SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:16 schreef Snuf. het volgende:
Jullie moeten allemaal snel op de Alarmbel drukken of een PM sturen naar de mods want:AAAAAAAAAAAAAH PRON PRON PRON PRON PRON PRON PRON PRON PRON PRON!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Meer mannen voor de vrouwen, dat willen ze toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahaha de vrouwen zijn in de minderheid zag ik
die was voor naat, omdat ik het rooster heb aangepastquote:
quote:
Nu al toeter?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
What the fuck, ik hoor meerdere dingen door elkaar. Doe die toeter es weg!
Falenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
ohMijn spotify was uit zichzelf aangesprongen met Loca People...
wie willen datquote:Op maandag 4 juli 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meer mannen voor de vrouwen, dat willen ze toch?
mja antwoord had netzogoed voor mij kunnen zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 20:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die was voor naat, omdat ik het rooster heb aangepast
deze was voor jou
[..]
Ik heb ze neergeschoten! BAM BAM BAM BAM BAMquote:Op maandag 4 juli 2011 20:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb ze drie keer live gezien, BAM BAM BAM
Haten is zo onnodigquote:Op maandag 4 juli 2011 20:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb ze neergeschoten! BAM BAM BAM BAM BAM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |