En dan wordt je 166e? Ze zaten bij die val.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Boonen kan niet meer sprinten Petacchi is uit vorm
Dan nog is kan boonen niet meer sprintenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En dan wordt je 166e? Ze zaten bij die val.
Waarschijnlijk gewoon omdat ze geen zin hebben in dit gezeik en een voorbeeld willen stellen (en het gaat nu niet om een ritzege dus is makkelijker te doen). Maar is inderdaad zwaar overdreven.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leek me standaard wringwerk, als ze dat gaan bestraffen, dan gaan ze nog veel werk hebben.
1. Tom Boonenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan nog is kan boonen niet meer sprinten
Onzin natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan nog is kan boonen niet meer sprinten
Boonen is wel degelijk veel trager geworden als je ziet tegen wie hij allemaal verliest de laatste jaren. Het heeft natuurlijk ook een groot stuk te maken met het ontbreken van een deftige trein.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
1. Tom Boonen
2. Daniele Bennati
3. Tyler Farrar
4. André Greipel
3 maanden geleden in Gent-Wevelgem (toch geen onbelangrijk B-sprintje).
Ik denk dat Boonen niet zo heel veel trager is geworden, maar renners als Farrar en Cavendish zijn gewoon te snel, in "zijn" periode was het altijd tegen Zabel en Hushovd, die kon hij wel regelmatig aan, nu moet het al erg meezitten.
Ik heb ook alleen iedere andere dan Cavendish zien staan, maar niet op gewed, dus ik kan je verder niet helpen.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:19 schreef sittingtuck het volgende:
Is er ook iemand die via BWIN heeft gegokt op een overwinning voor iedere ander dan cavendish?
Ik dacht daarop gebet te hebben , maar ben niet gehonoreerd.
Blijkbaar heb ik ingezet op iedere ander dan Farrar, maar volgens mij was vanmiddag iedere ander dan cavendish de enige optie in het systeem en op het opgeslagen wedbriefje staat uberhaupt geen naam. :S
HIj begrijpt er dus ook niks vanquote:MarkCavendish Mark Cavendish
Just discovered Thor & I have been disqualified from the intermediate sprint today. Seriously no idea why?! #devastated
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Dat moet hij ook zeggen natuurlijk.quote:
Hij heeft meer kwaliteiten dan sprinten dit als verschil met andere sprinters.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:26 schreef VDBisgod het volgende:
[..]
Boonen is wel degelijk veel trager geworden als je ziet tegen wie hij allemaal verliest de laatste jaren. Het heeft natuurlijk ook een groot stuk te maken met het ontbreken van een deftige trein.
Dat was nu ook niet echt de standaard sprint. Een klein groepje, hondenweer, Boonen die met de krachten smijt en net het tegenovergestelde bij Eeckhout waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
In zijn topjaren verloor Boonen ook het BK tegen Eeckhout (die zelfs toen al heel erg oud was), Boonen heeft altijd al van iedere semi-sprinter kunnen verliezen.
Zo, dat scheelt weer een mannetje die hij er op de Alpe d'Huez moet afrijden.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:53 schreef Spooky4u het volgende:
En door het wegvallen van Lars Bak is er ook een plekje winst voor Gesink
twitter:laurenstendam twitterde op maandag 04-07-2011 om 19:26:04First time in my career I got dropped on a bridge! reageer retweet
twitter:Mark_Renshaw twitterde op maandag 04-07-2011 om 19:04:20Cav giving a few words after the finish. http://twitpic.com/5l6cw6 reageer retweet
twitter:MarkCavendish twitterde op maandag 04-07-2011 om 19:54:41Just heard that Thor's offered to take the punishment solely. What a true gentleman. I reckon it won't change fuck-all though. But thank you reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |