Yepquote:
Oe, oe...tofquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:42 schreef DarkElf het volgende:
GeboektIn oktober gaan we lekker een weekendje naar Dublin.
Net buiten deel van mijn pauze een rondje gelopenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik liep net even in de tuin, lekker weer en weinig wind! Ideaal fietsweer
Haa , dank je.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor een lekker lasagne recept, trouwens: klik
Onze favoriet...
Oh jum! Lijkt me erg lekker.. hier helaas iemand die niet zo dol is op spinazie in huis..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor een lekker lasagne recept, trouwens: klik
Onze favoriet...
neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef AnneX het volgende:
Zeg Sunny ? heb je inmiddels al wat gehoord over de as. studie ?
of heb ik dat gemist?
oy oy hoe kan dat dan ? Wat kun je eraan doen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
neeik begin te vrezen dat het allemaal de soep in loopt..
Ik heb geen idee x2quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
oy oy hoe kan dat dan ? Wat kun je eraan doen?
... wacht mee...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok.. morgen of overmorgen moet de brief komen waarin staat of ik de beurs krijg of niet.. iets te ongeduldig geweest dus, al had ik wél een ontvangstbevestiging moeten krijgen die ik dus niet heb gekregen..![]()
Even afwachten dus nog
Ja, vies druilerig weer.quote:
Spannendquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok.. morgen of overmorgen moet de brief komen waarin staat of ik de beurs krijg of niet.. iets te ongeduldig geweest dus, al had ik wél een ontvangstbevestiging moeten krijgen die ik dus niet heb gekregen..![]()
Even afwachten dus nog
Op de muur finishenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
het doet mij denken aan onze laatste vakantiedag in Bretagne vorig jaar![]()
Die heb ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme jij
Maar wel een mooie nieuwe fiets binnenkort
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Eerst nog 3 dagen werkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
Arme jij
Maar wel een mooie nieuwe fiets binnenkort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |