abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99059160
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
~ Bonito La Risa ~
pi_99059190
god, dat ging snel! haha
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:53:26 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99059193
Op naar de bedrijfsarts. Toedels :W.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:53:55 #4
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_99059214
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_99059219
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
goodluck!
~ Bonito La Risa ~
pi_99059220
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Succes!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:54:06 #7
148689 Muis006
pi_99059223
Succes XM!
pi_99059256
Geef mij ook maar een echte vent hoor! Ik heb een keer iets gehad met zo'n man die zijn borsthaar afscheert (en zijn benen..) :') Zo fout!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:55:33 #9
148689 Muis006
pi_99059289
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Geef mij ook maar een echte vent hoor! Ik heb een keer iets gehad met zo'n man die zijn borsthaar afscheert (en zijn benen..) :') Zo fout!
Zijn benen afscheren?

Heb je hem naar de psychiater gestuurd?
pi_99059298
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Ivm wielrennen wilde de mijne ook zijn benen gaan scheren, heb met verhuizen gedreigd O-)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:56:16 #11
148689 Muis006
pi_99059314
Ik zag hem Ml _O-
pi_99059330
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:55 schreef Muis006 het volgende:

Zijn benen afscheren?

Heb je hem naar de psychiater gestuurd?
:D

Deze deed aan bodybuilding, niet aan wielrennen, MI-etje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99059348
XM, succes!

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

ooh haha. Nee ik zou niet durven omdat IRL te zeggen. haha
Ik noem Martijn altijd "beertje". Of "floebeliepoepsie".
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:57:10 #14
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99059352
de mijne vroeger ook ivm wielrennen. Nu niet meer gelukkig!

Iemand nog leuke afbeelding voor op? :P
~ Bonito La Risa ~
pi_99059373
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:56 schreef Muis006 het volgende:
Ik zag hem Ml _O-
pi_99059398
Oh, en ik heb ooit een semi-profi wielrenner als vriendje gehad. Die had regelmatig gladdere benen dan ik :{
pi_99059401
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Deze deed aan bodybuilding, niet aan wielrennen, MI-etje.
Imagine :o
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:58:12 #18
148689 Muis006
pi_99059405
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM, succes!

[..]

Ik de mijne Ridder Laat Maar.

Want we waren een keer op vakantie en hij zei de hele tijd "laat maar".
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:58:34 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99059422
Duvel met staart? :D pics 8-)
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:58:39 #20
148689 Muis006
pi_99059423
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:57 schreef Mixende_match het volgende:
de mijne vroeger ook ivm wielrennen. Nu niet meer gelukkig!

Iemand nog leuke afbeelding voor op? :P
Check boven :)
pi_99059440
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:58 schreef Ml-etje het volgende:

Imagine :o
Ja, nōg erger dus -O- In de wielrenwereld is het een soort gewoonte (waarbij er allerlei vage redenen worden gegeven waarom ze het doen), dus die snap ik nog een béétje. Beetje hoor :@
pi_99059457
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en ik heb ooit een semi-profi wielrenner als vriendje gehad. Die had regelmatig gladdere benen dan ik :{
Dat was ook mijn probleem, ik laat mijn benen met lichtflitsen behandelen en dan zouden de zijne dus echt haarlozer zijn :N
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:59:56 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99059479
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM, succes!

[..]

Wij noemen elkaar koekje, overblijfsel van de middelbare schooltijd O+ :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99059498
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, nōg erger dus -O- In de wielrenwereld is het een soort gewoonte (waarbij er allerlei vage redenen worden gegeven waarom ze het doen), dus die snap ik nog een béétje. Beetje hoor :@
Ik weiger er iets van te snappen :P
pi_99059511
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, het is wel gewoon veel handiger/fijner dan. Want het masseert fijner (door de sportmasseur). Plus, als je valt en je been openhaalt, dan is/blijft de wond schoner dan wanneer je hele harige benen hebt. Zoiets tenminste.

Neemt niet weg dat je dan wel een kerel met gladde benen bent :')
pi_99059583
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Er zijn grenzen natuurlijk! B-)

Maar mail verstuurd, gepost op Facebook. Verwachte aantal enthousiaste reacties: 0. B-)
Misschien ga ik maar alleen. *)
Ik heb wel interesse als niemand zich meldt :) .
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_99059589
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wij noemen elkaar koekje, overblijfsel van de middelbare schooltijd O+ :+
Voor de zekerheid: ik noem Martijn niet écht zo. Meestal zeg ik gewoon 'Martijn' of 'man'. Dat laatste eventueel aangevuld met "van mij". Of voorafgegaan door "mijn".

Koekje is nog wel schattig btw :) Meer ook omdat je het tegenwoordig niet meer heel serieus zult nemen, zelf. Neem ik aan. Hoop ik. Toch?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:04:04 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99059638
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Voor de zekerheid: ik noem Martijn niet écht zo. Meestal zeg ik gewoon 'Martijn' of 'man'. Dat laatste eventueel aangevuld met "van mij". Of voorafgegaan door "mijn".

Koekje is nog wel schattig btw :) Meer ook omdat je het tegenwoordig niet meer heel serieus zult nemen, zelf. Neem ik aan. Hoop ik. Toch?
Neuh het is zo'n gewoonte geworden dat we er nauwelijks meer over nadenken, het is tegenwoordig ook meer 'koeks' dan 'koekje' _O-

Kwam omdat een vriendin van mij een periode lang alles en iedereen koekje noemde, is blijven hangen! Tis dus heuuuul logisch :+
pi_99059735
Ik noem mijn vriend soms 'trollbabe' O-)
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 12:07:28 #30
70532 loveli
N
pi_99059770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik weiger er iets van te snappen :P
Aerodynamica, jeweetz.

En schaafwonden schijnen pijn te doen met behaarde benen.
crap in = crap out
pi_99059871
Hij noemt me 'aapje' :'( en dan hap ik altijd en noem ik m poepie :')
pi_99059876
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Aerodynamica, jeweetz.

Aye, die haren trekken de wond verder 'open', zeg maar.
pi_99059884
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Aerodynamica, jeweetz.

Hij krijgt er wel een kusje op :+
pi_99059947
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hij krijgt er wel een kusje op :+
Gadver. Stel me nu echt zo'n hele ranzige wond voor (met bloed en pus, woop woop) en MI die er wel even een lekker kusje op geeft :D
pi_99059966
Mijn vriendje kan ik uittekenen in een spijkerbroek met overhemd en op zomerse dagen in een linnen broek met polo. T-shirts trekt hij niet aan, want hij vindt zelf dat hij daarin verdwijnt vanwege ieligheid.

Om ieligheid aan te tonen: laatst sprong hij bij mij op de rug en toen kon ik nog heel aardig mijn squats doen :D

Ik wel best op de hoogte gehouden worden van de kampeerplannen van HPKW!
pi_99059975
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gadver. Stel me nu echt zo'n hele ranzige wond voor (met bloed en pus, woop woop) en MI die er wel even een lekker kusje op geeft :D
Pus? Meteen erna?
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 12:13:03 #37
70532 loveli
N
pi_99059987
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:12 schreef anna82 het volgende:
Om ieligheid aan te tonen: laatst sprong hij bij mij op de rug en toen kon ik nog heel aardig mijn squats doen :D
_O-
crap in = crap out
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:14:24 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99060044
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik noem mijn vriend soms 'trollbabe' O-)
Jij speelde ook WoW, toch? :7

quote:

Wahow :D Sterke Anna :D (want ondanks ieligheid lijkt het me stug dat ie minder dan 50 kilo oids weegt :+ )
pi_99060098
quote:
Mijn vriendje kan ik uittekenen in een spijkerbroek met overhemd en op zomerse dagen in een linnen broek met polo. T-shirts trekt hij niet aan, want hij vindt zelf dat hij daarin verdwijnt vanwege ieligheid.

Mijn vriend is aardig breed, die kan juist weer beter t-shirts dragen dan polo's (laatstgenoemde draagt hij dus ook nooit).

Schouders :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_99060112
quote:

Kan mijn Mr ook prima optillen maar daar zit ook echt geen vet op. Squats daar waag ik me niet aan :D
pi_99060134
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:07 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nouhou, nu ben ik jaloers!

[..]

Jagar, vriendje wil alleen kamperen in een tent waarin hij, 1.93, kan staan, dus ik ga even verder op zoek!
Ik heb een loeder van een tent, waar zo'n vent wel in kan staan. Als je 'm wil lenen geef je maar een gil.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99060136
en O+ Isa O+ je post weer mee!

Zo, bij de wasserette. Tijd aan het opnemen. Wil in de tijd dat die dingen draaien de volgende keer gaan hardlopen *) multitasken!
Hardlopen is hier verplaatst naar vanavond, hopelijk regent het dan: het is nu stervensbenauwd! :%

Gaan wel zo in de tuin aan de slag. Mr.Mo gaat onze 'bar' opbouwen als werkbank en ik ga onkruid wieden [/groenevingers]

:9
Ja doei.
pi_99060143
Oh, en ook hier een déjā vu, want de vorige keer dat we het hier over hadden heb ik nog een foto van vriendje (met weggepoetst hoofd, dan) gepost! _O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_99060171
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

Jij speelde ook WoW, toch? :7

we hebben elkaar in de Nexus ontmoet O-) hij was een trol :D
pi_99060176
Ik kan mijn vriend echt niet optillen hoor _O-
pi_99060208
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
en O+ Isa O+ je post weer mee!

Zo, bij de wasserette. Tijd aan het opnemen. Wil in de tijd dat die dingen draaien de volgende keer gaan hardlopen *) multitasken!
Hardlopen is hier verplaatst naar vanavond, hopelijk regent het dan: het is nu stervensbenauwd! :%

Gaan wel zo in de tuin aan de slag. Mr.Mo gaat onze 'bar' opbouwen als werkbank en ik ga onkruid wieden [/groenevingers]

:9
Oeh, slimme combinatie!! *O*
Nederland is bewolkt en fris. En je huisje ziet er geweldig uit O+ Dat tuintje ook! O+
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:18:49 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99060209
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat romantiesss! *;
pi_99060221
Het eerste hotel en de treintickets voor onze eerste reis zijn geboekt! Via de mail contact gehad omdat bepaalde dingen even geregeld moesten worden en we hadden binnen een half uur antwoord *O*
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 12:20:21 #49
70532 loveli
N
pi_99060271
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan mijn vriend echt niet optillen hoor _O-
Brandweergreep, even oefenen en je hebt 'em op je schouders. Eitje.
crap in = crap out
pi_99060318
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

Wat romantiesss! *;
Nou, hij viel me niet eens echt op, want het was mijn eerste heroic ooit en hij vond me zo lief aanmodderen :')

Mijn trol:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(beetje grote foto, dus spoiler)
pi_99060330
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb een loeder van een tent, waar zo'n vent wel in kan staan. Als je 'm wil lenen geef je maar een gil.
Will do!
pi_99060366
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Brandweergreep, even oefenen en je hebt 'em op je schouders. Eitje.
1.63m - 60 kg VS 1.90m - 92 kg

Ik weet het niet :')
pi_99060393
Hebben jullie nou je hoofd door een gat gestoken of echt die kleding aan, Isabeau? :D
pi_99060428
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:23 schreef Goodbye het volgende:
Hebben jullie nou je hoofd door een gat gestoken of echt die kleding aan, Isabeau? :D
Al die kleren zitten dus over je eigen kleren heen en we moesten heel serieus kijken en dan sta ik nooit leuk op foto's _O- Ik lijk z'n moeder daar wel :@ Maar om mezelf er nu af te knippen vind ik ook zo wat :D
pi_99060443
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

1.63m - 60 kg VS 1.90m - 92 kg

Ik weet het niet :')
Haha, mijn vriendje is dus 1.93 en weegt krap 76 kilo!

Wat een toffe foto Isabeau! O+ Je trol is daar wel in zijn element!
PS Is dat jouw MBTI-score?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:25:36 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99060472
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, hij viel me niet eens echt op, want het was mijn eerste heroic ooit en hij vond me zo lief aanmodderen :')

Mijn trol:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(beetje grote foto, dus spoiler)
Die foto heb ik geloof ik eerder ergens gezien :D wat episch O+

Knap stel ook *)
pi_99060511
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

Die foto heb ik geloof ik eerder ergens gezien :D wat episch O+

Knap stel ook *)
Ik heb een knappe vent ja :Y Maar het is de enige foto van ons samen online, dus je kan hem vast wel eens eerder hebben gezien :Y (cul slowchat of zo :D )
pi_99060562
ISFP is mijn MBTI-score ja :D
pi_99060735
O: 4 boterhammen geroosterd met niks en een kop koffie
T: appel
L: nog geen honger, zo maar nog 4 broodjes dan en een kop soep ofzo

Nog niets in de planning voor de avond, nou ja een terrasje dus onbekend.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_99060737
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:28 schreef Isabeau het volgende:
ISFP is mijn MBTI-score ja :D
Ah, ik ben laatst gediagnosticeerd als een ENFJ! Heel anders dus :) (maar op basis van zo'n kort testje ben ik het er nog niet helemaal mee eens)
pi_99060746
o haiz!

ik ben alweer vergeten wat ik wou posten :')

Oja druivensuiker shizzle. Ik neem voor/na het sporten 100 gr druivensap met 5 gram bcaa, de bedoeling is dat de bcaa sneller wordt opgenomen met druivensapjes want snelle suikers :Y

oh en mijn vent scheert zijn borsthaar, hij jast er eens per maand met een tondeuze overheen. Dus hij is niet haarloos maar ook geen chewbacca :P Maar met dat soort dingen heb ik zoiets van zijn lichaam dus hij vermaakt zich maar /care.

en hij's iets van 1.74 en weegt 92 kg....en da's 1 bonk spier :o :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:33:08 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99060769
Mijn nieuwe collega O+

SPOILER
pi_99060791
ik kan geen photobucket zien hiero *mobiel internetten gaat*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_99060795
:D :'( :D

Die nieuwe collega van je scheert zijn borsthaar ook niet, Maria!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:34:11 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99060809
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:33 schreef _aurum_ het volgende:
ik kan geen photobucket zien hiero *mobiel internetten gaat*
Ik gooi hem ook op FB! :7
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:34:27 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99060820
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:33 schreef Goodbye het volgende:
:D :'( :D

Die nieuwe collega van je scheert zijn borsthaar ook niet, Maria!
Nee, maar weet je hoe zacht! :9
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:34:57 #67
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99060830
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn nieuwe collega O+

SPOILER
Cute! O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:36:02 #68
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99060867
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:58 schreef Viking84 het volgende:
Duvel met staart? :D pics 8-)
Nee.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_99060895
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:36 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee.
-O-
pi_99060972
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Awesomeness!

Server? En spelen jullie nog steeds? Wij hebben afgelopen zondag Shannox gedowned, w00t!
pi_99060994
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik gooi hem ook op FB! :7
doe dat :Y
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 12:39:48 #72
70532 loveli
N
pi_99061020
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:32 schreef _aurum_ het volgende:
en hij's iets van 1.74 en weegt 92 kg....en da's 1 bonk spier :o :+
Da's wel veul spier voor 1.74.
crap in = crap out
pi_99061050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mo, wat een leuk huis :) Of eigenlijk al echt een 'thuis' O+

Phaidra: schrikken ja! Had vorige week iets dat ook zo dicht in de buurt kwam. Schrok ik ook behoorlijk van.

SPOILER
Novem, hoe kom jij aan een onderhoud van 2450Kc? Ben je zo lang of heb je zo'n actieve levensstijl?
SPOILER
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 12:41:26 #74
70532 loveli
N
pi_99061087
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

-O-
^^
crap in = crap out
pi_99061092
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:32 schreef _aurum_ het volgende:oh en mijn vent scheert zijn borsthaar, hij jast er eens per maand met een tondeuze overheen. Dus hij is niet haarloos maar ook geen chewbacca :P
Die van mij heeft 1 borsthaar. Letterlijk 1.

Ik 'graai' er altijd lekker doorheen en dan zeg ik altijd dat ik het zo lekker vind om door zijn borsthaar te kroelen :')
pi_99061123
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's wel veul spier voor 1.74.
Volgens hem mag er nog wel meer bij :Y :') Het is zijn hobby, fine by me.

Hij's iig niet vierkant, dat vind ik niet zo mooi... Maar niks mis met een goede kont zeg ik je :7
pi_99061134
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik 'graai' er altijd lekker doorheen en dan zeg ik altijd dat ik het zo lekker vind om door zijn borsthaar te kroelen :')
De mijne komt toch wel tot drie!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_99061145
LOL!
pi_99061181
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_99061223
Zeg Maria, die nieuwe collega van jou... Single? O+ *;
pi_99061243
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
^^ hubba hubba!
pi_99061279
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Venus in pocketformaat
Š loveli
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:47:33 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99061292
quote:

[..]

Omg, mental imagery :X _O- Ik deed een IRL gnorf-knor-grinnik :')

Mijn mister heeft er een paar, daar istie heul trots op :7
pi_99061298
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:47 schreef Phaidra het volgende:

[..]

SPOILER
^^

SPOILER
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:48:08 #85
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99061316
quote:

[..]

Haha de mijne 3. En die probeer ik er altijd uit te trekken :')
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:48:24 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99061329
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^ hubba hubba!
Poehpoeh dames :D Hij is nu - wait for it - apetrots *)
pi_99061346
Even offtopic, Ewelina/Chicolate/anderemetstudio hoeveel betalen jullie per maand aan gas en licht ongeveer?
pi_99061422
Ik had geen tijd voor mijn T, dus ik probeer nu 3 boterhammen als L te eten. Maar dat valt nog niet mee :') . /dagboek.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_99061432
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

SPOILER
SPOILER
pi_99061475
Ik rijd ook niet graag voor een vrachtwagen. En al helemaal niet graag tussen twee in! :X
pi_99061477
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[..]

Poehpoeh dames :D Hij is nu - wait for it - apetrots *)
Bahaha :D

Ik lolde ook al om je irl gnorf-knor-grinnik _O- O+
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 12:52:42 #92
70532 loveli
N
pi_99061502
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Even offtopic, Ewelina/Chicolate/anderemetstudio hoeveel betalen jullie per maand aan gas en licht ongeveer?
O+ :W
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 12:53:52 #93
70532 loveli
N
pi_99061550
En UKS, ik weet niet of jij in je upje wonen leuk vindt.
crap in = crap out
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:53:55 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99061551
Ohai uksmans!

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

SPOILER
Yikes :o
pi_99061565
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:32 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ah, ik ben laatst gediagnosticeerd als een ENFJ! Heel anders dus :) (maar op basis van zo'n kort testje ben ik het er nog niet helemaal mee eens)
dat ben ik ook!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:54:28 #96
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99061574
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
17,- aan elektra, ik heb geen gas. Mijn stookkosten zitten in mijn huur, daar rekenen ze 60,- p/m voor (maar ik douche belachelijk lang en ik krijg altijd terug). Maar ik stook wel weer weinig.
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 12:54:30 #97
70532 loveli
N
pi_99061576
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik rijd ook niet graag voor een vrachtwagen. En al helemaal niet graag tussen twee in! :X
Idem. En ik stap alleen op de motor als ik compleet wakker, uitgerust en alert ben.
en als 'ie het doet
crap in = crap out
pi_99061591
ik heb 0 moeite met vrachtwagens, maar ik rijd wel zo veel mogelijk anticiperend. Dus niet drentelen, maar gas geven als je er langs gaat en voldoende afstand houden.

Kan me wel voorstellen dat die pa van Martijn 'm ff had zitten, maar om nou panisch te blijven dat helpt niet echt he :)
pi_99061722
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb 0 moeite met vrachtwagens, maar ik rijd wel zo veel mogelijk anticiperend. Dus niet drentelen, maar gas geven als je er langs gaat en voldoende afstand houden.

Kan me wel voorstellen dat die pa van Martijn 'm ff had zitten, maar om nou panisch te blijven dat helpt niet echt he :)
Denk niet dat het helpt, nee :D

Maar hij kijkt sindsdien wel continu in zn spiegels en als hij een vrachtwagen ziet, dan zorgt hij er wel voor dat hij er niet voor rijdt.

Dus niet zozeer panisch als in shrieken like a little girl als hij er weer een ziet :D
pi_99061813
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Denk niet dat het helpt, nee :D

Maar hij kijkt sindsdien wel continu in zn spiegels en als hij een vrachtwagen ziet, dan zorgt hij er wel voor dat hij er niet voor rijdt.

Dus niet zozeer panisch als in shrieken like a little girl als hij er weer een ziet :D
in mijn hoofd zag ik 'm wel shrieken :P
pi_99061959
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:53 schreef loveli het volgende:
En UKS, ik weet niet of jij in je upje wonen leuk vindt.
Ik weet het ook niet, maar dat zien we dan wel weer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

17,- aan elektra, ik heb geen gas. Mijn stookkosten zitten in mijn huur, daar rekenen ze 60,- p/m voor (maar ik douche belachelijk lang en ik krijg altijd terug). Maar ik stook wel weer weinig.
Oke, dat klinkt wel alsof het te doen is. Gas is ook alleen voor koken trouwens, stookkosten zijn ook gemeenschappelijk
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:09:58 #102
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99062123
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Vriendje belde net en hij heeft de promotie in de pocket! *O* In zijn werkgebied volg je een bepaald traject en promoveer je sowieso om de paar jaar (of je moet niet goed presteren) maar hij is nu vorig jaar én dit jaar versneld gepromoveerd. Ben helemaal trots! O+
pi_99062177
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik nu ook :') Wat echt vet grappig is omdat hij een grote (ruim 1m90) en brede (ruim 1m90) kerel is :D
pi_99062199
Hij is niet echt 1.90m breed, trouwens. Maar wel Breed.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:12:29 #105
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99062210
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik nu ook :') Wat echt vet grappig is omdat hij een grote (ruim 1m90) en brede (ruim 1m90) kerel is :D
Mental image! _O-
pi_99062222
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Vriendje belde net en hij heeft de promotie in de pocket! *O* In zijn werkgebied volg je een bepaald traject en promoveer je sowieso om de paar jaar (of je moet niet goed presteren) maar hij is nu vorig jaar én dit jaar versneld gepromoveerd. Ben helemaal trots! O+
Tof! Gefeliciteerd! *O*
pi_99062231
quote:

[..]

Hurrah! *O* Dat vraagt om taart! :9
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:13:24 #108
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99062244
En vandaag gaat hij z'n nieuwe auto ophalen. En daarna barbecueën :9
pi_99062290
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:13 schreef Goodbye het volgende:
En vandaag gaat hij z'n nieuwe auto ophalen. En daarna barbecueën :9
Vandaag is een goede dag! O+
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:17:06 #110
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99062359
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

Vandaag is een goede dag! O+
Ja! *O*

En hij gaat echt meer verdienen nu ook, bijna het driedubbele wat ik verdien :') _O- Maar goed, hij doet ook specialistisch werk met moeilijke opleiding en blablabla :P
pi_99062368
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

Awesomeness!

Server? En spelen jullie nog steeds? Wij hebben afgelopen zondag Shannox gedowned, w00t!
Auchindoun, we zitten beiden in Immersion (hij maintank, ik eh...aanhangsel).

anna82, die twee typen (jouwe en mijne) maken erg goede vrienden :D

Goodbye, wat gaaf! *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:17:19 #112
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99062369
Jeaah. *O*
leukleuk.
+auto! *O*
+BBQ *O* wij ooqk!!
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:17:46 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99062394
quote:

[..]

Wauw!! :D Gefelie met je vriendje <3!!

Ik heb ook net goed nieuws gekregen, mijn mister had 890 van de 1000 punten gehaald en gezien aan de brede smiley erachter heeft ie de toets dus ge-aced :D *O*
pi_99062405
quote:

[..]

_O_ _O_ wat goed & fijn *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99062415
en *O* *O* *O* voor Maria haar vriend
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:19:21 #116
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99062450
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb ook net goed nieuws gekregen, mijn mister had 890 van de 1000 punten gehaald en gezien aan de brede smiley erachter heeft ie de toets dus ge-aced :D *O*
Whiehoooo *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:21:50 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99062524
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Whiehoooo *O*
*)

Hopelijk komt Chico hier vanmiddag ook met goed nieuws over haar presentatie! O+
pi_99062537
quote:

[..]

Yaaaay! *O*
pi_99062578
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:18 schreef progje het volgende:
en *O* *O* *O* voor Maria haar vriend
*O* *O* *O* (wat voor toets was dat? :? )
pi_99062586
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Auchindoun, we zitten beiden in Immersion (hij maintank, ik eh...aanhangsel).

Ah, kk. Bloodfeather hier :7 En main healer, manlief is main dps, voor zover je main kunt zijn daarmee. Jij raidt niet dus?
pi_99062600
quote:

[..]

Wiehoo! *O* *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:24:39 #122
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99062624
Jeej voor Maria dr vriend *O*
~ Bonito La Risa ~
pi_99062633
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, kk. Bloodfeather hier :7 En main healer, manlief is main dps, voor zover je main kunt zijn daarmee. Jij raidt niet dus?
Als hier: lkjsdf;lkj gj;alsjer kjlek skejgs gsekap ghswelij dlksehjd kwer? had gestaan, had ik er net zo veel van begrepen :P
pi_99062659
*O* *O* *typt weer driftig door :+
pi_99062660
Wat een goede nieuwzen *O*
pi_99062727
Hoi! *O* voor het goede vriendjes-nieuws :)

Net een presentatie/training gegeven en het ging goed :7 .
pi_99062737
Mijn vriendje heeft wel borsthaar trouwens :9 harhar.
pi_99062739
quote:

Nee, niet in Immersion nee _O- (in de top 30 van de wereld). Ik heb wel geraid, maar pfff, ik vond het niet leuk om in een ander guild dan Ross te zitten.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:29:20 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99062781
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O* *O* *O* (wat voor toets was dat? :? )
Een soort toets waarmee hij meer kan doen in zijn huidige baan, hij heeft nu wat HBO-competenties verworven als ik het goed begreep! *O*
pi_99062802
Lijstje/planning:

O: 200 ml biogarde (bahbah) met 4 el cruesli en bosbessen
T: nectarine, cappuccino
L: pistolet ei/rauwkost, 200 gr salade, beker vifit
T: 150 ml yoghurt met 1 peer
T: 2 crackers met kaas
B: 20 minuten fietsen
D: bij een vriendin, geen idee!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:29:56 #131
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99062811
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft wel borsthaar trouwens :9 harhar.
ha, die van mij ook.

En ik mis hem zo erg. Vind het helemaal neit leuk meer.

Ik hoop dat hij me zo even belt. Het is bijna ochtend daar!
pi_99062820
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

Een soort toets waarmee hij meer kan doen in zijn huidige baan, hij heeft nu wat HBO-competenties verworven als ik het goed begreep! *O*
Altijd goed *O*
pi_99062829
quote:

[..]

Tof *O*
Venus in pocketformaat
Š loveli
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:30:20 #134
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99062830
En *O* *O* *O* voor alle vriendjes...
pi_99062831
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:

ha, die van mij ook.

En ik mis hem zo erg. Vind het helemaal neit leuk meer.

Ik hoop dat hij me zo even belt. Het is bijna ochtend daar!
Hoelang blijft hij nog weg?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:30:29 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99062837
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, niet in Immersion nee _O- (in de top 30 van de wereld). Ik heb wel geraid, maar pfff, ik vond het niet leuk om in een ander guild dan Ross te zitten.
Ik heb nog nooit geraid, uberhaupt werd ik pas lvl 60 toen je al 70 kon worden enzo _O- Mn blelf huntertje is nu wel lvl 55 *) Ik switch teveel :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:30:31 #137
148689 Muis006
pi_99062839
WoW talk O+

Gefeli HeerGeebee en SenorMaria!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:30:56 #138
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99062856
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoelang blijft hij nog weg?
tot volgende week woensdag, en dan ga ik volgende week donderdag daar naar toe. Het is helemaal niet zo lang, en ik ben ook redelijk irrationeel nu. Maar goed.
pi_99062860
quote:

[..]

Props for mr. Maria! ^O^
Venus in pocketformaat
Š loveli
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 13:31:46 #140
70532 loveli
N
pi_99062890
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

Als hier: lkjsdf;lkj gj;alsjer kjlek skejgs gsekap ghswelij dlksehjd kwer? had gestaan, had ik er net zo veel van begrepen :P
quote:

[..]

Een tank is een charackter met veel hitpoints en slagkracht. Die kan inhakken op een boss zonder meteen dood te gaan, dus die houdt 'em bezig terwijl de rest de boss aanvalt. Dps = damage per second, dus de man van Coco hakt hard. Een healer healt tussendoor, zodat niet iedereen doodgaat tijdens het hakken.

En een raid is een soort groepsopdracht, dan spreken ze vooraf af dat ze om 20 uur gaan raiden en dan moet je je eten heel snel naar binnen werken, want eentje heeft om 20 uur een Belangrijke Afspraak met z'n dinges (ik kom niet op woorden, irritant is dat). Als je een WoW-er wilt pesten dan vraag je wie er in z'n raid komt.

Je kunt niet zonder een goede tank en zonder healer, dus Coco is major important.

Oh ja, ik WoW niet.
crap in = crap out
pi_99062906
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik heb nog nooit geraid, uberhaupt werd ik pas lvl 60 toen je al 70 kon worden enzo _O- Mn blelf huntertje is nu wel lvl 55 *) Ik switch teveel :')
Och, als je maar lol hebt in wat je doet :Y
pi_99062917
Gefeli Gb en Maria *O*
pi_99062931
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef Jagärtrut het volgende:

tot volgende week woensdag, en dan ga ik volgende week donderdag daar naar toe. Het is helemaal niet zo lang, en ik ben ook redelijk irrationeel nu. Maar goed.
Welnee, wie zegt er dat je rationeel moet doen als je dol op iemand bent :P Dat zeg je zo te lezen alleen zelf; ik vind het heel normaal dat je hem mist :*
pi_99062947
*O* go vriendjes *O*

De was hangt te drogen *) [/huisvrouw]
Ja doei.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:33:35 #145
148689 Muis006
pi_99062953
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Een tank is een charackter met veel hitpoints en slagkracht. Die kan inhakken op een boss zonder meteen dood te gaan, dus die houdt 'em bezig terwijl de rest de boss aanvalt. Dps = damage per second, dus de man van Coco hakt hard. Een healer healt tussendoor, zodat niet iedereen doodgaat tijdens het hakken.

En een raid is een soort groepsopdracht, dan spreken ze vooraf af dat ze om 20 uur gaan raiden en dan moet je je eten heel snel naar binnen werken, want eentje heeft om 20 uur een Belangrijke Afspraak met z'n dinges (ik kom niet op woorden, irritant is dat). Als je een WoW-er wilt pesten dan vraag je wie er in z'n raid komt.

Je kunt niet zonder een goede tank en zonder healer, dus Coco is major important.
Voor dps hoef je niet te hakken. Een hunter doet meer dps met traps en pijl & boog dan met 2 daggers.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:33:59 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99062969
Ik zal alle feli's doorpasen aan mijn misterface! O+

quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, als je maar lol hebt in wat je doet :Y
Dat lukt wel! *O* Battle Grounds vind ik altijd wel tof :7
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 13:34:18 #147
70532 loveli
N
pi_99062975
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:33 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Voor dps hoef je niet te hakken. Een hunter doet meer dps met traps en pijl & boog dan met 2 daggers.
Wat weet ik ervan, ik ken het hele spel niet :P
crap in = crap out
pi_99062976
quote:
Oh ja, ik WoW niet.
Dan heb je het nog redelijk begrepen _O_ :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:34:32 #149
148689 Muis006
pi_99062982
Oh en loveli: guild?
pi_99062988
quote:

[..]

[..]

Oh ja, ik WoW niet.
:D!
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 13:34:43 #151
70532 loveli
N
pi_99062990
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:34 schreef Muis006 het volgende:
Oh en loveli: guild?
Bingo!
crap in = crap out
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:34:51 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99062994
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:33 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Beastmastery-spec, dus ik laat mijn vosje (genaamd Fops O+ ) gewoon omnomnom doen op da enemy :7 </luie hunter>
pi_99063010
ik wilde het hier niet veranderen in wow-chat, alvast mijn excuses voor de rest O-)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:35:56 #154
148689 Muis006
pi_99063027
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Beastmastery-spec, dus ik laat mijn vosje (genaamd Fops O+ ) gewoon omnomnom doen op da enemy :7 </luie hunter>
BM O+

Ik had een donkergrijze wolf, Fenrir *)

Ik was mistress of lock & load.
pi_99063057
Mijn guild heeft overigens vorige week een guildmeeting in Nederland gehad en ik heb foto's gezien :D :D Echt, zelden zo'n groep nerds bij elkaar gezien _O- Blijkbaar moet je super nerderig zijn om zo goed te zijn :')
pi_99063109
Woei voor de mannen *O*
pi_99063125
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat weet ik ervan, ik ken het hele spel niet :P
:D toch bedankt, want het was wel in begrijpelijk Nederlands. Ik heb maar besloten dat ik niet altijd alles hoef te weten/begrijpen/snappen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:38:46 #158
148689 Muis006
pi_99063126
Oh en ik had een naam die niemand anders, op geen enkele realm, had :')

Courtesy of de Pfaffs.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:39:05 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99063137
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:35 schreef Muis006 het volgende:

[..]

BM O+

O+ Hunters spelen fijn :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Mijn guild heeft overigens vorige week een guildmeeting in Nederland gehad en ik heb foto's gezien :D :D Echt, zelden zo'n groep nerds bij elkaar gezien _O- Blijkbaar moet je super nerderig zijn om zo goed te zijn :')
Nerds O+
Al moeten ze het hele spelletje niet té serieus nemen natuurlijk, sommigen zijn best wel creepy :')
pi_99063152
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:38 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik had een naam die niemand anders, op geen enkele realm, had :')

Courtesy of de Pfaffs.
Je heette Pfaff? :D
pi_99063158
Damn, ik heb veel meegemaakt maar dit niet.
pi_99063186
Mijn gamen beperkt zich tot bubbels en patience :')

maw: wat is dit allemaal voor chinees?
pi_99063187
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

Nerds O+
Al moeten ze het hele spelletje niet té serieus nemen natuurlijk, sommigen zijn best wel creepy :')
Dit was dus niet het aantrekkelijke type nerd. Dit was het 'jij kan wel wat meer zonlicht, beweging en gezond voedsel gebruiken'-type :D Richting creep :X
pi_99063197
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:39 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Damn, ik heb veel meegemaakt maar dit niet.
Hi UKS :) hoe is het? Nieuws huis op het oog?
pi_99063225
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:40 schreef MarMar het volgende:

Je bent niet alleen. Nou ja, mario world vind ik wel leuk :P
pi_99063240
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hi UKS :) hoe is het? Nieuws huis op het oog?
Ja UKS, ga je verhuizen naar een andere stad of blijft het ernham? En hoe gaat je opleiding?
pi_99063281
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:40 schreef MarMar het volgende:

En natuurlijk Freecell! Mijn grootste game-prestatie is het uitspelen van Theme Hospital :')
pi_99063296
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:42 schreef anna82 het volgende:

[..]

En natuurlijk Freecell! Mijn grootste game-prestatie is het uitspelen van Theme Hospital :')
:o kon je dat uitspelen? :')
pi_99063315
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:42 schreef anna82 het volgende:

Die heb ik een paar keer uitgespeeld *O*
Patients are asked to be patient, thank you'
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:44:32 #170
148689 Muis006
pi_99063352
Theme Hospital O+
pi_99063353
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je bent niet alleen. Nou ja, mario world vind ik wel leuk :P
Ik herinner me nog iets van een schildpad met veel pixxels en cassetebandjes met veel lawaai die ik bij mijn broer in de walkman stopte om hem te pesten... commodore...
Mario heb ik geloof ik 1 keer gespeeld.
Ooit heb ik Unreal Tournament geprobeerd maar ik leefde niet langer dan een halve minuut en dat vond ik maar heel kort leuk :')
pi_99063398
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:

Ooit heb ik Unreal Tournament geprobeerd maar ik leefde niet langer dan een halve minuut en dat vond ik maar heel kort leuk :')
29 seconden? O-)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:45:57 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99063408
Super Mario O+
pi_99063443
Ja, thanx for asking hoor. Ik blijf in Arnhem alleen dan dichterbij het centrum zodat ik iedere dag een eind naar school moet fietsen. Op school doe ik het rustig aan, ik hoef in ieder geval niet weg dat scheelt.

Verder speel ik als nerd voetbalspelletjes en mario met m'n vader, vroeger best veel eigenlijk maar nu niet meer zo dus. Ach, zeker met anderen is het leuk tijdverdrijf. Ik heb op m'n kamer nu een super nintendo en nog iets.

Het is wel even een super nintendo met Mario Kart, Mario World 1 & 2, Mario All Stars, Donkey Kong Country 1 & 3 en ISS Deluxe met Valderrama wat een held. Ik dacht het wel ja. Op m'n telefoon heb ik ook spelletjes trouwens, Doodle Jump, Angry Birds, Tiny Wings, World of Goo.

Ik ben erger dan ik dacht.
pi_99063453
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:35 schreef Muis006 het volgende:

[..]

BM O+

Hunter heb ik tot lvl 30 ofzo geleveld.

Mn main is een holy pally. Heb nog een verse lvl 85 rogue (spec moet ik nog volledig optimaliseren, idem voor gear). En wil mijn lock van 70 --> 85 krijgen in de vakantie.

In onze guild zitten best wel lekkere kerels overigens. O+
pi_99063494
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik herinner me nog iets van een schildpad met veel pixxels en cassetebandjes met veel lawaai die ik bij mijn broer in de walkman stopte om hem te pesten... commodore...
Mario heb ik geloof ik 1 keer gespeeld.
Unreal Tournament O+ O+

Ik ben met smart op Battlefield 3 aan het wachten *;
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 13:48:39 #177
70532 loveli
N
pi_99063537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Om de een of andere reden vind ik dat moeilijk te geloven.
crap in = crap out
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:48:39 #178
148689 Muis006
pi_99063539
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hunter heb ik tot lvl 30 ofzo geleveld.

Mn main is een holy pally. Heb nog een verse lvl 85 rogue (spec moet ik nog volledig optimaliseren, idem voor gear). En wil mijn lock van 70 --> 80 krijgen in de vakantie.

Doe je goed!

Ik ben op 83 gestopt want ik vond het niet meer boeiend en ik ging weer studeren :P.
pi_99063547
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

29 seconden? O-)
*)
pi_99063626
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik zal je vanavond ofzo eens wat picca's sturen :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:51:05 #181
148689 Muis006
pi_99063661
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Ze bestaan! Net zoals meisjes die blood elf spelen (verondersteld wordt dat iedere blelf een 14jarig jongetje is).

Ik kreeg een keer 300G van een male troll omdat ik met oktoberfest dronken was en in alleen mijn laarzen en hoedje stond te dansen _O-
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 13:51:17 #182
70532 loveli
N
pi_99063673
Oh my. Aan het zoeken naar een electraloze krultang, eentje gevonden. Ik klik op 'toon prijzen'.
NSF kleuter op de bank.
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 05-07-2011 14:03:38 ]
crap in = crap out
pi_99063722
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ze bestaan! Net zoals meisjes die blood elf spelen (verondersteld wordt dat iedere blelf een 14jarig jongetje is).

Ik kreeg een keer 300G van een male troll omdat ik met oktoberfest dronken was en in alleen mijn laarzen en hoedje stond te dansen _O-
Dat klinkt zo fout :D You slutty belf, you!
pi_99063742
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef Muis006 het volgende:

Ik vind mijn vent een knappe kerel en die speelt toch ook al jaren wow *O*
pi_99063766
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

Dat klinkt zo fout :D You slutty belf, you!
Doorgaans zijn dat dus de puberjongetjes :')
pi_99063791
Oh my, een studente een literatuurstudie laten doen en die weet nog niet eens hoe je een boek zoekt 8)7 Nee, gaat helemaal goedkomen ^O^ :{
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_99063804
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef loveli het volgende:
Oh my. Aan het zoeken naar een electraloze krultang, eentje gevonden. Ik klik op 'toon prijzen'.
SPOILER
Eh...onverwachts :') :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:54:13 #188
148689 Muis006
pi_99063812
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Doorgaans zijn dat dus de puberjongetjes :')
Als ik een random party had en ze mochten me niet, werd ik ook standaard "virgin, go play with yourself" genoemd _O-
pi_99064006
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef Syrena het volgende:
Oh my, een studente een literatuurstudie laten doen en die weet nog niet eens hoe je een boek zoekt 8)7 Nee, gaat helemaal goedkomen ^O^ :{
Ah, en dat mag jij gaan uitleggen? :D
Succes!!

Ik game trouwens niet. :) Zonde van mijn tijd en ik ben veel te verslavingsgevoelig en dan was ik nu nog steeds niet afgestudeerd. :D
Ik hou het wel bij een boek lezen.
het wordt binnenkort denk ook eens tijd voor mijn "een week lang geen internet" doel, zeker sinds ik een smartphone heb ben ik de hele dag online. :{
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:59:04 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99064018
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:54 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Als ik een random party had en ze mochten me niet, werd ik ook standaard "virgin, go play with yourself" genoemd _O-
Orly :D Ik heb ook een blelf :') Al werd laatst wel al gemakkelijk vastgesteld dat ik van het vrouwelijk geslacht ben, simpelweg omdat ik typte met "<3!" en een fops als pet heb :')

Ik game trouwens bij vlagen. Dan heb ik er weer geen zin in en kap ik er weer een aantal maanden/jaar mee, en dan speel ik ineens weer veel :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:00:40 #191
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99064098
quote:
*O* *O* *O* Ik kom even blij binnenvallen want mn presentatie ging super goed, heb hoge cijfers voor mn presentatie en bachelorproject als geheel (presentatie, report en vaardigheden) *O* *O* *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door Chicolate op 05-07-2011 15:29:02 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:02:11 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99064174
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:00 schreef Chicolate het volgende:
Heule puike update met hoge cijfers!!! *O* *O* *O*
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!! :D Dat was het goeie nieuws waar we al op hoopten! O+ *O* *O* *O* Gefeliciteerd, Chico! O+
pi_99064184
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eh...onverwachts :') :D
ik verwachte een belachelijk hoog bedrag, niet dit :') waarschuw de volgende keer ff, ik heb een kleuter naast me op de bank oO<
pi_99064201
^O^

Niet teruggelezen trouwens, sorry, maar ik hoop dat iedereen lekker z'n ding doet en zich goed voelt.
pi_99064210
*O* *O* *O* voor chico!!!
pi_99064211
Hoeraaaa Chico!! *O* *O* *O*

Wat betreft spellen ben ik blijven steken bij The Sims (ja, de het allereerste spel). Toen heb ik nog wat posters ontworpen met Transmogrifier enzo en wilde ik allemaal dingen die te moeilijk waren. En het kostte me veel te veel tijd. En m'n babies werden steeds weggehaald :'(
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 14:03:54 #197
70532 loveli
N
pi_99064252
Chico *O*
crap in = crap out
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:04:52 #198
148689 Muis006
pi_99064289
Congrats Chico! *O*
pi_99064291
Ok, dan nog even een paar *O* *O* voor Maria's vriendje, GB's vriendje en Chico's project! *O* *O*

Ben je nu klaar met je bachelor Chico? En is het cum laude?
Doe wat je niet durft.
pi_99064392
Chico! *O*

Ik heb vakantie! *O*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_99064405
Wow Chico, wat goed! *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:10:20 #202
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99064528
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, dan nog even een paar *O* *O* voor Maria's vriendje, GB's vriendje en Chico's project! *O* *O*

Ben je nu klaar met je bachelor Chico? En is het cum laude?
Ik moet nog een POP afmaken maar dan ben ik wel klaar ja. En niet cum laude, mijn gemiddelde is 0.1/0.05 te laag en ik heb teveel herkansingen gemaakt.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:12:32 #203
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99064631
Gefeliciteerd Chico! *O*
pi_99064788
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:10 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik moet nog een POP afmaken maar dan ben ik wel klaar ja. En niet cum laude, mijn gemiddelde is 0.1/0.05 te laag en ik heb teveel herkansingen gemaakt.
Jammer, maar nog steeds onwijs goed! *O*
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:17:07 #205
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99064802
Chicoooo, wat goed!! *O* *O* *O*

En ik speelde alleen The Sims en Rollercoaster Tycoon vroegah.
pi_99064816
Chico wat goed _O_ _O_ *O* *O*
pi_99064953
Wat goed chico!
Net geen cum laude, wel heel goed!
pi_99064956
Wie gaat er zaterdag mee een nachtje kamperen hier: http://www.delflandhoeve.nl?
Gewoon omdat het kan. Gaan we kanoën, is goed voor je schouders. B-)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:21:45 #209
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99064991
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wie gaat er zaterdag mee een nachtje kamperen hier: http://www.delflandhoeve.nl?
Welja, waarom ook niet. Ik heb toch pas een nieuwe slaapzak gekocht. B-)
pi_99065050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Welja, waarom ook niet.
Gezellig! B-) Ik neem mn megatent wel mee.
Heb misschien ook nog wel extra matjes en slaapzakken. Moet ik vanavond even kijken. *)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:23:57 #211
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99065088
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Gezellig! B-) Ik neem mn megatent wel mee.
Heb misschien ook nog wel extra matjes en slaapzakken. Moet ik vanavond even kijken. *)
Dan kan ik bij jou in de tent? Slaapzak en luchtbed heb ik zelf wel. En een nieuwe hippe reistas. 8-)
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 14:27:00 #212
70532 loveli
N
pi_99065191
Deze zaterdag op zondag?
crap in = crap out
pi_99065246
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dan kan ik bij jou in de tent? Slaapzak en luchtbed heb ik zelf wel. En een nieuwe hippe reistas. 8-)
Yepz!

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:27 schreef loveli het volgende:
Deze zaterdag op zondag?
Yepz. B-)

Ik kreeg zaterdag te horen van een vriendin dat ik best wel heel veel rare dingen doen. Dus ik heb mezelf (en haar man!) ingeschreven voor de drekrees, ga nu dit weekend kamperen (neem vooral nog meer mensen mee, dat is gezellig!) en dat was het wel even. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_99065339
Owja, die opmerking van die vriendin was gebaseerd op die halve marathon in Londen en dat concert in de Royal Albert Hall. O+
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 14:33:15 #215
70532 loveli
N
pi_99065441
Dit weekeinde komt niet geweldig uit (zus over de vloer). Als ik toch tijd vind kom ik wel kano-en.
crap in = crap out
pi_99065452
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Yepz!

[..]

Yepz. B-)

Ik kreeg zaterdag te horen van een vriendin dat ik best wel heel veel rare dingen doen. Dus ik heb mezelf (en haar man!) ingeschreven voor de drekrees, ga nu dit weekend kamperen (neem vooral nog meer mensen mee, dat is gezellig!) en dat was het wel even. B-)
_O-

I'm in, by the way 8-) .
Venus in pocketformaat
Š loveli
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 14:33:49 #217
70532 loveli
N
pi_99065461
Zie ik foto's van polsstokspringen?!
crap in = crap out
pi_99065476
quote:
Fijne omgeving daar O+
pi_99065596
*O* Voor alle zeer goede nieuws en speciaal voor Chicolate!

Spelletjes.. euh in tekst nog Drakula en daarna Digger en dat was het. Dat moet zo halverwege de jaren '80 geweest zijn ;).

Ik sluit me aan bij HKPW voor een van de redenen en wil mede daarom ook beslist geen uitgebreide telefoon.

Keerzijde van de medaille is dat ik dan vandaag maar weer eens een kuub hout uit het bos heb gehaald (het lag er al hoor, geen bomen omgelegd). Meterstukken gesleept, daarna in stukjes gezaagd op de bok (liefste zaagt, ik leg het erop en schuif door) en daarna alle stukken op het hakblok gezet, op tijd wegduiken voor de bijlslag en daarna mooi opgestapeld. Toch een stuk minder spannend dan blelfjes die guild doen met een raid. Of die taal die Kwak gister uitsloeg.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99065633
Zaterdagavond gaat mss niet lukken, maar zondag kan ik wel langskomen mss :)
pi_99065641
Zaterdag is geen dag voor mij, en deze zaterdag moet ik traditioneel draven bij een hardloopwedstrijdje dat door familie georganiseerd wordt.
Maar leuk plan!
pi_99065717
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zaterdagavond gaat mss niet lukken, maar zondag kan ik wel langskomen mss :)
Ook leuk!

Ga je dit jaar iedereen eruit lopen Sigme? *)
Doe wat je niet durft.
pi_99065782
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ook leuk!

Ga je dit jaar iedereen eruit lopen Sigme? *)
Geen schijn van kans! Ik ben al niet een hele snelle, maar het loopje is dit jaar opgenomen in het programma van een atletiekvereniging dus die doen die 10 km in 40 minuten ofzo.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:44:43 #224
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99065830
Wie heeft er trouwens een opblaaspomp?
pi_99065831
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Geen schijn van kans! Ik ben al niet een hele snelle, maar het loopje is dit jaar opgenomen in het programma van een atletiekvereniging dus die doen die 10 km in 40 minuten ofzo.
Owja, zulke mensen. :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 14:45:07 #226
70532 loveli
N
pi_99065846
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef Ewelina het volgende:
*nog een keer leest*
crap in = crap out
pi_99065868
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zelfs een tweewegopblaaspomp, voor de opblaasbare kano :D.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:45:54 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99065880
Crisis, ik ben 3 uurtjes weg en bijna weer een topic vol!

Even een *O* voor chico, en de kerels van maria en GB: *O*

Bedrijfsarts was best wel een knappe dewd :D. En tot er meer bekend is, gewoon door zoals 't nu gaat, dus zelf inschatten of ik kan werken en hoelang. Volgende week een telefonische afspraak om te bespreken wat de uroloog heeft gezegd.

Verder gaan we vanaaf BBQ-en ter ere van het feit dat Duuf en ik 7,5 jaar samen zijn O+.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99065925
Chico, idd goed!! *O* En nu een beetje bijslapen?
Venus in pocketformaat
Š loveli
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:47:18 #230
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99065941
Gefeliciteerd XM een Duvel *;
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:47:24 #231
148689 Muis006
pi_99065947
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:45 schreef loveli het volgende:

[..]

*nog een keer leest*
^^
pi_99065983
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Owja, zulke mensen. :D
Vorig jaar deden er ook wat van die sportieve jongelui mee. Toen was het 35oC.
42 minuten :o
Eerste vrouw 53

Ik sta voor 1:06 in de boeken. Nog niet slecht, gezien de omstandigheden.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:49:33 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99066019
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef Goodbye het volgende:
Gefeliciteerd XM een Duvel *;
Tenkz :). Normaal doen we niet aan de halve jaren, maar 7,5 vind ik toch wel weer leuk, ofzo.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:50:32 #234
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99066053
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tenkz :). Normaal doen we niet aan de halve jaren, maar 7,5 vind ik toch wel weer leuk, ofzo.
Ja, net als 12,5 bijvoorbeeld :Y

Ik was 8 dagen geleden 4,5 jaar samen met Mr Gb. Ook niks aan gedaan! :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:51:03 #235
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99066078
Gefeliciteerd XM en Duvel! *O* *O* *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:51:20 #236
148689 Muis006
pi_99066084
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat laat zien dat je de seven year itch aan je laars lapt.

Gefeliciteerd :)
pi_99066100
Gefeliciteerd XM & Duvel :* O+
pi_99066145
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crisis, ik ben 3 uurtjes weg en bijna weer een topic vol!

Even een *O* voor chico, en de kerels van maria en GB: *O*

Bedrijfsarts was best wel een knappe dewd :D. En tot er meer bekend is, gewoon door zoals 't nu gaat, dus zelf inschatten of ik kan werken en hoelang. Volgende week een telefonische afspraak om te bespreken wat de uroloog heeft gezegd.

Verder gaan we vanaaf BBQ-en ter ere van het feit dat Duuf en ik 7,5 jaar samen zijn O+.
Dat klinkt goed!!! Zowel het feit dat de bedrijfsarts lekker was, dat ie met je mee denkt als dat jullie 7,5 jaar samen zijn! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_99066176
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Vorig jaar deden er ook wat van die sportieve jongelui mee. Toen was het 35oC.
42 minuten :o
Eerste vrouw 53

Ik sta voor 1:06 in de boeken. Nog niet slecht, gezien de omstandigheden.
Dat is een behoorlijk nette tijd, zeker als het zo gruwelijk warm was.
Ik heb in september een 10 EM gelopen en finishte een uur na de winnaar. :D Ook vrij ernstig. Maar in dit geval kwam het door de gruwelijke tegenwind. B-)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:54:33 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99066187
Ja, die arts. Ik had - gezien de achternaam - me ingesteld op een krom oud indisch mannetje, maar dat viel dus alleszins mee :D :').
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:58:07 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99066327
pi_99066382
Go Chico! *O*

Ze hadden hier kloteweer voorspeld, maar het is heerlijk weer, bijna te warm zelfs! Hoop dat 't nog afkoelt voordat ik ga hardlopen :') anders schuif ik 't mooi een dagje vooruit :6

:z
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 15:04:13 #243
70532 loveli
N
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:04:29 #244
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99066610
quote:
Is er nog een plaats in de tent en hoe kom ik daar terecht? :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Jammer, maar nog steeds onwijs goed! *O*
Ik wist eind eerste jaar al dat het niet meer haalbaar was. Ik heb wel een honoursprogramma gedaan. En een docent gaat me helpen om mn masterstage deels in het buitenland te doen. Engeland ofzo.
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 15:05:40 #245
70532 loveli
N
pi_99066662
Weersverwachting is dat je tijdens het kano-en niet verbrandt. Minpuntje is dat dat misschien ook geldt voor de bbq.
crap in = crap out
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:12:15 #246
148689 Muis006
pi_99066948
Trainer?
- Ja l*l
Trainer ik sta helemaal alleen in Zwolle op het veld dus ik dacht kom ik bel
- Eikel, we spelen thuis
Ja maar in mijn clubblaadje stond uit
- Ja in jouw clubblaadje wel
pi_99067071
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Is er nog een plaats in de tent en hoe kom ik daar terecht? :P
Er is voldoende plaats in de tent (8-persoonstent) en ik heb nog een tent. :)
Je kunt met Phaidra iets afspreken of ik pik je op bij Delft CS. :)
quote:
[..]

Ik wist eind eerste jaar al dat het niet meer haalbaar was. Ik heb wel een honoursprogramma gedaan. En een docent gaat me helpen om mn masterstage deels in het buitenland te doen. Engeland ofzo.
Ah, dat scheelt al. :) Wel heel tof als je je stage in het buitenland kunt doen. :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:16:02 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99067086
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:12 schreef Muis006 het volgende:
Trainer?
- Ja l*l
Trainer ik sta helemaal alleen in Zwolle op het veld dus ik dacht kom ik bel
- Eikel, we spelen thuis
Ja maar in mijn clubblaadje stond uit
- Ja in jouw clubblaadje wel
Bertje!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:16:35 #249
148689 Muis006
pi_99067113
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Bertje!
:Y

Hij blijft geniaal.
pi_99067137
quote:
Tof! :D

Maar ik zit dit weekend in Twenteland bij de fam. van vriendje. Helaas.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:18:18 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99067167
Ik zit ook in Twenteland, maar dan bij een vriendinnetje. Anders was ik wel gekomen :Y.
pi_99067292
Ik regel nog wel een keer een weekendje. :) Wanneer is voor jullie handig? Kan ik anders op FB een poll ofzo maken?
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:21:38 #253
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99067301
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Er is voldoende plaats in de tent (8-persoonstent) en ik heb nog een tent. :)
Je kunt met Phaidra iets afspreken of ik pik je op bij Delft CS. :)

[..]

Ah, dat scheelt al. :) Wel heel tof als je je stage in het buitenland kunt doen. :)
Ah tof :P. Moet nog even controleren of ik zekers te weten kan (mijn agenda liep tot morgen en daarna is het in mijn hoofd een zwart gat) maar anders wil ik zeker wel mee :P. Campings zijn tof.

Ik gaf bij de beoordeling aan dat ik naar het buitenland wilde en hij riep al meteen allemaal plaatsen die hij wel wist en waar ze me wel zouden willen hebben O+. Zo tof!
pi_99067417
Ik heb een "vraag" gesteld in de FB groep. B-)

En leuk als je mee gaat chico!
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:28:05 #255
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99067532
Ik heb alleen geen praktische kampeerkleding. :')
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 15:30:05 #256
70532 loveli
N
pi_99067614
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:28 schreef Ewelina het volgende:
Gewoon je roze schoenen mee.
crap in = crap out
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:31:13 #257
148689 Muis006
pi_99067667
quote:
HPKW vergeet voor het gemak te vermelden dat het een nudistencamping is.
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 15:31:50 #258
70532 loveli
N
pi_99067694
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oeh! Kom jij ook?
crap in = crap out
pi_99067744
quote:
Als je maar een zakmes hebt.
pi_99067773
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:31 schreef Muis006 het volgende:

Bijzonder praktisch in het 'wat moet ik aan'-vraagstuk :Y

Maar wat leuk dat jullie gaan kamperen *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:33:58 #261
148689 Muis006
pi_99067790
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Oeh! Kom jij ook?
B-) they all want a bite of the Mousecandy.

Nee :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:34:01 #262
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99067794
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:32 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

En ductape.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:34:36 #263
148689 Muis006
pi_99067823
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:32 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Maar Ewelina is pas 6 en het is Tom zijn mes :o
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 15:34:56 #264
70532 loveli
N
pi_99067840
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En ductape.
Ducktape of ducttape oO<
crap in = crap out
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:35:40 #265
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99067863
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Ducktape of ducttape oO<
Ik heb neppe :+.
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 15:35:51 #266
70532 loveli
N
pi_99067871
http://www.octanecreative.com/ducttape/duckvsduct.html
"Duct Tape by Any Other Name (is just as sticky)"
crap in = crap out
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:38:56 #267
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99067987
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef Muis006 het volgende:

[..]

*)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:41:52 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99068110
Toen ik hoorde "Ewelina" en "Kamperen/kanoën" zag ik in mijn geestesoog al een Ewelina met monsterlijk hoge pumps en een Steps jurkje in een kano :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:42:00 #269
148689 Muis006
pi_99068112
Een van die banners heeft een gigantische fout :')

"Staat jou wereld ook wel eens op zijn kop?"
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:42:31 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99068131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:42 schreef Muis006 het volgende:
Een van die banners heeft een gigantische fout :')

"Staat jou wereld ook wel eens op zijn kop?"
Neej, maar men hooft staat dat wel es!
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 15:42:48 #271
70532 loveli
N
pi_99068142
:'(
crap in = crap out
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:43:28 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99068170
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:42 schreef loveli het volgende:
:'(
*zakdoekje geefd* *;
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:44:09 #273
148689 Muis006
pi_99068198
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*zakdoekje geefd* *;
Hahaha _O-
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 15:44:13 #274
70532 loveli
N
pi_99068202
_O- *zaddoekje nodig heeft*
crap in = crap out
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:47:31 #275
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99068334
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit ook in Twenteland, maar dan bij een vriendinnetje. Anders was ik wel gekomen :Y.
Zwolle ligt in Overijssel, hoor :P

En hoe langer ik naar Overijssel blijf staren, hoe raarder dat woord wordt :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:47:55 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99068350
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef Muis006 het volgende:

[..]

iiiiik ben pas zes. Tim ok hob jo mes!

Ik heb het gehad hier. Last van mn rug etc. Nog 20 min.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:49:07 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99068394
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

suggereer jij nu dat XM maar één vriendinnetje heeft? :'(
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:49:24 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99068408
quote:

[..]

quote:
Twente (Nedersaksisch: Tweante, Twente) is een landstreek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat, evenals het tot Gelderland behorende Rietmolen.
Twente ook.
pi_99068429
quote:

[..]

Twente is ook Overijssel, maar Overijssel is geen Twente. De hoofdstad van Overijssel is kleiner dan de grootste stad van de provincie die wel in Twente ligt.

Zwolle is dan weer geen Twente, dat niet.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:50:34 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99068456
Ik wilde alleen maar aangeven dat ik in de buurt van anna zat ;(.
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 15:50:53 #281
70532 loveli
N
pi_99068471
Tussen Dinkel en Regge.
crap in = crap out
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:50:58 #282
148689 Muis006
pi_99068476
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

iiiiik ben pas zes. Tim ok hob jo mes!

Ik heb het gehad hier. Last van mn rug etc. Nog 20 min.
Tim ok hob jo?
pi_99068487
:') Twente :') Enschede :') "de muur" :') :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:53:26 #284
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99068563
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[..]

Twente ook.
Maar Zwolle toch niet? :o
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:53:51 #285
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99068582
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

suggereer jij nu dat XM maar één vriendinnetje heeft? :'(
Ik zou niet dúrven! Maar ze zei eerder al dat ze naar Zwollywood ging B-)
pi_99068608
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zwolle is de hoofdstad van Overijssel :')

Ik ga binnenkort weer naar Gaasterland (lees niet Gaasterland maar lees Leeuwarden, dat is in dezelfde provincie)

Veel bbq plezier beste mensen en rustig aan met dat kamperen. Hoii.

[ Bericht 7% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 05-07-2011 16:00:21 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:54:59 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99068625
quote:

[..]

Zwolle ligt wél in Overijssel, net als Twente, maar het ligt niet in Twente. Maar, zoals ik al zei, ik wilde alleen maar aangeven dat ik in tha neighbourhood van anna was :').
pi_99068714
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wilde alleen maar aangeven dat ik in de buurt van anna zat ;(.
Ja! En daar zal ik aankomend weekend zeker even bij stilstaan O+

Wat duurt het nog lang he, voordat het weekend is? Zuchtje.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:58:44 #289
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99068772
vanaaf BBQ-en!.
Lekker vlees gehaald, en ga een lekkere salade maken, en als dessert een fruitsalade (heb ananas, aardbeien, mango, meloen en appel. Merk net dat ik geen banaan heb! }:|

ach.. Lijstje dan maar!
O: Mag. Yoghurt met special K
T: 2 thee en 2 cafe noir
L: 2 bakkers crackers van Bolletje en 1 volkoren boterham, allen met pindakaas light
T: Ik denk dat ik zo ff appeltje en aardbeien pak
D: BBQ
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:58:58 #290
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99068788
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zwolle ligt wél in Overijssel, net als Twente, maar het ligt niet in Twente. Maar, zoals ik al zei, ik wilde alleen maar aangeven dat ik in tha neighbourhood van anna was :').
Ja, dat las ik pas na mijn post! :D

Ik begon alleen te twijfelen aan mijn eigen geografische kennis.

En ik hoop niet dat die ' :') ' richting mij is :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:01:31 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99068886
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:50 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Tim ok hob jo?
Ja dat is de geheimtaal van mees en tom, je weettoggg.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:01:51 #292
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99068899
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Toen ik hoorde "Ewelina" en "Kamperen/kanoën" zag ik in mijn geestesoog al een Ewelina met monsterlijk hoge pumps en een Steps jurkje in een kano :D
:')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:02:21 #293
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99068921
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

:')
Ik ook :@
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:02:27 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99068927
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, meer om de ontstane fuzz over zwolle/overijssel/twente/salland/gelderland/provincies :D.
pi_99068945
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:58 schreef Mixende_match het volgende:
vanaaf BBQ-en!.
Lekker vlees gehaald, en ga een lekkere salade maken, en als dessert een fruitsalade (heb ananas, aardbeien, mango, meloen en appel. Merk net dat ik geen banaan heb! }:|

ach.. Lijstje dan maar!
O: Mag. Yoghurt met special K
T: 2 thee en 2 cafe noir
L: 2 bakkers crackers van Bolletje en 1 volkoren boterham, allen met pindakaas light
T: Ik denk dat ik zo ff appeltje en aardbeien pak
D: BBQ
Oeh lekker BBQ!

Maar waarom pindakaas light?? (Dit is een retorische vraag, in dit woord mist volgens mij ergens een 'h')

Mijn vriendje noemt mij trouwens vaak ananas alleen dan met de eerste letter van mijn echte naam ervoor :)
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2011 @ 16:02:54 #296
70532 loveli
N
pi_99068946
Niks mis met pumps en jurkjes in kano's.
crap in = crap out
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:03:03 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99068956
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

ze heeft geedit.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:03:10 #298
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99068963
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, meer om de ontstane fuzz over zwolle/overijssel/twente/salland/gelderland/provincies :D.
Oja, dan ' :') ' ik lekker met je mee :P

Blegh, ik heb zo'n dag dat ik me vadsig voel. En dan ga ik ook nog chocola eten, slim :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:04:02 #299
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99068992
quote:
Niets, zit bij de huur in, en heb de specificatie hier niet liggen. Maar ik douche veel en lang, maar stook bijna niet omdat mijn huis meestal vanzelf rond de 20-28 graden is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*)

Hopelijk komt Chico hier vanmiddag ook met goed nieuws over haar presentatie! O+
8-)

GB vriendje en Maria vriendje *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:05:08 #300
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99069035
quote:

[..]

Zwolle ligt in overijssel. Twente ook. Maar, Zwolle ligt niet in Twente maar in Salland, dat ook in overijssel ligt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:54 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Zwolle is de hoofdstad van Overijssel :')

Ik ga binnenkort weer naar Gaasterland (lees niet Gaasterland maar lees Leeuwarden, dat is in dezelfde provincie)

Veel bbq plezier beste mensen en rustig aan met dat kamperen. Hoii.
Gaasterland, daar is mijn vader geboren!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:05:46 #301
148689 Muis006
pi_99069064
Blij dat ik in het Zuiden woon _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')