Welterustenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:00 schreef Melting het volgende:
Nou luitjes.... ik ben mijn bedje ook weer opzoeken.
Morgen is het weer vroeg dag!
Spreek jullie morgen weer!
uitmaken en muten?quote:
goede keuzequote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik dacht; we gaan maar eens openen met Grave Digger
muten en lapohunten. Uitmaken niet, sinds afgelopen weekend weet ik dat ik nog wel even bij naat blijf.quote:
hij likt als lassie?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
muten en lapohunten. Uitmaken niet, sinds afgelopen weekend weet ik dat ik nog wel even bij naat blijf.
quote:
Dat ookquote:
ik kan ook wel lief en begripvol zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat ookNee grapje, maar gewoon door dat gedoe met tijgertje
Hij was zo lief en begripvol. Die jongens zijn zeldzaam.
Dat is best triest, als ik daar tussen sta, toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:49 schreef Arcee het volgende:
Tussen haakjes het aantal noteringen toegevoegd.
Kun je gelijk weer een lijstje van maken natuurlijk.Wie staan het vaakst in de top 1000 van hoogste dagcijfers?
01 47 Stuart
02 46 PiRANiA
03 35 iBenny
04 31 Huppelmuts
05 25 neggix
06 24 MrLucca
07 22 Broekpaling
08 17 AMD64
09 17 Dr_Flash
10 16 Chocolate-chick
11 15 Knetterkrankjorum
12 14 tong80
13 14 Roel_Jewel
14 13 RockNijntje
15 12 naatje_1
16 11 D.
17 10 donthate
18 10 Otherside
19 10 Samzz
20 10 Jaguarized
21 10 Ajacied422
Yupquote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is best triest, als ik daar tussen sta, toch?
Tjooquote:
trustenquote:
stekker eruit trekken, dan is het snel over met dat lawaaiquote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
fijn, wasmachine draait hier, waardoor ik radio niet goed versta
Yupquote:Op maandag 4 juli 2011 22:19 schreef robdriessen het volgende:
Eerste keer dat ik Drizzt hoor draaien.Jij bent van de categorie classic rock/metal?
Cool. Jij gaat je hier wel vermaken met types als Ruler en ValHallenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
YupAllerlei soorten rock en metal.
Ruler ken ik wel jaquote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cool. Jij gaat je hier wel vermaken met types als Ruler en ValHallen
SPOILER: Les Savy Fav-frontman Tim Harrington (tevens openingsfoto) doet een 2-girls-1-cup-achtige handeling met de fotograaf van VPRO's 3voor12.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.oor.nl/?ns_ser(...)slag_metropolis_2011
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Hiervan ging ik bijna over me nek.SPOILER: Les Savy Fav-frontman Tim Harrington (tevens openingsfoto) doet een 2-girls-1-cup-achtige handeling met de fotograaf van VPRO's 3voor12.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.oor.nl/?ns_ser(...)slag_metropolis_2011WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
waarom achter een spoiler?SPOILER: Les Savy Fav-frontman Tim Harrington (tevens openingsfoto) doet een 2-girls-1-cup-achtige handeling met de fotograaf van VPRO's 3voor12.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.oor.nl/?ns_ser(...)slag_metropolis_2011Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:
Ik wel. Anderhalf uur WC Experience. Een uur Ome Henk. Foute plaatjes a la "Dikke Lul Band". Ook dat is Meltingquote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
het kan zijn dat ik niet altijd luister, maar ik heb melting nog geen apres ski muziek horen draaien volgens mij
Prop mij maar ergens in. Sterkte.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef robdriessen het volgende:
Zo langzaamaan beginnen zich toch steeds meer DJ's te melden dat je ze zo langzamerhand een klein beetje in een hokje kan stoppen. (Ik zeg 'klein beetje' omdat veel DJ's flink varieren met genre's en thema's.)
Eens kijken of we mensen een labeltje kunnen geven
Metal/rock: Ruler, Drizzt, ValHallen
Pop/mainstream maar ook raar: Rob, Knetter, Carooltje, Faye
Licht alternatief: Naatje
70/80/90: Outpost, Brother
Talkradio/onzin: Viro, Heloef, Monopoly
Dance, mashups: SSB, DJ Erik
Feestmuziek/apres ski: Melting
Wie kan het lijstje verder invullen?
* Niet te bevatten: Webhawkjuh.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de radio uitzetten en slapen