En dat taalgebruik ook graagquote:Op maandag 4 juli 2011 17:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Flikker eens op met die caps de hele tijd kneus
Boonen kan niet meer sprinten Petacchi is uit vormquote:Op maandag 4 juli 2011 18:01 schreef vaarsuvius het volgende:
wat was er met boonen + pettacchi? last van valpartij of gewoon helemaal niet meegedaan vandaag?
ik heb de finale helemaal gemist, moest overstappen met het OV.....
Ze werden beiden gehinderd door dat gedoe in de bocht en hebben niet meer meegesprint.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:01 schreef vaarsuvius het volgende:
wat was er met boonen + pettacchi? last van valpartij of gewoon helemaal niet meegedaan vandaag?
ik heb de finale helemaal gemist, moest overstappen met het OV.....
Ook Hushovd is die punten kwijt.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:11 schreef forzaudinese het volgende:
Wisten julie al dat Cavendish uit de tussensprint is gehaald omdat hij met zijn hoofd tegen Hushovd ging???!!!!
Ja dat wist ik:quote:Op maandag 4 juli 2011 18:11 schreef forzaudinese het volgende:
Wisten julie al dat Cavendish uit de tussensprint is gehaald omdat hij met zijn hoofd tegen Hushovd ging???!!!!
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:10 schreef VDBisgod het volgende:
Cavendish en Hushovd verliezen dus de punten vd tussensprint.
Ging wel richting Cav.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:13 schreef Cara het volgende:
Waarom is Hushovd ze kwijt?
Was toch gewoon een normale bocht die hij nam?
Hij volgde de exacte lijn van de 2 voor hem in mijn geheugen.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ging wel richting Cav.
Rojas dus op weg naar groen.
En dan wordt je 166e? Ze zaten bij die val.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Boonen kan niet meer sprinten Petacchi is uit vorm
Dan nog is kan boonen niet meer sprintenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En dan wordt je 166e? Ze zaten bij die val.
Waarschijnlijk gewoon omdat ze geen zin hebben in dit gezeik en een voorbeeld willen stellen (en het gaat nu niet om een ritzege dus is makkelijker te doen). Maar is inderdaad zwaar overdreven.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leek me standaard wringwerk, als ze dat gaan bestraffen, dan gaan ze nog veel werk hebben.
1. Tom Boonenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan nog is kan boonen niet meer sprinten
Onzin natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan nog is kan boonen niet meer sprinten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |