En ezeltje prik... er komt een vrijwilliger die zichzelf heeft uitgenodigd om als ezel te functionerenquote:
jeujjjjjjjquote:Op maandag 4 juli 2011 14:34 schreef iBenny het volgende:
Laysa, de smilies zijn er weer!
[..]
En ezeltje prik... er komt een vrijwilliger die zichzelf heeft uitgenodigd om als ezel te functioneren
Ik kom niet meer bijquote:Op maandag 4 juli 2011 14:34 schreef iBenny het volgende:
Laysa, de smilies zijn er weer!
[..]
En ezeltje prik... er komt een vrijwilliger die zichzelf heeft uitgenodigd om als ezel te functioneren
Lolwutquote:
Ik ga er ook een pakken!quote:Op maandag 4 juli 2011 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Mn zus heeft dr tongpiercing weer laten doorprikken.. Ze is single en de ordinairiteit slaat gelijk weer toe!
Een zus! 4.95 bij de Karwei, binnen 4 dagen reageren en je krijgt er een moerslossel bij!quote:
Ik heb al 2 schoonzussen...ben ik tevreden meequote:Op maandag 4 juli 2011 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een zus! 4.95 bij de Karwei, binnen 4 dagen reageren en je krijgt er een moerslossel bij!
ik woon aan het station, jaquote:
Aaaaah vandaar.. ik vond het al zo snelquote:Op maandag 4 juli 2011 14:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik woon aan het station, jaen die trein gaat door naar het centrum van Delfzijl, waar mijn zus stond met sleutel, en dan direct weer terug naar groningen.. en dus delfzijl west
Vertel.quote:
Via het TR-knopje(quote:Op maandag 4 juli 2011 15:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
iBenny. Ik wil iemand erbij NSB-en. Bij wie moet ik dan zijn?
WIE?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:30 schreef Kally het volgende:
Het mooiste is dat hij gisteren nog online stond op mijn fb, hoe fucking dom is hij nu ook door ons te verwijderen, hallo ik beken schuld
quote:
Saai!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:10 schreef Renesite het volgende:
Computersysteem ligt er al 35min uit..... gaaaaaaaap
wees eens lief ze heeft een luisterend oor nodigquote:Op maandag 4 juli 2011 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Bah.. zo eerst iemand blocken op twitter..
elke dag een paar tweets over hoe erg ze dr vriendje wel niet mist, en hoelang ze nog stage moet lopen in spanje..
ZEIK NIET!
Heksie biedt zich al aan!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wees eens lief ze heeft een luisterend oor nodig![]()
quote:
Liefdesverdriet is zooooo vorige weekquote:Op maandag 4 juli 2011 15:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet hoor al dat liefdesverdriet en gezwam erom heen
Ja.. ze is pas een maand weg ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wees eens lief ze heeft een luisterend oor nodig![]()
Neequote:
The eagle has landedquote:
Jaquote:Op maandag 4 juli 2011 15:47 schreef Renesite het volgende:
Over 3 week:
@patrique: Ik mis reneeeeeeeeee
OH ECHT NIET DUS HE!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:47 schreef Renesite het volgende:
Over 3 week:
@patrique: Ik mis reneeeeeeeeee
Ja uiteraard, komt wel goed ik let wel op hem.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:49 schreef Renesite het volgende:
Ik snap dat wel, kally, ik ben ook eentje om te missen...
hij mag bést spelen met Geert hoes.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja uiteraard, komt wel goed ik let wel op hem.
quote:
Jij speelt maar met jezelfquote:
weekjes naar Oostenrijk, Slovenië en Kroatië . In totaal 3 week. Tenzij iets niet cool is en ik een aantal dagen over heb dan kan Italië ook nog een optie zijnquote:
Tof! Met vrienden ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
weekjes naar Oostenrijk, Slovenië en Kroatië . In totaal 3 week. Tenzij iets niet cool is en ik een aantal dagen over heb dan kan Italië ook nog een optie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |