Daar heb je het al, deeltijd zijn avondstudenten. Mayb intro gehad met werkgroep 4 maar als je deeltijd bent doe je standaard avondcollege tenzij je anders aangeeft. Dus ik zie je komende 15 weken elke maandag van 18-21 op de poort? (eerst 2u HC en dan 1u repititor collegequote:Op zaterdag 3 september 2011 11:56 schreef gaude het volgende:
Ik volg gewoon deeltijd. Maar ik bedoel, het nummer waarin je werd ingedeeld op de introductie is het nummer waaronder je de hoorcolleges moet volgen. Ik zat in 4, dus ik volg de hoorcolleges van groep 1 tm 18<om overvolle zalen te voorkomen>.
Of misschien heet het het jaargroepnummer.
Maar als voltijder is het normaal dat je 's avonds een werkgroep kan/moet volgen.<of late inschrijvingen worden samen gepropt in de avond?
Werkgroep 35 neem ik aan? 3001CO47WW.S1.35R.Constitutioneel recht WG.
Reserve denk ik, maar betekent dit dat het college vaststaat?
Overigens komt werkgroep X, 3x aan de orde, daar waar 2 werkgroepen per week worden gevolgd door de reguliere groepen, apart?
Dan is het een ander verhaalquote:
Same old story indd.. Ik was vrijdag (vrije dag) naar Leiden gegaan om m'n blokboeken op te halen (ze zouden namelijk al klaar liggen en anders zou je al n zogenaamde 'studieachterstand' oplopen...), kom ik daar.. 'Sorry, we hebben ze nog niet binnen'. Mijn gezicht sprak boekdelen...quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:40 schreef Dr.Cooper het volgende:
Zo, mijn jaar is ook weer goed begonnen. Had ik vorig jaar al een drama in Leiden (uiteindelijk in november pas BB toegang), heb ik nu wederom geen toegang tot de systemen aan het Erasmus. Ze zijn er intussen achter dat mijn adresgegevens niet kloppen. Alleen nu is dus mijn wachtwoord en dergelijke naar een ander adres gestuurd. Dat is ook de reden waarom ze me van de week niet konden vinden (in het systeem) en mij dus niet verder konden helpen.
Repititor colleges zijn voor mensen die het vak voor de tweede keer doen, dan heb je nl geen recht meer op wg'en van dat vakquote:Op zondag 4 september 2011 13:10 schreef gaude het volgende:
Ik zal jullie na deze post niet meer lastig vallen met dit onderwerp.
Maar nog een vraag voor de UvA mensen hier. Ik werd op de introductiebijeenkomst ingedeeld bij werkgroep 4, hele dag meegelopen bij deze groep. Deze groep was niet overvol, dus zou ik gewoon bij deze groep kunnen aansluiten? Of is het beleid zeer strict?
Want ik zie dat de colleges voor werkgroep X op zeer onorthodoxe tijden worden gehouden.
@Dream wat is repititor.
Mijn agenda:
Maandag : Hoor: 18.15-20:00
Werkgroep: 20:00-22:00
Dinsdag : Hoor: 11:15-13:00
Woensdag: Werkgroep: 11:00-13:00
Werkgroep: 18:00-20:00
Eventueel werkgroepvervangend op de donderdag van 11 tot 3.
Maar wel redelijk rooster denk ik zo.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb mijn bachelor! Met een 7.5 nog wel!
Hangt daar nog iets van een predikaat aan vast?quote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Straks even aanvragen!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Straks even aanvragen!
Jij zat ook op de RU toch? Dan hebben wij samen uitreiking (als je erheen gaatquote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Straks even aanvragen!
Voor welk vak?quote:Op maandag 5 september 2011 16:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jij zat ook op de RU toch? Dan hebben wij samen uitreiking (als je erheen gaat)
![]()
Ik heb net het mailtje binnen dat ik de scriptieverklaring mag komen ophalen. Nu nog even een definitief onderwerp kiezen.
Wat een rammelende zin.quote:Op maandag 5 september 2011 18:29 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Kent iemand een relevant onderwerp over bestuursrecht ?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kapvergunning, juist. Dat gaat hem wordenquote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef eriksd het volgende:
Verbieden Harley bijeenkomst? Of gewoon de weigering van een vergunning in het algemeen?
Inderdaadquote:Op maandag 5 september 2011 16:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jij zat ook op de RU toch? Dan hebben wij samen uitreiking (als je erheen gaat)
![]()
Ik heb net het mailtje binnen dat ik de scriptieverklaring mag komen ophalen. Nu nog even een definitief onderwerp kiezen.
Ik heb alleen een mailtje gehad dat ik begin oktober ´nader bericht´ ontvang. Later heb ik ook nog een mailtje gehad dat ik me via studielink voor de master moest inschrijven. Ik heb inderdaad ook even de essays lopen tellen en ik heb er ook 5. Rechtsfilosofie (volgens mij een keuzevak voor reguliere studenten), burgerlijk recht, strafrecht, bestuursrecht en staatsrecht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bedankt voor de felicitaties iedereen
[..]
InderdaadTof!
Heb jij ook zo'n bevestiging gehad op je scherm na het versturen dat je ongeveer begin oktober een echt bevestigingsbericht krijgt? Ik vind dat namelijk toch apart, wat als er toch iets niet klopt (met iets anders dan de essays bijv, daar moet je er 4 van hebben toch? (naja ik heb er 5 want heb er ook een van een europees vak) dan kom je daar pas erg laat achter.. (alhoewel ik aanneem dat ik altijd goed bijgehouden heb welke vakken ik wanneer moet volgen, vanavond toch maar ff nakijken voor de zekerheid).
En hoe kan je dan de scriptieverklaring nu al aanvragen?
Ik zit momenteel in een fulltime training en heb dus gelimiteerd de tijd om zelf dingen uit te zoeken
@ Fascination jij hebt hem nu toch ook?
Ja, ik heb 'm ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bedankt voor de felicitaties iedereen
[..]
InderdaadTof!
Heb jij ook zo'n bevestiging gehad op je scherm na het versturen dat je ongeveer begin oktober een echt bevestigingsbericht krijgt? Ik vind dat namelijk toch apart, wat als er toch iets niet klopt (met iets anders dan de essays bijv, daar moet je er 4 van hebben toch? (naja ik heb er 5 want heb er ook een van een europees vak) dan kom je daar pas erg laat achter.. (alhoewel ik aanneem dat ik altijd goed bijgehouden heb welke vakken ik wanneer moet volgen, vanavond toch maar ff nakijken voor de zekerheid).
En hoe kan je dan de scriptieverklaring nu al aanvragen?
Ik zit momenteel in een fulltime training en heb dus gelimiteerd de tijd om zelf dingen uit te zoeken
@ Fascination jij hebt hem nu toch ook?
Geen huiswerk joh, ik heb nu een soort verslag van 21 pagina'squote:Op dinsdag 6 september 2011 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
No offence, maar waarom krijg ik een beetje het gevoel dat jij ons jouw huiswerk laat maken?
Heb een verslagje over kapvergunning geschreven en moet erbij vermelden of het over materieel of formeel recht gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke dan zal ik het wel verkeerd begrijpenmaar snap je vraagstelling nu ook niet echt
Even voor de mensen die mijn bachelorpost van vanochtend hebben gelezen: Ik heb het ff geëdit.. Werkt toch niet zo handig fokken op je mobiel
Aangezien je je bachelor nog niet hebt aangevraagd, heb je je B nog niet en kan ik je nog niet feliciteren.quote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Straks even aanvragen!
Zo danquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Aangezien je je bachelor nog niet hebt aangevraagd, heb je je B nog niet en kan ik je nog niet feliciteren.
Maar voor straks: Gefeli!!!![]()
Wat een gedoe he.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zo dan: Ik heb al mijn vakken gehaald die ik moet halen om mijn bachelor aan te kunnen vragen
Ben me nu voor de master in aan het schrijven.. en krijg de vraag of ik een toelaatbare bachelor aan de RU heb gedaan.. Ik heb extra vakken moeten volgen en een brief hier thuis liggen dat ik toegelaten ben tot de master burgerlijk recht. Zal ik dat dan ook in moeten voeren? In die brief staat namelijk dat ik die pas hoef te laten zien op het moment dat ik mijn master aanvraag.. Dus niet bij het inschrijven voor de master..
Heb maar ingevuld dat ik toelatingsverklaring nodig heb, beter dat ik het overbodig meld en dat ik hem niet nodig heb. Dan dat ik aangeef het niet nodig te hebben en het wel nodig heb
Bij welk vak wil je het gaan doen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad zeg, ik dacht mooi! klaar! gehaald!.. Maar dit levert ook weer een hoop stress op
Ik wacht even op die scriptieverklaring en ga dan de docente mailen
Oh leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil het bij sociaalzekerheidsrecht/arbeidsrecht gaan doen![]()
Ik heb hem vanmiddag aangevraagd dus ben benieuwd.. Vrijdagmiddag en gister al mail is idd lekker snel, hoop dat het bij mij ook zo snel gaatwant dan heb ik tenminste bevestiging dat ik echt alles heb afgerond
(iig dat kan je eruit afleiden toch?)
Ach, ik geloof het wel. Ik neem ook aan dat ze bij die aanvraag voor je bachelor wel kijken of overal aan voldaan is en niet tot oktober gaan wachten.quote:
Ik weet het niet, ik word er iig erg onzeker van.. Maar goed daar is bij mij sowieso niet veel voor nodigquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ach, ik geloof het wel. Ik neem ook aan dat ze bij die aanvraag voor je bachelor wel kijken of overal aan voldaan is en niet tot oktober gaan wachten.
Haha, komt wel goed!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik word er iig erg onzeker van.. Maar goed daar is bij mij sowieso niet veel voor nodig
Wil gewoon nu bevestiging hebben, en niet dadelijk als het te laat is (na 1 oktober want dat is de pijldatum voor in hetzelfde jaar afstuderen ja of nee)
Pijldatum? Gaan jullie boogschieten als afsluiting?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik word er iig erg onzeker van.. Maar goed daar is bij mij sowieso niet veel voor nodig
Wil gewoon nu bevestiging hebben, en niet dadelijk als het te laat is (na 1 oktober want dat is de pijldatum voor in hetzelfde jaar afstuderen ja of nee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |