Dit is in mijn ogen rechtstreeks aan de Nederlandse politiek gericht. Ik probeer de inhoud van zo'n uitspraak goed te analyseren, het hoeft echt niet zo te zijn hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, en de val van de Sovjet Unie was een stiekeme boodschap aan de PvdA.
Het is ook door een Nederlands gerechtshof bepaaldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:48 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Dit is in mijn ogen rechtstreeks aan de Nederlandse politiek gericht. Ik probeer de inhoud van zo'n uitspraak goed te analyseren, het hoeft echt niet zo te zijn hoor.
En wie zegt dat die vrij is van invloeden van buitenaf?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is ook door een Nederlands gerechtshof bepaald
Dat hoort ie te zijn. En zonder duidelijke, onafhankelijke bewijzen zal ik daar ook100% in geloven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:36 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
En wie zegt dat die vrij is van invloeden van buitenaf?
zo zal het voelen maar die hebben met deze uitspraak weinig te makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef fratsman het volgende:
Leuk, zo'n trap na voor die Dutchbatters.
de enclave was op dit moment al gevallen en het leeuwendeel van de moslimmannen was al doodquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:13 schreef UltraR het volgende:
Terechte zaak!
De Nederlandse troepen in Srebrenica hebben toentertijd een roestig mes in de rug gekregen van de Nederlandse ministers Kok, Van Mierlo en Voorhoeve die in hun Haagse keldertje elk verzoek om luchtsteun zaten af te wijzen. Nadat ze de Dutchbatters natuurlijk ook al ernstig onderbewapend er naartoe hadden gestuurd.
Op een gegeven moment gaf een Italiaanse VN-commandant zelfs nog toestemming voor de inzet van twee F-16's. Die hebben nog een paar schoten gelost op de Serviėrs. Toen de drie Nederlandse ministers dit ter oren kwam hebben ze direct het bevel gegeven die F'16s terug te trekken.
Die ministers zijn idd aansprakelijk en derhalve is het terecht dat de Nederlandse staat wordt veroordeeld.
Dacht dat je wel wist dat ik Amerikaan ben, je hebt toch ook wel eens op Def lopen trollen, of niet soms?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie nu "wij amerikanen". Ben jij een Amerikaan? Ben ik een Amerikaan? Wat bedoel je nu?
En nog steeds is niet bekend, wat in NL in 1 kwartier kan met alle ict en camera's met tijd in beeld e.d., hoe lang het duurde voor de politie kwam, zag, niet binnenging en niet-overwon in alpen aan de rijn toen een jeugdige er wat vuurwapens op de winkelbezoekers leegde....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:51 schreef Deadre het volgende:
Staat aansprakelijk voor 'Srebrenica'
Laatste update: 5 juli 2011 10:39 info
DEN HAAG - De Staat der Nederlanden is aansprakelijk voor de dood van moslimmannen in Srebrenica in 1995.
Dat heeft het gerechtshof in Den Haag dinsdag bepaald in de zaak van nabestaanden. Nederland moet hun een schadevergoeding betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |