abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_99032211
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
  maandag 4 juli 2011 @ 19:06:37 #2
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99032248
mijn uiteindelijke kutlijstje van vandaag

o- drie crackers met pindakaas
s- een uur callanetics oefeningen
l- drie kleine koude pannekoeken met zoetstof
t- bakje chips+nootjes (samen 1 glazen schaaltje)
t- rauwe ham (ca. 40 gram) en 50 gram zilveruitjes
d- spaghetti bolognese opgewarmd.

neem vanavond nog wel worteltjes als extra groente.

planning morgen:
o- drie crackers met pindakaas
t- iets van mn zelfgebakken meuk, ik denk een kleine brownie en een saucijzenhapje
l- drie boterhammen met kipfilet, rauwkost
t- boterham met kkipfilet, rauwkost
d- ? bij vriendje, nog geen boodschappen in huis. ws. avg of rijst met kip en rauwkost ofzo
t- ? ws nog iets van de overgebleven baksels...
Kwak
pi_99032294
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, ik heb net 6.8 kilometer gelopen, in 40 minuten.

Dik tevreden...
en hier ook nog maar een keer, want ik ben best trots op mezelf!

Definitief lijstje van vandaag:

O: yoghurt met halve mango en allbran
T: handje allbran
L: restje aardappelsalade (met yoghurt en bosuien en een eitje), volkorenbolletje met een hele avocado, 100 gram wortels
T: beetje allbran met vruchtenyoghurt
S: 6.8 km. hardlopen
D: couscoussalade met peultjes en courgette, cashews en feta, 2 speltboterhammen met knoflookboter
T: 2 blokjes pure choco.

Ook daar tevreden over!
  maandag 4 juli 2011 @ 19:09:38 #4
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99032387
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en hier ook nog maar een keer, want ik ben best trots op mezelf!

Definitief lijstje van vandaag:

O: yoghurt met halve mango en allbran
T: handje allbran
L: restje aardappelsalade (met yoghurt en bosuien en een eitje), volkorenbolletje met een hele avocado, 100 gram wortels
T: beetje allbran met vruchtenyoghurt
S: 6.8 km. hardlopen
D: couscoussalade met peultjes en courgette, cashews en feta, 2 speltboterhammen met knoflookboter
T: 2 blokjes pure choco.

Ook daar tevreden over!
t lijkt me zo weinig... :@ alhoewel het diner wel weer goedmaakt denk ik :Y

en way to go voor het rennen!
Kwak
pi_99032476
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:09 schreef kwakz0r het volgende:

t lijkt me zo weinig... :@ alhoewel het diner wel weer goedmaakt denk ik :Y

en way to go voor het rennen!
Ik zie een heel normale gezonde dag qua eten hoor!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 juli 2011 @ 19:13:07 #6
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99032515
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie een heel normale gezonde dag qua eten hoor!
ik raak altijd in de war van zuivel :@ dat gebruik ik zelf niet dus kan t niet inschatten. ik zoek altijd naar 4-6 boterhammen en kan t met salades ook niet goed inschatten :P
Kwak
pi_99032551
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik raak altijd in de war van zuivel :@ dat gebruik ik zelf niet dus kan t niet inschatten. ik zoek altijd naar 4-6 boterhammen :P

toen ik beter keek naar diner ook leek t wel goed ja. mooie lijst :)
ik denk dat het ook wel genoeg is. schat zo'n 2000 kcal, en incl sport is dat misschien aan de lage kant, maar wel okay...

Zo, nu maar eens koken..
pi_99032568
Daar mag je ook trots op zijn Jagar! *O*

Oh en je lijstje lijkt mij helemaal niet weinig, maar jij bent natuurlijk een stuk langer dan ik.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99032614
Lijst
• brinta
• 7 km | 10,5 km/u
• 2 boterhammen, 6 krekkers + beleg
• beetje stenen sjouwen
• 1 minizakje chips (25 gr)
• 1 port
avondeten:
• 1/2 blik capucijners met 1 dikke siepel, 3 snoeptomaatjes, 1 lamsworst en halve uitgebakken speklap
• toe: halve banaan, halve sinaasappel, 50 gr zoete smaakjesyoghurt, 75 gr vette turkse yoghurt
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99032651
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:14 schreef Mini. het volgende:
Daar mag je ook trots op zijn Jagar! *O*
In welke buurt kom je te wonen? En wat voor soort huis?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99032670
Jagar respect voor het hardlopen _O_
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 4 juli 2011 @ 19:17:09 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99032698
Mini *O* Wat ubertof!!
Nog 1 erbij voor een Noord-meet :D *O*

Hoi Mo, wat heerlijk dat jullie huis al klaar is!

Jeager, goed gelopen zeg! Mooi lijstje ook. Al zie ik liever volk. boterhammen dan steeds allbran wat toch nog wel suikers bevat maar dit zeg ik alleen omdat er niks op het lijstje aan te merken valt :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99032726
Huh, Mini, jij woonde toch samen in 030? Of heb ik nu iemand anders voor me? _O-

Desalniettemin een *O* onder voorbehoud!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_99032793
Mini wat leuk! Ga je dan pendelen zeg maar?

ik ga even sporten... geen zin huhu.
  maandag 4 juli 2011 @ 19:20:04 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99032820
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef sigme het volgende:
Lijst
• brinta
• 7 km | 10,5 km/u
• 2 boterhammen, 6 krekkers + beleg
• beetje stenen sjouwen
• 1 minizakje chips (25 gr)
• 1 port
avondeten:
• 1/2 blik capucijners met 1 dikke siepel, 3 snoeptomaatjes, 1 lamsworst en halve uitgebakken speklap
• toe: halve banaan, halve sinaasappel, 50 gr zoete smaakjesyoghurt, 75 gr vette turkse yoghurt
Ook al heerlijk hardgelopen! Met de honden?
Heerlijk lijstje!
Oww wat heb ik nu zin in bruine bonen, gebakken vetspek, mosterd, rauw ui, zilverui, augurk en appelmoes O+ En dat overgoten met een grote lepel hete vetspekvet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99032944
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:17 schreef Goodbye het volgende:
Huh, Mini, jij woonde toch samen in 030? Of heb ik nu iemand anders voor me? _O-

Desalniettemin een *O* onder voorbehoud!
Nee hoor, dat was ik! Mijn vriend blijft daar ook wonen, en ik in de weekends ook, maar ik ga dus in Groningen werken en da's echt niet te doen op 1 dag, dus ik moest iets hebben voor door de week. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99033048
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nee hoor, dat was ik! Mijn vriend blijft daar ook wonen, en ik in de weekends ook, maar ik ga dus in Groningen werken en da's echt niet te doen op 1 dag, dus ik moest iets hebben voor door de week. :)
Oh, helemaal duidelijk! Hopen dat je het hebt dan! *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 4 juli 2011 @ 19:28:27 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99033174
Mijn lijstje:

S: 5 km hardlopen
O: Griekse yoghurt met aardbeien :9~
T: 250 gram worteltjes
T: koekje bij de koffie
L: twee bth omelette au fromage, twee bth bthworst
T: koekje bij de thee
T: flinke hand noten
D: ovenchili met tortillachips
T: bakje kersen

[ Bericht 3% gewijzigd door Viking84 op 04-07-2011 19:38:24 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_99033229
oeh, jouw Diner :9

Dat ga ik binnenkort ook weer eens maken :9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 4 juli 2011 @ 19:38:14 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99033552
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef progje het volgende:
oeh, jouw Diner :9

Dat ga ik binnenkort ook weer eens maken :9
Ja, al is het meer tortillachips met ovenchili in ons geval :') _O-.
Morgen die Turkse tortilla, ben benieuwd! :9. Ik ben vergeten fruit en worteltjes mee te nemen, dus ik heb morgen op het werk niks te knabbelen, maar dat doe ik morgenavond wel.
Niet meer actief op Fok!
pi_99033607
Masterchef was net in de juniorversie, jeetje wat kunnen die kindjes koken!
Nu grays
pi_99033679
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Masterchef was net in de juniorversie, jeetje wat kunnen die kindjes koken!
Nu grays
ja ongelooflijk!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99033729
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, al is het meer tortillachips met ovenchili in ons geval :') _O-.
Morgen die Turkse tortilla, ben benieuwd! :9. Ik ben vergeten fruit en worteltjes mee te nemen, dus ik heb morgen op het werk niks te knabbelen, maar dat doe ik morgenavond wel.
ja tortillachips is natuurlijk ook wel ernstig lekker :9

Wel vervelend dat je overdag niks te knabbelen hebt. Tenminste ik vind dat zelf altijd wel prettig op het werk als ik opeens een (vr)eetbui krijg.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99033810
Lijstje
O: dubbele boterham pindakaas
B: 3 kwartier fietsen
L: champignonuisoep, dubbele boterham roomkaas, half bakje rauwkostsalade, andere helft pastasalade, mandarijntje
T: 4 chocoladekoekjes
B: 3 kwartier fietsen
T: tussen het fietsen door 2 plakjes roggebrood in verband met verminderd welbevinden (waar ik niet voor vind dat ik haptodinges nodig heb)
T: 2 handjes amandelen
D: halve komkommer, bakje cherrytomaatjes, pak spinazie ā la crčme met champignons, pijnboompitten en een hardgekookt eitje
T: stukje chocola / slankie-bonbon
  maandag 4 juli 2011 @ 19:45:37 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99033835
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Masterchef was net in de juniorversie, jeetje wat kunnen die kindjes koken!
Nu grays
Ik wilde het ook zien, maar besloot me toch maar aan m'n sollibrieven te wijden :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 juli 2011 @ 19:46:14 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99033867
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:42 schreef progje het volgende:

[..]

ja tortillachips is natuurlijk ook wel ernstig lekker :9

Wel vervelend dat je overdag niks te knabbelen hebt. Tenminste ik vind dat zelf altijd wel prettig op het werk als ik opeens een (vr)eetbui krijg.
Tortillachips met kaas uit de oven :9~.

En ja jammer, maar het kan morgen toch niet kutter worden dan het vandaag was :P. Hopelijk slaap ik vannacht een beetje goed, dat zou wel goed zijn voor m'n hum :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99034913
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, helemaal duidelijk! Hopen dat je het hebt dan! *O*
Ik moet nog wat dingen opsturen (o.a. werkgeversverklaring), maar het klonk wel alsof ik hem krijg. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99034942
zo, post vanuit de tuin! Vandaag is het nog even lekker weer, daarna tot het weekend minder..

De barbecue staat aan en erop gaan lamskebabjes (recept van ainsley) 2 kippenvleugeltjes met piri piri en 2 hamburgers die we op een broodje doen :9 erbij frisse aardappelpuree en ijsbergsla met tomaatjes en een biertje! O+

Ons huisje O+ kan niet wachten tot ik foto's kan posten :o
Ja doei.
pi_99035045
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
zo, post vanuit de tuin! Vandaag is het nog even lekker weer, daarna tot het weekend minder..

De barbecue staat aan en erop gaan lamskebabjes (recept van ainsley) 2 kippenvleugeltjes met piri piri en 2 hamburgers die we op een broodje doen :9 erbij frisse aardappelpuree en ijsbergsla met tomaatjes en een biertje! O+

Ons huisje O+ kan niet wachten tot ik foto's kan posten :o
Klinkt goed Mo! *O*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_99035138
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
zo, post vanuit de tuin! Vandaag is het nog even lekker weer, daarna tot het weekend minder..

De barbecue staat aan en erop gaan lamskebabjes (recept van ainsley) 2 kippenvleugeltjes met piri piri en 2 hamburgers die we op een broodje doen :9 erbij frisse aardappelpuree en ijsbergsla met tomaatjes en een biertje! O+

Ons huisje O+ kan niet wachten tot ik foto's kan posten :o
Wij ook niet. ;)
Klinkt inderdaad goed... :9
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 4 juli 2011 @ 20:19:58 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99035246
Mo, klinkt heerlijk! Hebben jullie nu 'vrij'? tot je colleges weer beginnen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 4 juli 2011 @ 20:20:56 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99035288
O: bakje kwark
T: grapefruit
L: dubbele boterham kaas (1x beleg dus)
T: restje griekse salade
D: stoommaaltijd kip/mozzarella
T: biscuitje
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99035395
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: bakje kwark
T: grapefruit
L: dubbele boterham kaas (1x beleg dus)
T: restje griekse salade
D: stoommaaltijd kip/mozzarella
T: biscuitje
Ziet er voor jouw doen weer redelijk normaal uit. Ik las dat je je nog steeds tamelijk belabberd voelt, waarvoor :*.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 4 juli 2011 @ 20:25:50 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99035488
Miniiiii! :D Goeie zaak! Leuk huisje?

Puff :D Tof dat je ook voor mij een *O* deed, maar ik heb niks jompelwaardigs gedaan ben ik bang :@ :+
Mijn " *) "-houding ivm belangrijke dingetjes gedaan ging over in een " }:| :X oO< ;( :( " ivm rusteloosheid en ikweetnietwatikwilenmoetmaarikhoefeigenlijknogniksduswaarombenikzorusteloos :( :')

Dus ik heb:
1. Geklaagd bij het vriendje O+
2. Hij mocht kiezen ivm morgen toets --> snackbarvoer gegeten
3. Lilo & Stitch 2 gekeken
4. Een hangdag-baaldag-vroeg-naar-bed-dag ingelast waardoor het a. wel snel morgen is maar waardoor ik ook b. zumba ga missen. maar daar stond mijn hoofd toch al niet naar :')

Zo. :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99035637
Fijn dat jullie al zo jullie plek hebben gevonden, Mo!

En yay voor Mini! Waar en wat en zo? *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_99035807
Even een lijstje dumpen O+

O: 2 boterhammen pindakaas
T: bananananana, sultana (met 2 koekjes)
L: 2 boterhammen geitenkaas
T: trosje witte druiven, nectarine
T: chocolate chip cookie
D: kommetje kreeftensoep, (volkoren) pastasalade met tonijn, rucola, rode ui, olijfjes en een simpele dressing
T: stuk chocolalalalala O+

SPOILER: niet klikken als je niet geconfronteerd wilt worden met chocola :+
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 4 juli 2011 @ 20:34:03 #37
344469 Amsel
zonder t
pi_99035840
Ik heb niet bijgelezen wat al het goede nieuws is, maar ik ben heel blij voor jullie 8-)

Laat ik ook weer eens een lijstje doen:
O - bakje yoghurt met muesli
L - frikadel met wat curry en mayonaise, bruin bolletje eiersalade, tomatensoep met balletjes, beker melk
T - appel, banaan, beker vivit, paar slokken cappuccino, nog een appel
D - enorme bak sla met tomaten, paprika, zongedroogde tomaatje, stukjes kip, bolletjes mozzarella en een kwak dressing :9
  maandag 4 juli 2011 @ 20:35:55 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99035934
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:33 schreef Goodbye het volgende:
Even een lijstje dumpen O+

O: 2 boterhammen pindakaas
T: banaan, sultana (met 2 koekjes)
L: 2 boterhammen geitenkaas
T: trosje witte druiven, nectarine
T: chocolate chip cookie
D: kommetje kreeftensoep, (volkoren) pastasalade met tonijn, rucola, rode ui, olijfjes en een simpele dressing
T: stuk chocolalalalala O+

Oh da's al net zo muzikaal als de banananananananana O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99035971
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh da's al net zo muzikaal als de banananananananana O+
Even een edit dan maar :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_99035984
@ uniek:

Mr.Mo gaat zodra we internet thuis hebben weer aan de slag, en ik ga een baantje zoeken! Dus hopelijk zo snel mogelijk aan het werk :P Ga vanaf woensdag ook gewoon rond half 8 opstaan, sporten, etc. Wil geen weken vakantie hebben!

Hebben gisteren met de motor rondgereden en in Filey een fish and chips gedeeld O+ heerlijk weer en moooooi!

Ik probeer nu op FB wat foto's te uploaden, maar dat kan nog wel even duren met de mobiele verbinding hier :P

En *O* voor mini!

En allemaal lekker aan het hardlopen _O_ ga snel met jullie meedoen!

Heb jullie ondanks de drukte wel gemist :@ erg he? :') O+
Ja doei.
pi_99036017
Klinkt goed allemaal, Mo! *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 4 juli 2011 @ 20:43:47 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99036326
GeeBee O+

Mootje, heb je nog wat gehoord van Zeh Breeteesh?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99036525
grrr...ik vond al dat ik er deze maand financieel zo goed voor stond. Ben ik vergeten de huur over te maken. Nu sta ik er financieel belabberd voor.. Bah.
pi_99036956
Jagar! :D komt me bekend voor!

Zo, net krachttraining gedaan. N een stukje bief met broccoli eten :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Perruche op 05-07-2011 07:36:37 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 20:56:37 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99036995
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Amsel het volgende:
Ik heb niet bijgelezen wat al het goede nieuws is, maar ik ben heel blij voor jullie 8-)

_O-.

Wil jij niet terug voor de klas trouwens? Het schijnt nogal moeilijk te zijn leraren klassieke talen te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 juli 2011 @ 20:58:48 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99037132
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:55 schreef Perruche het volgende:
Nynke :D komt me bekend voor!

Wie is dat? :').

En dat komt mij niet bekend voor, want mijn huur wordt automatisch afgeschreven en ik check dat soort dingen even voor ik ga jompelen *O* (al dacht ik vd week nog een bepaald bedrag + 117 over te hebben deze maand, maar dat is -117, want de zorgverzekering moet er nog af, grom)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 juli 2011 @ 21:01:09 #47
344469 Amsel
zonder t
pi_99037267
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

Wil jij niet terug voor de klas trouwens? Het schijnt nogal moeilijk te zijn leraren klassieke talen te vinden.
Oh jahoor, later als ik groot ben en kinderen heb en in de schoolvakanties vrij wil zijn. Lesgeven is de baan die me het meeste voldoening gaf tot nu toe, waar ik thuis kwam met extra energie in plaats van dat ik uitgeblust ben. Maar op dit moment hou ik van de hectiek van m'n huidige baan, ben ik verwend met de arbeidsvoorwaarden, en wil ik nog een paar jaar carričrevrouwtje spelen totdat ik een rijke vent aan de haak heb geslagen en het rustiger aan ga doen ;)
  maandag 4 juli 2011 @ 21:03:37 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99037403
Oeps Jeager ...
Wij hebben ook een hele dure maand, nieuwe afzuigkap, nieuwe van alles.. al met al zo'n 2000E
En nu heb ik een perfect hotel gevonden in Rethymnon.. 5* en ik vind dat we toch allemaal doodgaan, kunnen we net zo goed genieten van nu :6
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99037503
Zonder rijbewijs is elke maand duur :X
  maandag 4 juli 2011 @ 21:05:58 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99037535
quote:
13s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zonder rijbewijs is elke maand duur :X
Troost je: mét ook hoor!

Weet je al wanneer je weer mag?
Niet meer actief op Fok!
pi_99037574
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:47 schreef Jagärtrut het volgende:
grrr...ik vond al dat ik er deze maand financieel zo goed voor stond. Ben ik vergeten de huur over te maken. Nu sta ik er financieel belabberd voor.. Bah.
Oei, met die reden heb ik een tabelletje tegenwoordig anders geef ik het ook met sloten uit :@
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99037612
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Troost je: mét ook hoor!

Weet je al wanneer je weer mag?
Ik ga het niet zeggen, niet tegen jullie, niet tegen collega's, niet tegen supervisor! Alleen lief weet het.*

* op aanraden van rijinstructeur. De theorie is dat je dan nog gestresster wordt omdat je dan iets positiefs moet vertellen aan degenen die het weten.
pi_99037682
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:07 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik ga het niet zeggen, niet tegen jullie, niet tegen collega's, niet tegen supervisor! Alleen lief weet het.*

* op aanraden van rijinstructeur. De theorie is dat je dan nog gestresster wordt omdat je dan iets positiefs moet vertellen aan degenen die het weten.
Dat is best een slimme van hem :Y :* maar wel heel veel succes!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99038060
anders viel ik net weer in slaap op de bank :')
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99038176
Schapenkaas met pesto erdoor :9 jum!
Baal dat die boerderij niet na mijn werktijden of op mijn vrije dag open is.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 4 juli 2011 @ 21:17:55 #56
344469 Amsel
zonder t
pi_99038246
Er ruikt iets branderigs in m'n huis. Als een doorgebrande zekering of een vlieg die tegen een halogeenlamp is gevlogen en ter plekke verbrandt. Maar ik kan de oorzaak niet vinden :o
  maandag 4 juli 2011 @ 21:19:48 #57
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99038354
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef Amsel het volgende:
Er ruikt iets branderigs in m'n huis. Als een doorgebrande zekering of een vlieg die tegen een halogeenlamp is gevlogen en ter plekke verbrandt. Maar ik kan de oorzaak niet vinden :o
een stoffige lamp aangedaan ergens? is de verwarming aangesprongen?
Kwak
pi_99038402
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef Amsel het volgende:
Er ruikt iets branderigs in m'n huis. Als een doorgebrande zekering of een vlieg die tegen een halogeenlamp is gevlogen en ter plekke verbrandt. Maar ik kan de oorzaak niet vinden :o
Dat had ik laatst _O-
pi_99038553
Het liefst zou ik nu meteen gaan slapen, maar ik moet nog een presentatie afmaken en oefenen enzo ;( . Wat een zooi maak ik van mijn leven, verpruts alles in de laatste week. Nouja, morgen praatje (hopelijk ga ik niet gigantisch af voor de groep) en daarna weer wat meer vrijheid. En tijd voor slapen en afwas.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 4 juli 2011 @ 21:23:32 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99038597
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef Amsel het volgende:
Er ruikt iets branderigs in m'n huis. Als een doorgebrande zekering of een vlieg die tegen een halogeenlamp is gevlogen en ter plekke verbrandt. Maar ik kan de oorzaak niet vinden :o
Je gaat spontaan d/t-fouten maken van de schrik! :o.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 juli 2011 @ 21:24:07 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99038634
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:07 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik ga het niet zeggen, niet tegen jullie, niet tegen collega's, niet tegen supervisor! Alleen lief weet het.*

* op aanraden van rijinstructeur. De theorie is dat je dan nog gestresster wordt omdat je dan iets positiefs moet vertellen aan degenen die het weten.
Nu voel ik me gepasseerd :{w.

Nee hoor ;). We gaan natuurlijk allemaal jompelen als je geslaagd bent *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_99038762
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:22 schreef Chicolate het volgende:
Het liefst zou ik nu meteen gaan slapen, maar ik moet nog een presentatie afmaken en oefenen enzo ;( . Wat een zooi maak ik van mijn leven, verpruts alles in de laatste week. Nouja, morgen praatje (hopelijk ga ik niet gigantisch af voor de groep) en daarna weer wat meer vrijheid. En tijd voor slapen en afwas.
Wat verpruts je allemaal dan :o
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 4 juli 2011 @ 21:26:21 #63
344469 Amsel
zonder t
pi_99038776
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

een stoffige lamp aangedaan ergens? is de verwarming aangesprongen?
Eerder dat ik een paar lampen in huis per ongeluk de afgelopen 24 uur aan heb laten staan, zou dat het kunnen zijn? Ik vind het zo'n eng geurtje!

Ik zit vol van m'n bak sla zeg :o Iemand nog een opmerking over m'n lijstje? Behalve dan dat die frikadel niet de meest gezonde optie is, dat zie ik zelf ook wel :P
  maandag 4 juli 2011 @ 21:26:39 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99038796
Zo, morgen weer vroeg pissen.
Aanstaande en ik moeten morgen 6 uur beginnen, ik tot 14.30 en hij (vergadering) tot 15.30 dus ik neem mijn wandelschoenen mee en ga alvast lopend naar huis :P

Puff, alvast veel succes met afrijden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 4 juli 2011 @ 21:27:15 #65
344469 Amsel
zonder t
pi_99038837
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je gaat spontaan d/t-fouten maken van de schrik! :o.
Waar dan? :?
pi_99038897
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef Amsel het volgende:

[..]

Waar dan? :?
ik heb ook even zitten staren O-) :@

maar volgens mij is het ".... is verbrand"

maar ik kan het mis hebben :P
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 4 juli 2011 @ 21:28:06 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99038901
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef Amsel het volgende:

[..]

Waar dan? :?
Oh, ik lees de zin nog eens goed en ik zag 'verbrand' aan voor een voltooid deelwoord. Had ergens nog een pv bij verzonnen. Excusez-moi! :+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 juli 2011 @ 21:28:39 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99038935
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef progje het volgende:

[..]

ik heb ook even zitten staren O-) :@

maar volgens mij is het ".... is verbrand"

maar ik kan het mis hebben :P
Neuh dat hoeft niet, maar ik las dus wel "is verbrand" en dat stond er dus niet ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_99038943
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, ik lees de zin nog eens goed en ik zag 'verbrand' aan voor een voltooid deelwoord. Had ergens nog een pv bij verzonnen. Excusez-moi! :+.
ik had er dus een discussie met mijn man over :') O-)
En die zei dus inderdaad hetzelfde, terwijl ik ook zoiets had van :?

Maar wat is nu goed dan? :D
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 4 juli 2011 @ 21:29:33 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99039002
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef progje het volgende:

[..]

ik had er dus een discussie met mijn man over :') O-)
En die zei dus inderdaad hetzelfde, terwijl ik ook zoiets had van :?

Maar wat is nu goed dan? :D
Amsel haar zin klopt gewoon, maar "is verbrand" was logischer geweest ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_99039034
Tenzij de vlieg nog verbrandende is, natuurlijk...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99039080
Lastig hč, die mensen die van nickname veranderen. :P
Ik wil Jagär ook nog steeds bij haar oude naam noemen, en ik zag dat ik niet de enige ben.
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 4 juli 2011 @ 21:30:35 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99039081
Het is: vloog
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99039086
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat verpruts je allemaal dan :o
Mijn bachelorproject. Mn report is allemaal laatste moment deadline werk (en mn begeleider vindt het nog steeds niet echt goed) en daardoor moest ik vanmiddag nog beginnen aan de presentatie die ik morgenochtend vroeg heb. En de docenten hebben dat gezien. Normaal weten mensen niet dat ik moeite heb met deadlines en het vaak nachtwerk is. En ik ben zoooo niet klaar voor een presentatie. Gevoel van onmacht. En ben mentaal uitgeput.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_99039096
Ik was vroeger echt heel slecht in Nederlands, tenminste in dat "d / t geneuzel".
Totdat mijn man mij het "lopen" invullen trucje leerde. En nu vind ik het opeens een stuk makkelijker. :@
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99039109
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is: vloog
_O-
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 4 juli 2011 @ 21:31:59 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99039169
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef Mini. het volgende:
Lastig hč, die mensen die van nickname veranderen. :P
Ik wil Jagär ook nog steeds bij haar oude naam noemen, en ik zag dat ik niet de enige ben.
Ninja-edit hoor :{w. Met jouw nickname heb ik dat probleem niet :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 juli 2011 @ 21:32:05 #78
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99039174
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn bachelorproject. Mn report is allemaal laatste moment deadline werk (en mn begeleider vindt het nog steeds niet echt goed) en daardoor moest ik vanmiddag nog beginnen aan de presentatie die ik morgenochtend vroeg heb. En de docenten hebben dat gezien. Normaal weten mensen niet dat ik moeite heb met deadlines en het vaak nachtwerk is. En ik ben zoooo niet klaar voor een presentatie. Gevoel van onmacht. En ben mentaal uitgeput.
troost je, ook bij docenten is gemiddeld 1 op de 2 een nachtelijke deadlinewerker "dat moet dan morgen maar in de trein"...
Kwak
  maandag 4 juli 2011 @ 21:34:11 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99039299
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn bachelorproject. Mn report is allemaal laatste moment deadline werk (en mn begeleider vindt het nog steeds niet echt goed) en daardoor moest ik vanmiddag nog beginnen aan de presentatie die ik morgenochtend vroeg heb. En de docenten hebben dat gezien. Normaal weten mensen niet dat ik moeite heb met deadlines en het vaak nachtwerk is. En ik ben zoooo niet klaar voor een presentatie. Gevoel van onmacht. En ben mentaal uitgeput.
Aw Chicootje :*

Ik zou je niet druk maken om wat de docenten wel/niet gezien hebben in ieder geval - zij weten heus wel dat de meeste studenten last minute werken, en dat hoeft ook niks uit te maken voor het eindproduct.

Morgen ga je de presentatie acen en daarna rust, het komt heus allemaal wel goed! O+ :* :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99039337
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

troost je, ook bij docenten is gemiddeld 1 op de 2 een nachtelijke deadlinewerker "dat moet dan morgen maar in de trein"...
Mijn begeleider is ook zo. De docenten niet, en ze dachten van mij dat ik ook niet zo ben. Nouja, nu te laat. Kijken of ik ergens nog energie vandaan kan halen om de presentatie af te maken, te oefenen en zekerheid kweken. Ofzo. Ik sta er gewoon niet met zelfvertrouwen, ik ben half voorbereid.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 4 juli 2011 @ 21:35:54 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99039395
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

troost je, ook bij docenten is gemiddeld 1 op de 2 een nachtelijke deadlinewerker "dat moet dan morgen maar in de trein"...
En dit! Moet dan nog denken aan een van mijn BA-begeleidsters die, toen ik een afspraak met haar had, daarvoor een afspraak had die uitliep en daarna ook zei dat ik nog eventjes moest wachten zodat ze mn stuk nog kon lezen :+ 20 minuutjes later riep ze me, en het was een behoorlijk stuk tekst _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 4 juli 2011 @ 21:37:55 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99039512
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn begeleider is ook zo. De docenten niet, en ze dachten van mij dat ik ook niet zo ben. Nouja, nu te laat. Kijken of ik ergens nog energie vandaan kan halen om de presentatie af te maken, te oefenen en zekerheid kweken. Ofzo. Ik sta er gewoon niet met zelfvertrouwen, ik ben half voorbereid.
De werkwijze zal ze denk ik veelal niet boeien, het eindproduct wel natuurlijk. Hoe je tot dat eindproduct komt kan zo verschillen...

Het is jammer dat je er niet 100% vertrouwen in hebt, maar het is negen van de tien keer niet zo slecht als je zelf denkt! :Y

Ik doe iig een digi-aanmoedigings-dansje *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99039657
Chico het komt vast wel goed :Y Echt waar

Ik doe mee met Maria haar digi-aanmoedigings-dansje *O*
Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 4 juli 2011 @ 21:41:31 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99039724
Huh? Is chico jarig?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 juli 2011 @ 21:41:31 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99039725
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:40 schreef progje het volgende:
Chico het komt vast wel goed :Y Echt waar

Ik doe mee met Maria haar digi-aanmoedigings-dansje *O*
Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
*;

Dubbel zo krachtig nu! O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99039762
quote:
3s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

De werkwijze zal ze denk ik veelal niet boeien, het eindproduct wel natuurlijk. Hoe je tot dat eindproduct komt kan zo verschillen...

Het is jammer dat je er niet 100% vertrouwen in hebt, maar het is negen van de tien keer niet zo slecht als je zelf denkt! :Y

Ik doe iig een digi-aanmoedigings-dansje *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
O+.

Progje ook al :D O+.

Mja nouja ik weet het niet. De laatste keer dat ik minder goed voorbereid een presentatie hield was op zijn zachtst uitgedrukt behoorlijk genant. Ik denk dat ik zo maar een uurtje ga slapen, en dan daarna afmaken + oefenen.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Huh? Is chico jarig?
Bijna, december :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 4 juli 2011 @ 21:42:28 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99039791
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Huh? Is chico jarig?
Nee, maar dit was een slechte verwijzing naar 50cent annex stom grapje :+

Jeweetwel:
Itchaburpday, itchaburpday. We gonna sip bacaaardi like itchaburpday.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 4 juli 2011 @ 21:42:46 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99039809
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee, maar dit was een slechte verwijzing naar 50cent annex stom grapje :+

Jeweetwel:
Itchaburpday, itchaburpday. We gonna sip bacaaardi like itchaburpday.
Nee ik weet niet ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_99039820
Chico, het gaat helemaal goed komen ^O^

Laatste slankiebonbon net op! Ook al zo'n goeie :9
  maandag 4 juli 2011 @ 21:44:55 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99039923
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee ik weet niet ;(.
Swaaaag

:')

Go, go, go, go
Go, go, go shawty
It's your birthday
We gon' party like it's yo birthday
We gon' sip Bacardi like it's your birthday
And you know we don't give a fuck
It's not your birthday!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99039937
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:40 schreef progje het volgende:
Chico het komt vast wel goed :Y Echt waar

Ik doe mee met Maria haar digi-aanmoedigings-dansje *O*
Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
*O* *O* *O*
Zorg dat je er zelfverzekerd staat :Y fijne kleding en hoe je het brengt scheelt enorm.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 4 juli 2011 @ 21:50:45 #92
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99040314
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Swaaaag

:')

Go, go, go, go
Go, go, go shawty
It's your birthday
We gon' party like it's yo birthday
We gon' sip Bacardi like it's your birthday
And you know we don't give a fuck
It's not your birthday!

mavo 2: "hej mevrouw, mevrouw, heeft u swagger? broehahahahahaha" :7 8-) :? }:|
Kwak
  maandag 4 juli 2011 @ 21:53:49 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99040489
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mavo 2: "hej mevrouw, mevrouw, heeft u swagger? broehahahahahaha" :7 8-) :? }:|
:D

Het zou me niks verbazen dat ze zelf niet eens weten wat het is :+
Kwakkieswaaaag :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99040585
Wat zijn de maten 36 en 38 bij asos?
Zie nu wel een heel leuk jurkje :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99040622
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D

Het zou me niks verbazen dat ze zelf niet eens weten wat het is :+
Kwakkieswaaaag :7
Die zingen echt alles mee en schrikken van de vertaling :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 4 juli 2011 @ 21:56:24 #96
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99040666
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D

Het zou me niks verbazen dat ze zelf niet eens weten wat het is :+
Kwakkieswaaaag :7
mwah, ze weten ook wat een tollie, een punie, kaolo en dottie is :')
Kwak
pi_99040750
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mwah, ze weten ook wat een tollie, een punie, kaolo en dottie is :')
Net als die swagger heb ik geen idee wat dit zou kunnen zijn :@. En ik denk dat ik dat liever zo hou :D :@.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99040769
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mwah, ze weten ook wat een tollie, een punie, kaolo en dottie is :')
Ik heb wat gemist :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 4 juli 2011 @ 21:59:26 #99
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99040852
quote:
11s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Net als die swagger heb ik geen idee wat dit zou kunnen zijn :@. En ik denk dat ik dat liever zo hou :D :@.
tollie is wat een mannetje tussen zn benen heeft
punie is wat een meisje tussen dr benen heeft
kaolo is je kontgat
dottie is "vies"
Kwak
  maandag 4 juli 2011 @ 22:00:01 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99040881
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mwah, ze weten ook wat een tollie, een punie, kaolo en dottie is :')
Ik zou gokken op een mannelijk en vrouwelijk geslachtsdeel (punani jewaits!), een alternatieve koala en een schatjehhh B-)

Kortom: ik heb ook geen idee :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')