MeMoquote:
Damn, das niet slechtquote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef LieLie het volgende:
Eindbeoordeling ging wel aardig..
Ik citeer: "Lielie heeft de capaciteit om snel door te groeien en de top te bereiken. Ik vind haar een groot talent en heb haar met heel veel plezier begeleid".
Alleen de PM met je adresquote:Op maandag 4 juli 2011 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Sarabi, heddegij laatstelijk mien PM nog ontvangen?
Ja die bedoellik maar ik wist niet of je 'm wel had gehad thankie beebquote:Op maandag 4 juli 2011 23:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen de PM met je adres
Vrijdag gaat alles op de post (dan ben ik pas weer thuis)
Yesquote:Op maandag 4 juli 2011 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja die bedoellik maar ik wist niet of je 'm wel had gehad thankie beeb
Dudetjequote:Op maandag 4 juli 2011 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Sarabi, heddegij laatstelijk mien PM nog ontvangen?
das leuk om te horen toch!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef LieLie het volgende:
Eindbeoordeling ging wel aardig..
Ik citeer: "Lielie heeft de capaciteit om snel door te groeien en de top te bereiken. Ik vind haar een groot talent en heb haar met heel veel plezier begeleid".
Pas maar op voor nachtmerries over Smeets *rilquote:Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu lekker naar bed..avondetappe kijken en dan in slaap vallen.
Ja hoi ik ben weer weg ook, lekker slapen. Doei Lieve Peequote:
Slaap lekker, Dudequote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben weer weg ook, lekker slapen. Doei Lieve Pee![]()
het hemd vandaag viel een beetje tegenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pas maar op voor nachtmerries over Smeets *ril
Goedzo Steerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:08 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel!
Eindpresentatie afgemaakt, ben er best trotz op
Nu opsturen, instorten en vanmiddag presenteren
Go Steer Goquote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:08 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel!
Eindpresentatie afgemaakt, ben er best trotz op
Nu opsturen, instorten en vanmiddag presenteren
Dat bestaat ook in kleine zakjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:33 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen btwZo weer lekker werken. Helaas niet fietsen want ik moet direct na werk ff kattenvoer gaan halen en dat is een te grote zak voor op de fiets
Kloptquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat bestaat ook in kleine zakjeshehe
Mare werk ze, wordt een mooie dag zeggen ze.. ben benieuwd hoe laat ik straks wakker wordt.
Elke zak past op de fiets. Ik koop altijd de grootste vepakking en ik weet zeker dat die ook op mijn fiets zou passenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat bestaat ook in kleine zakjeshehe
Mare werk ze, wordt een mooie dag zeggen ze.. ben benieuwd hoe laat ik straks wakker wordt.
Dan kan ik hopelijk nog ff zonnen op het balkon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |