abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 juli 2011 @ 14:56:02 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99066243
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
het doet mij denken aan onze laatste vakantiedag in Bretagne vorig jaar :D ;)
Op de muur finishen :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99067361
Compleet instortmomentje hier :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99067519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Compleet instortmomentje hier :P
Die heb ik ook :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99068075
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die heb ik ook :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o Arme jij -O- Maar wel een mooie nieuwe fiets binnenkort *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99069088
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:41 schreef PdeHoog het volgende:

:o Arme jij -O- Maar wel een mooie nieuwe fiets binnenkort *O*
Eerst nog 3 dagen werken *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99069215
Zo, leander heeft minder haar en het is goed geworden!

De lasagna staat klaar voor de oven ....

En? Ik zit tevreden onder de boom op een speeltuin bankje.... Aaaah!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 juli 2011 @ 16:19:47 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99069662
Zo heb eens bij de AH Savannah Dry meegenomen :+. Die cider kende ik de nog niet. Best wel te doen :Y, net zoals Strongbow tenminste niet zo zoet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:22:16 #210
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99069780
zij die gaan eindpresenteren groeten u :W

Alvast goedgekeurd door mijn wetenschappelijke begeleider, hoop dat de klinische het ook wat vindt :Y
Confidence through competence
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:22:40 #211
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99069792
Lieve mensen wat is het jaar snel vorbei gegaan :o
Confidence through competence
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:22:56 #212
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99069801
Enzo.
Confidence through competence
pi_99069815
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
zij die gaan eindpresenteren groeten u :W

Alvast goedgekeurd door mijn wetenschappelijke begeleider, hoop dat de klinische het ook wat vindt :Y
Ik ben geestelijk bij je *O* ^O^
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:23:15 #214
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_99069817
Succes! :)
pi_99069907
Werkgroep al klaar, goeie voorzitter, en lekkere kordate leden, ik hou er van.
Jammer dat we nu niet IN de programmatuur kunnen om even dingen echt voor je te zien ipv op papier uit te denken.
Ik werk voor 3 poli's en ga de hele poli inrichting in het EPD/afsprakenprogramma zetten *O*

/bultwerkmaarleuk!!!

Dat fietsen is heerlijk, toch weer zo'n 24/25 km in de benen zitten vanmiddag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99070052
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
zij die gaan eindpresenteren groeten u :W

Alvast goedgekeurd door mijn wetenschappelijke begeleider, hoop dat de klinische het ook wat vindt :Y
Succes man!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99070076
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eerst nog 3 dagen werken *O*
Die drie dagen vliegen voorbij joh *O* Ik trouwens nog maar twee *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99070108
Pee hoe vind je het tot nu toe daaro?
pi_99070120
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
zij die gaan eindpresenteren groeten u :W

Alvast goedgekeurd door mijn wetenschappelijke begeleider, hoop dat de klinische het ook wat vindt :Y
Je zit in een gesloten inrichting ofzo?
pi_99070154
Succes Steer!

Hier kregen we te horen dat ze nog langer de tijd nodig hebben om de scripties na te kijken dus nog langer wachten -O-
pi_99070385
En weer wakker... zei iemand iets over instortmomenten? O-)

Succes voor Steer! *O*
pi_99070484
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
zij die gaan eindpresenteren groeten u :W

Alvast goedgekeurd door mijn wetenschappelijke begeleider, hoop dat de klinische het ook wat vindt :Y
Heel veel succes! _O_

Bluezz, ik weet niet precies wat dat 'verkrampen' is. Bij slijtage past bijv pijn en ochtendstijfheid, maar verkrampen? Ken ik niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:47:33 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99070811
Succes Steer, je kunt het! *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99070865
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef AnneX het volgende:
Bezig met multitasken : telfoonabo uitzoeken - nieuwe ? tel. uitzoek - appie van ah uitzoeken -
wel/niet vakantie uitzoeken - administratie uitzoeken.
Mn. X is nu bij de Media Markt en gaat nix kopen ??
Wel vast mijn voorkeur kleur doorgegeven voor een ipad???

Goed nieuws voor Steer - Lie en Sarabi: in willekeurige volgorde.
Jammer voor Vork en overleden laptop.

Vanavond nog menu uitzoeken. Eerst naar moeders.
I pad O+
pi_99071097
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:39 schreef Isabeau het volgende:

Heel veel succes! _O_

Bluezz, ik weet niet precies wat dat 'verkrampen' is. Bij slijtage past bijv pijn en ochtendstijfheid, maar verkrampen? Ken ik niet.
Stijfheid/strakstaan met pijn is het... het lijkt op kramp-achtig. En het blijft nog heel lang stijf daarna. 8)7
pi_99071579
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Stijfheid/strakstaan met pijn is het... het lijkt op kramp-achtig. En het blijft nog heel lang stijf daarna. 8)7
Misschien een beetje wat mijn nek doet: zichzelf vastzetten (verkrampen) om 'stabiel' te blijven. Klinkt iig een beetje wat ik voel soms in mijn nek als ik lang moet staan bijvoorbeeld :)
pi_99073118
:W iedereen aan de lasagne vnv? Wij gaan andijvie koken :s). Ben ook moe, goed gewerkt vandaag. Bank, tvmeubel + tv, eettafel en salontafel staan en wat lampen. Heb best wat ruimte tussen eettafel en bank over, moet wat verzinnen naast een kast aan 1 wand. Schilderijen hou ik niet van, ben geen kunstig type. Blij dat dansles niet doorgaat, gezellig vnv met vriendin tennis kijken en kletsen op onze club :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99073484
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:

Misschien een beetje wat mijn nek doet: zichzelf vastzetten (verkrampen) om 'stabiel' te blijven. Klinkt iig een beetje wat ik voel soms in mijn nek als ik lang moet staan bijvoorbeeld :)
Heb jij ook slijtage/discopathie dan? :o Of heeft het te maken met die overgedingest (naam kwijt) wat jij hebt en FC ook :?
Mijn klachten (nek, heup, rug) zijn wel gelinkt aan die slijtage, ik hoop dat jij het niet nu al hebt -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99073537
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
:W iedereen aan de lasagne vnv? Wij gaan andijvie koken :s). Ben ook moe, goed gewerkt vandaag. Bank, tvmeubel + tv, eettafel en salontafel staan en wat lampen. Heb best wat ruimte tussen eettafel en bank over, moet wat verzinnen naast een kast aan 1 wand. Schilderijen hou ik niet van, ben geen kunstig type. Blij dat dansles niet doorgaat, gezellig vnv met vriendin tennis kijken en kletsen op onze club :)
Een mooie foto of zo?
pi_99073555
g staat in de kitchen lekker paddorisotto te maken O+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 juli 2011 @ 17:40:59 #231
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99073614
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
:W iedereen aan de lasagne vnv? Wij gaan andijvie koken :s). Ben ook moe, goed gewerkt vandaag. Bank, tvmeubel + tv, eettafel en salontafel staan en wat lampen. Heb best wat ruimte tussen eettafel en bank over, moet wat verzinnen naast een kast aan 1 wand. Schilderijen hou ik niet van, ben geen kunstig type. Blij dat dansles niet doorgaat, gezellig vnv met vriendin tennis kijken en kletsen op onze club :)
Foto/poster/etc :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99073679
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:40 schreef borisz het volgende:

Foto/poster/etc :)
Shoot Boor, vergeten te zwaaien vanmiddag :@ ;)
Wat gaat die draagvleugelboot trouwens hard op dat water :o
pi_99073681
Hier geen lasagne maar kleine hapjes uit de frietpan, aangezien wij die thuis niet hebben :D
Donderdag weer naar huis, waar we alleen maar gezonde dingen in huis hebben O+ begrijp niet dat mijn schoonouders niet gigantisch dik zijn, sommige mensen hebben ook altijd geluk
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 juli 2011 @ 17:46:34 #234
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99073877
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Shoot Boor, vergeten te zwaaien vanmiddag :@ ;)
Wat gaat die draagvleugelboot trouwens hard op dat water :o
Als die voluit mag wel :+. Alleen door de bouw van de tweede coentunnel moet die op een stuk langzamer varen -O- en bij binnenkomst van Amsterdam ook. Maar goed je bent alsnog in een half uur van het pontplein bij 020CS.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99073902
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef Sarabi het volgende:
Hier geen lasagne maar kleine hapjes uit de frietpan, aangezien wij die thuis niet hebben :D
Donderdag weer naar huis, waar we alleen maar gezonde dingen in huis hebben O+ begrijp niet dat mijn schoonouders niet gigantisch dik zijn, sommige mensen hebben ook altijd geluk
Lekker weer gauw naar huis dus *O*
En mss zijn ze niet dik, maar hun vaten wel :{
pi_99073932
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lekker weer gauw naar huis dus *O*
En mss zijn ze niet dik, maar hun vaten wel :{
Das waar....
Vanavond ga ik in ieder geval nog wel sporten, even een ZumbaDVD of rondje hardlopen als ik mijn vriend meekrijg
pi_99074165
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Pee hoe vind je het tot nu toe daaro?
Best ok :Y Ik probeer nu werk en verantwoordelijkheden naar me toe te trekken ipv afwachtend brandweertje te spelen :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99074251
Hier volop bezig met de voorbereidingen voor avondeten. Kwam er alleen net achter dat mijn zakken sla nog buiten de koelkast lagen :( nou ja, zal nog wel goed zijn :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99074688
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Een mooie foto of zo?
hmm ja... maar van wat? familie? van mezelf is zo stom, heb geen vriend die onderweg op zee is of een kind ;)
ik heb van mn zus als tip interieurstickers gekregen; ik zal eens op internet checken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99074700
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
g staat in de kitchen lekker paddorisotto te maken O+
hihi speciaal voor jou O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99074800
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef Sarabi het volgende:
Hier geen lasagne maar kleine hapjes uit de frietpan, aangezien wij die thuis niet hebben :D
Donderdag weer naar huis, waar we alleen maar gezonde dingen in huis hebben O+ begrijp niet dat mijn schoonouders niet gigantisch dik zijn, sommige mensen hebben ook altijd geluk
een frituurpan in huis hebben betekent niet dat je altijd ongezond eet he ;)
ik ga ook een frituurpan kopen, naast een oven en magnetron :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99074883
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heb jij ook slijtage/discopathie dan? :o Of heeft het te maken met die overgedingest (naam kwijt) wat jij hebt en FC ook :?
Mijn klachten (nek, heup, rug) zijn wel gelinkt aan die slijtage, ik hoop dat jij het niet nu al hebt -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is het de hypermobiliteit idd, Maar omdat jouw lijf niet alles kan hebben dacht ik dat het misschien daarom verkrampt. Om zichzelf overeind te houden, en in die zin lijkt het dan wat op wat er in mijn nek gebeurt. Anders krijg ik zo'n wiebelhoofdje :Y
Alleen vermoed ik dat jouw klachten een dot heftiger zijn.. :*
pi_99074909
Grrrrr, zelfs file bij de veerboot
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 juli 2011 @ 18:10:36 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99074918
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hmm ja... maar van wat? familie? van mezelf is zo stom, heb geen vriend die onderweg op zee is of een kind ;)
ik heb van mn zus als tip interieurstickers gekregen; ik zal eens op internet checken.
Ehh muziekband? Dieren? natuurfoto? Stad? :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99074999
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:46 schreef borisz het volgende:

[..]

Als die voluit mag wel :+. Alleen door de bouw van de tweede coentunnel moet die op een stuk langzamer varen -O- en bij binnenkomst van Amsterdam ook. Maar goed je bent alsnog in een half uur van het pontplein bij 020CS.
Levensgevaarlijk die dingen
pi_99075220
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:

Bij mij is het de hypermobiliteit idd, Maar omdat jouw lijf niet alles kan hebben dacht ik dat het misschien daarom verkrampt. Om zichzelf overeind te houden, en in die zin lijkt het dan wat op wat er in mijn nek gebeurt. Anders krijg ik zo'n wiebelhoofdje :Y
Alleen vermoed ik dat jouw klachten een dot heftiger zijn.. :*
Oh daarom noemde ik het niet, maar ik dacht oh jee dat heb jij toch (nog) niet :o :*
Hypermobiliteit was de term idd :D Of eigenlijk :{
Wat motten we ermee met al dat gedoe }:|
pi_99075262
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:

hihi speciaal voor jou O+
Ja O+ En hij had er niet alleen padoo's door maar ook bleekselderij, dat hadden we nog liggen.
Echt zo lekker die smaak ertussendoor ^O^
pi_99075283
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:53 schreef PdeHoog het volgende:

Best ok :Y Ik probeer nu werk en verantwoordelijkheden naar me toe te trekken ipv afwachtend brandweertje te spelen :9
Mooi zo, doe je goed!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 juli 2011 @ 18:19:23 #249
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99075284
*note to self voortaan zelf weer pastasalade maken :P.
AH Italiaanse Kip kan er mee door maar zo'n bak is te weinig :+. Gelukkig had ik nog een paar chipolataworstjes erbij :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99075365
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:18 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh daarom noemde ik het niet, maar ik dacht oh jee dat heb jij toch (nog) niet :o :*
Hypermobiliteit was de term idd :D Of eigenlijk :{
Wat motten we ermee met al dat gedoe }:|
Nee gelukkig heb ik dat niet voor zo ver ik weet :+ Klinkt echt niet tof! :N
pi_99075399
Oeps, het is te luid :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:

Nee gelukkig heb ik dat niet voor zo ver ik weet :+ Klinkt echt niet tof! :N
Nope :( :r
pi_99075405
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:19 schreef borisz het volgende:
*note to self voortaan zelf weer pastasalade maken :P.
AH Italiaanse Kip kan er mee door maar zo'n bak is te weinig :+. Gelukkig had ik nog een paar chipolataworstjes erbij :P
:o te weinig?? Serieus??
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:24:39 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99075490
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:

hmm ja... maar van wat? familie? van mezelf is zo stom, heb geen vriend die onderweg op zee is of een kind ;)
ik heb van mn zus als tip interieurstickers gekregen; ik zal eens op internet checken.
Mooie abstracte foto. Of iets van de Expo-winkel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:26:59 #254
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_99075586
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef AnneX het volgende:
Bezig met multitasken : telfoonabo uitzoeken - nieuwe ? tel. uitzoek - appie van ah uitzoeken -
wel/niet vakantie uitzoeken - administratie uitzoeken.
Mn. X is nu bij de Media Markt en gaat nix kopen ??
Wel vast mijn voorkeur kleur doorgegeven voor een ipad???

Goed nieuws voor Steer - Lie en Sarabi: in willekeurige volgorde.
Jammer voor Vork en overleden laptop.

Vanavond nog menu uitzoeken. Eerst naar moeders.
Oe klinkt als heel druk, mare die vakantie dat is natuurlijk wel heel tof? wil dat lukken ? of toch maar niet?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_99075627
@ FFT HIER kan je posters bekijken.
Je kan daar ook zien hoe hij in een kamer zou staan.
pi_99075631
Zo maar eens sporten.. andere 'juf' en ook nog een nieuwe routine.. als dat maar goed gaat :D

Hopen dat mijn nek niet protesteert ook vooral :N
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 juli 2011 @ 18:30:40 #257
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99075745
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:o te weinig?? Serieus??
Pas na de worstjes had ik het gevoel wat gegeten te hebben :s).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99076507
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:18 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja O+ En hij had er niet alleen padoo's door maar ook bleekselderij, dat hadden we nog liggen.
Echt zo lekker die smaak ertussendoor ^O^
oh ok, misschien een tip voor als ik risotto ga maken ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99076561
Nieuw combi ontdekt :9 Tonijnkoekjes met chilisaus :9 Ik heb ze allemaal opgegeten :') Was eigenlijk voor twee man bedoeld :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99076583
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:51 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw combi ontdekt :9 Tonijnkoekjes met chilisaus :9 Ik heb ze allemaal opgegeten :') Was eigenlijk voor twee man bedoeld :')
je kan beter dat eten dan ander vet eten of b&j ijs :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99076592
Ik ben erg benieuwd hoe het met Steer & De Presentatie is gegaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99076612
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Mooie abstracte foto. Of iets van de Expo-winkel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nogmaals; ik ben niet zo van de kunst.... weet niet wat ik mooi vind qua schilderij of foto, vind nml maar weinig mooi :@ maar het zou wel de ruimte opvullen aan de andere kant, en ik kijk er toch nooit naar :+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99076639
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:52 schreef DarkElf het volgende:

[..]

je kan beter dat eten dan ander vet eten of b&j ijs :P
Klopt :Y) En het was weer verdomd lekker :9 Morgen pastasalade. Donderdag vegetarische chili :9

BTW, eten jullie vis of niet? :@ Ik ben volgens mij een hele berg mensen met hun voorkeuren door elkaar aan het halen :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99076661
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nogmaals; ik ben niet zo van de kunst.... weet niet wat ik mooi vind qua schilderij of foto, vind nml maar weinig mooi :@ maar het zou wel de ruimte opvullen aan de andere kant, en ik kijk er toch nooit naar :+
Gewoon leeg laten.....je loopt vanzelf wel ergens tegenaan :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:56:42 #265
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99076760
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nogmaals; ik ben niet zo van de kunst.... weet niet wat ik mooi vind qua schilderij of foto, vind nml maar weinig mooi :@ maar het zou wel de ruimte opvullen aan de andere kant, en ik kijk er toch nooit naar :+
Ik heeb het al gevonden voor je hoor :Y Mooi lijstje erom en klaar :')

"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:56:53 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99076778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:

nogmaals; ik ben niet zo van de kunst....
Een poster is nou ook niet bepaald kunst. Die zijn nou juist als muurvulling bedoeld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:57:17 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99076785
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef TAV74 het volgende:

Ik heb het al gevonden voor je hoor :Y Mooi lijstje erom en klaar :')

[ afbeelding ]
:D
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99076814
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe het met Steer & De Presentatie is gegaan.
Ik ook!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99076853
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Klopt :Y) En het was weer verdomd lekker :9 Morgen pastasalade. Donderdag vegetarische chili :9

BTW, eten jullie vis of niet? :@ Ik ben volgens mij een hele berg mensen met hun voorkeuren door elkaar aan het halen :')
jazeker wel :)

Qua vis en schelpdieren zijn we alleen geen fan van mosselen geloof ik. (oh en ik geen haring, brr) :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99076862
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik heeb het al gevonden voor je hoor :Y Mooi lijstje erom en klaar :')

[ afbeelding ]
:D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99076884
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

jazeker wel :)

Qua vis en schelpdieren zijn we alleen geen fan van mosselen geloof ik. (oh en ik geen haring, brr) :P
Mosselen bewaar ik voor als Isa langskomt :Y) hoewel, die komt samen met Lein dan en ik geloof niet dat Lein van de vis is :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99076949
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:

nogmaals; ik ben niet zo van de kunst.... weet niet wat ik mooi vind qua schilderij of foto, vind nml maar weinig mooi :@ maar het zou wel de ruimte opvullen aan de andere kant, en ik kijk er toch nooit naar :+
Zie mijn link en kijk eens bij foto's/ mode bijv. Echt hele leuke muurvulling.

TAV :D Dat is het *O*
pi_99077003
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:27 schreef Bluezz het volgende:
@ FFT HIER kan je posters bekijken.
Je kan daar ook zien hoe hij in een kamer zou staan.
ben aan het kijken, dankjewel
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99077014
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef PdeHoog het volgende:

Mosselen bewaar ik voor als Isa langskomt :Y) hoewel, die komt samen met Lein dan en ik geloof niet dat Lein van de vis is :P
Nee, Lein doe je daar géén plezier mee :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99077029
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe het met Steer & De Presentatie is gegaan.
is dat al klaar nu?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99077059
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zie mijn link en kijk eens bij foto's/ mode bijv. Echt hele leuke muurvulling.

TAV :D Dat is het *O*
kHeb al besteld. ! *O*
Tisser overmorgen al.
pi_99077068
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik heeb het al gevonden voor je hoor :Y Mooi lijstje erom en klaar :')

[ afbeelding ]
alhoewel ik gek ben op mcdonalds hou ik niet zo van clowns ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99077082
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, Lein doe je daar géén plezier mee :D
Dat wordt dan feest eind augustus :Y) Ik bedenk voor Lein wel ff wat anders ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99077083
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mosselen bewaar ik voor als Isa langskomt :Y) hoewel, die komt samen met Lein dan en ik geloof niet dat Lein van de vis is :P
nope vind ze niet lekker. tonijnkoekjes klinken lekker trouwens! :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99077090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

alhoewel ik gek ben op mcdonalds hou ik niet zo van clowns ;)
Ben jij nu zere neus?
pi_99077123
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nope vind ze niet lekker. tonijnkoekjes klinken lekker trouwens! :)
Zijn ook lekker :Y En errug simpel te maken :9 En zorgen ervoor dat Sun onpasselijk wordt O-) Ben je niet per ongeluk zwanger of zo, Sun :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99077186
Moeders had een relatief heldere bui vanmiddag.
Godzijdank duurde het max. 1 uur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99077212
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ben jij nu zere neus?
jes ben er niet bang voor maar ook niet gek op gemaskerde of geschminkte mensen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99077221
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zijn ook lekker :Y En errug simpel te maken :9 En zorgen ervoor dat Sun onpasselijk wordt O-) Ben je niet per ongeluk zwanger of zo, Sun :?
heb je een receptje? :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99077235
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:07 schreef AnneX het volgende:
Moeders had een relatief heldere bui vanmiddag.
Godzijdank duurde het max. 1 uur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confronterend eigenlijk hè :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99077251
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:07 schreef AnneX het volgende:
Moeders had een relatief heldere bui vanmiddag.
Godzijdank duurde het max. 1 uur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zei ze dat? (in die spoiler)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99077273
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jes ben er niet bang voor maar ook niet gek op gemaskerde of geschminkte mensen
Nu vrees ik dat wij langs elkaar praten.
Ik bedoelde dat jij dus blijkbaar serieus op TAV ingaat en die neemt jou - volgens mij - in de maling. w/

Krijgt Steer ook een cijfer vanmiddag ?
pi_99077374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Confronterend eigenlijk hè :{
Luid en duidelijk zonder gebit want dat past niet meer. Nou en of confronterend.
Andere dingen dat zij over "je vader" mompelde en haar eigen vader bleek te bedoelen. OK.
En dus deze opmerkingen maakte aansluitend, toen ik zei dat opa dan 125 (guess) zou zijn.
pi_99077460
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

een frituurpan in huis hebben betekent niet dat je altijd ongezond eet he ;)
ik ga ook een frituurpan kopen, naast een oven en magnetron :)
Nee maar dat + geen groente, fruit, volkorenbrood (of zelfs gewoon brood dat geen kant en klaar broodje met hamburger voor in de magnetron is) en verder veel snoep & snacks wil wel iets zeggen ;)
pi_99077540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

heb je een receptje? :)
175 gr aardappele koken, afkoelen en stampen
Blikje tonijn erdoor
Paar ansovisjes erdoor
Knoflook en ui fijn gesnipperd
Broodkruim erdoor
Citroenrasp erdoor
Half eitje losgeklopt erdoor
Opdelen in 2-3 porties, ballen van kneden, platslaan en dan 20 minuten op 150 gr in de oven. Of gewoon in de pan bakken.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99077558
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mosselen bewaar ik voor als Isa langskomt :Y) hoewel, die komt samen met Lein dan en ik geloof niet dat Lein van de vis is :P
Hey we zouden toch een Saskia dubbeldate doen :P
pi_99077597
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

kHeb al besteld. ! *O*
Tisser overmorgen al.
welke?

ik vind de zwart wit foto's wel ok. staat denk wel mooi tegen mn azuurblauwe muur aan :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99077644
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nu vrees ik dat wij langs elkaar praten.
Ik bedoelde dat jij dus blijkbaar serieus op TAV ingaat en die neemt jou - volgens mij - in de maling. w/

Krijgt Steer ook een cijfer vanmiddag ?
ja tuurlijk ;) alhoewel het geen grapje is dat ik niet van mcdonalds hou natuurlijk dus ik begrijp dat plaatje wel ;) Steer gaat dik slagen denk ik! en dan nodigt hij ons allen uit voor een groooot feest *O* :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99077681
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hey we zouden toch een Saskia dubbeldate doen :P
Als Isa en Lein het ok vinden, kook ik nog wel een extea portie mosselen hoor. Maar dan ga je ze ook eten >:)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99077711
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee maar dat + geen groente, fruit, volkorenbrood (of zelfs gewoon brood dat geen kant en klaar broodje met hamburger voor in de magnetron is) en verder veel snoep & snacks wil wel iets zeggen ;)
hmm ik weet niet hoe erg mijn voorraad gaat verschillen straks van die van je ouders ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99077724
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

175 gr aardappele koken, afkoelen en stampen
Blikje tonijn erdoor
Paar ansovisjes erdoor
Knoflook en ui fijn gesnipperd
Broodkruim erdoor
Citroenrasp erdoor
Half eitje losgeklopt erdoor
Opdelen in 2-3 porties, ballen van kneden, platslaan en dan 20 minuten op 150 gr in de oven. Of gewoon in de pan bakken.
opgeslagen ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99077750
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als Isa en Lein het ok vinden, kook ik nog wel een extea portie mosselen hoor. Maar dan ga je ze ook eten >:)
Waarom zou ik ze niet eten :9
Of kook je zo slecht? ;)
pi_99077772
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hmm ik weet niet hoe erg mijn voorraad gaat verschillen straks van die van je ouders ;)
Schoonouders en ik hoop het wel voor je
pi_99077809
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Schoonouders en ik hoop het wel voor je
nou idd, ik ook :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99077825
krijg track binnen van agent...

wat een slechte producers :') 3 kwart jaar bezig zijn met een liedje en het klinkt nog voor geen meter. tis gelukkig niet mijn eigen project maar die van mijn agent. help help help, om je kapot te schamen... zak zowat door de grond hier :X
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99077876
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Schoonouders en ik hoop het wel voor je
misschien word ik wel een gezondheidsfreak :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')