Bestel zo'n broek! Daar kan je bijna in kamperenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik krijg spontaan zin om mijn tent uit de berging te trekken een weekendje te gaan kamperen!
Ga gelijk wat mensen mailen!
hier ook. Maar goed, Zweden hebben een vrij ruimdekend gevoel voor mode.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat soort broeken zie je hier heel veel. Je went eraan
Blijkbaar iets minder gevoel voor smaak.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hier ook. Maar goed, Zweden hebben een vrij ruimdekend gevoel voor mode.
Ik was een heel ingewikkeld verhaal aan het typen, maar dit bedoelde ik inderdaad!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Waar heb je dat uitgerekend? Je maakt er wel een raar sommetje van zo. Die 250 zit gewoon bij die 2450 onderhoud in en die lijk je er nu twee keer af te trekken.
Onderhoud betekent overigens ook dat je je gewicht gelijk wilt houden en onderhoud gaat met een automatisch rekenprogramma hoger zitten naarmate je gewicht hoger is. Vul het eens in met je gewenste gewicht?
Gewoon bij zo'n BMR calculatorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Waar heb je dat uitgerekend? Je maakt er wel een raar sommetje van zo. Die 250 zit gewoon bij die 2450 onderhoud in en die lijk je er nu twee keer af te trekken.
Onderhoud betekent overigens ook dat je je gewicht gelijk wilt houden en onderhoud gaat met een automatisch rekenprogramma hoger zitten naarmate je gewicht hoger is. Vul het eens in met je gewenste gewicht?
Er zijn grenzen natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bestel zo'n broek! Daar kan je bijna in kamperen. Of een tent in opzetten *gnork
Nouhou, nu ben ik jaloers!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik krijg spontaan zin om mijn tent uit de berging te trekken een weekendje te gaan kamperen!
Ga gelijk wat mensen mailen!
Jagar, vriendje wil alleen kamperen in een tent waarin hij, 1.93, kan staan, dus ik ga even verder op zoek!quote:ik vind kamperen met een tent waarin je kunt staan geen kamperen meer..
Ok, ik snap hem eindelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik was een heel ingewikkeld verhaal aan het typen, maar dit bedoelde ik inderdaad!![]()
Als je de 250 van je gegeten kcal aftrekt, moet je die ook van je onderhoud aftrekken. Beter laat je hem er gewoon aan beide kanten instaan en bereken je het tekort tussen je onderhoud en hetgeen je gegeten hebt. En ga je lekker wat meer eten
Wijde spijkerbroek, wijd t-shirt, gympen. Gemillimeterd haar. Gouden ketting.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:06 schreef Mixende_match het volgende:
die broekenik ben blij dat mijn vriend een spijkerbroek met polo het leukst vind
Ga je mee?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nouhou, nu ben ik jaloers!
[..]
Jagar, vriendje wil alleen kamperen in een tent waarin hij, 1.93, kan staan, dus ik ga even verder op zoek!
Thanks <3 <3quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Wat een held![]()
Ouwe bokken houden wel van jonge blaadjes he</insert Gee-Bee-eyebrowwagging-smiley>
Succes met de drukte
Dan zou ik daar maar vanuit gaan en idd, die 250 te weinig gaat niet op want als je het sporten hebt ingevuld zit dat bij je onderhoud. Ik zou fijn van de onderhoud bij je ideale gewicht uitgaan. Kan je bij dat rekenprogramma niet uitrekenen wat je nodig hebt als je af wilt vallen? Iig niet te blind varen op rekenprogramma's online en helemaal niet zelf ook nog sommetjes erbij gaan bedenkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:06 schreef Novem het volgende:
[..]
Gewoon bij zo'n BMR calculator![]()
Ja, ik snap er nu niks meer vanIk moet dus gewoon zorgen dat ik een bepaald aantal kcals onder mijn onderhoud ga zitten. Dus bijv. 2000kcals eten, ipv. 2400. Dan maakt het verder niet meer uit hoeveel ik verbrand met sporten, want dat is al berekend in mijn onderhoud?
Dus de gedachte; ik eet 1800 en verbrand 250, dus ik krijg te weinig binnen gaat dan niet op?
Bij mijn streefgewicht is mijn BMR 1356 en mijn onderhoud 2170, bij 3 tot 5 keer per week sporten. Dit is ongeveer hetzelfde bij meerdere calculators.
Waar gaat de reis heen? Oh, had ik ook maar een ziljoen vrije dagen... Als ik nou de vierdaagse afzeg, heb ik vier dagen over! Opportunities arisequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga je mee?Ik heb zelfs een enorme 8-persoonstent!
Wij hebben laatst deze tent staan aaien bij de Decathlon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga je mee?Ik heb zelfs een enorme 8-persoonstent!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wijde spijkerbroek, wijd t-shirt, gympen. Gemillimeterd haar. Gouden ketting.
Da's mijn man en hij klinkt echt vreselijk fout zo![]()
![]()
Nou, gelukkig zie je die ketting (bijna (quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar die gouden ketting:
![]()
![]()
Geniet ervan vanavond! Hoe lang nog tot de verkansie?
Zelf sommetjes bedenken kan ik idd maar beter latenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan zou ik daar maar vanuit gaan en idd, die 250 te weinig gaat niet op want als je het sporten hebt ingevuld zit dat bij je onderhoud. Ik zou fijn van de onderhoud bij je ideale gewicht uitgaan. Kan je bij dat rekenprogramma niet uitrekenen wat je nodig hebt als je af wilt vallen? Iig niet te blind varen op rekenprogramma's online en helemaal niet zelf ook nog sommetjes erbij gaan bedenken![]()
Gaat het goed zoals het nu gaat?
Snel, voordat Vik het ziet!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Kamperen is alleen leuk op hele rustige plaatsen, fijn aan een meer of een rivier ofzo. Oh en ik moet echt wel in een tent kunnen staan, anders word ik chagrijnig![]()
Of ik moet me gewoon buiten aan kunnen kleden zonder toeschouwers. Ik heb ooit met vriendje een kanotocht gedaan over een paar meren in Zweden. Dan sta je helemaal alleen te kamperen
Mijn vriendje heeft op z´n zestiende een tatoeage laten zetten, ik vind het drie keer niksquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, gelukkig zie je die ketting (bijna ()) niet meer na een tijdje
Ach, hij heeft het ding van zn ouders gekregen voor zn 18e verjaardag, dus emotionele waarde enzo. Maar fan ben ik er ook niet van
![]()
Nog 2 weken werkenEn is flink buffelen nu. Dus moet eigenlijk ook weer verder nu, anders wordt het nog niks geen avondje vrij
True that. Maar dingen kopen is zo leukquote:
Ik heb dat de laatste tijd vaker dan me lief isquote:
Zijn die mooie krullen niet van jezelf?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:17 schreef loveli het volgende:
Binnenkort 3 dagen kamperen waar geen electriciteit is. *krultang op gas kopen gaat*
Toen vriendje mij bijna geproposed had, hadden we het ook nog even over ringen. Hij wilde de zijne dan wel aan een ketting om zijn hals dragenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, gelukkig zie je die ketting (bijna ()) niet meer na een tijdje
Ach, hij heeft het ding van zn ouders gekregen voor zn 18e verjaardag, dus emotionele waarde enzo. Maar fan ben ik er ook niet van
![]()
Nog 2 weken werkenEn is flink buffelen nu. Dus moet eigenlijk ook weer verder nu, anders wordt het nog niks geen avondje vrij
Ik help ze een handjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zijn die mooie krullen niet van jezelf?
Geen idee! Ergens niet al te ver als het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen? Oh, had ik ook maar een ziljoen vrije dagen... Als ik nou de vierdaagse afzeg, heb ik vier dagen over! Opportunities arise
Lekker!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:19 schreef Goodbye het volgende:
En ik wacht in spanning op een telefoontje van m´n vriendje. Hij krijgt waarschijnlijk (versneld) promotie met bijbehorend salaris
Lichtenvoordequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen idee! Ergens niet al te ver als het aan mij ligt.![]()
En mijn briljante plan is: zaterdag (of evt. vrijdagavond) vertrekken en dan zondagmiddag weer terug naar huis.
Waar ga jij kamperen Loveli?
Hehehe, daar valt dat helemaal niet op joh, als niets aan je uiterlijk hebt gedaan.quote:
quote:
Ik neem ook deo meequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, daar valt dat helemaal niet op joh, als niets aan je uiterlijk hebt gedaan.
Ah, nee. Hij wilde wel echt een ring (ik had eigenlijk verwacht dat hij dat onhandig zou vinden, maar hij wilde het per se).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toen vriendje mij bijna geproposed had, hadden we het ook nog even over ringen. Hij wilde de zijne dan wel aan een ketting om zijn hals dragen2
Succes!
Spannendquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:19 schreef Goodbye het volgende:
En ik wacht in spanning op een telefoontje van m´n vriendje. Hij krijgt waarschijnlijk (versneld) promotie met bijbehorend salaris
Mijne ook op z'n 18equote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft op z´n zestiende een tatoeage laten zetten, ik vind het drie keer niksEn het past ook helemaal niet bij hem zoals hij nu is. Maar ach
Doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:29 schreef Ml-etje het volgende:
Lekker laten kletsen Isa
Ben er wel weer klaar mee voor vandaaggenoeg gebabbeld pfff.
Heeft hij een tattoo?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijne ook op z'n 18eZo'n heule grote slang met tribals enzo
Ik vond het toen al niks, maar goed he
Ik zie hem nu nauwelijks meer
Coco's mister kleedt zich trouwens puik! Skategympies en flobberbroekenDaar krijg ik mijn mister niet zo aan, die draagt ķf kisten of basic schoeisel en hij is nie zo groot
![]()
Hij gaat nu trouwens een toets maken waarmee ie waarschijnlijk een uitdagender functie kan krijgen, dus ik ben druk aan het duimen!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor![]()
En jullie gaan hier te snel om bij te houden terwijl ik hoor te werken
hehe ja dat probleem heb ik hier ook vaakquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor![]()
En jullie gaan hier te snel om bij te houden terwijl ik hoor te werken
Thx, vind het nog steeds het mooiste aan de hele ring. Verder is 'ie gewoon lekker simpel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuk idee, een steentje aan de zijkant van een ring
Hier ligt een grote doos bonbons, collega heeft die meegebrachtNou heb ik ontdekt dat ik prima van snoep/chocolade af kan blijven, maar als ik er 1 neem is het hek van de dam en kan ik er niet afblijven. Dus...geen bonbon voor mij
(en dat vinden ze hier dan weer stom en zo, bleh)
Heb je er 1?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik heb even snel bijgelezen maar reageren op die drollenvanger durf ik al niet meer
Mannen moeten gewoon doen en niet te modebewust zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ah, ik vind Martijn's kleding ook wel nice. Lekker simpel doch mannelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |