en hier ook nog maar een keer, want ik ben best trots op mezelf!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, ik heb net 6.8 kilometer gelopen, in 40 minuten.
Dik tevreden...
t lijkt me zo weinig...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en hier ook nog maar een keer, want ik ben best trots op mezelf!
Definitief lijstje van vandaag:
O: yoghurt met halve mango en allbran
T: handje allbran
L: restje aardappelsalade (met yoghurt en bosuien en een eitje), volkorenbolletje met een hele avocado, 100 gram wortels
T: beetje allbran met vruchtenyoghurt
S: 6.8 km. hardlopen
D: couscoussalade met peultjes en courgette, cashews en feta, 2 speltboterhammen met knoflookboter
T: 2 blokjes pure choco.
Ook daar tevreden over!
Ik zie een heel normale gezonde dag qua eten hoor!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:09 schreef kwakz0r het volgende:
t lijkt me zo weinig...alhoewel het diner wel weer goedmaakt denk ik
en way to go voor het rennen!
ik raak altijd in de war van zuivelquote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie een heel normale gezonde dag qua eten hoor!
ik denk dat het ook wel genoeg is. schat zo'n 2000 kcal, en incl sport is dat misschien aan de lage kant, maar wel okay...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik raak altijd in de war van zuiveldat gebruik ik zelf niet dus kan t niet inschatten. ik zoek altijd naar 4-6 boterhammen
toen ik beter keek naar diner ook leek t wel goed ja. mooie lijst
In welke buurt kom je te wonen? En wat voor soort huis?quote:
Ook al heerlijk hardgelopen! Met de honden?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef sigme het volgende:
Lijst
• brinta
• 7 km | 10,5 km/u
• 2 boterhammen, 6 krekkers + beleg
• beetje stenen sjouwen
• 1 minizakje chips (25 gr)
• 1 port
avondeten:
• 1/2 blik capucijners met 1 dikke siepel, 3 snoeptomaatjes, 1 lamsworst en halve uitgebakken speklap
• toe: halve banaan, halve sinaasappel, 50 gr zoete smaakjesyoghurt, 75 gr vette turkse yoghurt
Nee hoor, dat was ik! Mijn vriend blijft daar ook wonen, en ik in de weekends ook, maar ik ga dus in Groningen werken en da's echt niet te doen op 1 dag, dus ik moest iets hebben voor door de week.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:17 schreef Goodbye het volgende:
Huh, Mini, jij woonde toch samen in 030? Of heb ik nu iemand anders voor me?![]()
Desalniettemin eenonder voorbehoud!
Oh, helemaal duidelijk! Hopen dat je het hebt dan!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was ik! Mijn vriend blijft daar ook wonen, en ik in de weekends ook, maar ik ga dus in Groningen werken en da's echt niet te doen op 1 dag, dus ik moest iets hebben voor door de week.
Ja, al is het meer tortillachips met ovenchili in ons gevalquote:Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef progje het volgende:
oeh, jouw Diner
Dat ga ik binnenkort ook weer eens maken
ja ongelooflijk!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Masterchef was net in de juniorversie, jeetje wat kunnen die kindjes koken!
Nu grays
ja tortillachips is natuurlijk ook wel ernstig lekkerquote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, al is het meer tortillachips met ovenchili in ons geval![]()
.
Morgen die Turkse tortilla, ben benieuwd!. Ik ben vergeten fruit en worteltjes mee te nemen, dus ik heb morgen op het werk niks te knabbelen, maar dat doe ik morgenavond wel.
Ik wilde het ook zien, maar besloot me toch maar aan m'n sollibrieven te wijdenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Masterchef was net in de juniorversie, jeetje wat kunnen die kindjes koken!
Nu grays
Tortillachips met kaas uit de ovenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:42 schreef progje het volgende:
[..]
ja tortillachips is natuurlijk ook wel ernstig lekker
Wel vervelend dat je overdag niks te knabbelen hebt. Tenminste ik vind dat zelf altijd wel prettig op het werk als ik opeens een (vr)eetbui krijg.
Ik moet nog wat dingen opsturen (o.a. werkgeversverklaring), maar het klonk wel alsof ik hem krijg.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, helemaal duidelijk! Hopen dat je het hebt dan!
Klinkt goed Mo!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
zo, post vanuit de tuin! Vandaag is het nog even lekker weer, daarna tot het weekend minder..
De barbecue staat aan en erop gaan lamskebabjes (recept van ainsley) 2 kippenvleugeltjes met piri piri en 2 hamburgers die we op een broodje doenerbij frisse aardappelpuree en ijsbergsla met tomaatjes en een biertje!
Ons huisjekan niet wachten tot ik foto's kan posten
Wij ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
zo, post vanuit de tuin! Vandaag is het nog even lekker weer, daarna tot het weekend minder..
De barbecue staat aan en erop gaan lamskebabjes (recept van ainsley) 2 kippenvleugeltjes met piri piri en 2 hamburgers die we op een broodje doenerbij frisse aardappelpuree en ijsbergsla met tomaatjes en een biertje!
Ons huisjekan niet wachten tot ik foto's kan posten
Ziet er voor jouw doen weer redelijk normaal uit. Ik las dat je je nog steeds tamelijk belabberd voelt, waarvoorquote:Op maandag 4 juli 2011 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: bakje kwark
T: grapefruit
L: dubbele boterham kaas (1x beleg dus)
T: restje griekse salade
D: stoommaaltijd kip/mozzarella
T: biscuitje
SPOILER: niet klikken als je niet geconfronteerd wilt worden met chocola :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oh da's al net zo muzikaal als de bananananananananaquote:Op maandag 4 juli 2011 20:33 schreef Goodbye het volgende:
Even een lijstje dumpen![]()
O: 2 boterhammen pindakaas
T: banaan, sultana (met 2 koekjes)
L: 2 boterhammen geitenkaas
T: trosje witte druiven, nectarine
T: chocolate chip cookie
D: kommetje kreeftensoep, (volkoren) pastasalade met tonijn, rucola, rode ui, olijfjes en een simpele dressing
T: stuk chocolalalalala![]()
Even een edit dan maarquote:Op maandag 4 juli 2011 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh da's al net zo muzikaal als de banananananananana
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Amsel het volgende:
Ik heb niet bijgelezen wat al het goede nieuws is, maar ik ben heel blij voor jullie
Wie is dat?quote:
Oh jahoor, later als ik groot ben en kinderen heb en in de schoolvakanties vrij wil zijn. Lesgeven is de baan die me het meeste voldoening gaf tot nu toe, waar ik thuis kwam met extra energie in plaats van dat ik uitgeblust ben. Maar op dit moment hou ik van de hectiek van m'n huidige baan, ben ik verwend met de arbeidsvoorwaarden, en wil ik nog een paar jaar carričrevrouwtje spelen totdat ik een rijke vent aan de haak heb geslagen en het rustiger aan ga doenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wil jij niet terug voor de klas trouwens? Het schijnt nogal moeilijk te zijn leraren klassieke talen te vinden.
Oei, met die reden heb ik een tabelletje tegenwoordig anders geef ik het ook met sloten uitquote:Op maandag 4 juli 2011 20:47 schreef Jagärtrut het volgende:
grrr...ik vond al dat ik er deze maand financieel zo goed voor stond. Ben ik vergeten de huur over te maken. Nu sta ik er financieel belabberd voor.. Bah.
Ik ga het niet zeggen, niet tegen jullie, niet tegen collega's, niet tegen supervisor! Alleen lief weet het.*quote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Troost je: mét ook hoor!
Weet je al wanneer je weer mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |