quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat niet, wel hoe je een BH moet los maken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij plastic bordjes meeneemt, dan kijk ik voor bekers en bestek.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik neem mee: stokbrood/broodjes, witte wijn en snoepgoed.
Moet ik ook plastic bordjes meenemen?
Bij de supermarkt. Welke, en wanneer weet ik nog niet.quote:
Ik wilde boodschappen gaan doen bij het stationquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij de supermarkt. Welke, en wanneer weet ik nog niet.
Hey ik net ook, even een tissue pakken.quote:
oh, dan ga ik ook wel in de leerschool bij hem, ik faal nog steeds.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je gaat bij huppelzoon in de leer om mijn BH los te krijgen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, dan ga ik ook wel in de leerschool bij hem, ik faal nog steeds.
*kuch*quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus je gaat bij huppelzoon in de leer om mijn BH los te krijgen?Ik ga op zoek naar een nieuw vriendje
Huppelzoon is nog singlequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus je gaat bij huppelzoon in de leer om mijn BH los te krijgen?Ik ga op zoek naar een nieuw vriendje
Hij heeft het geleerd van Ezechielkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, dan ga ik ook wel in de leerschool bij hem, ik faal nog steeds.
Huppelkind kan dat in 1 pogingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Als naat mijn bh met 1 hand los weet te frutten op de meet, loop ik de rest van de tijd zonder! Hij krijgt 3 pogingen.
Ik trouw alleen in Las Vegas. Neuken we wel in de trein ernaartoequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, neuken en trouwen?
[..]
Misschien wat voor mijn zusje?
Dat is dan geregeld. Mijn ouders zijn in Las Vegas getrouwd!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik trouw alleen in Las Vegas. Neuken we wel in de trein ernaartoe
Hoe vonden ze de treinreis?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is dan geregeld. Mijn ouders zijn in Las Vegas getrouwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |