quote:Op maandag 4 juli 2011 21:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Whahaha, mijn bovenbuurman heeft net als ik de hele dag muziek opstaan. Ik heb 'm ook op MSN dus af en toe doen we heen en weer platen raden...
Ik ben woensdag 29 juni op 3fm geweest en dat fragment draaide ik daarstraks.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:21 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Hoorde ik jou nou op 3fm toenstraks?
I did. Niet mijn dingquote:
Deed ik niet. Maar mijn drank wordt 't nietquote:Op maandag 4 juli 2011 21:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet het leren drinken, je kan het niet in 1 keer achter over slaan. Word je idd misselijk van
Aha!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben woensdag 29 juni op 3fm geweest en dat fragment draaide ik daarstraks.
Tot zoquote:Op maandag 4 juli 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu ga ik een serie kijken
Doei! En Virus, tot zo
Gelukkig ben je net zo enthousiast als ik. Pak van m'n hartquote:
wtfquote:
Dacht je dat ik zou WoW'en? Ben je gek joh, als ik moest kiezen tussen hele dag in bed samen doorbrengen met jou of WoW zou ik kiezen voor eerste optiequote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig ben je net zo enthousiast als ik. Pak van m'n hart
Gelukkigquote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Dacht je dat ik zou WoW'en? Ben je gek joh, als ik moest kiezen tussen hele dag in bed samen doorbrengen met jou of WoW zou ik kiezen voor eerste optie
geen webcam seks voor jou vanavond, gok ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Dacht je dat ik zou WoW'en? Ben je gek joh, als ik moest kiezen tussen hele dag in bed samen doorbrengen met jou of WoW zou ik kiezen voor eerste optie
Ja die zit in Las Vegas met dr vriendeninnenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen webcam seks voor jou vanavond, gok ik.
Koop een Applequote:Op maandag 4 juli 2011 21:31 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]http://i.imgur.com/WMdqC.png
WTF?
heb je soms een cheat code aanstaan?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:31 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]http://i.imgur.com/WMdqC.png
WTF?
Mehquote:Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja die zit in Las Vegas met dr vriendeninnen
Als follow-up: We zijn nu in fl studio beatmatched met elkaar aan het jammen whahahahaquote:Op maandag 4 juli 2011 21:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Whahaha, mijn bovenbuurman heeft net als ik de hele dag muziek opstaan. Ik heb 'm ook op MSN dus af en toe doen we heen en weer platen raden...
NEEEquote:Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OK OK GR GR, en kan je misschien gewoon in normale kleine letters typen?
En dan kan je niet zonder caps typenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Mama zit hier heel droog, nee dat kan niet, ik ben mijn nagels aan het knippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |