Wielrennen komt bij tour du jour veel meer aan bot dan bij de Avondetappe. De avondetappe gaat over Mart en zijn gasten in de tour, tour du jour gaat over het wielrennen in de tour. Beide zijn leuk en kijk ze beide ook graag maar inhoudelijk is TDJ sterker.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]make that the cat wise.
avondetappe is tig keer inhoudelijk beter man.. alleen al door mart en michael
Daarvoor zit ik al op fokquote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een gezeik over diepgang...gewoon anderhalf niet hoeven na denken is soms ook wel lekker...
Ik vind het kut, maar ik blijf gewoon in dit topicquote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
ALLE VOETBALFANS MOETEN NU VERDOMME EENS OPROTTEN. ALEEN MAAR GEZANIK EN GEZANIK OVER HET NIVEAU. ALS JE HET NIKS VIND. ROT DAN OP
Robbie McEwen spreekt het beterquote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef tomtomaat het volgende:
Die Farrar spreekt goed nederlands zeg...
Is het nu al caps lock day?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
ALLE VOETBALFANS MOETEN NU VERDOMME EENS OPROTTEN. ALEEN MAAR GEZANIK EN GEZANIK OVER HET NIVEAU. ALS JE HET NIKS VIND. ROT DAN OP
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we weer, als je weer gaat spammen; zoek dan even een SC op ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Gilbert er morgen wordt afgefietst.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef marcodej het volgende:
Karl moet ook die Belgische bril eens afzetten. Heel irritant.
Ik ben ook een leek hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii dit zijn gewoon de feiten. het topic wordt vernield door een stel leken + idioten
Gelukkig ben jij er voor de intellectuele bijdragesquote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii dit zijn gewoon de feiten. het topic wordt vernield door een stel leken + idioten
Das waarquote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dat zal best, maar daar had ik het niet over
Ga weg manquote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige met kennis en waarom ik kijk eerlijk gezegdquote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef rubbereend het volgende:
Nelissen praat wel heel snel, een tikje rustiger zou prettig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |