Kan me niet voorstellen nee. Bij de Giro kijk ik wel eens waar ze zitten als ze door prachtige landschappen rijden, maar Italie is dan ook vele malen mooier dan Frankrijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:25 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Zijn er serieus mensen die met de kaart op schoot hier naar kijken? #moetnietgekkerworden
Opgave van Jurgen Van de Wallequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef larry91 het volgende:
Zo net terug van zelf fietsen, nog iets belangrijks gemist buiten dat Hoogerland in de kopgroep zit?
Opgave Jürgen van der Walle.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef larry91 het volgende:
Zo net terug van zelf fietsen, nog iets belangrijks gemist buiten dat Hoogerland in de kopgroep zit?
Nee hoor, heb het ook wel gehad met Boogerd. Misschien dat hij verfrissender is tijdens de bergritten maar op het vlakke hoeven er geen 3 verslaggevers te zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef Sunshineboy het volgende:
Van mij hoeft Boogaerd niet te komen. Ik vind herbert en Maarten veel leuker samen![]()
Ik besef dat ik één van de weinige hier ben...
Let maar eens op hoe vaak Boogerd Hebert en Maarten verbetert, of dat hij iets ziet wat zij niet zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef Sunshineboy het volgende:
Van mij hoeft Boogaerd niet te komen. Ik vind herbert en Maarten veel leuker samen![]()
Ik besef dat ik één van de weinige hier ben...
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het ook wel gehad met Boogerd. Misschien dat hij verfrissender is tijdens de bergritten maar op het vlakke hoeven er geen 3 verslaggevers te zijn.
Ja dragen ze nog steedsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef Chiappucci het volgende:
Weet iemand toevallig of de leider in het ploegenklassement nog gele rugnummers draagt?
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef Chiappucci het volgende:
Weet iemand toevallig of de leider in het ploegenklassement nog gele rugnummers draagt?
Matthew Lloyd noemde Euskatel-renners altijd "Bleeding Carrots" omdat hij zoveel oranje shirt naast hun fiets zag liggen vorig jaarquote:Euskatel bakt er helemaal niks van, maar gelukkig hebben ze nog wel de mooiste shirts van het peloton dus dat is in ieder geval iets
Zover ik weet wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef Chiappucci het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar ik vind het gekeuvel van van Herbert en maarten prima in die vlakke ritten. Ze hebben toch tijd zat om te bepalen wie weg springtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Let maar eens op hoe vaak Boogerd Hebert en Maarten verbetert, of dat hij iets ziet wat zij niet zien.
Ze zouden gewoon naar Sporza moeten luisteren en navertellen wat José en Michel zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik vind het gekeuvel van van Herbert en maarten prima in die vlakke ritten. Ze hebben toch tijd zat om te bepalen wie weg springt
Mooie quote van Lloyd jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Matthew Lloyd noemde Euskatel-renners altijd "Bleeding Carrots" omdat hij zoveel oranje shirt naast hun fiets zag liggen vorig jaar
quote:They just fall off. There's no reason why. You'll just be riding along and there they'll be like a bleeding carrot in the middle of the road lying in pain.
Dat kunnen ze niet. José en Michel hebben verstand van zaken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon naar Sporza moeten luisteren en navertellen wat José en Michel zeggen.
Nee, het beleerende commentaar van Wuyts. Daar wordt je gelukkig van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet. José en Michel hebben verstand van zaken.
kloptquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:40 schreef Gramulanion het volgende:
Oh, zijn er géén bonificatieseconden te winnen?
quote:
Mwah, in ieder geval alles beter dan Smart Meets. Vroeger had je nog Jean Nelissen met zijn oeverloze verhalen......quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:38 schreef Chielus het volgende:
[..]
Nee, het beleerende commentaar van Wuyts. Daar wordt je gelukkig van.
Jean Nelissen....helemaal een drama idd...die miste gewoon kopgroepen die al een half uur weg waren...."Het peloton is nog compleet!"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, in ieder geval alles beter dan Smart Meets. Vroeger had je nog Jean Nelissen met zijn oeverloze verhalen......
Niet haten op mart. anders hadden we geen avondetappe.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, in ieder geval alles beter dan Smart Meets. Vroeger had je nog Jean Nelissen met zijn oeverloze verhalen......
okequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet haten op mart. anders hadden we geen avondetappe.
De commentatorshok leeft eindelijk weer op
Meestal na de bergen toch? Zit altijd zo`n ontsnappings-etappe tussen. Mits niemand gevaarlijk is voor het klassement laten ze de voorsprong zo oplopen tot een kwartierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef TLC het volgende:
Zul je net zien als er een ontsnapping eens weg mag dat er dan geen Nederlanders bij zitten
Ik denk dat mensen wel aan de bergtrui denkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Meestal na de bergen toch? Zit altijd zo`n ontsnappings-etappe tussen. Mits niemand gevaarlijk is voor het klassement laten ze de voorsprong zo oplopen tot een kwartier.
hetzelfde als andere jarenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:50 schreef baggerbaas het volgende:
Wat heeft Ducrot dit jaar met zn Pavlov?
Herbert Menchov Maarten Pavlovquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:50 schreef baggerbaas het volgende:
Wat heeft Ducrot dit jaar met zn Pavlov?
Waarschijnlijk van zn kinderen geleerd.quote:
Leuk, ben benieuwd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |