Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:37 schreef Maharbal het volgende:
Woensdag een verlengd mondeling gehad, en dat was mijn allerlaatste vak ooit. Bij deze dus de master Fiscaal Recht binnen.
Ik heb aan het eind van mijn eerste jaar deze toets vrijwillig gemaakt. Als je hier een onvoldoende voor haalt, is dat echt in en in triest.quote:Op donderdag 8 september 2011 03:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
http://www.mareonline.nl/(...)volgend-jaar-de-klos
Na een week geen reactie op mail, heb ik vanochtend het secretariaat van het vak gemaild en binnen het uur had ik een mail van een andere docent dat ik een opzetje kon gaan schrijven.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:19 schreef Dwyn het volgende:
Zo, heb de docent van het vak waarin ik mijn scriptie wil gaan schrijven gemaild. Ieps, eng.![]()
[..]
Wat een gedoe he.
Dat laatste artikel gaat wel over bestuursrecht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh jongens, help alsjeblieft.
Ik zit nu in m'n 1e jaar HBO Rechten, kon niet zo snel een topic vinden voor 'ons'. Dus dan maar hier.
Voor m'n beroepsproduct moet ik een opdracht maken over bestuursrecht. Hierbij moet ik een krantenartikel gebruiken, en het verder uitwerken.
Had ik eindelijk een krantenartikel gevonden, kan ik het bijhorende artikel (Drank- en horecawet) nergens in mijn wetbundel(s) vinden. Ligt dit aan mijn zoekskills, of aan de Vermande?
En dan heb ik nog een ander krantenartikel. Dit artikel heb ik gekozen op grond van Art. 4:17 Awb, maar ik twijfel of dit niet meer bij strafrecht hoort..Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.
Beetje raar dat ik het desbetreffende artikel nergens terug kan vinden in mijn wetbundel, toch? Heb overal op gezocht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef GlowMouse het volgende:
Er is altijd nog wetten.overheid.nl, en voor je andere artikel moet je eens zoeken op criminal charge en bestuursrecht.
Held(in).quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat laatste artikel gaat wel over bestuursrecht.
Ze nemen niet alle wetten op in een wettenbundel, alleen de meest belangrijke.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Beetje raar dat ik het desbetreffende artikel nergens terug kan vinden in mijn wetbundel, toch? Heb overal op gezocht.
[..]
Held(in).
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:18 schreef GlowMouse het volgende:
Er zijn genoeg wetten die niet in de gewone bundel staan, vraag maar aan een willekeurige fiscalist.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze nemen niet alle wetten op in een wettenbundel, alleen de meest belangrijke.
Lange leve de fiscale wettenbundels.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:18 schreef GlowMouse het volgende:
Er zijn genoeg wetten die niet in de gewone bundel staan, vraag maar aan een willekeurige fiscalist.
Ik heb nog steeds van dat soort dommige dingen dus schaam je vooral nietquote:
Hahah.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:58 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds van dat soort dommige dingen dus schaam je vooral nietBij m'n eerste mastervak bijv. In de inhoudsopgave van de wettenbundel voor Gezondheidsrecht stond achter de desbetreffende wet een nummer.. Ik dacht dat dat het paginanummer was. Maar ik kon bij dat paginanummer nooit de goede wet vinden. Zal wel fout gegaan zijn met drukken, dacht ik. Totdat ik bij het tentamen erachter kwam dat die nummers boven op de pagina stonden stonden en een soort hoofdstukjes waren, toen klopte het wel
Welk vak?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:00 schreef dreamzk het volgende:
Vandaag eerste nuttige fiscale college gehad en vind het steeds leuker en leuker worden. Beetje puzzelen en rekenen
Ik faalde keihard bij het eerste de beste openboektentamen op hbo-niveau waarin een aantal rechtenvragen in voorkwamen. Gelukkig kwam ik er achter dat ik meer moest oefenen en een aantal jaren later kan ik met trots zeggen dat ik nu rechtsgeleerdheid studeer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik moet nog véél leren, zo te zien...
Hoe luidt de opdracht precies dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Deze opdracht is veel moeilijker dan ik dacht.![]()
Opzich is de opdracht niet moeilijk, maar de wetsartikelen die ik erbij moet vinden.. daar loop ik vast.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe luidt de opdracht precies dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |