Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Anders ga jij de fiscus informeren?
Oh ja, ik boycot ook alle reünies, begrafenissen en anderzijds contact met die kant van de familie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vooral dat 'lieve vrede' bewaren hè, daar kots ik echt zo verdomde hard op.Allemaal weten we dat er iets in de lucht hangt en niet juist is, maar niemand benoemt het.
In dat geval was Dutchnative wel een stuk rechtser geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Maar tonnen aan schenkingsgeld vallen op.
Het zijn ook geen tonnen, maar het is wat meer dan een paar centen in een enveloppe om het zo te zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Maar tonnen aan schenkingsgeld vallen op.
Ligt natuurlijk aan het euvel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, ik boycot ook alle reünies, begrafenissen en anderzijds contact met die kant van de familie.
Als je het bij mij hebt verpest, heb je 't verpest.
"Everyone deserves a second second chance"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, ik boycot ook alle reünies, begrafenissen en anderzijds contact met die kant van de familie.
Over familieproblemen gesproken, Mijn familie zit in drie scheidingen verwikkeldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het euvel.
Een loshandige oom is wat anders dan een indirecte verdediging.
Geen idee, vraag het Betyar en Friekquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef TitusPullo het volgende:
Het lijkt me vreselijk om Brabander te zijn.
Kouwe kant exit. Problem solved.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Over familieproblemen gesproken, Mijn familie zit in drie scheidingen verwikkeld
quote:
het broeikaseffect doet het altijd goedquote:
Familie zijn de vrienden die je niet kiestquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Families zijn vervelende dingen, je wordt er namelijk mee geboren
Dit vraagt om een drieluik van Couperus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:14 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn familie dreigt gewoon ouderwets via de telefoon, niet via Hyves. Of ze komen even langs. Haagse eerlijkheid.
Het is indirect, ging over erfenissen etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het euvel.
Een loshandige oom is wat anders dan een indirecte verdediging.
Op zich zou ik het kunnen vergeven als mensen simpelweg op een oprechte wijze hun excuses aanbieden en beloven dat het niet meer zal gebeuren, maar ik geloof dat ik dan lang kan wachten. Bovendien sloeg de hele situatie drie keer nergens op en zit die nicht (en haar moeder dus ook) enorm fout. En dat weten ze.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In mijn geval heb je 'one chance'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef waht het volgende:
[..]
"Everyone deserves a second second chance"
-Michael G. Scott
Ik heb dat nooit zo gesnapt, want er is altijd wel ergens een conflict gaande, of een natuurramp, of een andere grootschalige kwestie. Dat Nederlanders collectief liggen te luieren betekent allerminst dat de wereld stilstaat.quote:
O, ik ook wel hoor, ze wonen alleen zo ver weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Familie zijn de vrienden die je niet kiest
Maar verder ben ik best een familieman
Ik weet niet, laatst nodigden nichten en neven mij wel uit voor een reünie, ook als soort van samenkomst en "verzoening", maar heb ze ook gewoon geweigerd. Excuses werken bij mij vaak niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op zich zou ik het kunnen vergeven als mensen simpelweg op een oprechte wijze hun excuses aanbieden en beloven dat het niet meer zal gebeuren, maar ik geloof dat ik dan lang kan wachten. Bovendien sloeg de hele situatie drie keer nergens op en zit die nicht (en haar moeder dus ook) enorm fout. En dat weten ze.
Dat zou ik de overledene nou ook niet aandoen, al ligt het wel aan hoe goed je de persoon in kwestie kent en hoe erg de problemen zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is indirect, ging over erfenissen etc.
Maar ze bekijken het maar, ging laatst ook niet naar de begrafenis van m'n tante, ze zoeken 't maar uit.
Ze heeft mij nooit direct beledigd, maar indirect wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat zou ik de overledene nou ook niet aandoen, al ligt het wel aan hoe goed je de persoon in kwestie kent en hoe erg de problemen zijn.
Oh daar heb ik ook een quote voor:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In mijn geval heb je 'one chance'.
We schrijven niet allemaal over de rellen in Egypte of de gevechten in Libie, mn beste.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo gesnapt, want er is altijd wel ergens een conflict gaande, of een natuurramp, of een andere grootschalige kwestie. Dat Nederlanders collectief liggen te luieren betekent allerminst dat de wereld stilstaat.
Prima! Niets zo vervelend als familie die langskomt onder het mom van: we waren toch in de buurt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
O, ik ook wel hoor, ze wonen alleen zo ver weg.
Dan ga je naar het Egyptisch Restaurant en interview je het zoontje van de eigenaar en vraag je hoe hij erover denkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We schrijven niet allemaal over de rellen in Egypte of de gevechten in Libie, mn beste.
Hm, die klinkt al meteen wat minder intellectueel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef waht het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook een quote voor:
"You only get one shot, do not miss your chance to blow. This opportunity comes once in a lifetime yo"
-Eminem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |