werd, is allang weg. en nog steeds komen er stemmen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef NrTH het volgende:
Linkje naar vote optie 4 werd op de fp gespammed.
Wie was hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef NrTH het volgende:
Linkje naar vote optie 4 werd op de fp gespammed.
Niet overdrijven ik heb het 1x bij 1 nieuwspost gedaan en deze was binnen 10 seconden weer weggemod hoor. zoveel stemmen zijn er daar ook niet van gekomenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:02 schreef blup het volgende:
Kwaliteit zit keuze 'de orginele' volop te spammen op de FP..!
Eensquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik denk dat jullie kunnen inpakken met jullie pauperige bannertjes!
matig, niet abstract en zakelijk. Zoals de orginele wel zijn. Die zien er gewoon fris uit.quote:
Goed voorbeeld, RadioFreak had een goede website, en nu een bagger layoutquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
matig, niet abstract en zakelijk. Zoals de orginele wel zijn. Die zien er gewoon fris uit.
Niets mis mee, en te achterlijk voor woorden om ze te vervangen voor gedrochten als in dit topic.
Dit doet me denken aan www.radiofreak.nl
een mooie site inleveren voor frontpage 1.0
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er nieuwe moeten komen, de 'oude' zijn toch gewoon prima?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
matig, niet abstract en zakelijk. Zoals de orginele wel zijn. Die zien er gewoon fris uit.
Niets mis mee, en te achterlijk voor woorden om ze te vervangen voor gedrochten als in dit topic.
Dit doet me denken aan www.radiofreak.nl
een mooie site inleveren voor frontpage 1.0
Deze mensjes hebben er verstand van !!!!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik denk dat jullie kunnen inpakken met jullie pauperige bannertjes!
En nog met een kloon reageren ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:12 schreef Pleurishonden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze mensjes hebben er verstand van !!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
En nog met een kloon reageren ook.Het zit je wel diep.
quote:Red de oude TTT: Stem op: http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=374164&aid=4
quote:
Niet vervelend doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |