Nee hoor, Chavanel is Frans kampioen..quote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Was Anthony Charteau.
Voeckler heeft kampioenschapstrui.
Is een bruggetje, is toch mooi? Zorgt misschien weer voor wat strijd.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:44 schreef Szura het volgende:
Waarom is dat heuveltje een col van de 4e categorie?
Ja, gaat heel snelquote:Op maandag 4 juli 2011 15:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Ze snoepen er nu wel hard minuten vanaf nu...
Noem het maar een brugquote:Op maandag 4 juli 2011 15:44 schreef Szura het volgende:
Waarom is dat heuveltje een col van de 4e categorie?
Waar heeft Rojas dat eigenlijk gezegd? Ik ben vooral quotes tegengekomen waarin hij zegt vooral een etappe te willen en daarna wel verder te kijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens. Heel erg eens.
Nogmaals, Rojas wil groen en met dit parcours is hij wat mij betreft kanshebber nummer 1.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 4 juli 2011 15:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk niet, motor met de GPS zal wel ergens verkeerd rijden.
Dat bordje waar de voorsprong op staat bedoel je?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef roos85 het volgende:
domme vraag misschien, maar dient dat bordje voor?
wat die vrouw op die scooter vast had..
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat bordje waar de voorsprong op staat bedoel je?
twitter:andremeganck twitterde op maandag 04-07-2011 om 15:49:08#tdf #sporza - voorsprong is niet correct weergegeven - volgens Radio Tour is de voorsprong 3'25" na 120 km wedstrijd reageer retweet
Ik heb wat gemist?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:50 schreef TheNetwork het volgende:
Voorsprong 3:35.
Btw, gaan we nog wat horen van de tour directie over Cavendish, als je het nu toelaat van hemzelf gaan we nieuwe era in waar iedereen ook echt bang wordt zijn wiel te pakken.
Ik heb een groot deel gemist, wat is er met Cavendish?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:50 schreef TheNetwork het volgende:
Voorsprong 3:35.
Btw, gaan we nog wat horen van de tour directie over Cavendish, als je het nu toelaat van hemzelf gaan we nieuwe era in waar iedereen ook echt bang wordt zijn wiel te pakken.
Voor 1 puntje?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Is een bruggetje, is toch mooi? Zorgt misschien weer voor wat strijd.
Pakte em na de kopgroep, gaf Hushovd een kopstoot ala Renshaw.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel gemist, wat is er met Cavendish?
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:52 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Pakte em na de kopgroep, gaf Hushovd een kopstoot ala Renshaw.
okequote:Op maandag 4 juli 2011 15:52 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Pakte em na de kopgroep, gaf Hushovd een kopstoot ala Renshaw.
Ik kijk op dit moment niet.. Maar leuk dat je die smiley hebt gevondenquote:
Maar het kan niet man, je gaat niet met >1 miljoen salaris, kinderen die net zoals jouw willen zijn, doen of als het normaal is om met de grootste race elk jaar iemand met 70 KM/H te verslaan met kopstoten.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat van Renshaw was tien malen erger. Was weinig aan de hand hier.
Is daar kans op?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:55 schreef RogerGarcia het volgende:
Rabo naar voren met Gesink, zometeen een waaier opzetten.
Maarten Ducrot vertelde een verhaaltje over neoprofs in het peloton vroeger. Die jongens werden neonazi's genoemd.quote:
Daarbij;quote:Op maandag 4 juli 2011 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vrij weinig wind vandaag, maar op zo'n brug enz. staat er altijd wat meer.
Dankquote:Op maandag 4 juli 2011 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vrij weinig wind vandaag, maar op zo'n brug enz. staat er altijd wat meer.
quote:
Weet niet of daar kans op is, als er veel wind staat en je gaat over die brug die redelijk steil is, dan kun je zeker wel een groep eraf rijden dmv waaiers. Als de wind echt hard is en schuin op de kop staat dan kun je echt een waaier opzetten waar 20 personen overblijven.quote:
beter staat het schuin in de rug voor waaiersquote:Op maandag 4 juli 2011 16:00 schreef RogerGarcia het volgende:
[..]
[..]
Weet niet of daar kans op is, als er veel wind staat en je gaat over die brug die redelijk steil is, dan kun je zeker wel een groep eraf rijden dmv waaiers. Als de wind echt hard is en schuin op de kop staat dan kun je echt een waaier opzetten waar 20 personen overblijven.
Logisch maar ik wilde alleen weten hoe de wind stondquote:Op maandag 4 juli 2011 16:00 schreef RogerGarcia het volgende:
[..]
[..]
Weet niet of daar kans op is, als er veel wind staat en je gaat over die brug die redelijk steil is, dan kun je zeker wel een groep eraf rijden dmv waaiers. Als de wind echt hard is en schuin op de kop rug staat dan kun je echt een waaier opzetten waar 20 personen overblijven.
Ik moest hieraan denkenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:55 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Maar het kan niet man, je gaat niet met >1 miljoen salaris, kinderen die net zoals jouw willen zijn, doen of als het normaal is om met de grootste race elk jaar iemand met 70 KM/H te verslaan met kopstoten.
Freire deed dit met z'n schouder vroeger, daar heb ik geen problemen mee.
Goeie tijd, goeie tijd.quote:
zie ook bollentopic, plaatste daar al een fragment van het reglement, idd normaal voor gilbertquote:Op maandag 4 juli 2011 16:09 schreef marcodej het volgende:
Heb @maduc maar even geinformeerd over de puntentelling van de bollen. Vluchter krijgt dus alleen bollen als Gilbert het groen houdt.
En dan zijn ze verrast dat ze tegen toeschouwers rijdenquote:
Heb ook het gevoel dat het vaker gebeurt dan vroegerquote:Op maandag 4 juli 2011 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dan zijn ze verrast dat ze tegen toeschouwers rijden
Hij heeft naar je geluisterd.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:09 schreef marcodej het volgende:
Heb @maduc maar even geinformeerd over de puntentelling van de bollen. Vluchter krijgt dus alleen bollen als Gilbert het groen houdt.
Volgens mij wel....quote:Op maandag 4 juli 2011 16:18 schreef YazooW het volgende:
Is die brug normaal éénrichtingsverkeer ofzo?
"berg"quote:Op maandag 4 juli 2011 16:19 schreef sjeeledrees het volgende:
Eerste berg van de tour: drie man van Europcar moeten al lossen, dat geeft moed voor de alpen....
18 en 19e etappe. komen ze op 1 uur achterstand binnenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:19 schreef sjeeledrees het volgende:
Eerste berg van de tour: drie man van Europcar moeten al lossen, dat geeft moed voor de alpen....
Dat was in 2000, niet in 2001quote:Op maandag 4 juli 2011 16:16 schreef TheNetwork het volgende:
Iemand beelden van toen ze een TT op de brug gooide? (2001)
Was idd.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Basso was toch een goede klimmer of ben ik niet goed bij mn snikkel?
Yep, meld die webmaster van de tour website nu ook (aangezien hij eerst 2001 zij).quote:
Misschien heeft hij dat ook afgeleerd, net als het tijdrijden...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Basso was toch een goede klimmer of ben ik niet goed bij mn snikkel?
Waarom wel?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom knallen ze vooraan nu niet keihard door om Basso te naaien?
Biefstuk verkeerd, specialiteit v/d kokquote:Op maandag 4 juli 2011 16:22 schreef Gitank2 het volgende:
Liquigasverkeerd biefstukje gegeten gisteren?
Ja idd jamer dat die brug niet 20km ofzo van de finish af zatquote:Op maandag 4 juli 2011 16:22 schreef marcodej het volgende:
Maar ja, moet je nu 50km lang doortrekken om Basso op achterstand te zetten?
Als je het nu ff doortrekt komen ze er nooit meer bijquote:Op maandag 4 juli 2011 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon op afstand rijden. Laat Basso het maar opknappen in de bergen...
Gevallen.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:24 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb hier geen beelden, wat was er met Karpets?
Er kan toch niemand weg in de laatste slotkilometers, alleen maar pukkels en puistjes op de baan...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:25 schreef frankium het volgende:
Beetje dom om dat groepje op 40km al in te halen. Moeten ze weer een uur gecontroleerd rijden.
http://nos.nl/dossier/247789-tour-de-france-2011/tab/172/live/quote:Op maandag 4 juli 2011 16:28 schreef maniack28 het volgende:
Even snel, waar kan ik zien wat ik gemist heb?
Nee, hij moet nu lossen aldus Radio TDF.quote:
http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/application-mobile.htmlquote:Op maandag 4 juli 2011 16:28 schreef Pro_Shifty het volgende:
weet iemand btw een app voor de samsung galaxy s 2 waarbij ik de tour live kan bekijken op mijn phone.
Ik moet namelijk een aantal ritten werken waarbij ik geen gebruik kan maken van een TV of computer
Dankquote:Op maandag 4 juli 2011 16:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/247789-tour-de-france-2011/tab/172/live/
Wat een geluk dat KarpetsRight geen wielerteam sponsort, dat was echt KarpetsWrong...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:30 schreef TWP het volgende:
Karpets is in de steek gelaten door z'n vriendjes
Eindsprint komt eraan en dat is een massasprintjequote:Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb even niet opgelet, waarom is het zo nerveus?
Nog niet zo wrong als je postquote:Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een geluk dat KarpetsRight geen wielerteam sponsort, dat was echt KarpetsWrong...
Ah, 43km is bijnaquote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindsprint komt eraan en dat is een massasprintje
Wie neemt die dan ook in poules op?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef TheNetwork het volgende:
Voor de poules;
Casar (FDJ) is er zeker ook dik en Breeds af.
Moinard (BMC) ook.
Casar, zou ik wel nemen als ik iemand van FDJ zou nemen, werd 25e vorig jaar.quote:
Zoveel betere opties dan Casar.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:33 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Casar, zou ik wel nemen als ik iemand van FDJ zou nemen, werd 25e vorig jaar.
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:33 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Gebruikten ze in de tourquiz bij Avondetappe.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:33 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Daarvoor 12e en 14equote:
Galimzyanov jaquote:Op maandag 4 juli 2011 16:35 schreef sjeeledrees het volgende:
Katusha heeft misschien ook nog een sprinters, heren.
Ik eet een stuk uit het tapijt op.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:35 schreef TLC het volgende:
Addy Engels gaat deze etappe gewoon winnen, let maar op
Zekerquote:
Gohquote:Op maandag 4 juli 2011 16:35 schreef sjeeledrees het volgende:
Denk je echt? Gaat hij een voorsprong nemen op Bertoquote:Op maandag 4 juli 2011 16:35 schreef TLC het volgende:
Addy Engels gaat deze etappe gewoon winnen, let maar op
Tuurlijk, die zullen wel rijden voor Galimzyanov, maar dan kunnen er alsnog nog 3 man wachten op Karpets. Achter kan je hem net zo goed niet als kopman aanduiden, voor zover dat bij Karpets iets voorstelt.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:35 schreef sjeeledrees het volgende:
Helaas wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef DeMessias het volgende:
Wordt Karpets de eerste die buiten tijd aankomt?
nee joh.....quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef DeMessias het volgende:
Wordt Karpets de eerste die buiten tijd aankomt?
Karpets gaat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpet Right![]()
Nee. De wind.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindsprint komt eraan en dat is een massasprintje
Zit bij een USA continentale ploeg met Efimkin.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef JimboSlice het volgende:
Hoe zou het met Rubens Bertogliati gaan?
Team Type 1 ja, leuke ploeg trouwens.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Zit bij een USA continentale ploeg met Efimkin.
43.quote:
Dat ligt eraan welke getallen je hebt. Bij 1, 4 en 5 is 3,33 het gemiddelde.quote:
Mijn wiskundige vaardigheden in twijfel trekkenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dank voor het enige goede antwoord, dan mag Karpets zo'n 6 à 7% verliezen.
Echt eendagsvlieg voor de Tour, buiten die ritzege + geel heeft ie nog eens een tweede plaats in een Girorit gehaald en een Zwitsers kampioenschap tijdrijden.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Zit bij een USA continentale ploeg met Efimkin.
Jij was de "..." achter de laatste 3 vergetenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Mijn wiskundige vaardigheden in twijfel trekken
Ik weet zelf bij welke dokter Cavendish z'n piercing had gehaald en verwijderd, niks nieuws joh.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:40 schreef Karina het volgende:
Lekker dan, dat men ALLES van je kan lezen.
Lijkt me niet zo prettig, dat iedereen weet dat je weer een steenpuist op je kont hebt.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Ik weet zelf bij welke dokter Cavendish z'n piercing had gehaald en verwijderd, niks nieuws joh.
Hij kan het wel, maar vaak lijken die jongens met de handrem te rijden, snap het nooit - daarom ook hulde voor Kolobnev, die weet altijd wat ie wil.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Echt eendagsvlieg voor de Tour, buiten die ritzege + geel heeft ie nog eens een tweede plaats in een Girorit gehaald en een Zwitsers kampioenschap tijdrijden.
En dat in 9 jaar.
Google maar even op Freire + derde bal.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo prettig, dat iedereen weet dat je weer een steenpuist op je kont hebt.
Ik heb liever het oude wielrennen.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het moderne wielrennen, willen we dat wel weten?
Daar lijkt me echt geen reet aan. Kortere zijn vaak leuker dan langere.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:42 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Google maar even op Freire + derde bal.
Dat is ook een Baasquote:Op maandag 4 juli 2011 16:42 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Hij kan het wel, maar vaak lijken die jongens met de handrem te rijden, snap het nooit - daarom ook hulde voor Kolobnev, die weet altijd wat ie wil.
Ducroutquote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het moderne wielrennen, willen we dat wel weten?
Niet goed genoeg voor jouw smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dat Rabo alert is![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb liever het oude wielrennen.
Jezelf verstoppen achter een viaduct en pas verderrijden als het peloton is langsgereden
Tuurlijk niet, maar we moeten wel weten wie op scherp staat, ik ga me niet duizend uur kapot rijden terwijl ik niet weet dat die andere al 2 keer invallen in z'n huis heeft gehad...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo prettig, dat iedereen weet dat je weer een steenpuist op je kont hebt.
Geen spuiten maar treinen en geen rennende toeschouwers, maar spijkers op de weg.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb liever het oude wielrennen.
Jezelf verstoppen achter een viaduct en pas verderrijden als het peloton is langsgereden
Wat wil je met zo'n naam? C. Anker?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:45 schreef Drebbelman het volgende:
Chris Anker heeft echt altijd een huilie face
quote:
Ik denk het wel na zijn zielloze kopstoten.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:46 schreef Nober het volgende:
Ik ben benieuwd naar de sprint, is Cavendish echt niet te kloppen vandaag?
De vlieger gaat niet helemaal op want zijn achternaam is Sorensenquote:
Nee. Ze fietsen nu ook gewoon voor de lol.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:46 schreef Nober het volgende:
Ik ben benieuwd naar de sprint, is Cavendish echt niet te kloppen vandaag?
Haha, ik realiseer me nu dat advocaat Willem Anker hetzelfde probleem heeftquote:
Wil ik ook wel weten!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:43 schreef UltraR het volgende:
Zo, wie is dat chickie op de motor van de tijdwaarneming?
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Haha, ik realiseer me nu dat advocaat Willem Anker hetzelfde probleem heeft
[..]
[..]
3 Ronde's van Frankrijk, 15 etappezeges en de tussensprint een uur of 2 terug was ook voor hem.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:46 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Nee. Ze fietsen nu ook gewoon voor de lol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, hij werd 6equote:Op maandag 4 juli 2011 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
3 Ronde's van Frankrijk, 15 etappezeges en de tussensprint een uur of 2 terug was ook voor hem.
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:48 schreef DeMessias het volgende:
Een top 30 van vreemde namen in Nederland:Fok! op z'n best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is een aanslag aanstaande op de Metro in Amsterdam, we zijn te herkennen aan grijze sjaals, zwarte mutsen en een smartphone, we zeggen niks, en stappen in de ondergrondse stations uit - het doel - geen grap, watch my words.
Of Eros Poli, Do ping en Matias Mediciquote:Op maandag 4 juli 2011 16:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |