AVI films..................quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
Zombiefilms
Ik heb nog genoeg te kijken:
[ afbeelding ]
Dvd rips van rond de 700 MBquote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
Zombiefilms
[ afbeelding ]
Die staat voor 2013 op het programma, maar ik verwacht pas 2014.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind 28 days & weeks later ook goed, er komt toch (binnenkort) de 3e sequel "28 months later" uit?
Die zijn inderdaad goed.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind 28 days & weeks later ook goed, er komt toch (binnenkort) de 3e sequel "28 months later" uit?
Onzin voor de meeste films. Zo kan ik ze ook nog op een USB-stickie knallen en via m'n DVD-speler in de slaapkamer bekijken.quote:
Jammer, eventjes nog wachten dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die staat voor 2013 op het programma, maar ik verwacht pas 2014.
Dat is weer een voordeel inderdaad,quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin voor de meeste films. Zo kan ik ze ook nog op een USB-stickie knallen en via m'n DVD-speler in de slaapkamer bekijken.
Bovenmodaalquote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin voor de meeste films. Zo kan ik ze ook nog op een USB-stickie knallen en via m'n DVD-speler in de slaapkamer bekijken.
Materialistisch zijn.................quote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bovenmodaal
Dan had je wel een bluray speler of een betere tablet
Ik ga toch niet betalen voor die kutfilmsquote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bovenmodaal
Wat voor moois koop jij zoal van je zakgeld?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bovenmodaal
Een nieuwe neonbel voor zijn fiets.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor moois koop jij zoal van je zakgeld?
Maar je betaalt wel voor een dvd spelerquote:Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga toch niet betalen voor die kutfilms
Als ik een film echt goed wil zien ga ik wel naar de bioscoop.
Ach, fuck blu-ray man. Ik kan die zooi op mn PS3 kijken, maar doe dat vrijwel nooit.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Ik zat me vanmiddag nog te bedenken of ik een blu-ray speler zal halen.
Maar ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom ik dat zou doen
Die zijn dan ook erg tof.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een nieuwe neonbel voor zijn fiets.
Ik heb ook een krantenwijk hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor moois koop jij zoal van je zakgeld?
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een nieuwe neonbel voor zijn fiets.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook een krantenwijk hoor![]()
Maar ik koop er vooral games en dingen voor de pc van. Of parfums e.d.
Ik heb veel respect voor krantenbezorgers.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook een krantenwijk hoor![]()
Maar ik koop er vooral games en dingen voor de pc van. Of parfums e.d.
Cop out is leuk.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
Zombiefilms
[ afbeelding ]
Ik kan films kijken via USB in de TV, DVD, Xbox, of via de PC die aan m'n TV hangt. Dat laatste is gewoon het makkelijkste.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar je betaalt wel voor een dvd speler![]()
Koop dan zo'n media spelertje. Maar aangezien je avi's van 700 MB download denk ik niet dat het wat uitmaakt voor je tv.
Uit de hand gelopen..quote:Op maandag 4 juli 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb veel respect voor krantenbezorgers.
Trouwens, parfums?
Dan koop je aftershave, lieverd.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen..
Maar als een dame zegt dat ik lekker ruik weet ik dat het 't waard is
Wees dan principieel en hou het bij VHSquote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan films kijken via USB in de TV, DVD, Xbox, of via de PC die aan m'n TV hangt. Dat laatste is gewoon het makkelijkste.
Ow en een Blu-Ray speler koop je tegenwoordig voor iets meer dan 100 euro, dat kan jij zelfs nog betalen
Ik zie alleen de meerwaarde niet.
Ow ja, die heb ik ook nog, staat alleen al een jaar of zeven niet meer aangeslotenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wees dan principieel en hou het bij VHS
Hoeft niet koos.quote:
Ik ben ook gewoon een sloeber.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
Eau de parfum is gewoon de duurste variant.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoef me nog nauwelijks te scheren
Koop het ook niet hoor.quote:
Je weet dat de ontwikkeling van je baard gelijke tret houdt met die van je verstandelijk vermogen hè?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoef me nog nauwelijks te scheren
En daar gorgel je elke avond mee zodat je ouders niet merken dat je geblowed hebt?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Nautilus. het volgende:
Hier staat een flesje Acqua di Gio op de wastafel.
Dat verklaart een hoop. Ik was namelijk een domme tiener.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat de ontwikkeling van je baard gelijke tret houdt met die van je verstandelijk vermogen hè?
Mart.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zit elke keer te denken: Mart ?!?! ... Maar jullie zit natuurlijk naar strakke broekjes op wielen te kijken.
Ik hou ook niet van wielrennen, maar de Tour de France vind ik dan wel weer leuk, omdat het zo'n groot evenement is. Maar ik luister nu gewoon Radio 1, zie Mart wel in de herhaling straks.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zit elke keer te denken: Mart ?!?! ... Maar jullie zit natuurlijk naar strakke broekjes op wielen te kijken.
Met rode oogjes bij je ouders in de woonkamer zitten. The good old days.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En daar gorgel je elke avond mee zodat je ouders niet merken dat je geblowed hebt?
Ik mis hetquote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met rode oogjes bij je ouders in de woonkamer zitten. The good old days.
Knetterknetterstoned thuiskomen en doen alsof je nuchter bent. Altijd een uitdaging.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met rode oogjes bij je ouders in de woonkamer zitten. The good old days.
Ik woon al vier jaar niet meer bij mijn ouders, meneer Appel.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En daar gorgel je elke avond mee zodat je ouders niet merken dat je geblowed hebt?
Ga je nu al naar bed?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Knetterknetterstoned thuiskomen en doen alsof je nuchter bent. Altijd een uitdaging.
"Ontgroening", dat doet me eraan denken dat ik ooit eens een nieuwe collega van een maat van mij 3 rondjes om een auto liet lopen omdat het bij de "bedrijfsontgroening" zou horen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:27 schreef eriksd het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ingse-studentes.html
Mijn excuses, heer Cephalopod.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik woon al vier jaar niet meer bij mijn ouders, meneer Appel.
Ja, dronken was nog wel uit te leggenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Knetterknetterstoned thuiskomen en doen alsof je nuchter bent. Altijd een uitdaging.
Liftpassen verkopen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Ontgroening", dat doet me eraan denken dat ik ooit eens een nieuwe collega van een maat van mij 3 rondjes om een auto liet lopen omdat het bij de "bedrijfsontgroening" zou horen.
Mja, ik ben een beetje moe ...quote:
Het doet mij denken aan zonnebrillen, skimaskers, vertrapte bierblikjes en een gekeeld schaap.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Ontgroening", dat doet me eraan denken dat ik ooit eens een nieuwe collega van een maat van mij 3 rondjes om een auto liet lopen omdat het bij de "bedrijfsontgroening" zou horen.
Mijn ouders waren van voor '69quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ons pap was vroeger ook een groene roker...................
Het doet mij aan de kampweek denken, aaaah, wat was dat een prachtige tijd.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan zonnebrillen, skimaskers, vertrapte bierblikjes en een gekeeld schaap.
Ik wist niet dat je moslim was.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan zonnebrillen, skimaskers, vertrapte bierblikjes en een gekeeld schaap.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
Afgewezen voor twee sollicitaties en morgen die kutcrematie.
Wat een kutweek dit.
Bale manquote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
Afgewezen voor twee sollicitaties en morgen die kutcrematie.
Wat een kutweek dit.
Ik snap ook niet wat Nokia doet. Ze hebben telefoons met zo ongeveer elk OS.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:47 schreef robin007bond het volgende:
BA:
Ik snap echt niet wat Nokia nog doet met die pauper Symbian telefoons, i.p.v. verder te borduren op Maemo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |