Zeker met de vakantie die er aan komt zou ik nu wel bij mijn geld willenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel omvallen ook... Meeste banken hebben maar een fractie in huis omdat ze er mee speculeren (waar dan de rente van betaald wordt)... Sowieso blij dat m'n geld er nu weg is, dan hoef ik tenminste straks niet met een curator te onderhandelen...
Ik denk dat ik de helft omzet in Bitcoins, koers is lekker laag nuquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zeker met de vakantie die er aan komt zou ik nu wel bij mijn geld willen.
Nicequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de helft omzet in Bitcoins, koers is lekker laag nu
In de mail noemen ze het toch echt een 'verplichting'. Nou kan het best zo zijn dat er geen consequenties aan vast zitten, maar op zo'n verplichting voor een bank met 'geen gedoe' (hun slogan!) zit ik niet te wachten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:56 schreef Aether het volgende:
Van andere fora begrijp ik dat er geen consequenties zijn. Het ‘probleem’ dat genoemd wordt door de klantenservice is dat je meldingen kunt mislopen door niet regelmatig in te loggen.
Ze komen er op terug. Mark this postquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
In de mail noemen ze het toch echt een 'verplichting'. Nou kan het best zo zijn dat er geen consequenties aan vast zitten, maar op zo'n verplichting voor een bank met 'geen gedoe' (hun slogan!) zit ik niet te wachten.
Naja, om straks ruim een jaar te wachten tot de curator het vrij geeft lijkt me ook niet handig...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:14 schreef oinkoink12 het volgende:
Geen zin om het weg te halen. Valt toch binnen het garantie stelsel
communist!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:14 schreef oinkoink12 het volgende:
Geen zin om het weg te halen. Valt toch binnen het garantie stelsel
Een optout gebruiken.quote:Indien je akkoord bent met de nieuwe voorwaarden, hoef je niets te doen. Wanneer je niet akkoord bent, neem dan vóór 5 september 2011 contact met ons op via een e-mail aan klantenservice@moneyou.nl.
Alleen via email is het wat minder handig. Je zal maar een slechte spamfilter hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat is normaal hoor, dat je automatisch akkoord gaat tenzij je het aangeeft.
Vanochtend kwam die mail bij mij en m'n collega's binnen en we hadden echt zoiets van WTF?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:44 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Alleen via email is het wat minder handig. Je zal maar een slechte spamfilter hebben
Vraag me af of ze ook zo je ziel kunnen verkopen
Waarom? Non-nieuws dit.quote:
BSquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom? Non-nieuws dit.
Bij ING moet je ook eens in de 14 dagen inloggen
Zit al vanaf dat ik uit de luiers kwam bij ING en daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom? Non-nieuws dit.
Bij ING moet je ook eens in de 14 dagen inloggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |