Vertel 1 andere sporter die over de Atlantic in België komt wonen en de taal leert.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Farrar is een Amerikaan, hij spreekt Nederlands maar dat maakt hem geen halve Belg.
was toch een bmc die viel?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij viel alleen Dumoulin, maar daardoor was wel de hele sprint ontregeld.
Bij sprintetappes natuurlijk, maar goed je geeft zelf het antwoord eigenlijk al.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:30 schreef TheNetwork het volgende:
Farrar met die W.
[..]
Ook morgen? Dat kan Farrar niet man.
Ja., alsof we geen Engels verstaan...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:31 schreef Bastiefcg het volgende:
Gast houd je bek gewoon, beetje door interviews heelullen.
En dan ook zijn eerste na Wouterquote:Op maandag 4 juli 2011 17:30 schreef Evertjan het volgende:
mooi hoor een Amerikaan die wint op 4th of July
niet slechtquote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef Agüero het volgende:
Rob Ruijgh beste Nederlander met een 19e plaats vandaag.
Mcewenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Vertel 1 andere sporter die over de Atlantic in België komt wonen en de taal leert.
Die was gevallen op 10 KM toen dat hel treintje BMC viel.quote:
woont al jaren in gent, belgische vriendin = halve belgquote:Op maandag 4 juli 2011 17:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Farrar is een Amerikaan, hij spreekt Nederlands maar dat maakt hem geen halve Belg.
Hij had al eerder gewonnen toen was de moeder van wouter erbijquote:
Mooiquote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef Agüero het volgende:
Rob Ruijgh beste Nederlander met een 19e plaats vandaag.
Niet als hij er doorheen praat. Dan kan ik me niet concentreren.quote:
twitter:DekkerThomas twitterde op maandag 04-07-2011 om 17:27:51Lekker bezig garmin... Htc te vroeg hun mannen kwijt, en farrar profiteert.. Tour kan niet meer kapot.. reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |