AVI films..................quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
Zombiefilms
Ik heb nog genoeg te kijken:
[ afbeelding ]
Dvd rips van rond de 700 MBquote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
Zombiefilms
Ik heb nog genoeg te kijken:
[ afbeelding ]
Die staat voor 2013 op het programma, maar ik verwacht pas 2014.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind 28 days & weeks later ook goed, er komt toch (binnenkort) de 3e sequel "28 months later" uit?
Die zijn inderdaad goed.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind 28 days & weeks later ook goed, er komt toch (binnenkort) de 3e sequel "28 months later" uit?
Onzin voor de meeste films. Zo kan ik ze ook nog op een USB-stickie knallen en via m'n DVD-speler in de slaapkamer bekijken.quote:
Jammer, eventjes nog wachten dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die staat voor 2013 op het programma, maar ik verwacht pas 2014.
Dat is weer een voordeel inderdaad,quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin voor de meeste films. Zo kan ik ze ook nog op een USB-stickie knallen en via m'n DVD-speler in de slaapkamer bekijken.
Bovenmodaalquote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin voor de meeste films. Zo kan ik ze ook nog op een USB-stickie knallen en via m'n DVD-speler in de slaapkamer bekijken.
Materialistisch zijn.................quote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bovenmodaal
Dan had je wel een bluray speler of een betere tablet
Ik ga toch niet betalen voor die kutfilmsquote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bovenmodaal
Wat voor moois koop jij zoal van je zakgeld?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bovenmodaal
Een nieuwe neonbel voor zijn fiets.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor moois koop jij zoal van je zakgeld?
Maar je betaalt wel voor een dvd spelerquote:Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga toch niet betalen voor die kutfilms
Als ik een film echt goed wil zien ga ik wel naar de bioscoop.
Ach, fuck blu-ray man. Ik kan die zooi op mn PS3 kijken, maar doe dat vrijwel nooit.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Ik zat me vanmiddag nog te bedenken of ik een blu-ray speler zal halen.
Maar ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom ik dat zou doen
Die zijn dan ook erg tof.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een nieuwe neonbel voor zijn fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |