abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101626560
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 08:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bedankt voor de felicitaties iedereen :)

[..]

Inderdaad :) Tof!

Heb jij ook zo'n bevestiging gehad op je scherm na het versturen dat je ongeveer begin oktober een echt bevestigingsbericht krijgt? Ik vind dat namelijk toch apart, wat als er toch iets niet klopt (met iets anders dan de essays bijv, daar moet je er 4 van hebben toch? (naja ik heb er 5 want heb er ook een van een europees vak) dan kom je daar pas erg laat achter.. (alhoewel ik aanneem dat ik altijd goed bijgehouden heb welke vakken ik wanneer moet volgen, vanavond toch maar ff nakijken voor de zekerheid).

En hoe kan je dan de scriptieverklaring nu al aanvragen?
Ik zit momenteel in een fulltime training en heb dus gelimiteerd de tijd om zelf dingen uit te zoeken

@ Fascination jij hebt hem nu toch ook?
Ja, ik heb 'm ook.

Ik heb al een aanvraag voor de scriptieverklaring gedaan en heb een mailtje gekregen dat ik de verklaring bij Bureau Onderwijs kan ophalen. Dan staat dus al vast dat ik aan al m'n bachelorverplichtingen heb voldaan lijkt me.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_101627760
Ja dat zag ik vanochtend na mijn post ook snel. Neem inderdaad aan dat als ze daar controleren of je aan alle vereisten voldaan hebt, en je krijgt daarna zon verklaring, dat het ook helemaal goed moet komen met je bachelor diploma-aanvraag..

Wat ik dan weer apart vind is dat ze het één in drie werkdagen kunnen doen en over het andere anderhalve maand doen :?

Ik heb vanochtend dus pas dat mailtje ontvangen dat je in oktober meer hoort. Daarin stond ook meteen het hele studielink verhaal.

Mooi dat jij het ook hebt Fascination! *O*

Vind het wel een gedoe allemaal dat hele aanvragen enzo.. En je moet veel afwachten en ik ben niet goed in afwachten ;(

[ Bericht 35% gewijzigd door Yashaaaaa op 06-09-2011 17:51:37 ]
pi_101637541
Materieel en formeel recht (geen kapvergunning geven).. Tja, lastig.. Iemand een goede uitleg?
pi_101637959
No offence, maar waarom krijg ik een beetje het gevoel dat jij ons jouw huiswerk laat maken?
pi_101638186
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
No offence, maar waarom krijg ik een beetje het gevoel dat jij ons jouw huiswerk laat maken?
Geen huiswerk joh, ik heb nu een soort verslag van 21 pagina's :) Heb het als formeel recht omschreven, maar ben nogal een perfectionist en wil 0 fouten hebben. Excuses als je me verkeerd begrijpt.
pi_101638360
Oke dan zal ik het wel verkeerd begrijpen :) maar snap je vraagstelling nu ook niet echt :P

Even voor de mensen die mijn bachelorpost van vanochtend hebben gelezen: Ik heb het ff geëdit.. Werkt toch niet zo handig fokken op je mobiel :P
pi_101638458
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke dan zal ik het wel verkeerd begrijpen :) maar snap je vraagstelling nu ook niet echt :P

Even voor de mensen die mijn bachelorpost van vanochtend hebben gelezen: Ik heb het ff geëdit.. Werkt toch niet zo handig fokken op je mobiel :P
Heb een verslagje over kapvergunning geschreven en moet erbij vermelden of het over materieel of formeel recht gaat.
pi_101639141
Laat maar, fixed! Toch bedankt :) Succes iedereen!
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:44:10 #234
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_101640246
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb mijn bachelor! Met een 7.5 nog wel!

Straks even aanvragen!
Aangezien je je bachelor nog niet hebt aangevraagd, heb je je B nog niet en kan ik je nog niet feliciteren.
Maar voor straks: Gefeli!!! *O* *O*
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_101640440
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Aangezien je je bachelor nog niet hebt aangevraagd, heb je je B nog niet en kan ik je nog niet feliciteren.
Maar voor straks: Gefeli!!! *O* *O*
Zo dan ;) : Ik heb al mijn vakken gehaald die ik moet halen om mijn bachelor aan te kunnen vragen *O*

Ben me nu voor de master in aan het schrijven.. en krijg de vraag of ik een toelaatbare bachelor aan de RU heb gedaan.. Ik heb extra vakken moeten volgen en een brief hier thuis liggen dat ik toegelaten ben tot de master burgerlijk recht. Zal ik dat dan ook in moeten voeren? In die brief staat namelijk dat ik die pas hoef te laten zien op het moment dat ik mijn master aanvraag.. Dus niet bij het inschrijven voor de master..

Heb maar ingevuld dat ik toelatingsverklaring nodig heb, beter dat ik het overbodig meld en dat ik hem niet nodig heb. Dan dat ik aangeef het niet nodig te hebben en het wel nodig heb :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Yashaaaaa op 06-09-2011 19:17:16 ]
pi_101642104
Zo, heb de docent van het vak waarin ik mijn scriptie wil gaan schrijven gemaild. Ieps, eng. _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Zo dan ;) : Ik heb al mijn vakken gehaald die ik moet halen om mijn bachelor aan te kunnen vragen *O*

Ben me nu voor de master in aan het schrijven.. en krijg de vraag of ik een toelaatbare bachelor aan de RU heb gedaan.. Ik heb extra vakken moeten volgen en een brief hier thuis liggen dat ik toegelaten ben tot de master burgerlijk recht. Zal ik dat dan ook in moeten voeren? In die brief staat namelijk dat ik die pas hoef te laten zien op het moment dat ik mijn master aanvraag.. Dus niet bij het inschrijven voor de master..

Heb maar ingevuld dat ik toelatingsverklaring nodig heb, beter dat ik het overbodig meld en dat ik hem niet nodig heb. Dan dat ik aangeef het niet nodig te hebben en het wel nodig heb :P
Wat een gedoe he. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_101642141
Inderdaad zeg, ik dacht mooi! klaar! gehaald!.. Maar dit levert ook weer een hoop stress op :')

Ik wacht even op die scriptieverklaring en ga dan de docente mailen :)
pi_101642453
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad zeg, ik dacht mooi! klaar! gehaald!.. Maar dit levert ook weer een hoop stress op :')

Ik wacht even op die scriptieverklaring en ga dan de docente mailen :)
Bij welk vak wil je het gaan doen? :) Ik had die verklaring zo binnen trouwens. Vrijdagmiddag aangevraagd, gister al mail dat ik het kon ophalen.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_101642829
Ik wil het bij sociaalzekerheidsrecht/arbeidsrecht gaan doen :)

Ik heb hem vanmiddag aangevraagd dus ben benieuwd.. Vrijdagmiddag en gister al mail is idd lekker snel, hoop dat het bij mij ook zo snel gaat :) want dan heb ik tenminste bevestiging dat ik echt alles heb afgerond :) (iig dat kan je eruit afleiden toch?)
pi_101643145
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil het bij sociaalzekerheidsrecht/arbeidsrecht gaan doen :)

Ik heb hem vanmiddag aangevraagd dus ben benieuwd.. Vrijdagmiddag en gister al mail is idd lekker snel, hoop dat het bij mij ook zo snel gaat :) want dan heb ik tenminste bevestiging dat ik echt alles heb afgerond :) (iig dat kan je eruit afleiden toch?)
Oh leuk :D. Bij mij staat 'bachelorvereisten voldaan' doorgestreept en 'ontheffing van de studieadviseur' open dus ik denk dat ze bij mij sowieso niet hebben gekeken of ik wel heb voldaan aan de bachelorvereisten omdat ik hoe dan ook wel ontheffing zou krijgen. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_101643538
Hehe handig :') wist je dat zelf ook of?
pi_101643789
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe handig :')
Ach, ik geloof het wel. Ik neem ook aan dat ze bij die aanvraag voor je bachelor wel kijken of overal aan voldaan is en niet tot oktober gaan wachten. :)
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_101643946
Kom er vandaag achter dat ik niet bij Fiscaal Recht ben ingeschreven maar voor Rechtsgeleerdheid. Moet ik morgen weer gaan bellen. Kword helemaal gek van die UvA.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:52:49 #244
165633 eriksd
The grand facade...
pi_101644043
Maakt dat wat uit eigenlijk? Of is dit je laatste bachelorjaar?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_101644106
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:48 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ach, ik geloof het wel. Ik neem ook aan dat ze bij die aanvraag voor je bachelor wel kijken of overal aan voldaan is en niet tot oktober gaan wachten. :)
Ik weet het niet, ik word er iig erg onzeker van.. Maar goed daar is bij mij sowieso niet veel voor nodig :')

Wil gewoon nu bevestiging hebben, en niet dadelijk als het te laat is (na 1 oktober want dat is de pijldatum voor in hetzelfde jaar afstuderen ja of nee)
pi_101644206
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik word er iig erg onzeker van.. Maar goed daar is bij mij sowieso niet veel voor nodig :')

Wil gewoon nu bevestiging hebben, en niet dadelijk als het te laat is (na 1 oktober want dat is de pijldatum voor in hetzelfde jaar afstuderen ja of nee)
Haha, komt wel goed! ;)
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:57:10 #247
165633 eriksd
The grand facade...
pi_101644287
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Pijldatum? Gaan jullie boogschieten als afsluiting?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_101644496
peildatum, sorry :') Ik zit al de hele tijd rare spel/taal/typfouten te maken. Wss omdat mijn hersenen gedood zijn door de fulltime training voor mijn bijbaantje ;(
  dinsdag 6 september 2011 @ 20:03:56 #249
165633 eriksd
The grand facade...
pi_101644672
Mja, bekijk het zo: je kan nu extra lang genieten van die stiekem wel leuke aanloop naar je diploma :P
Bis bis bis
pi_101644760
Nee ik wil dat papiertje gewoon hebben en dan mijn scriptie maken en dan klaar :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')