quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat niet, wel hoe je een BH moet los maken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij plastic bordjes meeneemt, dan kijk ik voor bekers en bestek.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik neem mee: stokbrood/broodjes, witte wijn en snoepgoed.
Moet ik ook plastic bordjes meenemen?
Bij de supermarkt. Welke, en wanneer weet ik nog niet.quote:
Ik wilde boodschappen gaan doen bij het stationquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij de supermarkt. Welke, en wanneer weet ik nog niet.
Hey ik net ook, even een tissue pakken.quote:
oh, dan ga ik ook wel in de leerschool bij hem, ik faal nog steeds.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je gaat bij huppelzoon in de leer om mijn BH los te krijgen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, dan ga ik ook wel in de leerschool bij hem, ik faal nog steeds.
*kuch*quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus je gaat bij huppelzoon in de leer om mijn BH los te krijgen?Ik ga op zoek naar een nieuw vriendje
Huppelzoon is nog singlequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus je gaat bij huppelzoon in de leer om mijn BH los te krijgen?Ik ga op zoek naar een nieuw vriendje
Hij heeft het geleerd van Ezechielkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, dan ga ik ook wel in de leerschool bij hem, ik faal nog steeds.
Huppelkind kan dat in 1 pogingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Als naat mijn bh met 1 hand los weet te frutten op de meet, loop ik de rest van de tijd zonder! Hij krijgt 3 pogingen.
Ik trouw alleen in Las Vegas. Neuken we wel in de trein ernaartoequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, neuken en trouwen?
[..]
Misschien wat voor mijn zusje?
Dat is dan geregeld. Mijn ouders zijn in Las Vegas getrouwd!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik trouw alleen in Las Vegas. Neuken we wel in de trein ernaartoe
Hoe vonden ze de treinreis?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is dan geregeld. Mijn ouders zijn in Las Vegas getrouwd!
Weggooi is makkelijkst, aangezien ik te lui ben af te wassen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Myr, ik heb een shitload aan grote bekers, meenemen?
is weggooiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weggooi is makkelijkst, aangezien ik te lui ben af te wassen.
Wat? Je zusje is toch van mij?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, neuken en trouwen?
[..]
Misschien wat voor mijn zusje?
Ik krijg een spoedcursus van huppelkind. Volgende week heb ik hem binnen mum van tijd los.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik gun mijn zusje iemand die BH's uit kan krijgen
Ik kan het blind, 1 hand.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg een spoedcursus van huppelkind. Volgende week heb ik hem binnen mum van tijd los.
Spoedcursus van jou dan? Anders treft je knuffelneger dit lot:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En willen we dat?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Spoedcursus van jou dan? Anders treft je knuffelneger dit lot:aaaaaaaawhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En willen we dat?Nee dat willen we niet, maar er is een wachtlijst voor deze cursus en de huidige cursist is traag van begrip
Anonimity is a bliss
Die verdomde naat ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
aaaaaaaawhNee dat willen we niet, maar er is een wachtlijst voor deze cursus en de huidige cursist is traag van begrip
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Die verdomde naat ook.
Het is voor mijn volgens mij voor mijn moeder wel een hele geruststelling toen ik zei dat naat gelovig was en ook niet neukte.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Spoedcursus van jou dan? Anders treft je knuffelneger dit lot:Wow mooi schilderijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En willen we dat?Verliefd, verloofd.
Naat gaat een spoedcursus krijgenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Als naat mijn bh met 1 hand los weet te frutten op de meet, loop ik de rest van de tijd zonder! Hij krijgt 3 pogingen.
Denk je dat Naat dan ook gaat oefenen op zn moeder in de supermarkt?quote:
Nahquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je dat Naat dan ook gaat oefenen op zn moeder in de supermarkt?
Dat is echt briljantquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je dat Naat dan ook gaat oefenen op zn moeder in de supermarkt?
Ik ga zaterdag NIET met Naat naar de supermarkt!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah
Misschien op Faye in de supermarkt
Nouquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou![]()
Mama ik moet even oefenen!
- Wat moet je oefenen jongen?
Dit *huub huub huub barbatruc*
- YORDI MAAK VAST NU ROTKIND!!
Ik zal hem zaterdag op je af sturenquote:
Ik ben veel te lief en schattigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal hem zaterdag op je af sturen
Like he cares!quote:
Watskebeuurt? Supermarkt... Oefenen. Oh hell noquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah
Misschien op Faye in de supermarkt
Hij mag niet op jou oefenen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Watskebeuurt? Supermarkt... Oefenen. Oh hell no
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |