Die hossel ik wel uit de Mac bij mijquote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
We hebben alleen nog een grote neger met een gouden ketting nodig.
Patrique hosselt er wel een op zijn homochatsite!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
We verven Patrique wel zwart!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
Noem ze eens opquote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
Denk dat tal wel goed is, ieder heeft zo zijn of haar eigen kwaliteiten
Het enige wat iedereen hier goed doet is zuipenquote:
We hebben iets gemeen!!!111!!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Het enige wat iedereen hier goed doet is zuipen
Dat verbind ons!quote:
Whehehehehe, ik nietquote:
Jij beer pong, Bella het vlaworstelen, lutte en Benny en vaduz de quizjes, Kally wint het wel met iemand onder de tafel drinken, Patrique kan hardlopen, zwabber kan alle biertjes proeven en onderscheiden. En ik cheerleaden en ben sportief enzoquote:
Beter nemen we Wander mee, die doet toch allesquote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij beer pong, Bella het vlaworstelen, lutte en Benny en vaduz de quizjes, Kally wint het wel met iemand onder de tafel drinken, Patrique kan hardlopen, zwabber kan alle biertjes proeven en onderscheiden. En ik cheerleaden en ben sportief enzo
Ik eeuhm... Las iets anders.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef Patje1987 het volgende:
Wij rollen met deze muziek op de achtergrond
Ik weet genoegquote:
Joah wander mag niet ontbrekenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beter nemen we Wander mee, die doet toch alles
Ik weer met drinkenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij beer pong, Bella het vlaworstelen, lutte en Benny en vaduz de quizjes, Kally wint het wel met iemand onder de tafel drinken, Patrique kan hardlopen, zwabber kan alle biertjes proeven en onderscheiden. En ik cheerleaden en ben sportief enzo
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joah wander mag niet ontbreken
Ik zie hem al staan in zijn cheerleaders pakje en pompoenen
Ja maar of dat nu iets is om trots op te zijnquote:
Tot zo danquote:Op zondag 3 juli 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten, ik ga ook een poging wagen
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef Frietkraam het volgende:
ik las frituurspelen en ik dacht hier moet ik gepost hebben.
quote:
Welterustenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef Frietkraam het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef Frietkraam het volgende:
En toch is het patatquote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef Frietkraam het volgende:
quote:
Laat me, ik ben meligquote:
Ik win, behalve als ik met Martin speel.quote:
Ja dat weet ik wel zeker, gelukkig zit ik ook in team TALquote:Op zondag 3 juli 2011 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als Bella en ik een team vormen kun je het shaken.
Pics van je Merelimitatie.quote:
Uhh.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik win, behalve als ik met Martin speel.
Toch Duz?
quote:
En ook echt die rode elastiekjes in zijn haar erbij he? die zijn echt geniaal aan die smileyquote:
quote:
quote:
Slaap lekker moppiequote:
Zal fijn slapen, met je kut op een haan.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:52 schreef Toverheks het volgende:
en ik ben ook richting mijn kippenhok, slaap lekker allemaal
Jij ook slaap lekkerquote:Op zondag 3 juli 2011 23:52 schreef Toverheks het volgende:
Trusten heksjequote:Op zondag 3 juli 2011 23:52 schreef Toverheks het volgende:
hey dat is een fijn ideequote:Op zondag 3 juli 2011 23:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal fijn slapen, met je kut op een haan.
quote:
Ohquote:Op zondag 3 juli 2011 23:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey dat is een fijn ideemaar mijn kippenhok staat voor heel klein kamertje met bed en tv en dan is het vol, wat heet vol
Godverquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het meer 'gadver'. Maar dat is interpretatie.
Ja ja ik ga alquote:
Zeg het ze Kal, zeg het ze!quote:
Doe het niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:00 schreef Lutte het volgende:
En nou ga ik ook bijna echt.. Nog even op een PM wachten.![]()
Oh, tofquote:Op maandag 4 juli 2011 00:55 schreef Avey het volgende:
Heel goed, eindelijk een fatsoenlijk baantje gevonden
Und du?
Zekerquote:Op maandag 4 juli 2011 01:08 schreef Avey het volgende:
Je doet toch ook andere dingen dan koffie schenken mag ik hopen?
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, Jeffrey is enkel aangenomen om de frappucino's te maken voor de mensen die met hun Mac's in het restaurant zitten.
Die heb ik dan ookquote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
Maar hoe zit dat met werken, heb je dan niet een werkvisum nodig?
Waar heb je dat jaar doorgebracht?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:24 schreef Bellatrix het volgende:
Visum aanvragen was een hel ja. Ik had er een voor een jaar, geen idee hoe die heet. Maar als je alleen al in de Amerikaanse ambassade binnenkomt, mensen die je eng aanstaren, alles wordt een miljoen keer gecontroleerd, camera's, het is net 1984.
Vrouwen ook?quote:
Trusten.quote:
quote:
quote:
Nee theequote:
Ben je wel meteen lekker wakker.quote:Op maandag 4 juli 2011 05:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee thee
heb er alleen ipv 2 scheppen suiker, er 4 ingedaan
Dacht dat er nog suiker in moest
dat wel, nu stuiterend richting het werkquote:
Jabba!quote:Op maandag 4 juli 2011 07:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij is verslapen m'n nieuwe hobby.. Goddank rij ik met collega mee, dus die stond voor mn huis.. In principe komt zij nu te laat ( 0730 beginnen) en ik ruim op tijd (want ik begin om 8 uur ) hehe
zeker bijna vakantie ?quote:Op maandag 4 juli 2011 07:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij is verslapen m'n nieuwe hobby.. Goddank rij ik met collega mee, dus die stond voor mn huis.. In principe komt zij nu te laat ( 0730 beginnen) en ik ruim op tijd (want ik begin om 8 uur ) hehe
ik weet niet eens wanneer ik vakantie heb.. Hoor ik deze week als het goed is.. Ik heb gezegd: als het maar 3 aansluitende weken zijnquote:
hehe okquote:Op maandag 4 juli 2011 07:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik weet niet eens wanneer ik vakantie heb.. Hoor ik deze week als het goed is.. Ik heb gezegd: als het maar 3 aansluitende weken zijn
Oktober 2012quote:Op maandag 4 juli 2011 07:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik weet niet eens wanneer ik vakantie heb.. Hoor ik deze week als het goed is.. Ik heb gezegd: als het maar 3 aansluitende weken zijn
Goedemorgen Duzjequote:Op maandag 4 juli 2011 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
De foto's zullen nu beter zijn dus.
Goedemorgen!
Ik heb sinds gisteren zin om triviant te spelenquote:
Je moet je ook niet zo druk makenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:07 schreef Laysa het volgende:
3 uur geslapen en over 2 uur kunnen ze voor de vensterbank komen...En ik sliep net...ff douchen
Is Disney het overkoepelende om kinderen aan de Triviant te krijgen of gaan er veel vragen over Disney?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:01 schreef Kally het volgende:
Misschien dat ik de Disney versie vanmiddag met de jongens ga spelen.
Ik heb toen allemaal uitbreidingssets erbij gekocht, tv (die is trouwens moeilijk), sport en Disney dan.
Het is enkel vragen over Disney, maar best nog moeilijk want er zitten ook vragen bij over het begin ervan, de makers, en dat soort dingen, dus niet enkel personages uit de film enzo.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is Disney het overkoepelende om kinderen aan de Triviant te krijgen of gaan er veel vragen over Disney?
Nee die van de tv danquote:Op maandag 4 juli 2011 10:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, dan zou ik hard falen. Ik heb een of andere aangeboren afkeer tegen Disney. Maar laat maar zien ja!
Jaquote:Op maandag 4 juli 2011 10:21 schreef -Vaduz- het volgende:
We zijn ook geen wandelende Winkler Prinsen en Prinsessen. Ik hoop als ik iets niet weet altijd op bijval van anderen die ook geen idee hebben. Anders kan het wel eens beschamend worden.
Goedemorgen bijna USA-gangerquote:
Ik heb ook niks met Disney.. Behalve Belle en het beest.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, dan zou ik hard falen. Ik heb een of andere aangeboren afkeer tegen Disney. Maar laat maar zien ja!
Ik ben dol op Disney, maar niet in die mate dat ik weet welke tekenaar achter welke film zit ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 10:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Disney.. Behalve Belle en het beest.
Ja twee weekjes nog hèquote:
Dat is voor freaks.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dol op Disney, maar niet in die mate dat ik weet welke tekenaar achter welke film zit ofzo
Kan het me voorstellenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja twee weekjes nog hè
Heb er echt veel zin in.
Ja ik neem mijn iPad mee voor updatesquote:Op maandag 4 juli 2011 10:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen
Ik zit me op de FB perikelen van jullie te verheugen
Het was niet eens daarover...dan was het nog leukquote:Op maandag 4 juli 2011 10:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet je ook niet zo druk maken
Het loopt vanzelf![]()
Tofquote:Op maandag 4 juli 2011 10:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik neem mijn iPad mee voor updates
quote:Op maandag 4 juli 2011 10:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik neem mijn iPad mee voor updates
Goed planquote:Op maandag 4 juli 2011 10:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was niet eens daarover...dan was het nog leuk![]()
mwah...vanmiddag maar ff slapen denk ik...en geen morfine meer...dat helpt nl ook niet mee
Heb je je cijfers al gehad?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:43 schreef Lutte het volgende:
Ik zit tot mijn nek in de satémarinade, ben prikkertjes aan het maken. Dolle pret!
Jaaaa.quote:
Zooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 4 juli 2011 10:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa.Een 8,8 voor natuurkunde, een 8 voor levensbeschouwing, een 6 en een 9 voor biologie en een 6,5 voor Latijn (das echt een wonder
).
En je moest eens weten Dush, ik prik er zo weer een kip van!
Mijn meisjequote:Op maandag 4 juli 2011 10:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa.Een 8,8 voor natuurkunde, een 8 voor levensbeschouwing, een 6 en een 9 voor biologie en een 6,5 voor Latijn (das echt een wonder
).
En je moest eens weten Dush, ik prik er zo weer een kip van!
quote:Op maandag 4 juli 2011 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zoooooooooooooooooooooo![]()
Daar mag je trots op zijn...Heel goed gedaan meis
Thxquote:
Nah dat is ook niet alles, soms kan je het nog nawassen dan blijkt het zout weer op te zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 10:59 schreef Laysa het volgende:
Volgend jaar gaan we kijken of dr geen vaatwasser vanaf kan
Maar das beter dan wat ik nu ga doen...tot over een uurquote:Op maandag 4 juli 2011 11:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah dat is ook niet alles, soms kan je het nog nawassen dan blijkt het zout weer op te zijn
Succesquote:Op maandag 4 juli 2011 11:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar das beter dan wat ik nu ga doen...tot over een uur
Succesquote:Op maandag 4 juli 2011 11:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar das beter dan wat ik nu ga doen...tot over een uur
En dan?quote:
O jaquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. Fuck.. Nu hebben jullie gelijk door dat ik kitao ben..
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen!
Mijn eicel was al 11 mm grootDus waarschijnlijk woensdag al de pregnylspuit en donderdag de IUI. Spannend dus
En ben net 2 uur wezen sporten! Whoehoeee wat heerlijk was dat
Nu snel douchen en aankleden, kraamkadootje kopen en op kraamvisite
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. Fuck.. Nu hebben jullie gelijk door dat ik kitao ben..
Je stelt jezelf wel op de proef meid!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:37 schreef Kally het volgende:
Ik ga eens heel kneuterig een boodschappen briefje maken, en gewoon eens thuis komen met wat daarop staat
Ja inderdaad want de kinderen gaan meequote:
Jumpquote:
Ga dat niet als excuus aanvoeren straks hè. Van: ja, dit had eigenlijk op het lijstje moeten staan.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:58 schreef Kally het volgende:
Zie je ik vergeet nu al wat op het briefje...ijsjes
Ik ga het er nu op zettenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga dat niet als excuus aanvoeren straks hè. Van: ja, dit had eigenlijk op het lijstje moeten staan.
Ik word melig van jouquote:Op maandag 4 juli 2011 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Zolang je nog iets erop kunt zetten moet je profiteren. Straks mag het niet meer.
O nee. De stap van melig naar labiel is niet zo groot. En dat is niet handig in combinatie met discipline. Sorry.quote:
Echt Duzje hou op hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O nee. De stap van melig naar labiel is niet zo groot. En dat is niet handig in combinatie met discipline. Sorry.
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onder de douche vandaan plaats ik it hartje naar jou
quote:
Maak ze gekquote:Op maandag 4 juli 2011 13:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga straks eerst een haatmail sturen aan de busmaatschappij¥. Bus gewoon al weer 7 (!) Minuten te vroeg weg!
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:17 schreef Kally het volgende:
Ik ook feli want ik heb me aan het lijstje gehouden
Niet, ik dacht ik stuur ze erop uit om te helpen pakken, en dat is dus gelukt, tegen de tijd dat ze alles hadden wat ik wilde stonden we bij de kassaquote:
Dankequote:
O zo slim.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet, ik dacht ik stuur ze erop uit om te helpen pakken, en dat is dus gelukt, tegen de tijd dat ze alles hadden wat ik wilde stonden we bij de kassa
Beterquote:Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Danke
Ik stond binnen 20 minuten alweer buiten, 't was zo gepiept. +1 voor de voorbereiding
En jij ook gefeli
Ik heb mijn momentenquote:
quote:
Je hebt nog niks gehoord over je toelatingstest?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ikl thuis ben, ga ik snel cornflakes kopen, want enorme zin in! Al die goede doelen etc. Opzeggen.. Achter hanzehogeschool aanbbellen, nog steeds geen nieuws over toelatingstest.. Grr.. Kamer schoonmaken.. En dan chillen #bam!
Dankudankuquote:
Wat raarquote:Op maandag 4 juli 2011 13:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee.. Ern ik heb me al 3 week geleden ofzo ingeschreven..
ja.. Ik heb niet de goede vooropleiding..quote:Op maandag 4 juli 2011 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat raar
Moet je uberhaupt dan wel een test doen?
super de puperquote:Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Danke
Ik stond binnen 20 minuten alweer buiten, 't was zo gepiept. +1 voor de voorbereiding
En jij ook gefeli
Ja stond ik gisteren voor een overvolle kast, te beweren ik heb niksquote:
Nee, ik ben overal uitgegroeid!!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
stel je niet aan.. Je hebt vast een hele kast vol!
En dan heel de inhoud op je bed gooien, je armen in de lucht gooien ondertussen jammerdende kreten uitslaan en dan toch maar te eindigen bij het eerste setje...maar wel wetend dat je dus echt helemaal niks hebtquote:Op maandag 4 juli 2011 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja stodn ik gisteren voor een overvolle kast, te beweren ik heb niks![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dan heel de inhoud op je bed gooien, je armen in de lucht gooien ondertussen jammerdende kreten uitslaan en dan toch maar te eindigen bij het eerste setje...maar wel wetend dat je dus echt helemaal niks hebt
oh! Groeispurtje? Wordt ons lief klein luttetje een grote stout lut?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, ik ben overal uitgegroeid!!
Heb nog een paars stretch tuniekje gevonden, daar krijg ik de boel wel ingepropt
Joah! Er is echt drie centimeter en drie kilo bijgekomen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh! Groeispurtje? Wordt ons lief klein luttetje een grote stout lut?
dat was wel een monsterlijke bbq danquote:Op maandag 4 juli 2011 13:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah! Er is echt drie centimeter en drie kilo bijgekomen.
En stout ben ik al
Schoppen.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Kut.. Buren niet thuis, zus neemt niet op.. Hier sta ik dan, zonder sleutel!
Gelukkig is het hier in Nijmegen droog...geen idee of jij dr wat aan hebt:@quote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Kut.. Buren niet thuis, zus neemt niet op.. Hier sta ik dan, zonder sleutel!
Hier...quote:Op maandag 4 juli 2011 14:17 schreef Laysa het volgende:
whoootttttt....waar zijn de smillies en waarom doen ze het niet als ik zelf een poging waag
Die baksteen, doe er niets mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Eens even kijken of ik wat in de tuin kan vinden..
Fluister maar evenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:23 schreef Kally het volgende:
Ik heb ze nog, en ik geloof dat ik de snitch heb
Als je refresht heb je ze niet meer..quote:Op maandag 4 juli 2011 14:23 schreef Kally het volgende:
Ik heb ze nog, en ik geloof dat ik de snitch heb
mijn kleine emmer heldquote:Op maandag 4 juli 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je refresht heb je ze niet meer..
Heb het ff gemeld
En vandaag weer en morgen weer!quote:Op maandag 4 juli 2011 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat was wel een monsterlijke bbq dan
Die we net zeiden over de foon, hij is ineens foetsie van FBquote:
Ja manquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 14:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. Zus belde terug.. Ik ga met de trein naar het centrum, komt ze daar de sleutel brengen, ben ik om 1447 binnen
Alles is nu klaar.. Over anderhalf begint het.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
heb je de kippen aan de stokken geregen?
straks random buurtbewoners in je achtertuinquote:Op maandag 4 juli 2011 14:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja man
Ik heb een bordje op de voordeur hangen met 'kom maar achterom, groene poort' en een pijltje en op de poort een bordje met 'ja deze' en ballonnen.. Moet lukken toch?
quote:Op maandag 4 juli 2011 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Die we net zeiden over de foon, hij is ineens foetsie van FB
Whehehehquote:Op maandag 4 juli 2011 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
straks random buurtbewoners in je achtertuin
ganzenborden en monopolyquote:Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alles is nu klaar.. Over anderhalf begint het.
Moet alleen nog bedenken wat we naast het eten gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |