Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Anders ga jij de fiscus informeren?
Oh ja, ik boycot ook alle reünies, begrafenissen en anderzijds contact met die kant van de familie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vooral dat 'lieve vrede' bewaren hè, daar kots ik echt zo verdomde hard op.Allemaal weten we dat er iets in de lucht hangt en niet juist is, maar niemand benoemt het.
In dat geval was Dutchnative wel een stuk rechtser geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Maar tonnen aan schenkingsgeld vallen op.
Het zijn ook geen tonnen, maar het is wat meer dan een paar centen in een enveloppe om het zo te zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Maar tonnen aan schenkingsgeld vallen op.
Ligt natuurlijk aan het euvel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, ik boycot ook alle reünies, begrafenissen en anderzijds contact met die kant van de familie.
Als je het bij mij hebt verpest, heb je 't verpest.
"Everyone deserves a second second chance"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, ik boycot ook alle reünies, begrafenissen en anderzijds contact met die kant van de familie.
Over familieproblemen gesproken, Mijn familie zit in drie scheidingen verwikkeldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het euvel.
Een loshandige oom is wat anders dan een indirecte verdediging.
Geen idee, vraag het Betyar en Friekquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef TitusPullo het volgende:
Het lijkt me vreselijk om Brabander te zijn.
Kouwe kant exit. Problem solved.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Over familieproblemen gesproken, Mijn familie zit in drie scheidingen verwikkeld
quote:
het broeikaseffect doet het altijd goedquote:
Familie zijn de vrienden die je niet kiestquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Families zijn vervelende dingen, je wordt er namelijk mee geboren
Dit vraagt om een drieluik van Couperus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:14 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn familie dreigt gewoon ouderwets via de telefoon, niet via Hyves. Of ze komen even langs. Haagse eerlijkheid.
Het is indirect, ging over erfenissen etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het euvel.
Een loshandige oom is wat anders dan een indirecte verdediging.
Op zich zou ik het kunnen vergeven als mensen simpelweg op een oprechte wijze hun excuses aanbieden en beloven dat het niet meer zal gebeuren, maar ik geloof dat ik dan lang kan wachten. Bovendien sloeg de hele situatie drie keer nergens op en zit die nicht (en haar moeder dus ook) enorm fout. En dat weten ze.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In mijn geval heb je 'one chance'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef waht het volgende:
[..]
"Everyone deserves a second second chance"
-Michael G. Scott
Ik heb dat nooit zo gesnapt, want er is altijd wel ergens een conflict gaande, of een natuurramp, of een andere grootschalige kwestie. Dat Nederlanders collectief liggen te luieren betekent allerminst dat de wereld stilstaat.quote:
O, ik ook wel hoor, ze wonen alleen zo ver weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Familie zijn de vrienden die je niet kiest
Maar verder ben ik best een familieman
Ik weet niet, laatst nodigden nichten en neven mij wel uit voor een reünie, ook als soort van samenkomst en "verzoening", maar heb ze ook gewoon geweigerd. Excuses werken bij mij vaak niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op zich zou ik het kunnen vergeven als mensen simpelweg op een oprechte wijze hun excuses aanbieden en beloven dat het niet meer zal gebeuren, maar ik geloof dat ik dan lang kan wachten. Bovendien sloeg de hele situatie drie keer nergens op en zit die nicht (en haar moeder dus ook) enorm fout. En dat weten ze.
Dat zou ik de overledene nou ook niet aandoen, al ligt het wel aan hoe goed je de persoon in kwestie kent en hoe erg de problemen zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is indirect, ging over erfenissen etc.
Maar ze bekijken het maar, ging laatst ook niet naar de begrafenis van m'n tante, ze zoeken 't maar uit.
Ze heeft mij nooit direct beledigd, maar indirect wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat zou ik de overledene nou ook niet aandoen, al ligt het wel aan hoe goed je de persoon in kwestie kent en hoe erg de problemen zijn.
Oh daar heb ik ook een quote voor:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In mijn geval heb je 'one chance'.
We schrijven niet allemaal over de rellen in Egypte of de gevechten in Libie, mn beste.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo gesnapt, want er is altijd wel ergens een conflict gaande, of een natuurramp, of een andere grootschalige kwestie. Dat Nederlanders collectief liggen te luieren betekent allerminst dat de wereld stilstaat.
Prima! Niets zo vervelend als familie die langskomt onder het mom van: we waren toch in de buurt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
O, ik ook wel hoor, ze wonen alleen zo ver weg.
Dan ga je naar het Egyptisch Restaurant en interview je het zoontje van de eigenaar en vraag je hoe hij erover denkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We schrijven niet allemaal over de rellen in Egypte of de gevechten in Libie, mn beste.
Hm, die klinkt al meteen wat minder intellectueel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef waht het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook een quote voor:
"You only get one shot, do not miss your chance to blow. This opportunity comes once in a lifetime yo"
-Eminem
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En problemen viel wel mee, ging enkel om geld eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prima! Niets zo vervelend als familie die langskomt onder het mom van: we waren toch in de buurt.
Vandaar dat je POLCAFE uit de TT had gesloopt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef TitusPullo het volgende:
Het lijkt me vreselijk om Brabander te zijn.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja ik vind een erfenis een recht van iedereen en bepaald door je ouders/grootouders, dat jij dan vindt dat de een te rijk is voor een erfenis is niet mijn probleem. Dat je er dan ruzie om gaat zoeken, nou dan kan je die krijgen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk maar niet dat ik dan nog akkoord ga om mijn deel aan jou te schenken, pff.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Is jouw familie Communistisch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik vind een erfenis een recht van iedereen en bepaald door je ouders/grootouders, dat jij dan vindt dat de een te rijk is voor een erfenis is niet mijn probleem. Dat je er dan ruzie om gaat zoeken, nou dan kan je die krijgen ook.
Die zou zich nooit aan een verhaal over de arbeidersklasse hebben gewaagd. Dan eerder A.F.Th. van der Heijden (maar die is Brabander) of een andere zwetser die denkt dat-i contemporain en polyfoon moet zijn, zoals uw welbeminde aambeeld,quote:
Communistisch niet, maar wel zo rood als een roos.quote:
Nescio?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die zou zich nooit aan een verhaal over de arbeidersklasse hebben gewaagd. Dan eerder A.F.Th. van der Heijden (maar die is Brabander) of een andere zwetser die denkt dat-i contemporain en polyfoon moet zijn, zoals uw welbeminde aambeeld,
Nee, ik heb het verwijderd. Slopen is voor Brabanders.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Vandaar dat je POLCAFE uit de TT had gesloopt?
Zodra je hele familie in hetzelfde dorp woont, weet je dat het allemaal paupers zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die met het hele 'gezin'(Wat ervan over is, dus moeder, kinderen en kleinkinderen) op 3 vierkante kilometer wonen
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Communistisch niet, maar wel zo rood als een roos.
We zijn dan ook de zwarte schapen van de familie, samen met m'n oom.
Te rijk voor een erfenis, nee, nu nog mooierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik vind een erfenis een recht van iedereen en bepaald door je ouders/grootouders, dat jij dan vindt dat de een te rijk is voor een erfenis is niet mijn probleem. Dat je er dan ruzie om gaat zoeken, nou dan kan je die krijgen ook.
Urk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra je hele familie in hetzelfde dorp woont, weet je dat het allemaal paupers zijn
Daarom werd ik ook pissig, en ze kunnen van mijn part doodvallen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te rijk voor een erfenis, nee, nu nog mooier![]()
![]()
De doden weten gelukkig niet meer wat er na hun overlijden gebeurd, ik neem het mijn oom heel erg kwalijk dat ie m'n grootvader zo op de huid heeft gezeten in z'n laatste jaren (ging over het bedrijf, de aandelen en wat in het verleden wel niet beter had gekund).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die hebben tegenwoordig zo'n blauw kenteken, ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]![]()
Ik had een limousine gehuurd om even langs de begrafenis te rijden
Maar ze zorgen dus wel meer voor de oude familieleden; immers, met hun hoeveelheid vrije tijd hebben ze meer tijd om voor zieke oma te zorgenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom werd ik ook pissig, en ze kunnen van mijn part doodvallen.
Ja daar was de erfenis nou juist van, dus zoveel last hebben ze daar niet meer van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ze zorgen dus wel meer voor de oude familieleden; immers, met hun hoeveelheid vrije tijd hebben ze meer tijd om voor zieke oma te zorgen
Dat is nogal harteloos.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De doden weten gelukkig niet meer wat er na hun overlijden gebeurd, ik neem het mijn oom heel erg kwalijk dat ie m'n grootvader zo op de huid heeft gezeten in z'n laatste jaren (ging over het bedrijf, de aandelen en wat in het verleden wel niet beter had gekund).
Dat doe je zo'n oude man niet aan, die laat je gewoon in rust van z'n oude dag genieten en gaat hem niet bij elke gelegenheid "aanpakken". Maar goed, die vent is gewoon een klootzak, toen z'n zoon bij een ongeluk gewond raakte was z'n eerste opmerking: "das mooi kut, wie gaat nu z'n plek op de zaak waarnemen".
Die ideeen komen wel eens voorbij. Dat we aan een Griekse familie moeten vragen of zij het vervelend vinden wat er in hun geboorteland gebeurt. Dat soort shit. Zucht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan ga je naar het Egyptisch Restaurant en interview je het zoontje van de eigenaar en vraag je hoe hij erover denkt.
Heb met mijn ex ook nog hele problemen daarover meegemaakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar was de erfenis nou juist van, dus zoveel last hebben ze daar niet meer van.
Haha, zo ging het hier ook exact.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb met mijn ex ook nog hele problemen daarover meegemaakt.
Die had een keurig testament van oma, maar ooms die nooit thuis hadden gegeven vonden dat oma gemanipuleerd en onder druk gezet was toen ze bij de notaris kwam. Gedoe
Waar schrijf je eigenlijk wel graag over?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die ideeen komen wel eens voorbij. Dat we aan een Griekse familie moeten vragen of zij het vervelend vinden wat er in hun geboorteland gebeurt. Dat soort shit. Zucht.
Ja, hoelaat nou? En waar is onze 80s freak?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
Ik bereid me vast voor op het bezoek aan Erik.
Hij kan best een klootzak zijn maar: it's not personal, it's business.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De doden weten gelukkig niet meer wat er na hun overlijden gebeurd, ik neem het mijn oom heel erg kwalijk dat ie m'n grootvader zo op de huid heeft gezeten in z'n laatste jaren (ging over het bedrijf, de aandelen en wat in het verleden wel niet beter had gekund).
Dat doe je zo'n oude man niet aan, die laat je gewoon in rust van z'n oude dag genieten en gaat hem niet bij elke gelegenheid "aanpakken". Maar goed, die vent is gewoon een klootzak, toen z'n zoon bij een ongeluk gewond raakte was z'n eerste opmerking: "das mooi kut, wie gaat nu z'n plek op de zaak waarnemen".
Zeg dat wel.quote:
Haha die had ik gebrand op CD en in de auto naar Antwerpen op volume 100, heerlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, hoelaat nou? En waar is onze 80s freak?
Ik luister potdomme al de hele week de ultimate 90s megamix
Voor een bezoek aan 020-gaza valt onder de noemer "voorbereiding"bij mij eerder de aanschaf van pepperspray, een wapenstok en kogelvrij vest.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
Ik bereid me vast voor op het bezoek aan Erik.
Welnee, ik plak een PvdA sticker op m'n jas en ze laten me wel met rust.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor een bezoek aan 020-gaza valt onder de noemer "voorbereiding"bij mij eerder de aanschaf van pepperspray, een wapenstok en kogelvrij vest.
Conflicten. Mensen die om de een of andere reden met de gemeente in de clinch liggen. En ook doorsnee politieke onderwerpen spreken mij erg aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waar schrijf je eigenlijk wel graag over?
Nee hoor, die opmerking over z'n zoon is niet hetgeen wat mij nu zo vreselijk stoort, tis erg ongepast.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Hij kan best een klootzak zijn maar: it's not personal, it's business.
Of gaan we nu opeens heel gevoelig doen?
Ach, dan zal het allemaal wel hoor. Heb hetzelfde gehad met een oudoompje die een half miljoen per familielid te verdelen had, maar dan ineens een petekind (gekke katholieken) die menen door hun peet-status aan 500k niet genoeg te hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, zo ging het hier ook exact.
Advocaten en alles erop, we hebben denk ik meer geld uitgegeven aan advocaten dan dat de erfenis waard was, maar ach principes moet je hebben.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Hij kan best een klootzak zijn maar: it's not personal, it's business.
In de oorlog pakte dat systeem met stickers anders niet zo goed uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, ik plak een PvdA sticker op m'n jas en ze laten me wel met rust.
Nooit je eigen kostwinner aanvallen.
Ah, bastaardjes die zich aan het familiefortuin wagen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dan zal het allemaal wel hoor. Heb hetzelfde gehad met een oudoompje die een half miljoen per familielid te verdelen had, maar dan ineens een petekind (gekke katholieken) die menen door hun peet-status aan 500k niet genoeg te hebben.
Ik kom vanuit Zuid, bezig tot een uurtje of 14:00 / 15:00 en dan om een uurtje of 19:00 weer ergens anders zijn, krijgen we het daar tussenin gefrot?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha die had ik gebrand op CD en in de auto naar Antwerpen op volume 100, heerlijk
Hoe laat maakt me niet uit, als jij zegt hoelaat je op CS kan zijn ben ik er ook.
Nou wil het toeval dat je als Jood nog steeds beter niet herkenbaar door A'dam kan lopen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de oorlog pakte dat systeem met stickers anders niet zo goed uit.![]()
[ afbeelding ]
Kort, maar kan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kom vanuit Zuid, bezig tot een uurtje of 14:00 / 15:00 en dan om een uurtje of 19:00 weer ergens anders zijn, krijgen we het daar tussenin gefrot?
Dat wilden die cultuurgekkies toch doen met die vreemde zwarte kruisjes?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de oorlog pakte dat systeem met stickers anders niet zo goed uit.![]()
[ afbeelding ]
Dat is begrijpelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, die opmerking over z'n zoon is niet hetgeen wat mij nu zo vreselijk stoort, tis erg ongepast.
Maar omdat ik zonder vader ben opgegroeid heb ik mijn beide grootvaders altijd erg hoog zitten gehad, en dat hij mijn grootvader in z'n laatste jaren nog zo in z'n waarde heeft aangetast terwijl hij zich steeds slechter tegen de constante aanvallen kon verweren, dat neem ik hem heel erg kwalijk.
Alleen dat de "Ortskommandant" tegenwoordig van de PvdA is, en niet meer van de SS.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou wil het toeval dat je als Jood nog steeds beter niet herkenbaar door A'dam kan lopen tegenwoordig.
Anders vanaf 12:00, dan moet mijn afspraak maar wat korter ten bate van het bitterballenfestijnquote:
Ze doen maar, weet je iig welke je mag slaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat wilden die cultuurgekkies toch doen met die vreemde zwarte kruisjes?
Als een soort misselijke godwin opnaaien op de plek waar de gele sterretjes in de oorlog zaten.
Dat klinkt mij beter in de oren, anders zit ik langer in de trein dan daar, maar its up to you my dear.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders vanaf 12:00, dan moet mijn afspraak maar wat korter ten bate van het bitterballenfestijn
Blasphemy!quote:
Toch wel gek, vroeger was je een nazi als je semieten liet vergassen, nu is het dichtdraaien van de (subsidie)kraan al een genocidequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze doen maar, weet je iig welke je mag slaan.
We zijn ook afhankelijk van onze gastheer in casuquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat klinkt mij beter in de oren, anders zit ik langer in de trein dan daar, maar its up to you my dear.
Toch een sociaal gerechtvaardigde genocide.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch wel gek, vroeger was je een nazi als je semieten liet vergassen, nu is het dichtdraaien van de (subsidie)kraan al een genocide
Post een Phil Collins plaatje, dan is hij hier zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We zijn ook afhankelijk van onze gastheer in casu
En, wat vond je er van?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel ik moet bekennen dat ik vrijdag j.l. mijn eerste theaterkaartje ooit heb gekocht.
Youp.quote:
Geen idee, ik heb ze laten kopen.quote:
quote:
Ah, okay. Je zit daar toch wel tussen de cultuurbazen en paarsebroektypes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze laten kopen.![]()
Moet nog blijken dus.
Ik twijfel ook of ik een ribbroek aan ga doen of niet, maar dan ben ik in het reces de lul.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, okay. Je zit daar toch wel tussen de cultuurbazen en paarsebroektypes.
Wederom heiligschennis, wat is er misgegaan met jouw opvoeding jongeman?quote:
Dat kunnen we beter aan jou vragen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wederom heiligschennis, wat is er misgegaan met jouw opvoeding jongeman?
Wat Koos zegtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wederom heiligschennis, wat is er misgegaan met jouw opvoeding jongeman?
Klasse is moeilijk aan te leren, maar het kan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kunnen we beter aan jou vragen.
Onzin VS, ware klasse verloochent zich niet, maar het kan ook niet worden aangeleerd. Zelfs bij gedresseerde mensen zie je wat hun ware achtergrond is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klasse is moeilijk aan te leren, maar het kan.
Vraag je ouders wat meer moeite te doen.
Mijn ultieme graadmeter is een glas wijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onzin VS, ware klasse verloochent zich niet, maar het kan ook niet worden aangeleerd. Zelfs bij gedresseerde mensen zie je wat hun ware achtergrond is.
Van een dubbeltje zal nooit een kwartje worden.
Zoek de fail:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ultieme graadmeter is een glas wijn.
Houd je die bij de bel vast weet je genoeg.
Ja, maar dat is juist het hele probleem. Jij hebt geen klasse.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klasse is moeilijk aan te leren, maar het kan.
Vraag je ouders wat meer moeite te doen.
Precies.quote:
Die middelste houdt dr glas verkeerd vast.quote:
Zegt de Najib Amahoelamali fan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar dat is juist het hele probleem. Jij hebt geen klasse.
Oh nee, cocktailglas toch.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zit die linkse nu met een pakje sigaretten te zwaaien?
quote:
Ah, de "kijk mij investeren en sparen met risico met hoge ROI's" die nu janken om het risico?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:48 schreef GSbrder het volgende:
Ik moest eraan denken door het andere topic, maar die achtergestelde deposito-jankers zijn wel echt heel triest.
Ja. Plus dat ze het geld terugkrijgen van Vadertje Staat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, de "kijk mij investeren met risico met hoge ROI's" die nu janken om het risico?
Tell me about it.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:48 schreef GSbrder het volgende:
Ik moest eraan denken door het andere topic, maar die achtergestelde deposito-jankers zijn wel echt heel triest.
Uit het flesje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben sowieso een Tokkie. Ik drink wijn net zoals bier.
Dat doet mij denken aan iemand die mij eens champagne in een wijnglas heeft aangeboden, toen wist ik het opeens weer, geld alleen maakt nog geen klasse.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, als er een garantiestelsel is dan ben je gek dat je het niet gebruikt, maja dat je gaat procederen voor bedragen over de ton is toch echt je eigen fout. Spreid dan je geld over meerdere banken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Plus dat ze het geld terugkrijgen van Vadertje Staat.
Exact, dat ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan iemand die mij eens champagne in een wijnglas heeft aangeboden, toen wist ik het opeens weer, geld alleen maakt nog geen klasse.
Ook.quote:
Omg.quote:
De DSB Bank heeft deze achtergestelde deposito’s voor het faillissement uitgegeven met een rentevergoeding van 7,5 procent. De spaarders waren toen op de hoogte van het feit dat de rekening niet onder de garantieregeling viel, ten minste ze hadden het kunnen weten. Ze hebben nu een rechtelijke uitspraak in hun voordeel. De Nederlandsche Bank is de zaak nu aan het bestuderen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, als er een garantiestelsel is dan ben je gek dat je het niet gebruikt, maja dat je gaat procederen voor bedragen over de ton is toch echt je eigen fout. Spreid dan je geld over meerdere banken.
Hoho, na een flink aantal glazen kun je het niet helpen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja volledig eens met je hoor, maar als de rechter zegt dat je je geld krijgt, tja dan is het einde zoek natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De DSB Bank heeft deze achtergestelde deposito’s voor het faillissement uitgegeven met een rentevergoeding van 7,5 procent. De spaarders waren toen op de hoogte van het feit dat de rekening niet onder de garantieregeling viel, ten minste ze hadden het kunnen weten. Ze hebben nu een rechtelijke uitspraak in hun voordeel. De Nederlandsche Bank is de zaak nu aan het bestuderen.
Zeker wel, bovendien is jezelf blauw zuipen ook niet echt een getuigenis van klasse.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, na een flink aantal glazen kun je het niet helpen.
Dat bedoel ik dus. Ik vind het een bedenkelijke uitspraak.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja volledig eens met je hoor, maar als de rechter zegt dat je je geld krijgt, tja dan is het einde zoek natuurlijk.
Jurisprudentie is a bitch, krijgen we nog wel last van in de toekomst.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Ik vind het een bedenkelijke uitspraak.
Dat kan ik dus ook niet helpen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Ik vind het een bedenkelijke uitspraak.
Jij kan sowieso niet zoveel.quote:
Klopt.quote:
Zelfs na 3+ jaar blijft het leuk.quote:
Even iets heel anders, hoe was het met dat meiske afgelopen die meteen moest droppen dat ze een vriend had waar het slecht mee ging? Al uit met hem en in bed met jou?quote:
Dat uw uitkering mag worden ingehouden door de Sociale Dienst.quote:
Sweet, sweet Luxemburg, dat was een heerlijke tijd met enorme hoeveelheden champagne (fuck bier).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact, dat ook.
Bij bier vind ik het nog kunnen, om al die glazen thuis te hebben is toch een helse klus. Maar wijn en champagne moet toch wel te scheiden zijn zeg.
Uitkering.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat uw uitkering mag worden ingehouden door de Sociale Dienst.
Hehe, morgen een fles op de tafel laten zetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sweet, sweet Luxemburg, dat was een heerlijke tijd met enorme hoeveelheden champagne (fuck bier).
Dat is ook daadwerkelijk uitgegaan en daar ben ik nog een aantal keren heel gezellig mee op stap geweest....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even iets heel anders, hoe was het met dat meiske afgelopen die meteen moest droppen dat ze een vriend had waar het slecht mee ging? Al uit met hem en in bed met jou?
..... en... en.... en...?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is ook daadwerkelijk uitgegaan en daar ben ik nog een aantal keren heel gezellig mee op stap geweest....
Survival of the fittestquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is ook daadwerkelijk uitgegaan en daar ben ik nog een aantal keren heel gezellig mee op stap geweest....
Zelfmoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben toch wel zeer benieuwd hoe bepaalde figuren (GS, Erik en VS) zouden reageren als ze eens een ongeluk kregen, verlamd raken en voor 100% afgekeurd worden.
Gaat je geen reet aan.quote:
'Nuff said, good boy.quote:
quote:
Gewoon heel doosje slaappillen en je merkt er niks van.quote:
Als het überhaupt verkrijgbaar is, maar daarvoor zal de blik van de serveerster onbetaalbaar zijn als twee heren met een sigaar in hun rechterhand en passant om een fles champagne vragen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, morgen een fles op de tafel laten zetten.
Al weet ik mijn God niet wat dat hier in den Oost moet kosten.
Ik denk dat ze zich gelukkig zouden prijzen dat ze niet Friek_ zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben toch wel zeer benieuwd hoe bepaalde figuren (GS, Erik en VS) zouden reageren als ze eens een ongeluk kregen, verlamd raken en voor 100% afgekeurd worden.
Nou ja, of iets minder heftigs waardoor men in ieder geval nergens meer aangenomen wordt voor een baan, maar nog steeds kan leven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon heel doosje slaappillen en je merkt er niks van.
Ga echt niet heel m'n leven verlamd in bed liggen.
Ach er zal vast wel zoiets zijn als Prosecco, enig andere zal je wel niet hoeven verwachten. Hier in de slijterij kost Moet iets van 45 volgens mij, dus zal op terras wel tegen de 60 liggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het überhaupt verkrijgbaar is, maar daarvoor zal de blik van de serveerster onbetaalbaar zijn als twee heren met een sigaar in hun rechterhand en passant om een fles champagne vragen.![]()
En als ze het toch hebben vrees ik dat er met de fles twee "Grolsch-bierglazen" mee naar buiten worden gebracht.
Leg uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich gelukkig zouden prijzen dat ze niet Friek_ zijn.
Ligt er echt volkomen aan, maar mijn leven zou alles behalve als plezierig worden ervaren, denk dat 't aan de rest van de familie/vrienden ligt dan. Maar echt happy zou ik niet zijn, zou zeker zelfmoord overwegen of plegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, of iets minder heftigs waardoor men in ieder geval nergens meer aangenomen wordt voor een baan, maar nog steeds kan leven.
Idd, ze kennen drank naar segmentatie:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach er zal vast wel zoiets zijn als Prosecco, enig andere zal je wel niet hoeven verwachten. Hier in de slijterij kost Moet iets van 45 volgens mij, dus zal op terras wel tegen de 60 liggen.
Ik gok een riant leven op familiekapitaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:01 schreef Friek_ het volgende:
Doet me denken aan de broer van een maat van me, ook vreselijk rijk, maar heeft een ongeluk gekregen en was vanaf z'n nek verlamd. Wilde zelfmoord plegen, maar kon het zelf niet meer en niemand wilde hem erbij helpen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon heel doosje slaappillen en je merkt er niks van.
Ga echt niet heel m'n leven verlamd in bed liggen.
Je bedoelt gewoon een deel van de werkelijkheid ontkennen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef GSbrder het volgende:
Maar waarom zou je je moeten richten op een voorval dat 0,001% van de mensheid overkomt
Laten we toch wat positiever zijn met zijn allen
Ja zo is het wel een beetje, allochtonen krijgen fris en homo's witte wijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, ze kennen drank naar segmentatie:
Heren: bier
Vrouwen: wijn
Mensen van stand: wonen die in de oost?
Moet ik werkelijk een waardeloze speldenprik uitleggen?quote:
Ja lijkt me niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me denken aan de broer van een maat van me, ook vreselijk rijk, maar heeft een ongeluk gekregen en was vanaf z'n nek verlamd. Wilde zelfmoord plegen, maar kon het zelf niet meer en niemand wilde hem erbij helpen.
Hij ligt nog steeds ergens als kasplantje en wordt verzorgd door z'n moeder.
Anders halen we bij de slijterij wel een aantal flessen en gaan die dan op het terras opzuipen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zo is het wel een beetje, allochtonen krijgen fris en homo's witte wijn.
En tapbier is altijd van dat evenementenbier wat nergens naar smaakt.
Nee, niet ontkennen, maar niet onnodig mee bezig houden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een deel van de werkelijkheid ontkennen?
Aantal flessen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Anders halen we bij de slijterij wel een aantal flessen en gaan die dan op het terras opzuipen.
Si vis pacem, para bellum.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, niet ontkennen, maar niet onnodig mee bezig houden.
Focussen op de zwakte, de mogelijke tegenslagen en de rampen die er kunnen geschieden maken je een pessimist en ik kies ervoor optimistisch te zijn.
Nu had ik verteld dat ik morgenvroeg naar de opdrachtgeven wordt gereden, eventueel kunnen we de dame in kwestie ritselen zodat ze ons na het champagnegelach ook weer naar huis brengt (ik heb het vermoeden dat we vanuit Enschede beide toch in 1 rechte lijn wonen).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aantal flessen?
Dhr. VS moet nog wel achter het stuur kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaar overdreven, gezien het feit dat 'bellum' in deze geen zekerheid is zoals die wel is in de quote.quote:
He bah, klassieke talenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu had ik verteld dat ik morgenvroeg naar de opdrachtgeven wordt gereden, eventueel kunnen we de dame in kwestie ritselen zodat ze ons na het champagnegelach ook weer naar huis brengt (ik heb het vermoeden dat we vanuit Enschede beide toch in 1 rechte lijn wonen).
Ja dat wel, maar ik moet er ook komen he lieverd, teleportatie zoals in de TT bestaat nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Per aspera ad astra.quote:
Mwoah, ik vind het nog steeds een reële mogelijkheid dat het eens mis met me kan gaan. Daarmee moet je rekening houden, niet zozeer op focussen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zwaar overdreven, gezien het feit dat 'bellum' in deze geen zekerheid is zoals die wel is in de quote.
Overigens was dat hilarisch aan Luxemburg, slechts enkele jaren geleden was daar het toegestane alcoholpromillage nog iets van 0,8 of 1,0. Toen ik er zat was de grens naar beneden gebracht (0,5), maar dat boeide de Luxemburgers totaal niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dhr. VS moet nog wel achter het stuur kunnen.
Het overkomt (bijna) niemand, i.t.t. je uitspraak.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het nog steeds een reële mogelijkheid dat het eens mis met me kan gaan. Daarmee moet je rekening houden, niet zozeer op focussen.
Volgens mij is dat de taak van verzekeraars, niet van politici en filosofen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, of iets minder heftigs waardoor men in ieder geval nergens meer aangenomen wordt voor een baan, maar nog steeds kan leven.
U meneer, heeft helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik moet er ook komen he lieverd, teleportatie zoals in de TT bestaat nog niet.
Gelukkig maar, ik waag me er in Nederland ook niet aan hoor, daar waar ik in Afrika nog regelmatig over de weg slingerde houd ik er hier toch wel rekening mee. Maar dat moet ook, vind beschonken achter het stuur zitten absoluut niet kunnen eigenlijk, zeker niet in een land als Nederland waar er tientallen alternatieven zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Overigens was dat hilarisch aan Luxemburg, slechts enkele jaren geleden was daar het toegestane alcoholpromillage nog iets van 0,8 of 1,0. Toen ik er zat was de grens naar beneden gebracht (0,5), maar dat boeide de Luxemburgers totaal niet.
Zelfs menig date heeft mij nog toeterlam naar het chateau gebracht om vervolgens zelf naar huis te rijden, m'n baas was ook al niet beter. Dus dan bedenk je je wel op een gegeven moment waarom je nog 30 minuten haar huis zou lopen, als je ook kan rijden. Alleen was het wel altijd mikken om goed door de massief stenen poort te komen.![]()
Alleen in Nederland zullen ze die manier van leven wel niet kennen.
Nou ja, ik probeerde alleen maar een situatie te schetsen waarin mensen mogelijk kunnen belanden. De kans is aanwezig dat het eens misgaat. Maar ik proef een bepaald Übermensch-ideaal bij de rechtse dames hier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:13 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de taak van verzekeraars, niet van politici en filosofen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U meneer, heeft helemaal gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan eigenlijk best goed tegen alcohol, maar maak altijd de fout dat mensen voor mij drank bestellen en ik eindig met alles door elkaar, dan klap ik wel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
U verraadt uzelf als kloon van Ryan3.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een deel van de werkelijkheid ontkennen?
Alternatieven?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik waag me er in Nederland ook niet aan hoor, daar waar ik in Afrika nog regelmatig over de weg slingerde houd ik er hier toch wel rekening mee. Maar dat moet ook, vind beschonken achter het stuur zitten absoluut niet kunnen eigenlijk, zeker niet in een land als Nederland waar er tientallen alternatieven zijn.
Ach ja, ze moeten dagelijks hier op Fok luidkeels roepen hoe beschaafd en ontwikkeld ze zijn. Dat zegt wel genoeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik probeerde alleen maar een situatie te schetsen waarin mensen mogelijk kunnen belanden. De kans is aanwezig dat het eens misgaat. Maar ik proef een bepaald Übermensch-ideaal bij de rechtse dames hier.
Taxi, trein, fiets, lopen etc. etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alternatieven?
Zoals een taxi op het Leidscheplein in Amsterdam?
Maar ik ga niet het heilige boontje uithangen, als ik nog moet rijden en ik ben ergens een hele avond dan neem ik wel eens een glas of 2, maar meer ook niet (geen beginnersrijbewijs meer, jij wel neem ik aan?). Eventueel bij het eten nog een 3e glas, maar meer ook niet. Dus ik ben wat dat aangaat moreel inferieur aan u.
Ja het is hetzelfde als vragen "wat zou je doen als je onder modaal geboren was?", ja weet ik veel, er is geen sprake van dus waarom zou ik er rekening mee houden of bij stil staan? Mensen met dergelijke ongelukken komen bijna nooit voor dus waarom zou ik er bij stil staan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik probeerde alleen maar een situatie te schetsen waarin mensen mogelijk kunnen belanden. De kans is aanwezig dat het eens misgaat. Maar ik proef een bepaald Übermensch-ideaal bij de rechtse dames hier.
Ja je kan ook je eigen lompheid dag en nacht onderschrijven hier zoals jou, maar wat schiet je daar mee op?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach ja, ze moeten dagelijks hier op Fok luidkeels roepen hoe beschaafd en ontwikkeld ze zijn. Dat zegt wel genoeg.
Een Übermensch-ideaal nog wel, of gewoon een voorliefde voor succes, schoonheid, kwaliteit, klasse, sterkte, intellect, vermogen of welke deugden er ook zijn in dit leven en niet teveel oog en aandacht voor de negatieve aspecten en eigenschappen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Trein, fiets, lopen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Taxi, trein, fiets, lopen etc. etc.
Dat kon je in Afrika allemaal maar beter niet doen, tenzij je een doorgesneden keel prefereert boven een deuk in de auto van de toegangspoort tot je appartement. Maar 2 a 3 glazen (soms meer) gaat er hier ook wel in, maar dan spreid ik het over de avond zodat als ik wegrijd er maar max. 1 resterend zit in het bloed. Idd ook i.v.m. het rijbewijs.
Ethi lomp?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja je kan ook je eigen lompheid dag en nacht onderschrijven hier zoals jou, maar wat schiet je daar mee op?
Oh valt mee, ik heb wel dagen gehad waarbij ik me afvraag hoe ik thuis ben gekomen lopend, zeker gezien de afgelegde afstand, maar het is te doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Trein, fiets, lopen?
Midden in de nacht ga je dat hier niet redden.
Maar goed, we zitten wat alcohol en rijden aangaat op 1 lijn, een paar glazen verspreid over de avond kan, maar knetterhard zuipen en rijden zit er niet in.
Overigens kan je rijbewijs ook afgepakt worden als je dronken op de fiets zit, althans dat heb ik vaker gehoord.
Dat heb je goed gelezen.quote:
Tsja, toch een stukje empathisch vermogen zou ik zeggen. Erkennen dat er wel eens buiten de schuld van mensen om iets mis kan gaan, dat mensen soms simpelweg iets overkomt. Het is een interessant gedacht-experiment (ook wel bekend als de veil of ignorance) om jezelf af te vragen of je ook wel eens een andere positie had kunnen innemen in de maatschappij. Ik vind het een beetje tunnelvisie om alles maar vanuit je eigen veilige perspectief te bekijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het is hetzelfde als vragen "wat zou je doen als je onder modaal geboren was?", ja weet ik veel, er is geen sprake van dus waarom zou ik er rekening mee houden of bij stil staan? Mensen met dergelijke ongelukken komen bijna nooit voor dus waarom zou ik er bij stil staan?
Ben wel een cynist en pessimist, maar ben het wel eens met GS in deze.
Zou eerder zeggen dat een andere persoon hier lomp isquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:22 schreef robin007bond het volgende:
dotCommunism, is het nog aan te raden om met EVE Online te beginnen?
Mijn WoW trial is afgelopen
Dat niet, in Rotterdam ben ik ook altijd lopend naar huis gegaan (3 tot 5 kilometer) omdat ik geen zin had om met een sociaal zwak persoon als bestuurder naar huis te rijden (uitgenomen echte Rotterdamse arbeiders op een taxi, die zijn altijd lachen).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh valt mee, ik heb wel dagen gehad waarbij ik me afvraag hoe ik thuis ben gekomen lopend, zeker gezien de afgelegde afstand, maar het is te doen.bovendien val je er ook aardig van af heb ik opgemerkt. Maar goed, luiheid dient de mens dus wellicht is 't je vreemd
Ja daarom ben je ook in opleiding gegaan tot filosoof, jouw interesseert dergelijk filosofisch geneuzel, terwijl wij wat meer focussen op waar we zelf beter van worden. Stilstaan bij het (al dan niet per ongeluk) veroorzaakte ellende bij een ander is niet nuttig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, toch een stukje empathisch vermogen zou ik zeggen. Erkennen dat er wel eens buiten de schuld van mensen om iets mis kan gaan, dat mensen soms simpelweg iets overkomt. Het is een interessant gedacht-experiment (ook wel bekend als de veil of ignorance) om jezelf af te vragen of je ook wel eens een andere positie had kunnen innemen in de maatschappij. Ik vind het een beetje tunnelvisie om alles maar vanuit je eigen veilige perspectief te bekijken.
Ik ken het Rawlsiaanse spelletjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, toch een stukje empathisch vermogen zou ik zeggen. Erkennen dat er wel eens buiten de schuld van mensen om iets mis kan gaan, dat mensen soms simpelweg iets overkomt. Het is een interessant gedacht-experiment (ook wel bekend als de veil of ignorance) om jezelf af te vragen of je ook wel eens een andere positie had kunnen innemen in de maatschappij. Ik vind het een beetje tunnelvisie om alles maar vanuit je eigen veilige perspectief te bekijken.
Nee, tenzij je jezelf haat. Eve is een heel, heel slecht spel, zeker voor de 15 euro per maan die het kost. Zelfs als je, zoals ik, in een van de grootste corps van het spel zit is er letterlijk niks aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:22 schreef robin007bond het volgende:
Waarom vraag je dat aan mij als jij dat als de beste zou moeten weten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja je kan ook je eigen lompheid dag en nacht onderschrijven hier zoals jou, maar wat schiet je daar mee op?
Dan kennen we de klappen der zweep.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat niet, in Rotterdam ben ik ook altijd lopend naar huis gegaan (3 tot 5 kilometer) omdat ik geen zin had om met een sociaal zwak persoon als bestuurder naar huis te rijden (uitgenomen echte Rotterdamse arbeiders op een taxi, die zijn altijd lachen).
Ik deed het dan minder voor mijn gewicht, maar voornamelijk om te zorgen dat ik de volgende ochtend weer vroeg en zonder kater verder kon.
Confirmatie bij metgezellen uiteraard, sociale cohesie ook al is 't online.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef dotCommunism het volgende:
Waarom vraag je dat aan mij als jij dat als de beste zou moeten weten?
Klappen? Zweep? You sure?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan kennen we de klappen der zweep.
Een soort studentencorpsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef dotCommunism het volgende:
Nee, tenzij je jezelf haat. Eve is een heel, heel slecht spel, zeker voor de 15 euro per maan die het kost. Zelfs als je, zoals ik, in een van de grootste corps van het spel zit is er letterlijk niks aan.
Heb jij dan ook nog een ludieke toevoeging?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef Nautilus. het volgende:
Friek_, is het nu de bedoeling dat wij je helpen met het maken van je huiswerk?
Thanks, dat wordt 't dus nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, tenzij je jezelf haat. Eve is een heel, heel slecht spel, zeker voor de 15 euro per maan die het kost. Zelfs als je, zoals ik, in een van de grootste corps van het spel zit is er letterlijk niks aan.
Warcraft IIIquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:22 schreef robin007bond het volgende:
Uiteraard niet letterlijk genomen, tenzij dat je fetish is, maar niet de mijne.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klappen? Zweep? You sure?![]()
[ afbeelding ]
"Genomen", zeg VS, gedraag je eens een beetje met die sexuele insinuatie's van je.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard niet letterlijk genomen, tenzij dat je fetish is, maar niet de mijne.
Sorry, ik speel enkel Star Wars Galaxies, gekleed in mijn Chewbacca-outfit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:22 schreef robin007bond het volgende:
Oh dear, Erik heeft een waardig dubbelganger gevonden merk ik al.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Genomen", zeg VS, gedraag je eens een beetje met die sexuele insinuatie's van je.
Geniaal spel. Zowel de single player versie als de online versie.quote:
Goed zo, man it up a bit.quote:
Was dit enkele weken terug de norm, is het nu ICT-geneuzel wat de klok slaat.quote:
Alleen wel als cabrio graag:quote:
Jij hebt smaakquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geniaal spel. Zowel de single player versie als de online versie.
Goed ideequote:
Cabrio is hij wel mooier, maar voor zulke prijzen kan je net zo goed voor een Vantage gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen wel als cabrio graag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had al bij onze leasemij aangevraagd of ze er van de zomer eentje hebben, alleen ze hebben er in geheel Duitsland maar 5 die dan ook nog eens in de luxuryvloot zitten (¤1250 per 7 dagen, dat past helaas net niet in het budget).
Ah die werden gepresenteerd in Kaapstad toen ik er zat, wat een machtige wagens, niet normaal meer wat een pracht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen wel als cabrio graag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had al bij onze leasemij aangevraagd of ze er van de zomer eentje hebben, alleen ze hebben er in geheel Duitsland maar 5 die dan ook nog eens in de luxuryvloot zitten (¤1250 per 7 dagen, dat past helaas net niet in het budget).
Nee. Ik heb wel een PS3 gekocht zondag. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij hebt smaak![]()
Nog Counter Strike spelers hier?
The age of chesthair.quote:
Goedzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel een PS3 gekocht zondag. Omdat het kan.
Attitude is very rude Boo, crabby like seafood. Niet dat ik dat veroordeel, ik heb zelf een topic geopend over de BTW-verhoging omdat ik daar een paper over moest schrijven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb jij dan ook nog een ludieke toevoeging?
Beetje lekker pretentieus patsen met mijn filosofische kennis, jeweetzelluf.
Wat heeft iedereen toch met Saab.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel een PS3 gekocht zondag. Omdat het kan.
Die heb ik niet aangevraagd, maar ik denk dat die qua prijs nog een stuk hoger ligt. Waar ik eigenlijk op speculeerde is dat ik een BMW 5-serie inboek en dan een "upgrade" naar de 6-serie krijg, dat is 2009 ook al eens gelukt maar toen zat de 6-serie cabrio ook nog in de reguliere vloot.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Cabrio is hij wel mooier, maar voor zulke prijzen kan je net zo goed voor een Vantage gaan
Hmhm, een goede reden weg te blijven bij Saab.quote:
PC Gamers zijn kansloos. Een beetje uren in de weer met het installeren van een game, die het ook nog eens voor geen kloot doet als je gaat spelen.quote:
Hij stapt uit een Saab.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hmhm, een goede reden weg te blijven bij Saab.
Hoewel die kerel mij meer een Volvo rijder lijkt.
Dat is al lang niet meer zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PC Gamers zijn kansloos. Een beetje uren in de weer met het installeren van een game, die het ook nog eens voor geen kloot doet als je gaat spelen.
Ja en wat voor een.quote:
Ach, het heeft wel wat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en wat voor een.
En niet strooien met concept cars, oneerlijk!
Wat moet ik met een muis op mn PS3? En downloaden kun je ook gewoon met je PS3.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is al lang niet meer zo.
En je kan PC games tenminste nog downloaden en mikken met je muis.
Hm, geen smilie op FOK kan mijn gezichtsuitdrukking weergeven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, het heeft wel wat.
Toch wat netter dan een BMW of oude Benz (no offense)
Kan ik die gezichtsuitdrukking morgen herbeleven indien ik een glas wijn of champagne niet aan de steel vast zou houden?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, geen smilie op FOK kan mijn gezichtsuitdrukking weergeven.
Je had de gezichtsuitdrukking IRL wel kunnen maken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, nee zo ver kan m'n mond niet open vallen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je had de gezichtsuitdrukking IRL wel kunnen maken?
Ik kan minder emoties tonen dan de smilies die er op Fok bestaan
Morgen ga ik het gewoon met opzet doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan ik die gezichtsuitdrukking morgen herbeleven indien ik een glas wijn of champagne niet aan de steel vast zou houden?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan met verbazing.quote:
Wat, glazen verkeerd vasthouden of een markante gezichtsuitdrukken maken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Morgen ga ik het gewoon met opzet doen.
Ik hou nu eenmaal niet van dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, nee zo ver kan m'n mond niet open vallen.
Ik ga openlijk flirten met de ober, als hij er staat, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat, glazen verkeerd vasthouden of een markante gezichtsuitdrukken maken?
Yegh, ik ben toch geen Turk of wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou nu eenmaal niet van dit.
[ afbeelding ]
Maar je houdt wel van een auto die eruit ziet alsof hij verstandelijk gehandicapt is?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, daarvan welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je houdt wel van een auto die eruit ziet alsof hij verstandelijk gehandicapt is?
[ afbeelding ]
Hey, dat is zo'n auto waarin mensen uit het Midden Oosten in rijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Haha die koter met z'n pakje drinken, dat gezicht.quote:
Wohoo die had ik in Afrika, SL 500 in 't blauwgrijs.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie mezelf al zitten, beige pak aan, m'n borsthaar fier in de wind, sigaar in de rechterhand en cruisen maar.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie mezelf al zitten, beige pak aan, m'n borsthaar fier in de wind, sigaar in de rechterhand en cruisen maar.
WAT DE FUCK, serieus?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wohoo die had ik in Afrika, SL 500 in 't blauwgrijs.
Geweldige auto.
Kopen heet zoiets, daar zijn de meeste auto's die wij vintage vinden nog gewoon populair.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
WAT DE FUCK, serieus?
Deze auto is voor mij echt een icoon, wat übervet zeg. U stijgt opeens enorm in mijn achting.![]()
Maar dan de hamvraag, waar had je hem vandaan, het is nu niet een auto die je zomaar eventjes van de leasemij kan krijgen?
Een maat van mij heeft een dergelijke BMW 325i cabrio (E30), helemaal in orginele staat terug gebracht. Geweldig bak is dat, met 170pk vrij rap (lichte auto) en een geweldige motorsound.quote:
En achterwielaandrijvingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een maat van mij heeft een dergelijke BMW 325i cabrio (E30), helemaal in orginele staat terug gebracht. Geweldig bak is dat, met 170pk vrij rap (lichte auto) en een geweldige motorsound.
Dat komt morgen wel, althans, indien u mij kunt luchten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kopen heet zoiets, daar zijn de meeste auto's die wij vintage vinden nog gewoon populair.![]()
Jammer dat ge me niet op Facebook of WhatsApp hebt, daar sta ik er wel mee op de foto.
U meneer, bent een fijnproever.quote:
Ik had de 500, maar idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat komt morgen wel, althans, indien u mij kunt luchten.![]()
Boh boh boh, wat vet zeg, een SL R107.
R107 is de interne code voor die generatie, niet de motoraanduiding.quote:
Het is dat jouw lengte Frankensteinachtige proporties aanneemt.....quote:En dat luchten zal wel meevallen, als je je benen maar bij elkaar houdt schat.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U meneer, bent een fijnproever.
Ach, vergelijk het met muziek, af en toe kan ik best wat fouts apprecieren, maar ik zal nooit waslijsten wansmaak in mijn playlist plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Jij bent toch geen Gimli?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
R107 is de interne code voor die generatie, niet de motoraanduiding.
Net zoals je E200 een W212 is. [/nerdmode]
[..]
Het is dat jouw lengte Frankensteinachtige proporties aanneemt.....
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh zoveel verstand heb ik er ook weer niet van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
R107 is de interne code voor die generatie, niet de motoraanduiding.
Net zoals je E200 een W212 is. [/nerdmode]
[..]
Het is dat jouw lengte Frankensteinachtige proporties aanneemt.....
Dat bedoel ik, ben ik ruim 15 centimeter korte (lichaamslengte).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent toch geen Gimli?
VS is niet monsterlijk lang, hij is een tikkie boven de 1.90.
En daarom ben ik wél autist en jij niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh zoveel verstand heb ik er ook weer niet van.![]()
Proest!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ben ik ruim 15 centimeter korte (lichaamslengte).
Zal me benieuwen, zoveel autisten ken ik niet, eerder 0.quote:En daarom ben ik wél autist en jij niet.
Oh, dan ben je net zo lang als Erikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ben ik ruim 15 centimeter korte (lichaamslengte).
[..]
En daarom ben ik wél autist en jij niet.
Geef mij die McLaren maar, wat handiger met parkeren en uitstappen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:02 schreef GSbrder het volgende:
Die nieuwe SLR is wel veel mooier dan die vorige.
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Gullsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef mij die McLaren maar, wat handiger met parkeren en uitstappen.
Ik moet mijn eigen ego en zelfbeeld wel beschermen hè.quote:
Maak je maar geen zorgen dat ik kwijlend en wiebelend aan je schouder hang, laatst vertelde iemand die mij al jarenlang kent nog dat ie nooit iets ervan had gemerkt.quote:Zal me benieuwen, zoveel autisten ken ik niet, eerder 0.
Geef me 6 ton en ik probeer 't uit voor je.quote:
Wat een ordinair ding.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:02 schreef GSbrder het volgende:
Die nieuwe SLR is wel veel mooier dan die vorige.
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Ach met jouw werk zal je toch wel fatsoenlijk moeten zijn dus daar twijfel ik niet aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik moet mijn eigen ego en zelfbeeld wel beschermen hè.
[..]
Maak je maar geen zorgen dat ik kwijlend en wiebelend aan je schouder hang, laatst vertelde iemand die mij al jarenlang kent nog dat ie nooit iets ervan had gemerkt.
Doet me denken aan MASK.quote:
Dat zijn Lambos ook.quote:
Toch zou ik er een kopen.quote:
Hmm.. Moeilijk. Ik ga eerst voor vastgoed, dan de bolides.quote:
Dat wel, eerst 't geld, dan de materialistische zaken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. Moeilijk. Ik ga eerst voor vastgoed, dan de bolides.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |