quote:Op maandag 4 juli 2011 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
ik maak reclame voor 3voor12 podcast, dat wel
Nee, maar de melodie zat er wel doorheen, luister nog maar eens terugquote:
quote:
Proof, now i can kick with reasonquote:Op maandag 4 juli 2011 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
ik maak reclame voor 3voor12 podcast, dat wel
Had ik ook gekicked als hij het had gedaan, als we reclame maken kunnen we problemen krijgen bij radionomyquote:Op maandag 4 juli 2011 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dat slecht dan? Als VH toch had gedraaid was dat 2 uur reclame voor BBC...
HAMBURGERFLIPSTERquote:
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
Trouwens wij moeten morgen even wat onderwerpjes bespreken he.
En had jij al een tijd in gedachte?
Treinnap.quote:
quote:
quote:
maar, het is niet echt reclamequote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Had ik ook gekicked als hij het had gedaan, als we reclame maken kunnen we problemen krijgen bij radionomy
Niet jij Viro natuurlijkquote:
skypequote:Op maandag 4 juli 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
Trouwens wij moeten morgen even wat onderwerpjes bespreken he.
En had jij al een tijd in gedachte?
dus... [WOW #336] Daily's daily's en nog is daily'squote:Op maandag 4 juli 2011 20:53 schreef Viro het volgende:
Lol zie een alliance player in een horde city verschijnen en gelijk alle lvl 85 guards die op hem af springen en killen
Wat nu?quote:
Terecht, kut-Alliancequote:Op maandag 4 juli 2011 20:53 schreef Viro het volgende:
Lol zie een alliance player in een horde city verschijnen en gelijk alle lvl 85 guards die op hem af springen en killen
Ik nietquote:
Ik ben nu op skype en morgen ook de hele dag online op skypequote:
mooi gezien het feit ik me enorm ga vervelen mag ik je vast bellenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben nu op skype en morgen ook de hele dag online op skype
We kunnen op de normale tijd draaien (van 18 t/m 20)
Kan ook wat later aangezien iedereen altijd aan het eten is als we draaien.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben nu op skype en morgen ook de hele dag online op skype
We kunnen op de normale tijd draaien (van 18 t/m 20)
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:21 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie is dezen chickie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom? Waarom?WAAAAAROMMMMMMMM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is waar, we kunnen na Faye dr show draaienquote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ook wat later aangezien iedereen altijd aan het eten is als we draaien.
Ja hoor, kom je wel live in de uitzendingquote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi gezien het feit ik me enorm ga vervelen mag ik je vast bellen
gezelligquote:Op maandag 4 juli 2011 20:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja hoor, kom je wel live in de uitzending
thnx voor de linkquote:Op maandag 4 juli 2011 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus... [WOW #336] Daily's daily's en nog is daily's
Ik moest keihard oplachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |