Nee hoor, Chavanel is Frans kampioen..quote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Was Anthony Charteau.
Voeckler heeft kampioenschapstrui.
Is een bruggetje, is toch mooi? Zorgt misschien weer voor wat strijd.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:44 schreef Szura het volgende:
Waarom is dat heuveltje een col van de 4e categorie?
Ja, gaat heel snelquote:Op maandag 4 juli 2011 15:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Ze snoepen er nu wel hard minuten vanaf nu...
Noem het maar een brugquote:Op maandag 4 juli 2011 15:44 schreef Szura het volgende:
Waarom is dat heuveltje een col van de 4e categorie?
Waar heeft Rojas dat eigenlijk gezegd? Ik ben vooral quotes tegengekomen waarin hij zegt vooral een etappe te willen en daarna wel verder te kijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens. Heel erg eens.
Nogmaals, Rojas wil groen en met dit parcours is hij wat mij betreft kanshebber nummer 1.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 4 juli 2011 15:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk niet, motor met de GPS zal wel ergens verkeerd rijden.
Dat bordje waar de voorsprong op staat bedoel je?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef roos85 het volgende:
domme vraag misschien, maar dient dat bordje voor?
wat die vrouw op die scooter vast had..
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat bordje waar de voorsprong op staat bedoel je?
twitter:andremeganck twitterde op maandag 04-07-2011 om 15:49:08#tdf #sporza - voorsprong is niet correct weergegeven - volgens Radio Tour is de voorsprong 3'25" na 120 km wedstrijd reageer retweet
Ik heb wat gemist?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:50 schreef TheNetwork het volgende:
Voorsprong 3:35.
Btw, gaan we nog wat horen van de tour directie over Cavendish, als je het nu toelaat van hemzelf gaan we nieuwe era in waar iedereen ook echt bang wordt zijn wiel te pakken.
Ik heb een groot deel gemist, wat is er met Cavendish?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:50 schreef TheNetwork het volgende:
Voorsprong 3:35.
Btw, gaan we nog wat horen van de tour directie over Cavendish, als je het nu toelaat van hemzelf gaan we nieuwe era in waar iedereen ook echt bang wordt zijn wiel te pakken.
Voor 1 puntje?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Is een bruggetje, is toch mooi? Zorgt misschien weer voor wat strijd.
Pakte em na de kopgroep, gaf Hushovd een kopstoot ala Renshaw.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel gemist, wat is er met Cavendish?
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:52 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Pakte em na de kopgroep, gaf Hushovd een kopstoot ala Renshaw.
okequote:Op maandag 4 juli 2011 15:52 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Pakte em na de kopgroep, gaf Hushovd een kopstoot ala Renshaw.
Ik kijk op dit moment niet.. Maar leuk dat je die smiley hebt gevondenquote:
Maar het kan niet man, je gaat niet met >1 miljoen salaris, kinderen die net zoals jouw willen zijn, doen of als het normaal is om met de grootste race elk jaar iemand met 70 KM/H te verslaan met kopstoten.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat van Renshaw was tien malen erger. Was weinig aan de hand hier.
Is daar kans op?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:55 schreef RogerGarcia het volgende:
Rabo naar voren met Gesink, zometeen een waaier opzetten.
Maarten Ducrot vertelde een verhaaltje over neoprofs in het peloton vroeger. Die jongens werden neonazi's genoemd.quote:
Daarbij;quote:Op maandag 4 juli 2011 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vrij weinig wind vandaag, maar op zo'n brug enz. staat er altijd wat meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |