Er zit alleen rundergehakt inquote:Op maandag 4 juli 2011 18:35 schreef DarkElf het volgende:
Ben benieuwd wat je ervan vindt Isa, klinkt goed (ook al ben ik geen varkenliefhebber)
Of eigenlijk, vind ik varkens erg koddig maar niet zo lekker
koeien minderquote:Op maandag 4 juli 2011 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zit alleen rundergehakt inHeupen en kont hè
Denk dat varkens je erg lief vinden dat je ze niet lekker vindt
Eh, ja, dat vrees ik ookquote:
haha, arme leanderquote:Op maandag 4 juli 2011 18:39 schreef freecell het volgende:
Oeh! Dat ziet er geweldig uit!
ik had net provençaalse gehaktballetjes gemaakt in tomatensaus. Eigen recept deze keer en erg lekker! Met rösti en broccoli. Nomnom.
Naast me ligt nu leander op de bank, koorts en flink ook. Toen ik hem in bed wilde leggen, riep hij dat er een pasop was en dat hij niet bij de pasop wilde en dat hij op de bank wilde slapen.
Genoeg reden om dat toe te staan leek me
Wat goedquote:Op maandag 4 juli 2011 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens toestemming van het fietsenplan van mijn werk om een fiets aan te schaffen
Net iets anders zie ikquote:Op maandag 4 juli 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
http://www.smulweb.nl/recepten/1358344/Lasagne-van-jamie-oliver
was het geloof ik.
Nope, voor mij niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:46 schreef FutureFairytale het volgende:
voor Lein en Bluezz; relaaax en lekker dat er eten voor jullie klaargemaakt (voor jou ook Lein?)
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:59 schreef DarkElf het volgende:
ok de soep is enorm misluktveel te dik, ondanks veel extra vocht en de smaak waren we ook niet wild van. De oven staat aan voor een diepvriespizza, geluk dat ik die een jaar geleden nog eens gekocht had
Ik ga maar tot station Beilen op de fiets hoor, dat is 16 km heen en 16 km terug.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en dat dus ook.(hoever is het enkele reis Isa?)
Nou dat vind ik ook al een hele mooie afstand! Beweging is goed!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga maar tot station Beilen op de fiets hoor, dat is 16 km heen en 16 km terug.
Assen is namelijk 30 km en dat vind ik wat te ver
onee bah dat is echt niet lekker nee!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, oma
Ik vind die dermolin ook nog wel lang plakkerig aanvoelen. Wanneer smeer je zoiets nou, zo'n bodycreme? Na het douchen heb ik niet zoveel tijd om het in te laten trekken, want moet naar mijn werk dus vlugvlug. En 's avonds vind ik het niet prettig om plakkerig onder de lakens te kruipen
een jaar? is ie nog goed?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:59 schreef DarkElf het volgende:
ok de soep is enorm misluktveel te dik, ondanks veel extra vocht en de smaak waren we ook niet wild van. De oven staat aan voor een diepvriespizza, geluk dat ik die een jaar geleden nog eens gekocht had
Gebeurt zelden meer dat we eten echt niet opeten.
weet je toevallig of discotheek Skopje nog bestaat?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga maar tot station Beilen op de fiets hoor, dat is 16 km heen en 16 km terug.
dat klinkt relax! heerlijk hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 19:25 schreef Sarabi het volgende:
16km is nog steeds behoorlijk ver
Wij gaan naar Palm Parkies: Musicalsterren in Concert vanavonddus weer lekker in het park hangen en naar muziek luisteren
ingevroren dingen hebben ook een uiterste houdbaarheid. maar dat is oud nieuwsquote:Op maandag 4 juli 2011 19:33 schreef DarkElf het volgende:
wat kan er misgaan met en diepgevroren pizza? ik zal er iig niet dood aangaan.
if so, tabee he?
16kmquote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zou je die eten?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:51 schreef freecell het volgende:
Ze halen nu ook nog verse mammoeten uit het ijs tenslotte
Welke marinade past daarbij?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:51 schreef freecell het volgende:
Jij ziet de bbq al voor jequote:
Je legt ook geen hele koe op de bbq, dus zo'n mammoet hak je ook een hanteerbare brokken hoor.quote:
Heeft te maken met nieuwe berichten die gepost worden. Je scherm is dan nog niet gerefreshed.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:02 schreef freecell het volgende:
Heb je die beelden van BSE ruimingen nooit gezien?
Hey, nu staat er (1)....
Ja zoiets, hetzelfde als bij Facebook, tenminste daar lijkt het op. Viel mij ook al op en rechtsonderin krijg ik ook een wat andere melding dan anders : dat er een gewijzigde reaktie is o.i.d.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:02 schreef freecell het volgende:
En nu issie weg
Aantal reacties na jouw reactie misschien?
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:51 schreef freecell het volgende:
barbaar, aardbeien eet je zo, zonder er iets op of bij.quote:
Ja. En je gebruikt ook geen Sigma-objectieven op een Canon-cameraquote:Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef z80 het volgende:
[..]
barbaar, aardbeien eet je zo, zonder er iets op of bij.
daar proef je niets van.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En je gebruikt ook geen Sigma-objectieven op een Canon-camera
Nee. Das waar......je merkt het alleen aan de scherpte, de net-niet kleuren, de focussnelheid en de kwaliteit van het objectief in zijn geheelquote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef z80 het volgende:
[..]
daar proef je niets van.
al zal deze chinees daar anders over denken
[ afbeelding ]
Nou, als er BTW afgedragen moet worden hou ik er wel wat aan over hequote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang je er zelf ook nog maar wat van overhoudt toch?
wit brood met aardbeien en suikerquote:Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef z80 het volgende:
[..]
barbaar, aardbeien eet je zo, zonder er iets op of bij.
Oh ja, dat is best ok he..quote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef LieLie het volgende:
Eindbeoordeling ging wel aardig..
Ik citeer: "Lielie heeft de capaciteit om snel door te groeien en de top te bereiken. Ik vind haar een groot talent en heb haar met heel veel plezier begeleid".
Kijk....da's tofquote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef LieLie het volgende:
Ik citeer: "Lielie heeft de capaciteit om snel door te groeien en de top te bereiken. Ik vind haar een groot talent en heb haar met heel veel plezier begeleid".
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wit brood met aardbeien en suiker
aardbeien met suiker en slagroom
Vervroegde vakantiequote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Woses.. heb nog nooit zo'n schoon klaslokaal gehadSuperpoetsmoeders hadden we! 4 stuks!
Een van hen vond wel dat we de laatste 3 weken de kinderen maar niet meer binnen moeten laten, dan blijft het netjes
Haha ja dat zeiden wij ook alquote:
MeMoquote:
Damn, das niet slechtquote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef LieLie het volgende:
Alleen de PM met je adresquote:Op maandag 4 juli 2011 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Sarabi, heddegij laatstelijk mien PM nog ontvangen?
Ja die bedoellik maar ik wist niet of je 'm wel had gehad thankie beebquote:Op maandag 4 juli 2011 23:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen de PM met je adres
Vrijdag gaat alles op de post (dan ben ik pas weer thuis)
Yesquote:Op maandag 4 juli 2011 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja die bedoellik maar ik wist niet of je 'm wel had gehad thankie beeb
Dudetjequote:Op maandag 4 juli 2011 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Sarabi, heddegij laatstelijk mien PM nog ontvangen?
das leuk om te horen toch!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef LieLie het volgende:
Pas maar op voor nachtmerries over Smeets *rilquote:Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu lekker naar bed..avondetappe kijken en dan in slaap vallen.
Ja hoi ik ben weer weg ook, lekker slapen. Doei Lieve Peequote:
Slaap lekker, Dudequote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben weer weg ook, lekker slapen. Doei Lieve Pee![]()
het hemd vandaag viel een beetje tegenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pas maar op voor nachtmerries over Smeets *ril
Goedzo Steerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:08 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel!
Eindpresentatie afgemaakt, ben er best trotz op
Nu opsturen, instorten en vanmiddag presenteren
Go Steer Goquote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:08 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel!
Eindpresentatie afgemaakt, ben er best trotz op
Nu opsturen, instorten en vanmiddag presenteren
Dat bestaat ook in kleine zakjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:33 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen btwZo weer lekker werken. Helaas niet fietsen want ik moet direct na werk ff kattenvoer gaan halen en dat is een te grote zak voor op de fiets
Kloptquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat bestaat ook in kleine zakjeshehe
Mare werk ze, wordt een mooie dag zeggen ze.. ben benieuwd hoe laat ik straks wakker wordt.
Elke zak past op de fiets. Ik koop altijd de grootste vepakking en ik weet zeker dat die ook op mijn fiets zou passenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat bestaat ook in kleine zakjeshehe
Mare werk ze, wordt een mooie dag zeggen ze.. ben benieuwd hoe laat ik straks wakker wordt.
Dan kan ik hopelijk nog ff zonnen op het balkon.
Weet ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptMaar 9 kg is per kilo goedkoper dan 3,5
Cool hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, dit is vaag.. Ik zie in eens een Vivarium-medewerker en vriend van ons reageren op een Facebook bericht van Vork![]()
Kleine wereld...
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh lekker Pee(al werd ik er om onduidelijke redenen de laatste paar keer onpasselijk van bij het idee ze te eten
heel vaag.. terwijl ik ze wél lekker vind officieel zeg maar..)
quote:
Jij hebt gewoon echt geen zin om op jezelf te gaan he?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:59 schreef FutureFairytale het volgende:
goedemorgen. Weer veel wakker gelegen en om half 7 door werk gebeld, leuke tijd.. Gelukkig mooi weer! Vandaag samen met ouders en zus klussen; ikeaspullen bouwen en schoonmaken. Na vandaag moet de koelkast aan en de tv uitgepakt (heb ik 1 mei gekocht en weet nog niet hoe ie eruit ziet haha).
Ik heb samen met mn moeder om 1 uur een kappersafspraak, en daarna gaan we voor massagequote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb samen met mn moeder om 1 uur een kappersafspraak, en daarna gaan we voor massageWeinig zon, veel heerlijkheid
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:56 schreef Aure het volgende:
Hai sungaan jullie ook weer naar lowlands dit jaar?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:01 schreef Aure het volgende:
Gelukkig niet neeheb er ook zin in
maar ik ga eerst nog naar Dour
is ook leuk! Skindred komt
Nasi maken vanavondquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond op het menu trouwens Tonijnkoekjes a la Gino![]()
Goed. Druk met de nieuwe baan. Mijn zelf opgelegde pauze is weer voorbij. Door met het werkquote:
Goedzo It's Leinteimquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb samen met mn moeder om 1 uur een kappersafspraak, en daarna gaan we voor massageWeinig zon, veel heerlijkheid
Hoezo geen laagjes, wat had ie gedaan danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:11 schreef Isabeau het volgende:
DE: Lasagne was de beste die ik tot nu toe gehad heb (zelfgemaakt alhier), maar weer niet echt laagjes. Ross wordt geloof ik een beetje dol van mijn streven naar laagjesHij was wel erg lekker, maar ook erg vet (dus kreeg ik buikkramp
)
Nou, je snijdt de hete lasagne aan en dan op het bord loopt het uiteen in lasagnebladen en gehaktsausmengselquote:
klopt maar dat is gewoon moeilijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Lasagne even laten staan als je het uit de oven hebt gehaald. Dus even een beetje laten afkoelen voordat je aansnijdt en opschept.
Ik weet het. Mijn vriend staat bijna kwijlend de klok van de oven in de gaten te houden. "Zal ik al drinken doen?" "Nee, dat is nog wat vroeg. Het moet ook nog even staan." "Oja."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil ik mijn werkmail (thuis te openen, erg handig) opschonen, dus alle verwijderde items permanent verwijderen, zit ik in mijn werkgroep/EPD postvak in. Alles weg dus![]()
/domme doos
Ik heb gelukkig steeds alles uitgeprint, maar toch /domme doosch![]()
Ja, wat DE zegtquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Misschien even met de ICT bellen? Die kunnen misschien wel een back-up terugzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil ik mijn werkmail (thuis te openen, erg handig) opschonen, dus alle verwijderde items permanent verwijderen, zit ik in mijn werkgroep/EPD postvak in. Alles weg dus![]()
/domme doos
Ik heb gelukkig steeds alles uitgeprint, maar toch /domme dooschThe love you take is equal to the love you make.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Lasagne even laten staan als je het uit de oven hebt gehaald. Dus even een beetje laten afkoelen voordat je aansnijdt en opschept.
Daarom ook mijn obsessie met die laagjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:42 schreef freecell het volgende:
Oi Bluezz
Isa: hoe kan dat toch? Jij kookt veel beter dan ik en ik heb altijd laagjes?
En ook DE snapt hetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef DarkElf het volgende:
ik kan helemaal teleurgesteld zijn als mijn lasagne uitloopt. op de een of andere manier smaakt het minder lekker dan
Ah, nog een neurootquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef DarkElf het volgende:
ik kan helemaal teleurgesteld zijn als mijn lasagne uitloopt. op de een of andere manier smaakt het minder lekker dan
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ook DE snapt het
Maar vanavond heb ik zo te zien een keurige laagjeslasagneIk maak er wel een mooie salade bij ter afwisseling.
Ik vraag straks wel in de werkgroep of iemand die mails even doorstuurdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Misschien even met de ICT bellen? Die kunnen misschien wel een back-up terugzetten.
Dat vind ik sowieso lekker bij Lasagne lekker fripsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:46 schreef Isabeau het volgende:
En ook DE snapt het
Maar vanavond heb ik zo te zien een keurige laagjeslasagneIk maak er wel een mooie salade bij ter afwisseling.
Ik had dat gisteren ook willen maken, maar ik had geen zin meer om nog een salade te makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:48 schreef Bluezz het volgende:
Dat vind ik sowieso lekker bij Lasagne lekker frips
Leukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:42 schreef DarkElf het volgende:
GeboektIn oktober gaan we lekker een weekendje naar Dublin.
Groot gelijk, je kan t toch niet meenemen he? (zoals wij plachten te zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk
Ik denk er hard over dat als mijn erfenisdeel van mn moeder gestort is, daar een klein gedeelte gewoon te gebruiken voor een paar dagen/lang weekend weg in september
Kunnen we wel gebruiken allebei en om het nou alleen maar te gebruiken voor buffering vind ik toch wat 'zonde' in het kader van het Carpe Diem
Ahh ik heb ook zin om te fietsen, alleen is m'n fiets gejatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik liep net even in de tuin, lekker weer en weinig wind! Ideaal fietsweer
Oeh dat klinkt lekker!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:51 schreef DarkElf het volgende:
Ik maak vanavond een ainsley salade, met reepjes kip, waterkers, sinaasappel, cherrytomaatjes en een mosterddressing.
Yum.
Nee het zit eigenlijk alleen nog in mijn hoofdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Inderdaad gewoon lekker weg gaan, BluezzAl een idee waar heen?
Hey Aurequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:57 schreef Aure het volgende:
Ahh ik heb ook zin om te fietsen, alleen is m'n fiets gejatBeetje jammer..
En lekker hoor, weekendje weggewoon doen!
Wooow dat zijn er veelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey AureDat is klote je fiets gejat.
Wij hebben ooit eens alle fietsen opgeteld die gestolen waren toen ik nog in Utreg woonde (van het hele gezin incl. kinderfietsjes) en we kwamen toen tot 12
![]()
Hier in Bdaal staat dezelfde fiets al 6,5 jaar overal en nergens, op station, op het werk, in de stad en in het dorp....
Mijn fiets was nog best wel goed, dus ik baal er wel van... Maar het zat er een keer aan te komenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Van mij zijn ooit 2 fietsen gejat: de eerste voor mijn voordeur vandaan uit de voortuin, de tweede had ik achtergelaten bij de hogeschool in Alkmaar toen ik met een ambulance van het feestje vervoerd was en ongeveer 6 maanden niet kon fietsen omdat mijn knie kapot wasEn het was echt een uitgaansbarrel dus niet zo heel erg verder
Nou! Ik gleed uit over de resten van een vuurspuwact.. had ik nou meer gezopen dan had ik mezelf waarschijnlijk niet schrap gezet en was ik gewoon gevallen. Maar door tegendruk is mijn knieschijf toen uit de kom gegaan so to speak.. Niet zo tofquote:
Auwquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou! Ik gleed uit over de resten van een vuurspuwact.. had ik nou meer gezopen dan had ik mezelf waarschijnlijk niet schrap gezet en was ik gewoon gevallen. Maar door tegendruk is mijn knieschijf toen uit de kom gegaan so to speak.. Niet zo tof
Het woord fenegriek doet me aan hoeheetzeookalweer denkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Dat heerlijke fenegriek is de veroorzaker van EHEC
Windigooooooquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het woord fenegriek doet me aan hoeheetzeookalweer denkenDe dame die later haar naam hier wijzigde in Aphrodyte.
Yepquote:
Oe, oe...tofquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:42 schreef DarkElf het volgende:
GeboektIn oktober gaan we lekker een weekendje naar Dublin.
Net buiten deel van mijn pauze een rondje gelopenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik liep net even in de tuin, lekker weer en weinig wind! Ideaal fietsweer
Haa , dank je.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor een lekker lasagne recept, trouwens: klik
Onze favoriet...
Oh jum! Lijkt me erg lekker.. hier helaas iemand die niet zo dol is op spinazie in huis..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor een lekker lasagne recept, trouwens: klik
Onze favoriet...
neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef AnneX het volgende:
Zeg Sunny ? heb je inmiddels al wat gehoord over de as. studie ?
of heb ik dat gemist?
oy oy hoe kan dat dan ? Wat kun je eraan doen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
neeik begin te vrezen dat het allemaal de soep in loopt..
Ik heb geen idee x2quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
oy oy hoe kan dat dan ? Wat kun je eraan doen?
... wacht mee...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok.. morgen of overmorgen moet de brief komen waarin staat of ik de beurs krijg of niet.. iets te ongeduldig geweest dus, al had ik wél een ontvangstbevestiging moeten krijgen die ik dus niet heb gekregen..![]()
Even afwachten dus nog
Ja, vies druilerig weer.quote:
Spannendquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok.. morgen of overmorgen moet de brief komen waarin staat of ik de beurs krijg of niet.. iets te ongeduldig geweest dus, al had ik wél een ontvangstbevestiging moeten krijgen die ik dus niet heb gekregen..![]()
Even afwachten dus nog
Op de muur finishenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
het doet mij denken aan onze laatste vakantiedag in Bretagne vorig jaar![]()
Die heb ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme jij
Maar wel een mooie nieuwe fiets binnenkort
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Eerst nog 3 dagen werkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
Arme jij
Maar wel een mooie nieuwe fiets binnenkort
Ik ben geestelijk bij jequote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
zij die gaan eindpresenteren groeten u
Alvast goedgekeurd door mijn wetenschappelijke begeleider, hoop dat de klinische het ook wat vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes man!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Alvast goedgekeurd door mijn wetenschappelijke begeleider, hoop dat de klinische het ook wat vindt
Die drie dagen vliegen voorbij johquote:
Je zit in een gesloten inrichting ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Heel veel succes!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
I padquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef AnneX het volgende:
Bezig met multitasken : telfoonabo uitzoeken - nieuwe ? tel. uitzoek - appie van ah uitzoeken -
wel/niet vakantie uitzoeken - administratie uitzoeken.
Mn. X is nu bij de Media Markt en gaat nix kopen ??
Wel vast mijn voorkeur kleur doorgegeven voor een ipad???
Goed nieuws voor Steer - Lie en Sarabi: in willekeurige volgorde.
Jammer voor Vork en overleden laptop.
Vanavond nog menu uitzoeken. Eerst naar moeders.
Stijfheid/strakstaan met pijn is het... het lijkt op kramp-achtig. En het blijft nog heel lang stijf daarna.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel succes!
Bluezz, ik weet niet precies wat dat 'verkrampen' is. Bij slijtage past bijv pijn en ochtendstijfheid, maar verkrampen? Ken ik niet.
Misschien een beetje wat mijn nek doet: zichzelf vastzetten (verkrampen) om 'stabiel' te blijven. Klinkt iig een beetje wat ik voel soms in mijn nek als ik lang moet staan bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stijfheid/strakstaan met pijn is het... het lijkt op kramp-achtig. En het blijft nog heel lang stijf daarna.
Heb jij ook slijtage/discopathie dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien een beetje wat mijn nek doet: zichzelf vastzetten (verkrampen) om 'stabiel' te blijven. Klinkt iig een beetje wat ik voel soms in mijn nek als ik lang moet staan bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mooie foto of zo?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
iedereen aan de lasagne vnv? Wij gaan andijvie koken
. Ben ook moe, goed gewerkt vandaag. Bank, tvmeubel + tv, eettafel en salontafel staan en wat lampen. Heb best wat ruimte tussen eettafel en bank over, moet wat verzinnen naast een kast aan 1 wand. Schilderijen hou ik niet van, ben geen kunstig type. Blij dat dansles niet doorgaat, gezellig vnv met vriendin tennis kijken en kletsen op onze club
Foto/poster/etcquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
iedereen aan de lasagne vnv? Wij gaan andijvie koken
. Ben ook moe, goed gewerkt vandaag. Bank, tvmeubel + tv, eettafel en salontafel staan en wat lampen. Heb best wat ruimte tussen eettafel en bank over, moet wat verzinnen naast een kast aan 1 wand. Schilderijen hou ik niet van, ben geen kunstig type. Blij dat dansles niet doorgaat, gezellig vnv met vriendin tennis kijken en kletsen op onze club
Shoot Boor, vergeten te zwaaien vanmiddagquote:
Als die voluit mag welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shoot Boor, vergeten te zwaaien vanmiddag![]()
Wat gaat die draagvleugelboot trouwens hard op dat water
Lekker weer gauw naar huis dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef Sarabi het volgende:
Hier geen lasagne maar kleine hapjes uit de frietpan, aangezien wij die thuis niet hebben
Donderdag weer naar huis, waar we alleen maar gezonde dingen in huis hebbenbegrijp niet dat mijn schoonouders niet gigantisch dik zijn, sommige mensen hebben ook altijd geluk
Das waar....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker weer gauw naar huis dus
En mss zijn ze niet dik, maar hun vaten wel
Best okquote:
hmm ja... maar van wat? familie? van mezelf is zo stom, heb geen vriend die onderweg op zee is of een kindquote:
hihi speciaal voor jouquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
g staat in de kitchen lekker paddorisotto te maken
een frituurpan in huis hebben betekent niet dat je altijd ongezond eet hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef Sarabi het volgende:
Hier geen lasagne maar kleine hapjes uit de frietpan, aangezien wij die thuis niet hebben
Donderdag weer naar huis, waar we alleen maar gezonde dingen in huis hebbenbegrijp niet dat mijn schoonouders niet gigantisch dik zijn, sommige mensen hebben ook altijd geluk
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij ook slijtage/discopathie dan?Of heeft het te maken met die overgedingest (naam kwijt) wat jij hebt en FC ook
Mijn klachten (nek, heup, rug) zijn wel gelinkt aan die slijtage, ik hoop dat jij het niet nu al hebtBij mij is het de hypermobiliteit idd, Maar omdat jouw lijf niet alles kan hebben dacht ik dat het misschien daarom verkrampt. Om zichzelf overeind te houden, en in die zin lijkt het dan wat op wat er in mijn nek gebeurt. Anders krijg ik zo'n wiebelhoofdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen vermoed ik dat jouw klachten een dot heftiger zijn..![]()
Ehh muziekband? Dieren? natuurfoto? Stad?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ja... maar van wat? familie? van mezelf is zo stom, heb geen vriend die onderweg op zee is of een kind
ik heb van mn zus als tip interieurstickers gekregen; ik zal eens op internet checken.
Levensgevaarlijk die dingenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Als die voluit mag wel. Alleen door de bouw van de tweede coentunnel moet die op een stuk langzamer varen
en bij binnenkomst van Amsterdam ook. Maar goed je bent alsnog in een half uur van het pontplein bij 020CS.
Oh daarom noemde ik het niet, maar ik dacht oh jee dat heb jij toch (nog) nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Bij mij is het de hypermobiliteit idd, Maar omdat jouw lijf niet alles kan hebben dacht ik dat het misschien daarom verkrampt. Om zichzelf overeind te houden, en in die zin lijkt het dan wat op wat er in mijn nek gebeurt. Anders krijg ik zo'n wiebelhoofdje![]()
Alleen vermoed ik dat jouw klachten een dot heftiger zijn..
Jaquote:
Mooi zo, doe je goed!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
Best okIk probeer nu werk en verantwoordelijkheden naar me toe te trekken ipv afwachtend brandweertje te spelen
Nee gelukkig heb ik dat niet voor zo ver ik weetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh daarom noemde ik het niet, maar ik dacht oh jee dat heb jij toch (nog) niet![]()
Hypermobiliteit was de term iddOf eigenlijk
Wat motten we ermee met al dat gedoe
Nopequote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee gelukkig heb ik dat niet voor zo ver ik weetKlinkt echt niet tof!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:19 schreef borisz het volgende:
*note to self voortaan zelf weer pastasalade maken.
AH Italiaanse Kip kan er mee door maar zo'n bak is te weinig. Gelukkig had ik nog een paar chipolataworstjes erbij
Mooie abstracte foto. Of iets van de Expo-winkel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ja... maar van wat? familie? van mezelf is zo stom, heb geen vriend die onderweg op zee is of een kind
ik heb van mn zus als tip interieurstickers gekregen; ik zal eens op internet checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Oe klinkt als heel druk, mare die vakantie dat is natuurlijk wel heel tof? wil dat lukken ? of toch maar niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef AnneX het volgende:
Bezig met multitasken : telfoonabo uitzoeken - nieuwe ? tel. uitzoek - appie van ah uitzoeken -
wel/niet vakantie uitzoeken - administratie uitzoeken.
Mn. X is nu bij de Media Markt en gaat nix kopen ??
Wel vast mijn voorkeur kleur doorgegeven voor een ipad???
Goed nieuws voor Steer - Lie en Sarabi: in willekeurige volgorde.
Jammer voor Vork en overleden laptop.
Vanavond nog menu uitzoeken. Eerst naar moeders.
Pas na de worstjes had ik het gevoel wat gegeten te hebbenquote:
oh ok, misschien een tip voor als ik risotto ga makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaEn hij had er niet alleen padoo's door maar ook bleekselderij, dat hadden we nog liggen.
Echt zo lekker die smaak ertussendoor
je kan beter dat eten dan ander vet eten of b&j ijsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:51 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw combi ontdektTonijnkoekjes met chilisaus
Ik heb ze allemaal opgegeten
Was eigenlijk voor twee man bedoeld
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooie abstracte foto. Of iets van de Expo-winkel.nogmaals; ik ben niet zo van de kunst.... weet niet wat ik mooi vind qua schilderij of foto, vind nml maar weinig mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het zou wel de ruimte opvullen aan de andere kant, en ik kijk er toch nooit naar
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Kloptquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je kan beter dat eten dan ander vet eten of b&j ijs
Gewoon leeg laten.....je loopt vanzelf wel ergens tegenaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nogmaals; ik ben niet zo van de kunst.... weet niet wat ik mooi vind qua schilderij of foto, vind nml maar weinig mooimaar het zou wel de ruimte opvullen aan de andere kant, en ik kijk er toch nooit naar
Ik heeb het al gevonden voor je hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nogmaals; ik ben niet zo van de kunst.... weet niet wat ik mooi vind qua schilderij of foto, vind nml maar weinig mooimaar het zou wel de ruimte opvullen aan de andere kant, en ik kijk er toch nooit naar
Een poster is nou ook niet bepaald kunst. Die zijn nou juist als muurvulling bedoeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
nogmaals; ik ben niet zo van de kunst....
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb het al gevonden voor je hoorMooi lijstje erom en klaar
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe het met Steer & De Presentatie is gegaan.
jazeker welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptEn het was weer verdomd lekker
Morgen pastasalade. Donderdag vegetarische chili
BTW, eten jullie vis of niet?Ik ben volgens mij een hele berg mensen met hun voorkeuren door elkaar aan het halen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heeb het al gevonden voor je hoorMooi lijstje erom en klaar
![]()
[ afbeelding ]
Mosselen bewaar ik voor als Isa langskomtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jazeker wel
Qua vis en schelpdieren zijn we alleen geen fan van mosselen geloof ik. (oh en ik geen haring, brr)
Zie mijn link en kijk eens bij foto's/ mode bijv. Echt hele leuke muurvulling.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ben aan het kijken, dankjewelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:27 schreef Bluezz het volgende:
@ FFT HIER kan je posters bekijken.
Je kan daar ook zien hoe hij in een kamer zou staan.
Nee, Lein doe je daar géén plezier meequote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
Mosselen bewaar ik voor als Isa langskomthoewel, die komt samen met Lein dan en ik geloof niet dat Lein van de vis is
![]()
is dat al klaar nu?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe het met Steer & De Presentatie is gegaan.
kHeb al besteld. !quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie mijn link en kijk eens bij foto's/ mode bijv. Echt hele leuke muurvulling.
TAVDat is het
alhoewel ik gek ben op mcdonalds hou ik niet zo van clownsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heeb het al gevonden voor je hoorMooi lijstje erom en klaar
![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt dan feest eind augustusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Lein doe je daar géén plezier mee
nope vind ze niet lekker. tonijnkoekjes klinken lekker trouwens!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mosselen bewaar ik voor als Isa langskomthoewel, die komt samen met Lein dan en ik geloof niet dat Lein van de vis is
![]()
Ben jij nu zere neus?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alhoewel ik gek ben op mcdonalds hou ik niet zo van clowns
Zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nope vind ze niet lekker. tonijnkoekjes klinken lekker trouwens!
jes ben er niet bang voor maar ook niet gek op gemaskerde of geschminkte mensenquote:
heb je een receptje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zijn ook lekkerEn errug simpel te maken
En zorgen ervoor dat Sun onpasselijk wordt
Ben je niet per ongeluk zwanger of zo, Sun
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:07 schreef AnneX het volgende:
Moeders had een relatief heldere bui vanmiddag.
Godzijdank duurde het max. 1 uur.Confronterend eigenlijk hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:07 schreef AnneX het volgende:
Moeders had een relatief heldere bui vanmiddag.
Godzijdank duurde het max. 1 uur.zei ze dat? (in die spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nu vrees ik dat wij langs elkaar praten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jes ben er niet bang voor maar ook niet gek op gemaskerde of geschminkte mensen
Luid en duidelijk zonder gebit want dat past niet meer. Nou en of confronterend.quote:
Nee maar dat + geen groente, fruit, volkorenbrood (of zelfs gewoon brood dat geen kant en klaar broodje met hamburger voor in de magnetron is) en verder veel snoep & snacks wil wel iets zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een frituurpan in huis hebben betekent niet dat je altijd ongezond eet he
ik ga ook een frituurpan kopen, naast een oven en magnetron
175 gr aardappele koken, afkoelen en stampenquote:
Hey we zouden toch een Saskia dubbeldate doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
welke?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
kHeb al besteld. !
Tisser overmorgen al.
ja tuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu vrees ik dat wij langs elkaar praten.
Ik bedoelde dat jij dus blijkbaar serieus op TAV ingaat en die neemt jou - volgens mij - in de maling.![]()
Krijgt Steer ook een cijfer vanmiddag ?
Als Isa en Lein het ok vinden, kook ik nog wel een extea portie mosselen hoor. Maar dan ga je ze ook etenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey we zouden toch een Saskia dubbeldate doen
hmm ik weet niet hoe erg mijn voorraad gaat verschillen straks van die van je oudersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee maar dat + geen groente, fruit, volkorenbrood (of zelfs gewoon brood dat geen kant en klaar broodje met hamburger voor in de magnetron is) en verder veel snoep & snacks wil wel iets zeggen
opgeslagenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
175 gr aardappele koken, afkoelen en stampen
Blikje tonijn erdoor
Paar ansovisjes erdoor
Knoflook en ui fijn gesnipperd
Broodkruim erdoor
Citroenrasp erdoor
Half eitje losgeklopt erdoor
Opdelen in 2-3 porties, ballen van kneden, platslaan en dan 20 minuten op 150 gr in de oven. Of gewoon in de pan bakken.
Waarom zou ik ze niet etenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als Isa en Lein het ok vinden, kook ik nog wel een extea portie mosselen hoor. Maar dan ga je ze ook eten
Schoonouders en ik hoop het wel voor jequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ik weet niet hoe erg mijn voorraad gaat verschillen straks van die van je ouders
nou idd, ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Schoonouders en ik hoop het wel voor je
misschien word ik wel een gezondheidsfreakquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Schoonouders en ik hoop het wel voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |