Wat hielden die bonificatie punten precies in dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:05 schreef Gramulanion het volgende:
Bonificaties zijn er ook al vijf jaar niet meer of zo.
Ik ben bang dat ik er ook niet genoeg vanaf weet.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef TheNetwork het volgende:
Ga jij ze beantwoorden dan? allemaal?
Dan haal ik ff wat vrouwen met een laptop uit.... Rotterdam ofzo.
In elke etappe kreeg Nr. 1, 20 seconden van z'n tijd af. Nr. 2, 12 en nr. 3, 6.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat hielden die bonificatie punten precies in dan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Departementen_van_Frankrijkquote:Op maandag 4 juli 2011 17:11 schreef Hoolii het volgende:
Als er een shot van een bepaald dorp wordt getoond dan staat er altijd naast de naam een getal tussen "NAAM (...)".
Wat betekent dat getal?
Ja, interessante vraag. Waarom zijn de snelste hardlopers ter wereld vrijwel allemaal zwart? Genen? Fietsen is natuurlijk ook wel echt een noordelijk halfrond ding.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef TLC het volgende:
Hoe komt het dat je vrijwel nooit donkergekleurde wielrenners hebt in het profpeleton ?
Overal gevraagd, het lied heeft geen naam, officieel ontwikkelt en gemaakt voor de TDF.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:40 schreef Pino112 het volgende:
Iemand een idee hoe de tune heet die wordt afgespeeld bij opkomst op podium bij eindceremonie?
Afgeschaft.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:41 schreef Karina het volgende:
Bonificatie had toch ook te maken met tussensprints dacht ik?
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:41 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Overal gevraagd, het lied heeft geen naam, officieel ontwikkelt en gemaakt voor de TDF.
Als je erop geilt;
Ja, jammer, ik vond die tussensprints wel spannend altijd, maar ik wist niet meer zeker of bonificatie met tussensprint te maken had. Ze kregen dan ook extra prijzengeld dacht ik.quote:
Ooit geprobeerd met een wielerfiets door de woestijn te rijden?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef TLC het volgende:
Hoe komt het dat je vrijwel nooit donkergekleurde wielrenners hebt in het profpeleton ?
in frankrijk heb je genoeg zwarte mensen hoor. Kijk maar naar het Franse voetbalelftal...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd met een wielerfiets door de woestijn te rijden?
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:40 schreef Pino112 het volgende:
Iemand een idee hoe de tune heet die wordt afgespeeld bij opkomst op podium bij eindceremonie?
Is gewoon afgeschaft, heeft toch wel iets, kon me nog herinneren - Giro 2009, Menchov en Di luca, nr 1 en 2 in het klassement gaan sprinten in een tussensprint van een sprinters etappe omdat het gat zo klein was dat als Di Luca 1 werd hij daar de trui over nam, ging Petacchi + Di Luca Menchov kwakken (quote:Op maandag 4 juli 2011 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, jammer, ik vond die tussensprints wel spannend altijd, maar ik wist niet meer zeker of bonificatie met tussensprint te maken had. Ze kregen dan ook extra prijzengeld dacht ik.
Ronde van Burkina Faso?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd met een wielerfiets door de woestijn te rijden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |