quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:54 schreef Flitspaal het volgende:
Hij is er weer:
Een update van de stand.
Volgende update na mijn vakantie. Niet te heftig spelen aub.....
baasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:54 schreef Flitspaal het volgende:
Hij is er weer:
Een update van de stand.
superquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:54 schreef Flitspaal het volgende:
Hij is er weer:
Een update van de stand.
Uiteraard zijn we het weer eens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:03 schreef Yankee het volgende:
Ik erger me een beetje aan het volstrekt inconsequent toepassen van de regel dat het punt weer ingenomen wordt indien er geen vraag gesteld is binnen een bepaalde tijd. In het huidige topic is dit weer een aantal keren het geval. Ik vind het overigens prima dat bij mij het punt weer werd afgenomen, maar doe het dan wel consequent. Op de huidige manier komt het een beetje als volstrekt willekeurig over.
Overigens, flitspaal
Is hier verder nog op gereageerd door de persoon in kwestie?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:37 schreef tomtomaat het volgende:
[AKQ] #2290: Stukje kogelvis iemand?
Ik vind het knap dat je de leadgitarist zo opnoemt en de zanger die duizend keer beroemder is/was niet kent,, maar bij de gerelateerde zoekopdrachten op google komt idd Dave Hill na voren.
Jammer banaan, verkeerd opgezocht!!
Lijkt me een duidelijk geval van het gebruik van google.
neequote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Is hier verder nog op gereageerd door de persoon in kwestie?
Ik vind het in dit geval een beetje rigide toepassen van de regels.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat terugdraaien wordt lastig. Maar punt hoort er wmb niet bij.
Die regels zijn er om het voor iedereen gelijk te houden. Morgen is er iemand anders die hetzelfde overkomt met een andere vraagsteller en andere spelers, en die houden zich wel aan de regels en de editter krijgt dan geen punt. Dat lijkt me niet redelijk. Of we besluiten met z'n allen die regel af te schaffen, of we besluiten met z'n allen ons eraan te houden. Een regel instellen die voor sommigen wel geldt, en voor anderen niet, volledig willekeurig, slaat als een lul op een varken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval een beetje rigide toepassen van de regels.
quote:Bewerk je antwoord nooit. Spelfouten, toevoegingen of verbeteringen zijn geen geldige redenen om je antwoord te editten. Wanneer je iets op je antwoord hebt aan te merken, post dat dan in een nieuw bericht. Wanneer een post bewerkt blijkt te zijn, is deze per direct ongeldig.
ik heb niet gegoogeld van die tour de france vraag, Je kan aan mensen in het subforum vragen van de TDF dat ik dit gewoon netjes uit mijn hoofd weet. Ik heb met velen de tour de france gevolgdquote:Op maandag 25 juli 2011 11:26 schreef Ireyon het volgende:
Wat doen we met Ajacied422?
Laten we even terugkijken naar een paar maanden geleden:
AKQ OP Discussie topic 3
waarna z'n gedrag niks verbeterde:
AKQ OP Discussie topic 3
en er dus geen enkele reden is om aan te nemen dat zulke rijtjes eerlijk uit z'n mouw zijn geschud:
[AKQ] #2324: Met een optreden van Prince
Ja, dus?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb niet gegoogeld van die tour de france vraag, Je kan aan mensen in het subforum vragen van de TDF dat ik dit gewoon netjes uit mijn hoofd weet. Ik heb met velen de tour de france gevolgd
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dus?
Ik weet voor de volle 1000% zeker dat je die Marc Overmars vraag van net heb gegoogled. Of niet?
geloof er ook weinig vanquote:Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dus?
Ik weet voor de volle 1000% zeker dat je die Marc Overmars vraag van net heb gegoogled. Of niet?
Bannen uit de AKQquote:Op maandag 25 juli 2011 11:26 schreef Ireyon het volgende:
Wat doen we met Ajacied422?
Laten we even terugkijken naar een paar maanden geleden:
AKQ OP Discussie topic 3
waarna z'n gedrag niks verbeterde:
AKQ OP Discussie topic 3
en er dus geen enkele reden is om aan te nemen dat zulke rijtjes eerlijk uit z'n mouw zijn geschud:
[AKQ] #2324: Met een optreden van Prince
Tenslotte misschien nuttig om te vermelden dat hij tot voor kort "1998" als geboortejaar in z'n profiel had staan en ook al eens heeft aangegeven in 2de klas vwo te zitten.
Evenals deze...quote:Op zondag 10 juli 2011 14:37 schreef tomtomaat het volgende:
[AKQ] #2290: Stukje kogelvis iemand?
Ik vind het knap dat je de leadgitarist zo opnoemt en de zanger die duizend keer beroemder is/was niet kent,, maar bij de gerelateerde zoekopdrachten op google komt idd Dave Hill na voren.
Jammer banaan, verkeerd opgezocht!!
Lijkt me een duidelijk geval van het gebruik van google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |