Ze dachten ook dat Bozic 2e was gewordenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:42 schreef Gillingham het volgende:
Dijkstra dacht nog even dat het Dean was die gewonnen had...
En Arroyo derde?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ze dachten ook dat Bozic 2e was geworden
En dat taalgebruik ook graagquote:Op maandag 4 juli 2011 17:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Flikker eens op met die caps de hele tijd kneus
Boonen kan niet meer sprinten Petacchi is uit vormquote:Op maandag 4 juli 2011 18:01 schreef vaarsuvius het volgende:
wat was er met boonen + pettacchi? last van valpartij of gewoon helemaal niet meegedaan vandaag?
ik heb de finale helemaal gemist, moest overstappen met het OV.....
Ze werden beiden gehinderd door dat gedoe in de bocht en hebben niet meer meegesprint.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:01 schreef vaarsuvius het volgende:
wat was er met boonen + pettacchi? last van valpartij of gewoon helemaal niet meegedaan vandaag?
ik heb de finale helemaal gemist, moest overstappen met het OV.....
Ook Hushovd is die punten kwijt.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:11 schreef forzaudinese het volgende:
Wisten julie al dat Cavendish uit de tussensprint is gehaald omdat hij met zijn hoofd tegen Hushovd ging???!!!!
Ja dat wist ik:quote:Op maandag 4 juli 2011 18:11 schreef forzaudinese het volgende:
Wisten julie al dat Cavendish uit de tussensprint is gehaald omdat hij met zijn hoofd tegen Hushovd ging???!!!!
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:10 schreef VDBisgod het volgende:
Cavendish en Hushovd verliezen dus de punten vd tussensprint.
Ging wel richting Cav.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:13 schreef Cara het volgende:
Waarom is Hushovd ze kwijt?
Was toch gewoon een normale bocht die hij nam?
Hij volgde de exacte lijn van de 2 voor hem in mijn geheugen.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ging wel richting Cav.
Rojas dus op weg naar groen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |