in OUD doen ze dat ook, en daar verdenk ik de mensen er wel van dat ze IRL ook mijn mannetje zeggen. Vandaar dat m'n nekhaar er wat van overeind gaat staan!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:42 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
nee, maar het is niet 'mijn' man, maar vriend, en we hadden het over mijn mannen, dusja. ik noem het of bij zijn naam, of gewoon vriend (tegenover andere mensen he).
En in mijn tellie staat ie als mattiesgattie haha
Ik ken er eentje. Verder is ze wel normaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in OUD doen ze dat ook, en daar verdenk ik de mensen er wel van dat ze IRL ook mijn mannetje zeggen. Vandaar dat m'n nekhaar er wat van overeind gaat staan!
Oh, ik hou van herhaling hoor ^^ Zeker als het over oermannen gaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:35 schreef loveli het volgende:
Als we het niet vaker over een onderwerp mochten hebben zaten we nog in deeltje 12
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik hou van herhaling hoor ^^ Zeker als het over oermannen gaat.
Mannen zijn tegenwoordig veel te glad vaak. Ergh.
Ik ook, maar zij behandelt haar man dus ook een beetje als een kindquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:44 schreef loveli het volgende:
Ik ken er eentje. Verder is ze wel normaal.
ooh haha. Nee ik zou niet durven omdat IRL te zeggen. hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in OUD doen ze dat ook, en daar verdenk ik de mensen er wel van dat ze IRL ook mijn mannetje zeggen. Vandaar dat m'n nekhaar er wat van overeind gaat staan!
De high heels & bra laat 'ie aan mij over gelukkigquote:
Mijn oom en tante zijn inmiddels verhuisdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:42 schreef Mixende_match het volgende:
@coco, ach hij blijft iig in de familie
Hjaa, als jij wakker bent wel ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De high heels & bra laat 'ie aan mij over gelukkig.
quote:
quote:
och, ik weet wel een winkel..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:47 schreef loveli het volgende:
[..]
High heels in maatje 47 zijn niet zo makkelijk te vinden hoor.
Oh, dan kunnen ze nog steeds best mooie kerels zijn. Maar om er warm van te worden, moeten ze ook iets stoers hebben voor mij.quote:
We hebben alletwee 41quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:47 schreef loveli het volgende:
[..]
High heels in maatje 47 zijn niet zo makkelijk te vinden hoor.
en dat hij dan langer in de badkamer zit, dan dat je zelf bezig bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen ze nog steeds best mooie kerels zijn. Maar om er warm van te worden, moeten ze ook iets stoers hebben voor mij.
Bovendien, ik heb het idee dat zo'n metroman ook van mij verwacht dat ik er altijd tiptop uitzie. Nou ja, en dat doe ik niet (en al zou hij dat niet van mij verwachten, ik zou toch een bepaalde druk voelen). Ben daar ook helemaal niet zo goed in, er tiptop uitzien. Ik doe altijd maar wat ^^
Smooth nee maar wel zo dat alles altijd keurig staat en zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen ze nog steeds best mooie kerels zijn. Maar om er warm van te worden, moeten ze ook iets stoers hebben voor mij.
Bovendien, ik heb het idee dat zo'n metroman ook van mij verwacht dat ik er altijd tiptop uitzie. Nou ja, en dat doe ik niet (en al zou hij dat niet van mij verwachten, ik zou toch een bepaalde druk voelen). Ben daar ook helemaal niet zo goed in, er tiptop uitzien. Ik doe altijd maar wat ^^
Oh vreselijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:50 schreef Mixende_match het volgende:
en dat hij dan langer in de badkamer zit, dan dat je zelf bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |