Mwoah, ik ben geen tijdpurist. Het is meer een streeftijdquote:Op maandag 4 juli 2011 20:40 schreef -tape- het volgende:
Dus stel, ik stuur het maandag 11 Juli 0:00, dan is de inzending niet geldig?
Inderdaad. Er moet ook bier bij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
Goed idee, nu staan er alleen maar meisjes in de banners
En piemelsquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad. Er moet ook bier bij.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:24 schreef Nielsch het volgende:
Wat is er mis met die banners? Ik snap er geen reet van? Gaat het nu om de banners bovenin of om die TTT / SC banners? Wat een onduidelijke kut OP!
Dezequote:Op donderdag 21 juli 2011 20:24 schreef Nielsch het volgende:
Wat is er mis met die banners? Ik snap er geen reet van? Gaat het nu om de banners bovenin of om die TTT / SC banners? Wat een onduidelijke kut OP!
Ongeveer dezelfde afmetingen, tekst mag ook aangepast worden. Klikbaar maken we ze zelf welquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:28 schreef Saisai het volgende:
Moeten ze trouwens dezelfde afmetingen hebben? Zelfde tekst? klikbaar?
wat zijn de richtlijnen voor het ontwerp?
Ja captain obvious, maar moet het er op komen te staan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde afmetingen, tekst mag ook aangepast worden. Klikbaar maken we ze zelf wel
Captain obvious, ik lees jouw zin gewoon zo.. alsof iedereen zo handig met computers is enzo. Prijs jezelf gelukkigquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja captain obvious, maar moet het er op komen te staan?
Denk je?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Die van jou zijn vast even mooi als die van mij
mag ik zien?
Ja sorry, das alles wat ik hebquote:
Jawel, maar dan moet ik een nieuwe poll maken. Moment.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:25 schreef Vluchtdeur het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind de oude nog steeds het mooiste. Kunnen we ook stemmen op de oude banners?
TS had er toch ook 1?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik een nieuwe poll maken. Moment.
quote:Content-type: text/html Er ging iets niet helemaal goed:
er ging iets mis tijdens het schrijven naar de database (votecount update error)
.
Klik hier om terug te gaan naar waar je vandaan kwam
Ooh, ik wacht even af...quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik een nieuwe poll maken. Moment.
Niet gezien.quote:
Oneensch!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:32 schreef Chloroform het volgende:
Bij die van Icebeach trouwens ook en die oude is wel aan vervanging toe, dus gamezz, van harte, je hebt mijn stem.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:36 schreef Kwaliteit het volgende:
wat lelijk joh die nieuwe 'banners'
Weekje lijkt me genoeg.quote:
Why not?quote:
Alleen maar kans dat mensen dan gaan sjoemelen... 24 uur lijkt me toch lang genoeg?quote:
Sjoemelen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Alleen maar kans dat mensen dan gaan sjoemelen... 24 uur lijkt me toch lang genoeg?
Welke fout?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:38 schreef Chloroform het volgende:
Godver, in die van gamezz zit ook een gruwelijk lelijke fout.
Dat maakt het alleen maar erger.quote:
Helaas had ik al op je gestemd voordat ik het zag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:44 schreef gamezz het volgende:
[..]
Godver, je hebt gelijk. Volgende keer maar geen copypaste doen.
Eigenlijk moet er dan nog een 'Geen mening' optie. Want die fout stond al in het origineel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helaas had ik al op je gestemd voordat ik het zag.
Als je geen mening hebt, stem je gewoon niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er dan nog een 'Geen mening' optie. Want die fout stond al in het origineel.
Eh, nee hoor?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er dan nog een 'Geen mening' optie. Want die fout stond al in het origineel.
Oh, verkeerd gelezen.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:49 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen.
Trouwens, de poll is van 5 naar 40 stemmen in 1 minuut gegaan, gaat lekker.
Wie zegt dat? ik ben ook tegen ...quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]Beetje jammer wel.
Ja, Vluchtdeur zit te sjoemelen natuurlijk om zijn punt duidelijk te maken.
Blijkbaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]Beetje jammer wel.
Ja, Vluchtdeur zit te sjoemelen natuurlijk om zijn punt duidelijk te maken.
werd, is allang weg. en nog steeds komen er stemmen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef NrTH het volgende:
Linkje naar vote optie 4 werd op de fp gespammed.
Wie was hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef NrTH het volgende:
Linkje naar vote optie 4 werd op de fp gespammed.
Niet overdrijven ik heb het 1x bij 1 nieuwspost gedaan en deze was binnen 10 seconden weer weggemod hoor. zoveel stemmen zijn er daar ook niet van gekomenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:02 schreef blup het volgende:
Kwaliteit zit keuze 'de orginele' volop te spammen op de FP..!
Eensquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik denk dat jullie kunnen inpakken met jullie pauperige bannertjes!
matig, niet abstract en zakelijk. Zoals de orginele wel zijn. Die zien er gewoon fris uit.quote:
Goed voorbeeld, RadioFreak had een goede website, en nu een bagger layoutquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
matig, niet abstract en zakelijk. Zoals de orginele wel zijn. Die zien er gewoon fris uit.
Niets mis mee, en te achterlijk voor woorden om ze te vervangen voor gedrochten als in dit topic.
Dit doet me denken aan www.radiofreak.nl
een mooie site inleveren voor frontpage 1.0
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er nieuwe moeten komen, de 'oude' zijn toch gewoon prima?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
matig, niet abstract en zakelijk. Zoals de orginele wel zijn. Die zien er gewoon fris uit.
Niets mis mee, en te achterlijk voor woorden om ze te vervangen voor gedrochten als in dit topic.
Dit doet me denken aan www.radiofreak.nl
een mooie site inleveren voor frontpage 1.0
Deze mensjes hebben er verstand van !!!!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik denk dat jullie kunnen inpakken met jullie pauperige bannertjes!
En nog met een kloon reageren ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:12 schreef Pleurishonden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze mensjes hebben er verstand van !!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
En nog met een kloon reageren ook.Het zit je wel diep.
quote:Red de oude TTT: Stem op: http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=374164&aid=4
quote:
Niet vervelend doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |