quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:36 schreef Kwaliteit het volgende:
wat lelijk joh die nieuwe 'banners'
Weekje lijkt me genoeg.quote:
Why not?quote:
Alleen maar kans dat mensen dan gaan sjoemelen... 24 uur lijkt me toch lang genoeg?quote:
Sjoemelen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Alleen maar kans dat mensen dan gaan sjoemelen... 24 uur lijkt me toch lang genoeg?
Welke fout?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:38 schreef Chloroform het volgende:
Godver, in die van gamezz zit ook een gruwelijk lelijke fout.
Dat maakt het alleen maar erger.quote:
Helaas had ik al op je gestemd voordat ik het zag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:44 schreef gamezz het volgende:
[..]
Godver, je hebt gelijk. Volgende keer maar geen copypaste doen.
Eigenlijk moet er dan nog een 'Geen mening' optie. Want die fout stond al in het origineel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helaas had ik al op je gestemd voordat ik het zag.
Als je geen mening hebt, stem je gewoon niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er dan nog een 'Geen mening' optie. Want die fout stond al in het origineel.
Eh, nee hoor?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er dan nog een 'Geen mening' optie. Want die fout stond al in het origineel.
Oh, verkeerd gelezen.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:49 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen.
Trouwens, de poll is van 5 naar 40 stemmen in 1 minuut gegaan, gaat lekker.
Wie zegt dat? ik ben ook tegen ...quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]Beetje jammer wel.
Ja, Vluchtdeur zit te sjoemelen natuurlijk om zijn punt duidelijk te maken.
Blijkbaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]Beetje jammer wel.
Ja, Vluchtdeur zit te sjoemelen natuurlijk om zijn punt duidelijk te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |