En het erge is: ze doen alsof ze iets van wielrennen wetenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef marcodej het volgende:
Al die voetbalfans die ineens in dit topic verschijnen vanwege Johan... Gelijk een agressieve relsfeer hier.
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef larry91 het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet extra leuk nu Johan er is.
Omdat de tafelgasten nietszeggende, saaie en oninteressante mensen zijn. Verder hebben ze geen chemie met Wilfred of met elkaar en is een humoristische noot ver te zoeken.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Van mij mogen mensen het een kutprogramma vinden, maar een beetje onderbouwing waarom, zou niet gek zijn.
En ze zeggen niets intressants over de wielrennerij.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Omdat de tafelgasten nietszeggende, saaie en oninteressante mensen zijn. Verder hebben ze geen chemie met Wilfred of met elkaar en is een humoristische noot ver te zoeken.
Alleen Johan houdt de eer hoog vandaag
jij tekent voor humor bij het journaal, schepper en co aan tafel enzquote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Omdat de tafelgasten nietszeggende, saaie en oninteressante mensen zijn. Verder hebben ze geen chemie met Wilfred of met elkaar en is een humoristische noot ver te zoeken.
Alleen Johan houdt de eer hoog vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |