Bij ons hebben ze een apart kantoor (met airco...)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:25 schreef JochemP het volgende:
Dat Optivo klinkt vrij kansloos (niet meer opstaan), gelukkig hebben wij dat niet (of wel? geen idee eigenlijk). Bij ons zitten de teamcoaches trouwens "gewoon" middenin de sorteerhal met hun bureautjes en niet in een afgezonderd kantoor, is dat overal zo?
Afgezonderd op een kantoor, met de deur dicht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:25 schreef JochemP het volgende:
Dat Optivo klinkt vrij kansloos (niet meer opstaan), gelukkig hebben wij dat niet (of wel? geen idee eigenlijk). Bij ons zitten de teamcoaches trouwens "gewoon" middenin de sorteerhal met hun bureautjes en niet in een afgezonderd kantoor, is dat overal zo?
Bij ons zaten ze eerst met bureau en al in hun eigen DVG, maar na de reorganisatie en nieuwe zaalindeling was daar geen plek meer voor. Voor ons lekker rustig, en voor de TC's ook, de onze kon zich amper nog concentreren met de radio waaruit bij ons de ganse dag foute Nederlandstalige muziek schettert (Ik verscheuuurduuu juuu footooo), en het geblиr van de hah-stapelaars van de sociale werkplaats.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:25 schreef JochemP het volgende:
Komt bekend voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:36 schreef JochemP het volgende:
Ik wou dat de radio harder stond, hier hoor je de hele ochtend mensen die graag dieren nadoen, zingen, schreeuwen of boeren
Dat is vertelt op een vergadering, maar het is inmiddels niet meer van toepasing, 6 voorbereidingslocaties is toch te weinig gebleken (hoewel Bleiswijk er nog steeds 1 wordt).quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik had begrepen dat die CVL's bij de sorteercentra zouden komen, en de dichtstbijzijnde is in Leidschendam (voor mij althans).
Die heb je hier ook. Vooral de geiten-imitatie is populair. Bиииииииииииииииhquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:36 schreef JochemP het volgende:
Ik wou dat de radio harder stond, hier hoor je de hele ochtend mensen die graag dieren nadoen, zingen, schreeuwen of boeren
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:36 schreef JochemP het volgende:
Het is dus overal hetzelfdequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:36 schreef JochemP het volgende:
Hier de pauw en de kipquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die heb je hier ook. Vooral de geiten-imitatie is populair. Bиииииииииииииииh
vijf wijken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
ZO, deze week van woensdag tot vrijdag geen HAH
Dus vandaag lekker vijf wijken bezorgd gedaanBest wel relaxed werk met dit weer. Alleen jammer dat ik zo weinig wordt uitbetaald. In de praktijk werk ik toch wat langer dan de norm tijd, vooral als ik HAH heb.
Maar vandaag heb ik een paar wijken ver onder de norm tijd bezorgd maar neit verder doorvertellen he!
De pauw komt hier ook geregeld voorbij, meestal in de versie van Hans Teeuwen. Muuuuu-иииииииииииииh!quote:
gewoon normale wijken van anderhalfuur. Niet zo spectaculair dusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:09 schreef sbientje het volgende:
[..]
vijf wijken?wat zijn dat voor wijken joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |