Zijn benen afscheren?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Geef mij ook maar een echte vent hoor! Ik heb een keer iets gehad met zo'n man die zijn borsthaar afscheert (en zijn benen..)Zo fout!
Ivm wielrennen wilde de mijne ook zijn benen gaan scheren, heb met verhuizen gedreigdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Geef mij ook maar een echte vent hoor! Ik heb een keer iets gehad met zo'n man die zijn borsthaar afscheert (en zijn benen..)Zo fout!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:55 schreef Muis006 het volgende:
Zijn benen afscheren?
Heb je hem naar de psychiater gestuurd?
Ik noem Martijn altijd "beertje". Of "floebeliepoepsie".quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ooh haha. Nee ik zou niet durven omdat IRL te zeggen. haha
Imaginequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze deed aan bodybuilding, niet aan wielrennen, MI-etje.
Ik de mijne Ridder Laat Maar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM, succes!
[..]
Ik noem Martijn altijd "beertje". Of "floebeliepoepsie".
Check bovenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:57 schreef Mixende_match het volgende:
de mijne vroeger ook ivm wielrennen. Nu niet meer gelukkig!
Iemand nog leuke afbeelding voor op?
Ja, nōg erger dusquote:
Dat was ook mijn probleem, ik laat mijn benen met lichtflitsen behandelen en dan zouden de zijne dus echt haarlozer zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en ik heb ooit een semi-profi wielrenner als vriendje gehad. Die had regelmatig gladdere benen dan ik
Wij noemen elkaar koekje, overblijfsel van de middelbare schooltijdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM, succes!
[..]
Ik noem Martijn altijd "beertje". Of "floebeliepoepsie".
Ik weiger er iets van te snappenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nōg erger dusIn de wielrenwereld is het een soort gewoonte (waarbij er allerlei vage redenen worden gegeven waarom ze het doen), dus die snap ik nog een béétje. Beetje hoor
Nou, het is wel gewoon veel handiger/fijner dan. Want het masseert fijner (door de sportmasseur). Plus, als je valt en je been openhaalt, dan is/blijft de wond schoner dan wanneer je hele harige benen hebt. Zoiets tenminste.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nōg erger dusIn de wielrenwereld is het een soort gewoonte (waarbij er allerlei vage redenen worden gegeven waarom ze het doen), dus die snap ik nog een béétje. Beetje hoor
Ik heb wel interesse als niemand zich meldtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Er zijn grenzen natuurlijk!![]()
Maar mail verstuurd, gepost op Facebook. Verwachte aantal enthousiaste reacties: 0.![]()
Misschien ga ik maar alleen.
Voor de zekerheid: ik noem Martijn niet écht zo. Meestal zeg ik gewoon 'Martijn' of 'man'. Dat laatste eventueel aangevuld met "van mij". Of voorafgegaan door "mijn".quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wij noemen elkaar koekje, overblijfsel van de middelbare schooltijd![]()
Neuh het is zo'n gewoonte geworden dat we er nauwelijks meer over nadenken, het is tegenwoordig ook meer 'koeks' dan 'koekje'quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voor de zekerheid: ik noem Martijn niet écht zo. Meestal zeg ik gewoon 'Martijn' of 'man'. Dat laatste eventueel aangevuld met "van mij". Of voorafgegaan door "mijn".
Koekje is nog wel schattig btwMeer ook omdat je het tegenwoordig niet meer heel serieus zult nemen, zelf. Neem ik aan. Hoop ik. Toch?
Aerodynamica, jeweetz.quote:
Aye, die haren trekken de wond verder 'open', zeg maar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Aerodynamica, jeweetz.
En schaafwonden schijnen pijn te doen met behaarde benen.
Hij krijgt er wel een kusje opquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Aerodynamica, jeweetz.
En schaafwonden schijnen pijn te doen met behaarde benen.
Gadver. Stel me nu echt zo'n hele ranzige wond voor (met bloed en pus, woop woop) en MI die er wel even een lekker kusje op geeftquote:
Pus? Meteen erna?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gadver. Stel me nu echt zo'n hele ranzige wond voor (met bloed en pus, woop woop) en MI die er wel even een lekker kusje op geeft
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:12 schreef anna82 het volgende:
Om ieligheid aan te tonen: laatst sprong hij bij mij op de rug en toen kon ik nog heel aardig mijn squats doen
Jij speelde ook WoW, toch?quote:
Wahowquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:12 schreef anna82 het volgende:
Om ieligheid aan te tonen: laatst sprong hij bij mij op de rug en toen kon ik nog heel aardig mijn squats doen
Mijn vriend is aardig breed, die kan juist weer beter t-shirts dragen dan polo's (laatstgenoemde draagt hij dus ook nooit).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:12 schreef anna82 het volgende:
Mijn vriendje kan ik uittekenen in een spijkerbroek met overhemd en op zomerse dagen in een linnen broek met polo. T-shirts trekt hij niet aan, want hij vindt zelf dat hij daarin verdwijnt vanwege ieligheid.
Ik wel best op de hoogte gehouden worden van de kampeerplannen van HPKW!
Kan mijn Mr ook prima optillen maar daar zit ook echt geen vet op. Squats daar waag ik me niet aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:12 schreef anna82 het volgende:
Mijn vriendje kan ik uittekenen in een spijkerbroek met overhemd en op zomerse dagen in een linnen broek met polo. T-shirts trekt hij niet aan, want hij vindt zelf dat hij daarin verdwijnt vanwege ieligheid.
Ik wel best op de hoogte gehouden worden van de kampeerplannen van HPKW!
Ik heb een loeder van een tent, waar zo'n vent wel in kan staan. Als je 'm wil lenen geef je maar een gil.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nouhou, nu ben ik jaloers!
[..]
Jagar, vriendje wil alleen kamperen in een tent waarin hij, 1.93, kan staan, dus ik ga even verder op zoek!
we hebben elkaar in de Nexus ontmoetquote:
Oeh, slimme combinatie!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
enIsa
je post weer mee!
Zo, bij de wasserette. Tijd aan het opnemen. Wil in de tijd dat die dingen draaien de volgende keer gaan hardlopenmultitasken!
Hardlopen is hier verplaatst naar vanavond, hopelijk regent het dan: het is nu stervensbenauwd!
Gaan wel zo in de tuin aan de slag. Mr.Mo gaat onze 'bar' opbouwen als werkbank en ik ga onkruid wieden [/groenevingers]
Wat romantiesss!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
we hebben elkaar in de Nexus ontmoethij was een trol
![]()
Brandweergreep, even oefenen en je hebt 'em op je schouders. Eitje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan mijn vriend echt niet optillen hoor
Nou, hij viel me niet eens echt op, want het was mijn eerste heroic ooit en hij vond me zo lief aanmodderenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(beetje grote foto, dus spoiler)"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Will do!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een loeder van een tent, waar zo'n vent wel in kan staan. Als je 'm wil lenen geef je maar een gil.
1.63m - 60 kg VS 1.90m - 92 kgquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Brandweergreep, even oefenen en je hebt 'em op je schouders. Eitje.
Al die kleren zitten dus over je eigen kleren heen en we moesten heel serieus kijken en dan sta ik nooit leuk op foto'squote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:23 schreef Goodbye het volgende:
Hebben jullie nou je hoofd door een gat gestoken of echt die kleding aan, Isabeau?
Haha, mijn vriendje is dus 1.93 en weegt krap 76 kilo!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
1.63m - 60 kg VS 1.90m - 92 kg
Ik weet het niet
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, hij viel me niet eens echt op, want het was mijn eerste heroic ooit en hij vond me zo lief aanmodderen![]()
Mijn trol:Die foto heb ik geloof ik eerder ergens gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(beetje grote foto, dus spoiler)wat episch
![]()
Knap stel ook
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik heb een knappe vent jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die foto heb ik geloof ik eerder ergens gezienwat episch
![]()
Knap stel ook
Ah, ik ben laatst gediagnosticeerd als een ENFJ! Heel anders dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik gooi hem ook op FB!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:33 schreef _aurum_ het volgende:
ik kan geen photobucket zien hiero *mobiel internetten gaat*
Nee, maar weet je hoe zacht!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:33 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die nieuwe collega van je scheert zijn borsthaar ook niet, Maria!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn nieuwe collega
Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:
Awesomeness!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
we hebben elkaar in de Nexus ontmoethij was een trol
![]()
doe datquote:
Da's wel veul spier voor 1.74.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:32 schreef _aurum_ het volgende:
en hij's iets van 1.74 en weegt 92 kg....en da's 1 bonk spier![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mo, wat een leuk huisOf eigenlijk al echt een 'thuis'
![]()
Phaidra: schrikken ja! Had vorige week iets dat ook zo dicht in de buurt kwam. Schrok ik ook behoorlijk van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Novem, hoe kom jij aan een onderhoud van 2450Kc? Ben je zo lang of heb je zo'n actieve levensstijl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Die van mij heeft 1 borsthaar. Letterlijk 1.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:32 schreef _aurum_ het volgende:oh en mijn vent scheert zijn borsthaar, hij jast er eens per maand met een tondeuze overheen. Dus hij is niet haarloos maar ook geen chewbacca
![]()
Volgens hem mag er nog wel meer bijquote:
De mijne komt toch wel tot drie!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die van mij heeft 1 borsthaar. Letterlijk 1.
Ik 'graai' er altijd lekker doorheen en dan zeg ik altijd dat ik het zo lekker vind om door zijn borsthaar te kroelen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef Syrena het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^ hubba hubba!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zeg Maria, die nieuwe collega van jou... Single?![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
Š loveli
Omg, mental imageryquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik 'graai' er altijd lekker doorheen en dan zeg ik altijd dat ik het zo lekker vind om door zijn borsthaar te kroelen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Haha de mijne 3. En die probeer ik er altijd uit te trekkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zeg Maria, die nieuwe collega van jou... Single?![]()
Poehpoeh damesquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[..]
Poehpoeh damesHij is nu - wait for it - apetrots
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Even offtopic, Ewelina/Chicolate/anderemetstudio hoeveel betalen jullie per maand aan gas en licht ongeveer?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]YikesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
dat ben ik ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ah, ik ben laatst gediagnosticeerd als een ENFJ! Heel anders dus(maar op basis van zo'n kort testje ben ik het er nog niet helemaal mee eens)
17,- aan elektra, ik heb geen gas. Mijn stookkosten zitten in mijn huur, daar rekenen ze 60,- p/m voor (maar ik douche belachelijk lang en ik krijg altijd terug). Maar ik stook wel weer weinig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Even offtopic, Ewelina/Chicolate/anderemetstudio hoeveel betalen jullie per maand aan gas en licht ongeveer?
Idem. En ik stap alleen op de motor als ik compleet wakker, uitgerust en alert ben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik rijd ook niet graag voor een vrachtwagen. En al helemaal niet graag tussen twee in!
Denk niet dat het helpt, neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb 0 moeite met vrachtwagens, maar ik rijd wel zo veel mogelijk anticiperend. Dus niet drentelen, maar gas geven als je er langs gaat en voldoende afstand houden.
Kan me wel voorstellen dat die pa van Martijn 'm ff had zitten, maar om nou panisch te blijven dat helpt niet echt he
in mijn hoofd zag ik 'm wel shriekenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Denk niet dat het helpt, nee
Maar hij kijkt sindsdien wel continu in zn spiegels en als hij een vrachtwagen ziet, dan zorgt hij er wel voor dat hij er niet voor rijdt.
Dus niet zozeer panisch als in shrieken like a little girl als hij er weer een ziet
Ik weet het ook niet, maar dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:53 schreef loveli het volgende:
En UKS, ik weet niet of jij in je upje wonen leuk vindt.
Oke, dat klinkt wel alsof het te doen is. Gas is ook alleen voor koken trouwens, stookkosten zijn ook gemeenschappelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
17,- aan elektra, ik heb geen gas. Mijn stookkosten zitten in mijn huur, daar rekenen ze 60,- p/m voor (maar ik douche belachelijk lang en ik krijg altijd terug). Maar ik stook wel weer weinig.
quote:
Ik nu ookquote:
Mental image!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik nu ookWat echt vet grappig is omdat hij een grote (ruim 1m90) en brede (ruim 1m90) kerel is
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Vriendje belde net en hij heeft de promotie in de pocket!In zijn werkgebied volg je een bepaald traject en promoveer je sowieso om de paar jaar (of je moet niet goed presteren) maar hij is nu vorig jaar én dit jaar versneld gepromoveerd. Ben helemaal trots!
Hurrah!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Vriendje belde net en hij heeft de promotie in de pocket!In zijn werkgebied volg je een bepaald traject en promoveer je sowieso om de paar jaar (of je moet niet goed presteren) maar hij is nu vorig jaar én dit jaar versneld gepromoveerd. Ben helemaal trots!
Vandaag is een goede dag!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:13 schreef Goodbye het volgende:
En vandaag gaat hij z'n nieuwe auto ophalen. En daarna barbecueën
Ja!quote:
Auchindoun, we zitten beiden in Immersion (hij maintank, ik eh...aanhangsel).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Awesomeness!
Server? En spelen jullie nog steeds? Wij hebben afgelopen zondag Shannox gedowned, w00t!
Wauw!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Whiehooooquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wauw!!Gefelie met je vriendje <3!!
Ik heb ook net goed nieuws gekregen, mijn mister had 890 van de 1000 punten gehaald en gezien aan de brede smiley erachter heeft ie de toets dus ge-aced![]()
quote:
Yaaaay!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook net goed nieuws gekregen, mijn mister had 890 van de 1000 punten gehaald en gezien aan de brede smiley erachter heeft ie de toets dus ge-aced![]()
quote:
Ah, kk. Bloodfeather hierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Auchindoun, we zitten beiden in Immersion (hij maintank, ik eh...aanhangsel).
Wiehoo!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als hier: lkjsdf;lkj gj;alsjer kjlek skejgs gsekap ghswelij dlksehjd kwer? had gestaan, had ik er net zo veel van begrepenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, kk. Bloodfeather hierEn main healer, manlief is main dps, voor zover je main kunt zijn daarmee. Jij raidt niet dus?
Nee, niet in Immersion neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ah, kk. Bloodfeather hierEn main healer, manlief is main dps, voor zover je main kunt zijn daarmee. Jij raidt niet dus?
Een soort toets waarmee hij meer kan doen in zijn huidige baan, hij heeft nu wat HBO-competenties verworven als ik het goed begreep!quote:
ha, die van mij ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft wel borsthaar trouwensharhar.
Altijd goedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een soort toets waarmee hij meer kan doen in zijn huidige baan, hij heeft nu wat HBO-competenties verworven als ik het goed begreep!
Tofquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Hoelang blijft hij nog weg?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, die van mij ook.
En ik mis hem zo erg. Vind het helemaal neit leuk meer.
Ik hoop dat hij me zo even belt. Het is bijna ochtend daar!
Ik heb nog nooit geraid, uberhaupt werd ik pas lvl 60 toen je al 70 kon worden enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, niet in Immersion nee(in de top 30 van de wereld). Ik heb wel geraid, maar pfff, ik vond het niet leuk om in een ander guild dan Ross te zitten.
tot volgende week woensdag, en dan ga ik volgende week donderdag daar naar toe. Het is helemaal niet zo lang, en ik ben ook redelijk irrationeel nu. Maar goed.quote:
Props for mr. Maria!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
Als hier: lkjsdf;lkj gj;alsjer kjlek skejgs gsekap ghswelij dlksehjd kwer? had gestaan, had ik er net zo veel van begrepen![]()
Een tank is een charackter met veel hitpoints en slagkracht. Die kan inhakken op een boss zonder meteen dood te gaan, dus die houdt 'em bezig terwijl de rest de boss aanvalt. Dps = damage per second, dus de man van Coco hakt hard. Een healer healt tussendoor, zodat niet iedereen doodgaat tijdens het hakken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Och, als je maar lol hebt in wat je doetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb nog nooit geraid, uberhaupt werd ik pas lvl 60 toen je al 70 kon worden enzoMn blelf huntertje is nu wel lvl 55
Ik switch teveel
![]()
Welnee, wie zegt er dat je rationeel moet doen als je dol op iemand bentquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef Jagärtrut het volgende:
tot volgende week woensdag, en dan ga ik volgende week donderdag daar naar toe. Het is helemaal niet zo lang, en ik ben ook redelijk irrationeel nu. Maar goed.
Voor dps hoef je niet te hakken. Een hunter doet meer dps met traps en pijl & boog dan met 2 daggers.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Een tank is een charackter met veel hitpoints en slagkracht. Die kan inhakken op een boss zonder meteen dood te gaan, dus die houdt 'em bezig terwijl de rest de boss aanvalt. Dps = damage per second, dus de man van Coco hakt hard. Een healer healt tussendoor, zodat niet iedereen doodgaat tijdens het hakken.
En een raid is een soort groepsopdracht, dan spreken ze vooraf af dat ze om 20 uur gaan raiden en dan moet je je eten heel snel naar binnen werken, want eentje heeft om 20 uur een Belangrijke Afspraak met z'n dinges (ik kom niet op woorden, irritant is dat). Als je een WoW-er wilt pesten dan vraag je wie er in z'n raid komt.
Je kunt niet zonder een goede tank en zonder healer, dus Coco is major important.
Dat lukt wel!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, als je maar lol hebt in wat je doet
Wat weet ik ervan, ik ken het hele spel nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Voor dps hoef je niet te hakken. Een hunter doet meer dps met traps en pijl & boog dan met 2 daggers.
Dan heb je het nog redelijk begrepenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Een tank is een charackter met veel hitpoints en slagkracht. Die kan inhakken op een boss zonder meteen dood te gaan, dus die houdt 'em bezig terwijl de rest de boss aanvalt. Dps = damage per second, dus de man van Coco hakt hard. Een healer healt tussendoor, zodat niet iedereen doodgaat tijdens het hakken.
En een raid is een soort groepsopdracht, dan spreken ze vooraf af dat ze om 20 uur gaan raiden en dan moet je je eten heel snel naar binnen werken, want eentje heeft om 20 uur een Belangrijke Afspraak met z'n dinges (ik kom niet op woorden, irritant is dat). Als je een WoW-er wilt pesten dan vraag je wie er in z'n raid komt.
Je kunt niet zonder een goede tank en zonder healer, dus Coco is major important.
Oh ja, ik WoW niet.
Beastmastery-spec, dus ik laat mijn vosje (genaamd Fopsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Voor dps hoef je niet te hakken. Een hunter doet meer dps met traps en pijl & boog dan met 2 daggers.
BMquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Beastmastery-spec, dus ik laat mijn vosje (genaamd Fops) gewoon omnomnom doen op da enemy
</luie hunter>
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat weet ik ervan, ik ken het hele spel niet
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
BM
Ik had een donkergrijze wolf, Fenrir
Ik was mistress of lock & load.
Nerdsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Mijn guild heeft overigens vorige week een guildmeeting in Nederland gehad en ik heb foto's gezien![]()
Echt, zelden zo'n groep nerds bij elkaar gezien
Blijkbaar moet je super nerderig zijn om zo goed te zijn
Je heette Pfaff?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:38 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik had een naam die niemand anders, op geen enkele realm, had
Courtesy of de Pfaffs.
Dit was dus niet het aantrekkelijke type nerd. Dit was het 'jij kan wel wat meer zonlicht, beweging en gezond voedsel gebruiken'-typequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nerds![]()
Al moeten ze het hele spelletje niet té serieus nemen natuurlijk, sommigen zijn best wel creepy
Hi UKSquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:39 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Damn, ik heb veel meegemaakt maar dit niet.
Je bent niet alleen. Nou ja, mario world vind ik wel leukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:40 schreef MarMar het volgende:
Mijn gamen beperkt zich tot bubbels en patience
maw: wat is dit allemaal voor chinees?
Ja UKS, ga je verhuizen naar een andere stad of blijft het ernham? En hoe gaat je opleiding?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hi UKShoe is het? Nieuws huis op het oog?
En natuurlijk Freecell! Mijn grootste game-prestatie is het uitspelen van Theme Hospitalquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:40 schreef MarMar het volgende:
Mijn gamen beperkt zich tot bubbels en patience
maw: wat is dit allemaal voor chinees?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
En natuurlijk Freecell! Mijn grootste game-prestatie is het uitspelen van Theme Hospital
Die heb ik een paar keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:42 schreef anna82 het volgende:
En natuurlijk Freecell! Mijn grootste game-prestatie is het uitspelen van Theme Hospital
Ik herinner me nog iets van een schildpad met veel pixxels en cassetebandjes met veel lawaai die ik bij mijn broer in de walkman stopte om hem te pesten... commodore...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je bent niet alleen. Nou ja, mario world vind ik wel leuk
29 seconden?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:
Ooit heb ik Unreal Tournament geprobeerd maar ik leefde niet langer dan een halve minuut en dat vond ik maar heel kort leuk
Hunter heb ik tot lvl 30 ofzo geleveld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
BM
Ik had een donkergrijze wolf, Fenrir
Ik was mistress of lock & load.
Unreal Tournamentquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik herinner me nog iets van een schildpad met veel pixxels en cassetebandjes met veel lawaai die ik bij mijn broer in de walkman stopte om hem te pesten... commodore...
Mario heb ik geloof ik 1 keer gespeeld.
Ooit heb ik Unreal Tournament geprobeerd maar ik leefde niet langer dan een halve minuut en dat vond ik maar heel kort leuk
Om de een of andere reden vind ik dat moeilijk te geloven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
In onze guild zitten best wel lekkere kerels overigens.
Doe je goed!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hunter heb ik tot lvl 30 ofzo geleveld.
Mn main is een holy pally. Heb nog een verse lvl 85 rogue (spec moet ik nog volledig optimaliseren, idem voor gear). En wil mijn lock van 70 --> 80 krijgen in de vakantie.
In onze guild zitten best wel lekkere kerels overigens.
Ik zal je vanavond ofzo eens wat picca's sturenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vind ik dat moeilijk te geloven.
Ze bestaan! Net zoals meisjes die blood elf spelen (verondersteld wordt dat iedere blelf een 14jarig jongetje is).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vind ik dat moeilijk te geloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 05-07-2011 14:03:38 ]crap in = crap out
Dat klinkt zo foutquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze bestaan! Net zoals meisjes die blood elf spelen (verondersteld wordt dat iedere blelf een 14jarig jongetje is).
Ik kreeg een keer 300G van een male troll omdat ik met oktoberfest dronken was en in alleen mijn laarzen en hoedje stond te dansen
Ik vind mijn vent een knappe kerel en die speelt toch ook al jaren wowquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef Muis006 het volgende:
Ze bestaan! Net zoals meisjes die blood elf spelen (verondersteld wordt dat iedere blelf een 14jarig jongetje is).
Ik kreeg een keer 300G van een male troll omdat ik met oktoberfest dronken was en in alleen mijn laarzen en hoedje stond te dansen
Doorgaans zijn dat dus de puberjongetjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dat klinkt zo foutYou slutty belf, you!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef loveli het volgende:
Oh my. Aan het zoeken naar een electraloze krultang, eentje gevonden. Ik klik op 'toon prijzen'.Eh...onverwachtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Als ik een random party had en ze mochten me niet, werd ik ook standaard "virgin, go play with yourself" genoemdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doorgaans zijn dat dus de puberjongetjes
Ah, en dat mag jij gaan uitleggen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef Syrena het volgende:
Oh my, een studente een literatuurstudie laten doen en die weet nog niet eens hoe je een boek zoektNee, gaat helemaal goedkomen
![]()
Orlyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ik een random party had en ze mochten me niet, werd ik ook standaard "virgin, go play with yourself" genoemd
quote:![]()
![]()
Ik kom even blij binnenvallen want mn presentatie ging super goed, heb hoge cijfers voor mn presentatie en bachelorproject als geheel (presentatie, report en vaardigheden)
![]()
![]()
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!quote:
ik verwachte een belachelijk hoog bedrag, niet ditquote:
Ik moet nog een POP afmaken maar dan ben ik wel klaar ja. En niet cum laude, mijn gemiddelde is 0.1/0.05 te laag en ik heb teveel herkansingen gemaakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, dan nog even een paar![]()
voor Maria's vriendje, GB's vriendje en Chico's project!
![]()
Ben je nu klaar met je bachelor Chico? En is het cum laude?
Jammer, maar nog steeds onwijs goed!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet nog een POP afmaken maar dan ben ik wel klaar ja. En niet cum laude, mijn gemiddelde is 0.1/0.05 te laag en ik heb teveel herkansingen gemaakt.
Welja, waarom ook niet. Ik heb toch pas een nieuwe slaapzak gekocht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wie gaat er zaterdag mee een nachtje kamperen hier: http://www.delflandhoeve.nl?
Gewoon omdat het kan. Gaan we kanoën, is goed voor je schouders.
Gezellig!quote:
Dan kan ik bij jou in de tent? Slaapzak en luchtbed heb ik zelf wel. En een nieuwe hippe reistas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gezellig!Ik neem mn megatent wel mee.
Heb misschien ook nog wel extra matjes en slaapzakken. Moet ik vanavond even kijken.
Yepz!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan kan ik bij jou in de tent? Slaapzak en luchtbed heb ik zelf wel. En een nieuwe hippe reistas.
Yepz.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Yepz!
[..]
Yepz.![]()
Ik kreeg zaterdag te horen van een vriendin dat ik best wel heel veel rare dingen doen. Dus ik heb mezelf (en haar man!) ingeschreven voor de drekrees, ga nu dit weekend kamperen (neem vooral nog meer mensen mee, dat is gezellig!) en dat was het wel even.
Fijne omgeving daarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wie gaat er zaterdag mee een nachtje kamperen hier: http://www.delflandhoeve.nl?
Ook leuk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zaterdagavond gaat mss niet lukken, maar zondag kan ik wel langskomen mss
Geen schijn van kans! Ik ben al niet een hele snelle, maar het loopje is dit jaar opgenomen in het programma van een atletiekvereniging dus die doen die 10 km in 40 minuten ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ook leuk!
Ga je dit jaar iedereen eruit lopen Sigme?
Owja, zulke mensen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen schijn van kans! Ik ben al niet een hele snelle, maar het loopje is dit jaar opgenomen in het programma van een atletiekvereniging dus die doen die 10 km in 40 minuten ofzo.
Ik heb zelfs een tweewegopblaaspomp, voor de opblaasbare kanoquote:
Vorig jaar deden er ook wat van die sportieve jongelui mee. Toen was het 35oC.quote:
Tenkzquote:
Ja, net als 12,5 bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tenkz. Normaal doen we niet aan de halve jaren, maar 7,5 vind ik toch wel weer leuk, ofzo.
Dat laat zien dat je de seven year itch aan je laars lapt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tenkz. Normaal doen we niet aan de halve jaren, maar 7,5 vind ik toch wel weer leuk, ofzo.
Dat klinkt goed!!! Zowel het feit dat de bedrijfsarts lekker was, dat ie met je mee denkt als dat jullie 7,5 jaar samen zijn!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crisis, ik ben 3 uurtjes weg en bijna weer een topic vol!
Even eenvoor chico, en de kerels van maria en GB:
Bedrijfsarts was best wel een knappe dewd. En tot er meer bekend is, gewoon door zoals 't nu gaat, dus zelf inschatten of ik kan werken en hoelang. Volgende week een telefonische afspraak om te bespreken wat de uroloog heeft gezegd.
Verder gaan we vanaaf BBQ-en ter ere van het feit dat Duuf en ik 7,5 jaar samen zijn.
Dat is een behoorlijk nette tijd, zeker als het zo gruwelijk warm was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Vorig jaar deden er ook wat van die sportieve jongelui mee. Toen was het 35oC.
42 minuten![]()
Eerste vrouw 53
Ik sta voor 1:06 in de boeken. Nog niet slecht, gezien de omstandigheden.
Is er nog een plaats in de tent en hoe kom ik daar terecht?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wist eind eerste jaar al dat het niet meer haalbaar was. Ik heb wel een honoursprogramma gedaan. En een docent gaat me helpen om mn masterstage deels in het buitenland te doen. Engeland ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jammer, maar nog steeds onwijs goed!
Er is voldoende plaats in de tent (8-persoonstent) en ik heb nog een tent.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is er nog een plaats in de tent en hoe kom ik daar terecht?
Ah, dat scheelt al.quote:[..]
Ik wist eind eerste jaar al dat het niet meer haalbaar was. Ik heb wel een honoursprogramma gedaan. En een docent gaat me helpen om mn masterstage deels in het buitenland te doen. Engeland ofzo.
Bertje!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:12 schreef Muis006 het volgende:
Trainer?
- Ja l*l
Trainer ik sta helemaal alleen in Zwolle op het veld dus ik dacht kom ik bel
- Eikel, we spelen thuis
Ja maar in mijn clubblaadje stond uit
- Ja in jouw clubblaadje wel
Tof!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah tofquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Er is voldoende plaats in de tent (8-persoonstent) en ik heb nog een tent.![]()
Je kunt met Phaidra iets afspreken of ik pik je op bij Delft CS.
[..]
Ah, dat scheelt al.Wel heel tof als je je stage in het buitenland kunt doen.
Gewoon je roze schoenen mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb alleen geen praktische kampeerkleding.
HPKW vergeet voor het gemak te vermelden dat het een nudistencamping is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:28 schreef Ewelina het volgende:
Oeh! Kom jij ook?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
HPKW vergeet voor het gemak te vermelden dat het een nudistencamping is.
Als je maar een zakmes hebt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:28 schreef Ewelina het volgende:
Bijzonder praktisch in het 'wat moet ik aan'-vraagstukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:31 schreef Muis006 het volgende:
HPKW vergeet voor het gemak te vermelden dat het een nudistencamping is.
En ductape.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:32 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Als je maar een zakmes hebt.
Maar Ewelina is pas 6 en het is Tom zijn mesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:32 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Als je maar een zakmes hebt.
Ik heb neppequote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar Ewelina is pas 6 en het is Tom zijn mes
Neej, maar men hooft staat dat wel es!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:42 schreef Muis006 het volgende:
Een van die banners heeft een gigantische fout
"Staat jou wereld ook wel eens op zijn kop?"
Zwolle ligt in Overijssel, hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit ook in Twenteland, maar dan bij een vriendinnetje. Anders was ik wel gekomen.
iiiiik ben pas zes. Tim ok hob jo mes!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar Ewelina is pas 6 en het is Tom zijn mes
suggereer jij nu dat XM maar één vriendinnetje heeft?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zwolle ligt in Overijssel, hoor![]()
En hoe langer ik naar Overijssel blijf staren, hoe raarder dat woord wordt
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Twente ook.quote:Twente (Nedersaksisch: Tweante, Twente) is een landstreek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat, evenals het tot Gelderland behorende Rietmolen.
Twente is ook Overijssel, maar Overijssel is geen Twente. De hoofdstad van Overijssel is kleiner dan de grootste stad van de provincie die wel in Twente ligt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tim ok hob jo?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
iiiiik ben pas zes. Tim ok hob jo mes!
Ik heb het gehad hier. Last van mn rug etc. Nog 20 min.
Maar Zwolle toch niet?quote:
Ik zou niet dúrven! Maar ze zei eerder al dat ze naar Zwollywood gingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
suggereer jij nu dat XM maar één vriendinnetje heeft?
Zwolle is de hoofdstad van Overijsselquote:
Zwolle ligt wél in Overijssel, net als Twente, maar het ligt niet in Twente. Maar, zoals ik al zei, ik wilde alleen maar aangeven dat ik in tha neighbourhood van anna wasquote:
Ja! En daar zal ik aankomend weekend zeker even bij stilstaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wilde alleen maar aangeven dat ik in de buurt van anna zat.
Ja, dat las ik pas na mijn post!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zwolle ligt wél in Overijssel, net als Twente, maar het ligt niet in Twente. Maar, zoals ik al zei, ik wilde alleen maar aangeven dat ik in tha neighbourhood van anna was.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Toen ik hoorde "Ewelina" en "Kamperen/kanoën" zag ik in mijn geestesoog al een Ewelina met monsterlijk hoge pumps en een Steps jurkje in een kano![]()
Ik ookquote:
Nee, meer om de ontstane fuzz over zwolle/overijssel/twente/salland/gelderland/provinciesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat las ik pas na mijn post!![]()
Ik begon alleen te twijfelen aan mijn eigen geografische kennis.
En ik hoop niet dat die '' richting mij is
![]()
Oeh lekker BBQ!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:58 schreef Mixende_match het volgende:
vanaaf BBQ-en!.
Lekker vlees gehaald, en ga een lekkere salade maken, en als dessert een fruitsalade (heb ananas, aardbeien, mango, meloen en appel. Merk net dat ik geen banaan heb!![]()
ach.. Lijstje dan maar!
O: Mag. Yoghurt met special K
T: 2 thee en 2 cafe noir
L: 2 bakkers crackers van Bolletje en 1 volkoren boterham, allen met pindakaas light
T: Ik denk dat ik zo ff appeltje en aardbeien pak
D: BBQ
ze heeft geedit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat las ik pas na mijn post!![]()
Ik begon alleen te twijfelen aan mijn eigen geografische kennis.
En ik hoop niet dat die '' richting mij is
![]()
Oja, dan 'quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, meer om de ontstane fuzz over zwolle/overijssel/twente/salland/gelderland/provincies.
Niets, zit bij de huur in, en heb de specificatie hier niet liggen. Maar ik douche veel en lang, maar stook bijna niet omdat mijn huis meestal vanzelf rond de 20-28 graden is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk komt Chico hier vanmiddag ook met goed nieuws over haar presentatie!
Zwolle ligt in overijssel. Twente ook. Maar, Zwolle ligt niet in Twente maar in Salland, dat ook in overijssel ligt.quote:
Gaasterland, daar is mijn vader geboren!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:54 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Zwolle is de hoofdstad van Overijssel
Ik ga binnenkort weer naar Gaasterland (lees niet Gaasterland maar lees Leeuwarden, dat is in dezelfde provincie)
Veel bbq plezier beste mensen en rustig aan met dat kamperen. Hoii.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |