abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_99025534
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:16 schreef V1z0R het volgende:
Een deadlift

Maar daar praat die 1517 ook over, ga dus maar snel lezen :P C&J = Clean & Jerk trouwens...
Ik ga mijn slaan en schoppen trainer zo wel even uithoren. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99025903
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ga mijn slaan en schoppen trainer zo wel even uithoren. :P
Vraag 'm anders of hij wil toekijken bij je uitvoering, een veel gemaakte fout is dat er teveel vanuit de rug getild word namelijk. Zodra de techniek goed is kun je wat meer gewicht eraan gooien.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:41:47 #253
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99026297
Weer wat geleerd: Je valt af als je hongergevoel negeert of trots zeggen dat je de hele dag weinig eet omdat je geen honger hebt.
Zucht
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 4 juli 2011 @ 16:42:35 #254
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99026333
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Weer wat geleerd: Je valt af als je hongergevoel negeert of trots zeggen dat je de hele dag weinig eet omdat je geen honger hebt.
Zucht
:P ik heb t netjes gehouden en ga er nu niks meer over zeggen :P

overigens heb ik vandaag zo'n knoop in mn maag dat ik ook nauwelijks gegeten heb :@
Kwak
  maandag 4 juli 2011 @ 16:48:22 #255
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99026545
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:P ik heb t netjes gehouden en ga er nu niks meer over zeggen :P

overigens heb ik vandaag zo'n knoop in mn maag dat ik ook nauwelijks gegeten heb :@
:* jij weet gewoon beter en je weet dat het niet goed is.
En die knoop.. Frustrerend, hopelijk gaat het snel beter :)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99026638
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:07 schreef Muis006 het volgende:
Isa ik zou toch gaan. Het zijn wel je ouders, en misschien dat, als je ze vertelt hoe je je voelt, blijkt dat je ouders het helemaal niet zo bedoelen.

Het lijkt me zo zonde om dadelijk een slechte band met je ouders te hebben nav een vermoeden. Je kan beter zekerheid hebben :)
Nou, dit gaat al heel lang zo en het wordt steeds duidelijker. Mijn vader kan ook maar over 1 onderwerp praten: haar. Mijn moeder is het zelfs af en toe duidelijk beu :') Ik ga vrijdag wel langs, hopelijk op mijn nieuwe fiets *O* (net goedkeuring in de bus gevonden van het fietsenplan van mijn werk *) ).

Aurum: ik kwam net uit bed rollen ;) Nachtdienst gehad en vannacht eigenlijk dus dat ontbijt/lunch gehad.

Waarom ben je nerveus dat je een knoop in je maag hebt, kwakz0r? Of interpreteer ik het nu verkeerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 juli 2011 @ 16:51:05 #257
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99026643
heb t gevoel dat ik nog van alles moet, en heel veel vergeet, en daardoor blokker ik. punt is dat ik niet zo veel meer hoef eigenlijk :') t is een soort afkicken van de stress van de afgelopen weken. mn buik gedraagt zich ook wat redelijker vandaag, kijken hoe snel mn hoofd volgt). heb net het meest ontspannen weekend in maanden achter de rug en dat "klopt" niet.

dat... en ik maak me een beetje zorgen om broer. die woont nog thuis en is omdat ie al 26 is wel flink zelfstandig, maar heeft nu vlak voor de vakantie van mn ouders een wortelkanaal gehad die niet helemaal lekker is gegaan. slaapt nu al dagen niet van de pijn en heeft een abces dat maar niet rijpt - gisternacht belde hij helemaal over zn toeren op omdat ie het niet meer trok allemaal... dat heeft me wat uit balans gebracht. vandaag heeft de tandarts gelukkig een gaatje gemaakt maar t is nog niet rijp. vind t zo rot voor m...
Kwak
  maandag 4 juli 2011 @ 16:53:31 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99026752
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef kwakz0r het volgende:
ja, ik ben gewoon te gespannen en een beetje uit balans. ga zo de afwas doen en wat bakken, dan voel ik me al beter. heb net al mn dvds en video's in excel gezet en uitgekozen wat ik meeneem naar school om met de kinderen te kijken in mn laatste lessen, dat scheelde ook al wat.

heb t gevoel dat ik nog van alles moet, en heel veel vergeet, en daardoor blokker ik. punt is dat ik niet zo veel meer hoef eigenlijk :') t is een soort afkicken van de stress van de afgelopen weken. mn buik gedraagt zich ook wat redelijker vandaag, kijken hoe snel mn hoofd volgt)
Haa, herkenbaar :D Ik dacht dat ik een relaxte zenmodus zou bereiken net na de scriptie, maar dat duurt kennelijk wat langer :+

Heb nergens en overal zin in en ben voortdurend een beetje on edge, alsof ik tienduizend dingen moet en dan ineens hoopt er een klein beetje werk op omdat ik rusteloos was en dan maak ik me daar alsnog druk om _O- Faal.

Ik wil gewoon een leuke careermove nu O+ En vakantie :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 4 juli 2011 @ 16:54:28 #259
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99026799
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haa, herkenbaar :D Ik dacht dat ik een relaxte zenmodus zou bereiken net na de scriptie, maar dat duurt kennelijk wat langer :+

Heb nergens en overal zin in en ben voortdurend een beetje on edge, alsof ik tienduizend dingen moet en dan ineens hoopt er een klein beetje werk op omdat ik rusteloos was en dan maak ik me daar alsnog druk om _O- Faal.

Ik wil gewoon een leuke careermove nu O+ En vakantie :+
precíes dat, en dan nog daarbij dat ik me zorgen maak om mn broer :@ echt problemen van niks dus! maar dat mailtje over koor was net genoeg om me helemaal overstuur te maken...
Kwak
pi_99026840
Oeh herkenbaar +1 van die scriptie after-stress! Ik had niet de mogelijkheid om te relaxen maar ergens was het ook lekker om maar gewoon door te gaan ofzo :? .

Ik heb honger en zin in ZOET! Maar nog geen (toegevoegde) suiker op vandaag en ik wil het heel graag een paar dagen volhouden... ga zo maar mn rauwkost eten :')
pi_99026965
*strooit een flinke bos zenheid in het rond*

Ik ben bewust een half uur geleden met werken gestopt, er ligt nog genoeg voor zes weken, maar goed :Y)

O: Brinta
T: Snee volkoren met kalkoenfilet
L: Twee snee-en volkoren met kipfilet, beker chocomel :9
T: 250 gram kersen
T: Vier hoestbonbons
D: Gebakken aardappeltjes met groenteschijf en ??
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 4 juli 2011 @ 17:01:01 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99027116
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

precíes dat, en dan nog daarbij dat ik me zorgen maak om mn broer :@ echt problemen van niks dus! maar dat mailtje over koor was net genoeg om me helemaal overstuur te maken...
Kan me voorstellen dat als je broer zich zo naar voelt dat je dat niet lekker zit :* ! Mag ik jou trouwens per PM iets vragen? Ben nieuwsgierig over je opleiding enzo :P Als je nu even het hoofd er niet voor hebt moet je het zeggen! :*

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef Perruche het volgende:
Oeh herkenbaar +1 van die scriptie after-stress! Ik had niet de mogelijkheid om te relaxen maar ergens was het ook lekker om maar gewoon door te gaan ofzo :? .

Ik heb honger en zin in ZOET! Maar nog geen (toegevoegde) suiker op vandaag en ik wil het heel graag een paar dagen volhouden... ga zo maar mn rauwkost eten :')
Ja! Ik heb het gevoel dat ik nu een kick-ass baan moet zoeken/vinden en dat gaat me nooit snel genoeg, maar ik heb iig mijn freelance-werk nog... Maar ik word er wat rusteloos van, en ik wil eigenlijk wel op vakantie, even niks geen werk/studie/iets! :+

En ook herkenbaar wat betreft zoetbehoefte, ik heb al 2 handjes M&Ms op :@ Gelukkig heb ik niet van die grote handen :+
Rauwkost is ook lekker! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 4 juli 2011 @ 17:01:53 #263
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_99027155
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat als je broer zich zo naar voelt dat je dat niet lekker zit :* ! Mag ik jou trouwens per PM iets vragen? Ben nieuwsgierig over je opleiding enzo :P Als je nu even het hoofd er niet voor hebt moet je het zeggen! :*

[..]

Ja! Ik heb het gevoel dat ik nu een kick-ass baan moet zoeken/vinden en dat gaat me nooit snel genoeg, maar ik heb iig mijn freelance-werk nog... Maar ik word er wat rusteloos van, en ik wil eigenlijk wel op vakantie, even niks geen werk/studie/iets! :+

En ook herkenbaar wat betreft zoetbehoefte, ik heb al 2 handjes M&Ms op :@ Gelukkig heb ik niet van die grote handen :+
Rauwkost is ook lekker! *O*
_O-!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 4 juli 2011 @ 17:02:42 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99027192
En thuis. Zonder nieuwe wekker -O-. Zo maar even koken en dan een sollicitatiebrief schrijven voor een functie waar ik toch geen kans maak, maar waar ik voor m'n eigen gemoedsrust toch even moet reageren, want je weet maar nooit enzo :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 juli 2011 @ 17:02:50 #265
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99027198
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat als je broer zich zo naar voelt dat je dat niet lekker zit :* ! Mag ik jou trouwens per PM iets vragen? Ben nieuwsgierig over je opleiding enzo :P Als je nu even het hoofd er niet voor hebt moet je het zeggen! :*

of course! pm maar raak!
Kwak
  maandag 4 juli 2011 @ 17:04:18 #266
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99027254
vik/maria ken je deze al? http://www.culturele-vacatures.nl/ daar hebben ze vaak ook educatiefuncties bij musea enzo, weet niet of je dat leuk vindt (zowel achter als voor de schermen, beleid en uitvoering) en ook veel pr en voorlichting/communicatie.
Kwak
  maandag 4 juli 2011 @ 17:09:15 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99027460
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

of course! pm maar raak!
Gedaan *) yay!

En bedankt voor de site! Ik kende hem wel al maar heb hem al een paar weekjes niet bekeken, dus dat ga ik nu mooi weer even doen! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99028645
Zo, weer in de trein naar huis. Iets zegt me dat dit tripje voor niks is geweest (heel veel kijkers voor 1 appartement) maarja... Ik heb toch OV, en een iPod en een boek. O+

Herkenbaar trouwens, die post-drukte-stress...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99029170
:W even heel kort vanuit een bibliotheek!
Ja doei.
pi_99029249
Hey mo, hoe bevalt het in Engeland?
pi_99029316
O hai!!

Goed!

We proberen nu onze simkaarten aan de gang te krijgen, dan heb ik als het meezit vanavond wel mobiel internet *)

Het hele huis is al ingericht O+ en het is super tof geworden O+ Als de lampenkappen ook hangen en we eens gestofzuigd hebben, dan zal ik 's foto's maken :P heb wel meer foto's, daar niet van, maar in de bibliotheek met beperkte internettijd is 't wat lastig allemaal!
Ja doei.
pi_99029489
Hey Mo! Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99029491
Hey Moblo! *O* Nice to see you :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 juli 2011 @ 17:56:20 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99029566
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
O hai!!

Goed!

We proberen nu onze simkaarten aan de gang te krijgen, dan heb ik als het meezit vanavond wel mobiel internet *)

Het hele huis is al ingericht O+ en het is super tof geworden O+ Als de lampenkappen ook hangen en we eens gestofzuigd hebben, dan zal ik 's foto's maken :P heb wel meer foto's, daar niet van, maar in de bibliotheek met beperkte internettijd is 't wat lastig allemaal!
Klinkt goed :D Hopelijk heb je snel weer een goede connectie!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99029810
*O* moblo! Fijn om te lezen dat jullie huisje mooi aan het worden is!!
pi_99030160
Hoi Mo!

Isa, waarom hebben jouw parenti een au-pair? Heb je nog jonge broertje/zusjes? Of heb ik iets gemist in het bijlezen?

En jij Bent hun dochter. Dat zal zij nooit worden!
pi_99030174
eerste mobiele post!! Nu op naar huis! ik kan jullie weer lastig vallen! *O*

maar zodadelijk eerst barbecue en daarna lijstjes :P
Ja doei.
pi_99030289
Goh, het ziet er naar uit dat ik een woning heb. :o Dit keer echt. :+
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 4 juli 2011 @ 18:15:36 #279
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_99030303
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
eerste mobiele post!! Nu op naar huis! ik kan jullie weer lastig vallen! *O*

maar zodadelijk eerst barbecue en daarna lijstjes :P
Moooooooooooooooobloooooooooooooooooooo *O* *O* *O* *O* *O*
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_99030307
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:15 schreef Mini. het volgende:
Goh, het ziet er naar uit dat ik een woning heb. :o Dit keer echt. :+
Hey, dat klinkt super! *O* gefeliciteerd alvast!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 juli 2011 @ 18:16:17 #281
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99030325
jeuj Mini! en net twijfelde je nog zo!
Kwak
  maandag 4 juli 2011 @ 18:18:04 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99030386
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:15 schreef Mini. het volgende:
Goh, het ziet er naar uit dat ik een woning heb. :o Dit keer echt. :+
:o Jij bent gewoon gekozen? :o.

En ik heb genoeg nutteloze kamerzoektrips naar Amersfoort gehad, remember? ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_99030402
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:11 schreef anna82 het volgende:

Isa, waarom hebben jouw parenti een au-pair? Heb je nog jonge broertje/zusjes? Of heb ik iets gemist in het bijlezen?

En jij Bent hun dochter. Dat zal zij nooit worden!
Mijn moeder is na een hersenbloeding ernstig gehandicapt geraakt. De opties waren een verpleeghuis (waar ze weg kan kwijnen) of een au pair van het persoonsgebonden budget. Mijn vader kan de zorg zelf niet aan, dus dat was niet echt een optie. Ze hebben nu 3 au pairs gehad, maar deze is er nu voor de 2e keer en langdurig. Het is nogal een...nou ja, soapserie op zichzelf, dus mijn vader heeft voldoende gespreksmateriaal. Maar goed, het is allemaal erg gecompliceerd en ik voel me gewoon heel vaak erg overbodig. Ik heb er al wat van gezegd, maar het dringt niet echt door geloof ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99030751
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn moeder is na een hersenbloeding ernstig gehandicapt geraakt. De opties waren een verpleeghuis (waar ze weg kan kwijnen) of een au pair van het persoonsgebonden budget. Mijn vader kan de zorg zelf niet aan, dus dat was niet echt een optie. Ze hebben nu 3 au pairs gehad, maar deze is er nu voor de 2e keer en langdurig. Het is nogal een...nou ja, soapserie op zichzelf, dus mijn vader heeft voldoende gespreksmateriaal. Maar goed, het is allemaal erg gecompliceerd en ik voel me gewoon heel vaak erg overbodig. Ik heb er al wat van gezegd, maar het dringt niet echt door geloof ik.
Oh ja, dat is even een ander verhaal. Ik herken het een beetje van een vriendin die het heel moeilijk vond dat de zorg voor haar terminaal zieke vader op een andere persoon dan zij neerkwam. Maar zij kon er goed met haar ouders over praten en kreeg ook de bevestiging dat zij er niet minder hun dochter om was.

Hoe dan ook, niet fijn om je zo te voelen!
pi_99030810
Leuk Mini (onder voorbehoud)! Wat en waar?
pi_99030934
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o Jij bent gewoon gekozen? :o.

En ik heb genoeg nutteloze kamerzoektrips naar Amersfoort gehad, remember? ;).
Ja, het idee dat ik anders 2 uur naar mijn werk moet reizen wekt blijkbaar medelijden op bij huisbazen. ;)
Het scheelt ook dat er geen huisgenoten zijn die mij moeten kiezen...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99030971
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:35 schreef Mini. het volgende:

Ja, het idee dat ik anders 2 uur naar mijn werk moet reizen wekt blijkbaar medelijden op bij huisbazen. ;)
Het scheelt ook dat er geen huisgenoten zijn die mij moeten kiezen...
Ik vind het niet meer dan logisch dat je dan een streepje voor hebt hoor ;) *O*
(alhoewel ik er vaak achter kom dat de wereld niet volgens mijn logica werkt :D )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99031051
Isa, rot verhaal zeg :*

*O* voor Mo en Ma(ria) *O*
Edit: Mi(ni) dus, excusez-moi

[ Bericht 4% gewijzigd door MevrouwPuff op 04-07-2011 18:47:13 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 18:41:10 #289
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99031164
Ha, ik heb net 6.8 kilometer gelopen, in 40 minuten.

Dik tevreden...
pi_99031214
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het niet meer dan logisch dat je dan een streepje voor hebt hoor ;) *O*
(alhoewel ik er vaak achter kom dat de wereld niet volgens mijn logica werkt :D )
Wel lullig, er was ook een meisje uit Friesland en die werkte er nu al, dus die heeft het misschien nog wel harder nodig. Snap eigenlijk niet waarom ze haar niet hebben gekozen...

Inderdaad een rotverhaal trouwens. :*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99031255
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:15 schreef Mini. het volgende:
Goh, het ziet er naar uit dat ik een woning heb. :o Dit keer echt. :+
*O* *O* *O* *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 4 juli 2011 @ 18:44:09 #292
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99031287
oh, wat goed, Mini! Wat voor ap?

En Blootje :W
pi_99031305
Moblo! :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99031324
Mo :W en Mini *O*

Zo uitgegeten :9

O:boterham rookkaas
T: boterham gegrilde ham
T: amandelen met iets van kruiden
L: Griekse yoghurt met 2 nectarines
T: arla mangoyoghurt
D: andijvie met aardappelen, spekjes en een stukje rookworst plus mosterd
T: nog geen idee :)

Wilde me morgen eigks wegen door dikke buik :') kwam er met rekenen achter dat het die tijd vd maand zou moeten zijn. Niet wegen dus :+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99031695
Hey Mo!!! *O* Fijn dat alles goed gaat daar!

Mini, tof!! *O*
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_99031749
Mo, Ma, Mi, het is ook verwarrend. :D
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:44 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, wat goed, Mini! Wat voor ap?

En Blootje :W
Niet groot, maar wel helemaal zelfstandig. Twee kleine kamertjes (keukenblok in woonkamer) en een badkamertje, da's voor mij ideaal. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99031867
Kwak, als het helpt: ik heb vaker een betere/mooiere zangeres een rol niet zien krijgen, omdat de dirigent op zoek was naar een specifiek soort stem: een ijle, elfachtige sopraan, of juist een volle lyrische bijvoorbeeld...dan zit de klank die het moet zijn zo in iemands hoofd.

Er zijn natuurlijk (dat is zo leuk van dit vak :') ) ook wel eens andere motieven in het spel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 juli 2011 @ 19:01:24 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99032021
Oh nog even *O* voor Mini, want dat had ik nog niet gedaan. Waar zit het ergens? :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 juli 2011 @ 19:01:30 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99032024
Yay voor Mo & Mini!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99032125
Zo, thuis op de mobiel ook internet! Weekmenu (ontopic)

Ma: babrbecue
Di: spinazierisotto
Wo: black bean noodle stir
Do: couscous met gegrilde groente
Vr: wraps
Za: verse pizza
Zo: falafel

En morgen weer hardlopen! *O*
Ja doei.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')