die de kaart bij de hand hebben? Of atlas
Afentoe is het wel leuk. vooral als ze ergens langskomen waar je vakantie hadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:30 schreef TWP het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk af en toe wel eens waar ze zitten.Maar ik ga niet de hele dag die kaart erbij hebben.
Dan zijn ze al lang al bijgehaald.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:30 schreef Sautor het volgende:
Lekker je energie verspillen, terwijl je die beter kunt bewaren voor op of voor de Muur
Nou is dat wat daar staat alles behalve Zeeuwsquote:
Dus Vacansoleil dus ¤1700 verdiendquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef Chielus het volgende:
Trouwens ¤¤'s bij Tussensprint:
1: 1500
2: 1000
3: 500
Met een gewone sprint had die gisteren gewoon gewonnen, kwam echt nog uit het niets naar de 5e plek.quote:
Dan moet hij snel zijn wat als het een beetje serieus wordt stapt hij af.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die wint nooit in het begin van de tour, komt nog wel
Cavendish is prima in vorm.quote:
Volgens mij pakte ie twee etappes in de eerste week vorig jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die wint nooit in het begin van de tour, komt nog wel
Dat is al lang niet meer zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan moet hij snel zijn wat als het een beetje serieus wordt stapt hij af.
Dan heeft 'ie morgen weer een goede smoes om te lossenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef Moonlighter het volgende:
Posthuma rijdt weer vol in de wind!
Wat een klasbak is het toch
Die stapt denk ik weer vroegtijdig af.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:36 schreef Szura het volgende:
Petacchi doet overduidelijk niet meer mee voor het groen.
Gaat voor dagsucces.
twintug punte vo zjonniequote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou is dat wat daar staat alles behalve Zeeuws.
De g wordt een h he in het Zeeuwsquote:
Neen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:46 schreef One_of_the_few het volgende:
hm wilde fietsen, gelijk problemen met achterwiel duurde 45 min om te maken
Ze zijn zeker niet zo langzaam dat ze pas rond 6 uur aankomen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wielrennertje, gooi je turbo er is in dan kut.
Ze zijn wel zo langzaam.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:46 schreef One_of_the_few het volgende:
hm wilde fietsen, gelijk problemen met achterwiel duurde 45 min om te maken
Ze zijn zeker niet zo langzaam dat ze pas rond 6 uur aankomen?.
Ja maar, die kent u niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef TheArt het volgende:
Niet zeiken dat Vansummeren er niet bij is. Navardauskas doet niets voor hem onder in het werk dat hij hier moet uitvoeren.
Blijft toch idioot die geldverschillen in de sport. Voor dergelijke bedragen strikken een hele hoop voetballers hun veters niet eens. En dan heb je het hier over de beste wielrenners ter wereld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
+ 200 voor dat ene puntje, dus 1700 dacht ik
Ze zitten in het commentatorhokje uit verveling te doen. Herbert vs Maarten.quote:
Da's het prijzengeld he, renners krijgen ook nog salarisquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:49 schreef UltraR het volgende:
[..]
Blijft toch idioot die geldverschillen in de sport. Voor dergelijke bedragen strikken een hele hoop voetballers hun veters niet eens.
Over 5 kwartier ongeveer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:56 schreef vanBoeschoten het volgende:
hoe laat is de verwachting dat ze bij de muur zijn?
zo'n half 6quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:56 schreef vanBoeschoten het volgende:
hoe laat is de verwachting dat ze bij de muur zijn?
Jij bent een schandvlek voor SPT en TDF.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:01 schreef Lagrinta het volgende:
Zon Wiggins is echt een schandvlek voor het wielrennen.
Want?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:01 schreef Lagrinta het volgende:
Dan moet je wel wat in je mars hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij bent een schandvlek voor SPT en TDF.
Tellquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:01 schreef Lagrinta het volgende:
Kan ik goed mee leven. Zon Brit met van die melkflessen en het postuur van een hongere Afrikaan, die niet kan klimmen en dat allemaal in La Grande Boucle. Ut hoort nie!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij bent een schandvlek voor SPT en TDF.
Deze hele sectie is 1 grote troll geworden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:03 schreef Sabata het volgende:
niet op letten, probeert een beetje te trollen
Dat dacht je, het is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:03 schreef Sabata het volgende:
Matige troll.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:04 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Kan ik goed mee leven. Zon Brit met van die melkflessen en het postuur van een hongere Afrikaan, die niet kan klimmen en dat allemaal in La Grande Boucle. Ut hoort nie!
Valt in dit forum helemaal niet op.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:03 schreef Sabata het volgende:
Slechte baseringen. kan beterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:04 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Kan ik goed mee leven. Zon Brit met van die melkflessen en het postuur van een hongere Afrikaan, die niet kan klimmen en dat allemaal in La Grande Boucle. Ut hoort nie!
Abonnementquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Deze hele sectie is 1 grote troll geworden.
of Evans of Contador?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, dit gaat er één voor Gilbert worden.
hij is zeker wel in topvormquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als Gilbert nog in topvorm is, dan zal die strijd achter hem gestreden worden.
Behalve dat Rojas een held is, heb ik hem in alle, maar ook echt alle tourspellen (ook met budget) gespeeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Dat hoop ik juist niet, had hem als reserve in de tourpoule.
Rojas gaat ook zeker veel punten opleveren en ik hoop Galimzyanov ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Behalve dat Rojas een held is, heb ik hem in alle, maar ook echt alle tourspellen (ook met budget) gespeeld.
Hier ook, was een logische keuze na zn prestaties in de tour afgelopen 2 jaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Behalve dat Rojas een held is, heb ik hem in alle, maar ook echt alle tourspellen (ook met budget) gespeeld.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:17 schreef Sautor het volgende:
Lol, slecht moment om lek te rijden, en iedereen gaat pissen :p
Heb Rojas en Galim in mijn poultjes ten koste van Farrar. Ging er vanuit dat Farrar niet top zou zijn na Wouter. Pakte gister verkeerd uit, maar Parijs is nog ver.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Rojas gaat ook zeker veel punten opleveren en ik hoop Galimzyanov ook.
Toch de mannen die niet iedere deelnemer in zijn poule heeft, zoals Cavendish, Farrar en Hushovd bijvoorbeeld.
Plus het feit dat het parcours dit jaar ideaal voor hem, dat hij dit jaar nog beter klimt dan de afgelopen jaren en hij ook nog sneller lijkt de vorig jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hier ook, was een logische keuze na zn prestaties in de tour afgelopen 2 jaar
Ik heb Farrar wel en Petacchi eruit gelaten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb Rojas en Galim in mijn poultjes ten koste van Farrar. Ging er vanuit dat Farrar niet top zou zijn na Wouter. Pakte gister verkeerd uit, maar Parijs is nog ver.
Dat had ik ook moeten doen...... ipv andersomquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb Farrar wel en Petacchi eruit gelaten.
Tijdens een Giro-etappe bij de Belgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:20 schreef Sautor het volgende:
Waar was dat ook alweer dat het commentaar hokje vol liep met water?
Zoncolan dacht ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:20 schreef Sautor het volgende:
Afgelopen winter was het ook tof; bij het (volgens mij) NK marathon schaatsen op natuurijs begon dat hokje door het ijs te zakkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:20 schreef Sautor het volgende:
Is wel vergelijkbaar met Super-Besse en dat vind ik wel wat voor hem dus wellicht zien we hem vandaag vooraanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef marcodej het volgende:
Ik zit me te bedenken, zou Poels hier niet wat kunnen? Meen me te herinneren dat hij in de Tirreno heel dichtbij winst was na een redelijk vergelijkbare aankomst?
Ja dus toch, wist niet meer zeker of het de Giro was. Dat was wel grappig om ze te horen paniekeren.quote:
twee keer zelfs volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef marcodej het volgende:
Ik zit me te bedenken, zou Poels hier niet wat kunnen? Meen me te herinneren dat hij in de Tirreno heel dichtbij winst was na een redelijk vergelijkbare aankomst?
Eerder Ruijgh, die is nog wat explosiever en rapper. Maar hij was er heel dichtbij ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef marcodej het volgende:
Ik zou hem niet uitvlakken idd. Poels is redelijk explosief op zo'n aankomsten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef marcodej het volgende:
neuhquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef Eenskijken het volgende:
Net ingeschakeld, heb ik iets belangrijks gemist?
vecht om wakker te blijven, zaterdag finale gemist door siestaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:21 schreef SanAnt het volgende:
Weer in slaap gevallen (siesta_tje) ,maar niets gemist
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:25 schreef TheArt het volgende:
Bij Liquigas hebben ze zich weer laten verrassen
Aanloop naar Super Besse is beter voor Poels, wat pittiger. Dit is een te plotselinge pukkel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Is wel vergelijkbaar met Super-Besse en dat vind ik wel wat voor hem dus wellicht zien we hem vandaag vooraan
Absoluut. Super-Besse is beter voor Wout.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:26 schreef Chielus het volgende:
[..]
Aanloop naar Super Besse is beter voor Poels, wat pittiger. Dit is een te plotselinge pukkel.
Gewoon plaspauze gehouden lijkt me.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:25 schreef TheArt het volgende:
Bij Liquigas hebben ze zich weer laten verrassen
17.15 ong.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:27 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de verwachte aankomsttijd is? Ik ga even weg, dan probeer ik op tijd terug te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |