Dat is de grootst mogelijke cheat in het spelquote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Sejt het volgende:
Het enige wat ik doe is sporadisch een wedstrijd opnieuw starten (I know)
Vooral als ik 's avonds gefrustreerd een wedstrijd verlies die ik écht niet kan verliezen!
Dat zou ik nou nooit doen. Dat maakt het spel alleen maar minder realistisch.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Sejt het volgende:
Vooral als ik 's avonds gefrustreerd een wedstrijd verlies die ik écht niet kan verliezen!
Uh, nee hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is de grootst mogelijke cheat in het spel
Heel. heel af en toe doe ik dat ook al is het al zo'n 3 maanden geleden dat ik dat ook echt gedaan heb.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Sejt het volgende:
Precies, dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel. heel af en toe doe ik dat ook al is het al zo'n 3 maanden geleden dat ik dat ook echt gedaan heb.
Soms heb je om 11 uur s'avonds van die buien he.
Niet helemaal waar. HEt doel van de game is om een succesvol team te creeeren. Dat doe je inderdaad door een goede tactiek te maken/vinden, maar ook door de juiste spelers te kopen, een goede staff op te zetten, je board tevreden te houden door goed met geld om te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:52 schreef VonHinten het volgende:
Waarom ik zo tegen tactieken downloaden ben...? Kom op, het DOEL van het spel is het creeren van een tactiek en het neerzetten van spelers op de goede plaats binnen deze tactiek. Als je tactieken gaat downloaden (met precies de goede instellingen en aanwijzingen wat voor soort spelers je per positie moet neerzetten), wat is dan nog je eigen inbreng als manager? Dan kun je het spel net zo goed FM Scout of FM Spelersmakelaar noemen, aangezien je dan alleen nog maar spelers hoeft aan te trekken.
Er zijn geen levels of eindbazen in FM, maar ik zie het als een vorm van 'het spel niet op eigen kracht en inzicht kunnen spelen'. Je hebt hulp van buitenaf (van buiten het spel - en DAT maakt het anders dan player masking uitzetten, omdat dit een ingame feature is die ook nog eens later geintroduceerd is door de makers van FM) en vandaar mijn vergelijking met aimbots.
En waarom zou een programma installeren dat automatisch de beste wonderkids opspoort anders zijn dan perfect getweakte tactics downloaden? Beiden zijn externe hulpmiddelen die je team beter laten functioneren zonder dat je er skills voor hoeft te hebben. Ergo, cheaten.
creativity passing positioning ook niet vergetenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef Burrito het volgende:
Hoe haal ik het meeste uit de speler? Ik train hem nu extra op "Composure"
[ link | afbeelding ]
Ik zit nog in het eerste seizoen, en AZ doet het heel goed:P,quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Flink aan het inkopen met AZ voor seizoen 11-12.
Strootman (Utrecht)
Nuytinck (NEC)
Legaere (Anderlecht)
Allemaal spelers voor de basis eventueel. Heb helaas geen EC gehaald, 11e geworden in eerste seizoen(triest).
Nu nog een goede spits of twee.
Dit.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je je druk maken over hoe iemand anders een game speelt![]()
Ik krijg thuis gewoon TE vaak klop.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef OreO het volgende:
[..]
Ik zit nog in het eerste seizoen, en AZ doet het heel goed:P,
Heeft iemand hier trouwens nog goede ervaringen met castillon van ajax gehad?
Denk dat het niet met druk maken te maken heeft, maar patsen met een kampioenschap of CL winst kan iedereen door 5x een wedstrijd overnieuw te spelenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je je druk maken over hoe iemand anders een game speelt![]()
slechte verdedigers?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik krijg thuis gewoon TE vaak klop.
Of het aan het maximaal brede speelveld ligt ofzo....
Ik speel met ongeveer 2-3 teams per FM uitgave. FM2011 heb ik met Espanyol gespeeld (acht seizoenen, toen foutmelding die me savegame verneukte) en met Palermo (tien seizoenen, rek was uit de game, te vaak kampioen geworden, geen enkele uitdaging meer). Nu speel ik weer FM2010 en ben in mijn tweede seizoen met Sochaux (Franse competitie). Ik switch ook nooit van club tijdens een game.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. HEt doel van de game is om een succesvol team te creeeren. Dat doe je inderdaad door een goede tactiek te maken/vinden, maar ook door de juiste spelers te kopen, een goede staff op te zetten, je board tevreden te houden door goed met geld om te gaan.
De eerste twee kan je allebei omzeilen door spelers en staff op te pikken in fora die je leest. HEt gebruiken van programma's buiten FM om, dan is dat ook cheaten.
En ook het herladen van spellen of opnieuw starten van games zie ik als cheaten. Oh ik red het niet de eerste keer, dan maar opnieuw beginnen.
Hoeveel games heb jij al gestart als ik vragen mag?
Ik ook niet, begin een game met een bepaald team en ga dan net zo lang door tot ik het zat ben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:11 schreef VonHinten het volgende:
Ik switch ook nooit van club tijdens een game.
Moisander, Klavan, Marcellis en Moreno zijn toch vrij aardige verdedigers voor AZ......quote:
Klavan en Marcellis had ik zo snel mogelijk vervangen toen ik AZ was, ik zal vanmiddag wel screentje postenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moisander, Klavan, Marcellis en Moreno zijn toch vrij aardige verdedigers voor AZ......
Ik zou toch proberen om wat betere verdedigers te halen, vooral je backs zijn niet zo greatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moisander, Klavan, Marcellis en Moreno zijn toch vrij aardige verdedigers voor AZ......
Zo moet je niet denken, je moet alleen de beste voor je posities willen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Twijfels ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
godver! Real Madrid bied ineens 33 miljoen voor Vidic :")! Twijfel twijfel
Nja moet ook bij ManU passen he, en zou op dit moment niet weten wie er op zijn plek gaat voetballen, nja Hummels heb ik alquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Twijfels ?
Direct verkopen, daar haal je een compleet nieuw elftal aan nieuwe topverdedigers voor terug.
Die speler heb ik ook gehaald hehe. Scoort dus veelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:29 schreef inZanity het volgende:
5-1 bij Lierse gewonnen in de EL, 5 goals Dudu Caerense. Hierdoor komt hij op 32 goals uit de eerste 16 wedstrijden, niet verkeerd..
Ondertussen nog even als bijbaantje Italie onder m'n hoede genomen die ik de EK titel in eigen land moet bezorgen, nog best lastig aangezien ik 2022 totaal niet op de hoogte ben van het Italiaanse voetbal.. Als het maar beter gaat als m'n job bij het Nederlandse elftal een paar seizoenen terug waar ik ontslagen werd nadat ik in de eerste ronde werd uitgeschakeld op het EK..
Die van mij is een regen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:23 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Die speler heb ik ook gehaald hehe. Scoort dus veel. Ga ik hem eens een basisplek geven.
Hahaha grappig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die van mij is een regen.Zit in 2022 en hij is pas 22. Heb overigens op linksbuiten ook een Dudu Caerense staan, best verwarrend soms.
Hmm, ik heb een megapack gedownload waarbij ik alle logo's heb en alle gezichten van de spelers. Verder heb ik hem eerst geïnstalleerd met de CD-rom en daarna een crack eroverheen gegooid, omdat de CD van mijn broer is. Heb hem nu ondertussen opnieuw geïnstalleerd en ik kon weer verder spelen. Na een paar dagen verder gespeeld weer hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:56 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Dit kan de oplossing zijn. Zie laatste reply. http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=39060
Of hier: http://www.sortitoutsi.ne(...)ds-errorplease-help/
Het kan te maken hebben met custom leagues, kits etc. Alles wat je toegevoegd hebt zelf aan de game. Ik heb ook eigen kits enzo maar geen error.
Daar kun je toch wel wat leuks voor terugkopen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Scorpie het volgende:
Ik word leeggekocht![]()
1tje voor 55k gekocht 2 jaar geleden en gaat nu voor 4 miljoen de deur uit en 1tje voor 130k gekocht 2 jaar geleden en gaat voor 11.25 miljoen de deur uit. Hoop geld maar toch
Zal je eerlijk vertellen dat hij niet mijn eerste keus was. Dat was deze geweldenaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die Chamberlain kwamen mijn scouts ook al mee aanzetten, maar vond het tegen vallen
inter en arsenal zitten achter hem aan, ik ook nu:Pquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lloyd borgers van mvv is trouwens ook een leuk talentje, gekocht voor 350k en je kan hem na een seizoen al kwijt voor 3 mil
Maar hij heeft nog tot 2013 de kans bij mij, nu voor het 2de seizoen naar Port Vale, en scoort daar best veel
quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:40 schreef MMUFC het volgende:
Abidal maakt een overtreding en veroorzaakt een penalty. Krijgt zijn 2e gele kaart. Spelers protesteren en daardoor krijgt Afellay eveneens zijn 2e gele kaartGelukkig wist Deportivo alleen uit de veroorzaakte penalty nog te scoren.
Heb al een bod van 2 mil gehad, maar nu hoeft ie nog ff niet wegquote:Op woensdag 6 juli 2011 02:53 schreef OreO het volgende:
[..]
inter en arsenal zitten achter hem aan, ik ook nu:P
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef Buitendam het volgende:
De helft van m'n team staat op scherp, pakken ze nagenoeg allemaal een kaart in de halve finale van de beker. Sta ik in de finale met een B-elftal. Kots.
Niks nie. Geen gehomo in mijn team.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je ze maar moeten sparen kut.
Voor iPod of PSP?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:20 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Heeft iemand ervaring met Football Manager Handheld 2011? Deze wil ik graag gaan kopen voor de vakantie
Dat ik daar 10 euro voor betaald heb, wat een miskoopquote:
Ik had FMH 2010 demo ook gespeeld, vond het verslavend, maar ik vond dat het laden lang duurde. Jammer dat er geen muziek bij zat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Dat ik daar 10 euro voor betaald heb, wat een miskoop
Op PSP had ik FM 2010 wel grijs gespeeld, vond dat vorig jaar wel leuk.
Ik heb me er prima mee vermaakt. vond het vooral leuk dat er ook regens in kwamen. Ik had hem gedownload, dus het hangt er meer vanaf hoe duur die is en hoeveel je ervoor wil betalen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:49 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Ik had FMH 2010 demo ook gespeeld, vond het verslavend, maar ik vond dat het laden lang duurde. Jammer dat er geen muziek bij zat.
Heb ik ook gehad, je hebt een keer bij tactiek 'van positie wisselen' aangeklikt bij die 2 posities.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef Buitendam het volgende:
Ik speel met 1 spits. Iedere keer als ik heb gescoord wisselt de rol van de AMR met de spits. Iemand ook ervaring met dit probleem? Na iedere goal moet ik mijn AMR en spits weer op hun originele positie zetten.
Ah, inderdaad. Bedankt, man.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:54 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, je hebt een keer bij tactiek 'van positie wisselen' aangeklikt bij die 2 posities.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:54 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, je hebt een keer bij tactiek 'van positie wisselen' aangeklikt bij die 2 posities.
Mijn scout heeft hem als 3 star leading star, wat is tottenham trouwens irritant. Heletijd maar op mijn kids biedenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen ervaring met Marko Vejinovic van Heracles?
Toppertje op de lange termijn?
Ja, ik ben echt een belachelijke amateur in dit spel. Moet echt de beginselen leren begrijpen, dus ik speel met Barcelona met een gedownloade tactiek. Even alles onder de knie krijgenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus.
Heb je een gedownloade taktiek toevallig Buitendam ?
Dat doe ik ook.. Alles gaat redelijk goed.. scoor als de nete(o.a. 7-1 tegen Villarreal) maar doordat Real het ook super doet 2e op 1 punt achterstand..quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een belachelijke amateur in dit spel. Moet echt de beginselen leren begrijpen, dus ik speel met Barcelona met een gedownloade tactiek. Even alles onder de knie krijgen
Ah, nice. Ik sta gedeeld eerste met Real. Allebei 80 punten met nog 7 wedstrijden te spelen. De nummer 3 staat gewoon 25 punten achter ons.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.. Alles gaat redelijk goed.. scoor als de nete(o.a. 7-1 tegen Villarreal) maar doordat Real het ook super doet 2e op 1 punt achterstand..
En in de 1e ronde RU CL tegen Lyon, 1e duel, zij 5 schoten op doel, ik 10.. verlies met 3-0
Vejinovic lijkt me een van de betere opties die aan die criteria voldoet hoor. Een wereldtopper wordt hij absoluut niet, maar kan prima mee in de Eredivisie. Verder misschien Gorter?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:58 schreef de_boswachter het volgende:
Nog andere tips voor NL'ers op de VM/MC positie die wel top worden en betaalbaar zijn?
Moet je ook goed de uitleg lezenquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een belachelijke amateur in dit spel. Moet echt de beginselen leren begrijpen, dus ik speel met Barcelona met een gedownloade tactiek. Even alles onder de knie krijgen
Gorter is nog niet op de radar voorbij gekomen, zal hem eens scouten. Twee scouts geven Vejinovic 4 sterren. Voor 1.7 denk ik dat ik hem niet laat gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vejinovic lijkt me een van de betere opties die aan die criteria voldoet hoor. Een wereldtopper wordt hij absoluut niet, maar kan prima mee in de Eredivisie. Verder misschien Gorter?
Ik sta inmiddels een punt of 5 achter.. Reden: ik scoor amper meer.. Waar Real in de laatste 10 duels 41x gescoord heeft, heb ik de laatste duels moeite met scoren.. En scoor je dan een keer 3x, doet die sukkel van een Joaquin(Valencia) dat ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, nice. Ik sta gedeeld eerste met Real. Allebei 80 punten met nog 7 wedstrijden te spelen. De nummer 3 staat gewoon 25 punten achter ons.
Of stel een minimale prijs in bij zijn transfer settings oid.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:14 schreef TJV het volgende:
Prop een minimale afkoopsom in zijn contract, dan zijn de biedingen een stuk minder..
Ik heb dat ook weleens - dan klik ik op bv. Tactics en dan veranderd de Continue knop in 'Match' en daarna is ie weer gewoon klikbaar om verder te spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:47 schreef Niek92 het volgende:
Oke. Ik snap het even niet. Nu heb ik de halve finale van de League Cup verloren van Chelsea, alleen kan ik niet verder. Ik kan op spelen drukken en op pauzeren, maar verder niets. Er staat een sterretje bij het tactiekenscherm, alleen kan ik dat schermpje niet afsluiten, om verder te gaan. Iemand die me kan helpen?
Uiteindelijk FM maar afgesloten, spel was 3 dagen ervoor nog opgeslagen. Hopen dat het in het vervolg wel goed gaat..
Heb er toevallig ook net zo eentje opgehaald in Braziliëquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:01 schreef Moron het volgende:
Een leuk wonderkindje op de kop getikt. Trainen op snelheid om hem iets sneller te maken, maar voor de rest wordt het een pareltjeHad eigenlijk geen verdedigers nodig, maar ik kon deze kans niet laten liggen
Aan het einde van het seizoen maar een beetje sleutelen aan mijn selectie [ afbeelding ]
Kwaliteit kost geld he.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:35 schreef Burrito het volgende:
Nou nou, opgehaaldHij kostte je 20 miljoen + 98k pw
![]()
Mooie speler wel daar niet van![]()
Ik hoefde bij Everton slecht de puntjes op de i te zetten. Halverwege het seizoen was het team op ramkoers en heeft het maar een keer verloren. Alleen door de matige eerste seizoenshelft vijfde geworden. Heb ook geen zin om naar Real te gaan heb nu de CL wil daar ook een kampioenschap bij voegen voordat ik weg ga.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:59 schreef Burrito het volgende:
Na een paar seizoenen heb ik meestal wel "m'n team" wat de fuck moet je dan 194 miljoen
De winterpatch is er met alle officiële transfers e.d.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:32 schreef Kerstmis. het volgende:
Erg leuk dat er zulke aspecten in het spel zitten! Je bent als het ware een echte, doch virtuele, manager!
Krijg je dergelijke berichten alleen aan het eind van het seizoen of het hele seizoen door? Als je ze het hele seizoen door krijgt aangeboden, kun je dan direct opstappen bij je club of moet je een bepaalde tijd afmaken?
Worden er btw ook officiele spelersupdates gemaakt door de makers van football manager, net zoals in de fifa serie?
Het hele jaar door kun je aanbieden van clubs krijgen. Ze ontslaan iemand en zoeken dan natuurlijk een vervanger. Neem je die aanbieding aan, ga je per direct over.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:32 schreef Kerstmis. het volgende:
Erg leuk dat er zulke aspecten in het spel zitten! Je bent als het ware een echte, doch virtuele, manager!
Krijg je dergelijke berichten alleen aan het eind van het seizoen of het hele seizoen door? Als je ze het hele seizoen door krijgt aangeboden, kun je dan direct opstappen bij je club of moet je een bepaalde tijd afmaken?
Worden er btw ook officiele spelersupdates gemaakt door de makers van football manager, net zoals in de fifa serie?
Als een contract afloopt van een speler bij je club vertrekt hij gratis, als je een speler zonder contract aantrekt komt hij gratis. Geen transfersom dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef Kerstmis. het volgende:
worden er voor football manager 2010 of zelfs eerder nog spelerupdates gemaakt die recent zijn?![]()
hoe kun je spelers gratis naar je club laten komen of gratis laten vertrekken?
Worden er op dergelijke forums nog recente updates gemaakt voor oudere football manager games?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Als een contract afloopt van een speler bij je club vertrekt hij gratis, als je een speler zonder contract aantrekt komt hij gratis. Geen transfersom dus.
Er zal denk ik geen officiële update meer komen maar nog wel de custom databases van bijvoorbeeld een forum zoals ManUtd
Ik zou zeggen, Google het!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef Kerstmis. het volgende:
[..]
Worden er op dergelijke forums nog recente updates gemaakt voor oudere football manager games?
btw krijg je na trainingen ook uitslagen of een trainingsrapport van spelers?
Ik heb altijd de grootste problemen tegen VVVquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:53 schreef Thas het volgende:
[..]
Bij mij staan ze ook 2e na een wedstrijd of 20
Nee, ik ben Barcelonaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
Psv? Waren de jongens uit de hoofdstad te goed?
Ik nam in mijn vorige game PSV over in seizoen 2013-2014, 5 NL'ers hadden ze nogquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Is er ook een database met de 6+5 regel? PSV zit vol buitenlanders, Ajax ook en Feyenoord koopt het midden oosten leeg.
Waarom laat je hem niet eerst 1 of 2 wedstrijden ritme opdoen bij de beloften?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:48 schreef vandermar het volgende:
Lol, ALderweireld zijn eerste wedstrijd na zijn blessure binnen 6 minunten alweer geblesseerd er uit :G
Dat is bijna bij elk team.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik nam in mijn vorige game PSV over in seizoen 2013-2014, 5 NL'ers hadden ze nog
Ben maar snel gekapt na dramatisch begin. Is ook niet leuk, een onherkenbaar elftal.
Geen last van eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef vandermar het volgende:
Sowieso is FM11 kut vergeleken met FM10, het aantal blessures alleen al is ongehoord.
Hmm, verschilt enorm. Ik ben nu met mijn 7e seizoen bezig met Leverkusen en dit seizoen begint het een beetje op te vallen. Evenals de gele kaarten die ik pak dit seizoen vergeleken met voorgaande seizoenen. Hopen dat dit volgend seizoen weer anders isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef vandermar het volgende:
Sowieso is FM11 kut vergeleken met FM10, het aantal blessures alleen al is ongehoord.
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Zowel mijn linksback als mijn DM heb ik vorig seizoen voor 20 miljoen gehaald en nu na 1 seizoen biedt men al 30 miljoen. Ik houd ze gewoon nog 2 seizoenen en laat ze dan voor de hoofdprijs gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:49 schreef vandermar het volgende:
Er wordt 34 miljoen op Sakho geboden maar hij is toch wel een van mijn beste verdedigers. Ik heb hem voor 20 miljoen gekocht en de transferperiode is nog lang niet begonnen. BIj hoeveel zou ik hem moeten laten gaan, 50 miljoen?
Als je Messi of Ronaldo scout met een Eredivisie club krijgt die er soms wel 5 ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Moron het volgende:
Zit nu naar een speler te kijken die 4,5 ster krijgt als waardering, maar zijn jullie ooit een 5 sterren speler tegengekomen?
Wel raar idd. Vraag anders meer geld?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:32 schreef Thas het volgende:
Hmm.. Overal staat dat "Evian TG FC" uit de Ligue 2 een Foreground Sugar Daddy zou moeten hebben, maar als ik een game begin met die club krijg ik maar een transferbudgetje van ~625k.. Iemand hier die weet hoe dit zit?
Dat wil dan toch ook niet zeggen dat die meteen aanwezig is?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:32 schreef Thas het volgende:
Hmm.. Overal staat dat "Evian TG FC" uit de Ligue 2 een Foreground Sugar Daddy zou moeten hebben, maar als ik een game begin met die club krijg ik maar een transferbudgetje van ~625k.. Iemand hier die weet hoe dit zit?
Ik heb nog wat verder gezocht, het schijnt dat je opeens 1-10 miljoen krijgt in september als de transfermarkt al gesloten isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel raar idd. Vraag anders meer geld?
Same. Een Nederlandse rechtsback gehaald voor 8 miljoen, na één seizoen bieden de clubs tegen elkaar op tot wel 30 miljoen. Maar ik houd hem fijn. Heb maar 6 NEderlanders nuquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Zowel mijn linksback als mijn DM heb ik vorig seizoen voor 20 miljoen gehaald en nu na 1 seizoen biedt men al 30 miljoen. Ik houd ze gewoon nog 2 seizoenen en laat ze dan voor de hoofdprijs gaan.
Die gebruik ik ook altijd, Ronald medium.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Hm, ik ben overgestapt qua trainingsschema naar die van Ronald op het forum van Managers United, maar de resultaten vallen me tot nu toe tegen.
Ik zou dat schema gewoon houden, beste schema op het moment imo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Hm, ik ben overgestapt qua trainingsschema naar die van Ronald op het forum van Managers United, maar de resultaten vallen me tot nu toe tegen.
is toch echt 1 van de betere, en werkt hier echt topquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Scorpie het volgende:
De 2.0 it is. Bedankt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:46 schreef Burrito het volgende:
2.0 is de updated versie van het bovenste bestand.
de 3de is voor je jeugd
De 4de is voor part-time spelers
Geduld! Halverwege het seizoen zal de eigenaar opeens een flinke berg geld op de rekening storten, dit zal ie in de loop van de game nog regelmatig herhalen. Heb met Evian één van m'n leukste CM/FM games ooit gehad!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:32 schreef Thas het volgende:
Gebruik je m al lang? Want het heeft natuurlijk tijd nodig voor dat het echt resultaat oplevert. Bovendien is het een vrij intensieve training zeker op het begin zul je dan ook merken dat veel spelers lopen te zeuren dat het te zwaar is. Gewoon rustig afwachten en niet op het gezeur van de spelers letten en de het resultaat zal vanzelf moeten komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Scorpie het volgende:
evian heeft ook een mooie shirtjesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geduld! Halverwege het seizoen zal de eigenaar opeens een flinke berg geld op de rekening storten, dit zal ie in de loop van de game nog regelmatig herhalen. Heb met Evian één van m'n leukste CM/FM games ooit gehad!
[..]
Gebruik je m al lang? Want het heeft natuurlijk tijd nodig voor dat het echt resultaat oplevert. Bovendien is het een vrij intensieve training zeker op het begin zul je dan ook merken dat veel spelers lopen te zeuren dat het te zwaar is. Gewoon rustig afwachten en niet op het gezeur van de spelers letten en de het resultaat zal vanzelf moeten komen.
Notts County volgensmijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Welke clubs uit lagere divisies hebben nog meer 'Sugar Daddies' ?
Siirt Jetpa, Red Bull Brasil, Olé Brasil, Desportivo Brasil, Pao de Acucar en dus Evian hebben sowieso een suikeroom op de voorgrond. Maar er zullen er vast nog wel meer zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Welke clubs uit lagere divisies hebben nog meer 'Sugar Daddies' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Ik heb een mooie tactiek met Palermo, 4-2-3-1. Ik speel 2x Man utd compleet weg in de CL en in de competitie weet ik AC Milan, Inter en Juventus met regelmaat te vernederen. Overige wedstrijd 23 schoten 10 op goal en 0 op goal tegen met 60% balbezit voor mij. Jammer dat ze het soms laten liggen met kansen afmaken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef eywtf het volgende:
Ik heb denk ik de winnende tactiek uitgevonden... 4-1-2-3, de 3 echt naast elkaar in de spits. De rest verdedigen en een beetje tweaken. Compact en snel spelen. 1e seizoen met Aris 3e geeindigd, maar van de kleintjes verloren wegens veel blessures. Olympiakos/Panathinaikos uit en thuis verslagen. Nu m'n team vernieuwd en ff kijken hoe het dit seizoen gaat lopen.
Als ik dit seizoen kampioen word zal ik hem uploaden. Hoewel tactieken/trainingen stelen van anderen erg zielig zijn imo, maarja het is jouw game.
M'n keeper heeft ruzie met me gemaakt vanaf dag 1, maar vlamt het hele seizoen. Ik wil een privegesprek met hem voeren maar zelfs dat wil hij niet.. Ik heb hem nu maar verkocht aan Barcelona, z'n contract loopt af dus moet hem kwijt.
Hij heet Sifakis trouwens, uitstekende keeper voor in Griekenland.
Dan heb je wel pech gehad met lotingen in de beker, als ik een club als Baronie loot lukt het soms al in het eerste seizoen met AZ ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:23 schreef Coopster het volgende:
Eindelijk na 3 en een half seizoen een overwinning behaald met dubbele cijfers
of in europaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan heb je wel pech gehad met lotingen in de beker, als ik een club als Baronie loot lukt het soms al in het eerste seizoen met AZ ofzo
In het eerste seizoen met 9-1 van Dinamo gewonnen in de CL groepsfase, maar mijn spelers zijn vaak te lui om echt te voetballen tegen amateur teamsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan heb je wel pech gehad met lotingen in de beker, als ik een club als Baronie loot lukt het soms al in het eerste seizoen met AZ ofzo
Paloschi vind ik wat duur.. Ik dacht ik ga die Sendra in je screenshot is scouten, maar het is een regenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:47 schreef Coopster het volgende:
[..]
In het eerste seizoen met 9-1 van Dinamo gewonnen in de CL groepsfase, maar mijn spelers zijn vaak te lui om echt te voetballen tegen amateur teams![]()
Oh en die screen van player stats, is na 10 games voor mij, Paloschi is echt een koning in de spits!
2 keer gewonnen, FA cup 5 keer op rij, league cup hetzelfdequote:Op zondag 10 juli 2011 10:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En de CL?
Speel nu met Gremio, lokale competitie gebruik ik als proeftuin en haal meestal de finale en zo, nog niet gewonnen. Competitie 2 keer matig, ergens rond de 50 punten. Wel SudAmericana 2011 en Libertadores 2012 gewonnen
Palermo, echt een ziek chill team waar hééééééééééééél veul potentie in zit.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:48 schreef kvbeurden het volgende:
Nu bezig met Arsenal in seizoen 2018
Opstelling:
GK: Delac
DL: Grillo
DR: Mackie
DC: Jones
DC: Siereveld
DMC: Gautier
ML: Hazard
MR: Sanchez
AMC: Pjanic
ST: Neymar
ST: Munain
Nu 5 keer op rij kampioen geworden. Tijd voor een nieuwe uitdaging. Iemand nog tips?
Speel je alle competities zonder wisselingen?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:17 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
2 keer gewonnen, FA cup 5 keer op rij, league cup hetzelfde
2018 zitten ze bij mij in de serie B..quote:Op zondag 10 juli 2011 12:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Palermo, echt een ziek chill team waar hééééééééééééél veul potentie in zit.
Bij mij nog lager.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:34 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
2018 zitten ze bij mij in de serie B..
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:34 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Leuk overzicht.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:36 schreef Kn0x het volgende:
Momenteel ben ik begonnen aan seizoen 2025. Weinig spelers aangekocht, aantal spelers verkocht. Veelal bezig om meer Nederlanders in de selectie te krijgen. Veel jonge NL-ers gekocht die nu nog weinig toevoegen maar hopelijk in de toekomst meer kunnen bieden. Een aantal screens:
Huidige Eredivisie:
[ afbeelding ]
Huidige Eerste Divisie:
[ afbeelding ]
Huidige Topklasse A en B:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paar extra screens, vooral mijn nieuwe scout is erg fijn
lol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn historie:
[ afbeelding ]
Op forum.manutd.nl staan enkele packs van gezichten.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef alf89 het volgende:
[..]
Leuk overzicht.
Hoe krijg je die foto's van Zidane (en waarschijnlijk andere spelers) erin. Ik heb trouwens een gedownloade versie.
In mijn game met Feyenoord, waren ze alleenheerser in de champions leaque. Vanaf 2012 tot 2020 hebben ze aan een stuk in de finale gestaan en daarvan 6x gewonnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:34 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Is dit je eerste seizoen na dat slechte seizoen, waar je eerder over sprak?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax 2x te sterk op het einde van de competitie
Zo eindig ik in 2011-2012 als 2e in de competitie en 2e in de beker.
Heb nu voor 4.2 miljoen als versterking van mijn middenveld Costa van Valencia gehaald ? Iemand bekend met hem?
Ziet er voor AZ begrippen geweldig uit.
Ik speel toevallig nu met Valencia. Costa is toch 1 van m'n beste centrale middenvelders en voor AZ begrippen is ie zeker goed, maar tegen Barca etc komt ie net even wat tekort.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Heb nu voor 4.2 miljoen als versterking van mijn middenveld Costa van Valencia gehaald ? Iemand bekend met hem?
Ziet er voor AZ begrippen geweldig uit.
Jup.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dit je eerste seizoen na dat slechte seizoen, waar je eerder over sprak?
Verkopen, voor dat geld haal je toch wel iets leuks? En anders zet je de transfer pas op het eind van het seizoen ?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:38 schreef vandermar het volgende:
Barca biedt 69 miljoen voor Hazard. Ik denk dat ik in de toekomst nog veel meer kan vangen, wat zouden jullie doen?
Hartlepool Unitedquote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef Burrito het volgende:
Ik wil even wat anders, ik ga beginnen met een clubje in Engeland in een lagere divisie.
De eredivisie is zo saai, alleen de CL games zijn nog leuk.
..Maar welke club? Tips?
Welke landen/leagues heb je?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hartlepool United
Prognose is 21e van de League One, vrij kleine selectie, klein stadion(7500), weinig geld = veel uitdaging
Sta zelf na 15 duels in het 1e seizoen in de middenmoot..
Ik had met AZ altijd veel meer problemen met Feyenoordquote:Op maandag 11 juli 2011 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Klote voorzitter van AZ
Mijn oogappel van Eenoo die ik gescout had twee jaar geleden en die nu basisspeler was wordt verkocht vanwege het te hoge aanbod van 4.3 miljoen
Net nu ik in de CL voorronde bezig ben. Lekker beleidNOT.
Ohja de Johan Fruitschaal verliezen met 4-1 tegen Ajax. Dat team is echt te goed.
Alleen Engeland tot en met de Blue Square South/Northquote:
Of Hampton & Richmont, Blue Square North. Club met een mooi logo en een nog mooiere naam. Prognose was ook ergens onderin en daarom deze club maar gekozen. In eerste seizoen direct gepromoveerd, maar nu in seizoen 4 nog steeds geen nieuwe promotie, al ben ik dit jaar wel op weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hartlepool United
Prognose is 21e van de League One, vrij kleine selectie, klein stadion(7500), weinig geld = veel uitdaging
Sta zelf na 15 duels in het 1e seizoen in de middenmoot..
Ik weet niet zeker maar volgens mij laadt hij de database en slaat hij die mee op in de savegame, en hoef je dus niet perse de database hebben staan. Maar dat weet ik niet 100% zeker..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb gisteren Windows opnieuw moeten installeren op mijn pc, heb mijn save game van FM 2011 ff gekopieerd, alleen speelde ik met die game wel van een aangepaste database die ik dus vergeten ben om ook te kopieren, die save game gaat nu zeker niet meer werken als ik FM opnieuw installeer?
Ik zit nu op mijn werk, dus kan het pas vanavond testen. Ik hoop dat het lukt, zou wel über kutzooitje zijn als het niet lukt, was voor het eerst in tijden weer eens verder gekomen dan de eerste 2 seizoenen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker maar volgens mij laadt hij de database en slaat hij die mee op in de savegame, en hoef je dus niet perse de database hebben staan. Maar dat weet ik niet 100% zeker..
En je weet niet meer welke DB dat was? anders kan je die nu alsnog downloaden..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn werk, dus kan het pas vanavond testen. Ik hoop dat het lukt, zou wel über kutzooitje zijn als het niet lukt, was voor het eerst in tijden weer eens verder gekomen dan de eerste 2 seizoenen.
Ik heb dat ook heel vaak. Meestal omdat het niet goed gaatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Bij mij lukt altijd 3 seizoenen en daarna geen zin meer ...
Nou, het was geen gedownloade database, maar ik had zelf wat zitten klooien. Ik speel eigenlijk altijd met PSV, maar lamstralen zoals Engelaar gaan bij mij altijd gelijk op de transferlijst. Maar omdat je zulke lui meestal niet eens aan de straatstenen kwijt kunt had ik ze in de database maar contractloos gemaakt zodat ik daar geen last meer van hadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En je weet niet meer welke DB dat was? anders kan je die nu alsnog downloaden..
Dan zit ik vaak nog niet eens in de hoogste divisie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Bij mij lukt altijd 3 seizoenen en daarna geen zin meer ...
Geen probleem, hij slaat de database ook op "in" de savegame.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb gisteren Windows opnieuw moeten installeren op mijn pc, heb mijn save game van FM 2011 ff gekopieerd, alleen speelde ik met die game wel van een aangepaste database die ik dus vergeten ben om ook te kopieren, die save game gaat nu zeker niet meer werken als ik FM opnieuw installeer?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:01 schreef rowiee het volgende:
[..]
Geen probleem, hij slaat de database ook op "in" de savegame.
Dus je kan gewoon verder spelen
Nee. Ik werk geen uur aan een tactiek. Begin met wat standaarddingen en van daaruit wat tweaks.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:05 schreef GGMM het volgende:
Worden jullie ook zo ontzettend chagrijnig als je een uur hebt gewerkt aan een tactiek dan dan voor geen meter blijkt te werken?
Ligt eraan, hoeveel transfers heb je met maandelijkse afbetaling gedaan? Zijn er faciliteiten verbeterd?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef Thas het volgende:
Seizoen 1: Transferbudget 13 miljoen.
Ik win de dubbel, dus de beker en de competitie, en voor seizoen 2 is het budget 700k
Waar gaat dit in godsnaam over
Er zijn geen faciliteiten (ook niet het stadion) verbeterd, ongeveer 3 miljoen resterend aan maandelijkse afbetalingen..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef Moron het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoeveel transfers heb je met maandelijkse afbetaling gedaan? Zijn er faciliteiten verbeterd?
Ook last van gehad, seizoen 1 een TB van 7,5 miljoen. Ik win de tripple (comp, beker en uefa cup) seizoen daarna een TB van +/- 1 miljoen. Gelukkig na één keer zeuren bij de board een TB injectie van 12,5 miljoen. Echt apart had geen afbetalingen etc. saldo was gewoon in de plus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef Thas het volgende:
Seizoen 1: Transferbudget 13 miljoen.
Ik win de dubbel, dus de beker en de competitie, en voor seizoen 2 is het budget 700k
Waar gaat dit in godsnaam over
Hmm bedankt, ik zal het gaan proberenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef rowiee het volgende:
[..]
Ook last van gehad, seizoen 1 een TB van 7,5 miljoen. Ik win de tripple (comp, beker en uefa cup) seizoen daarna een TB van +/- 1 miljoen. Gelukkig na één keer zeuren bij de board een TB injectie van 12,5 miljoen. Echt apart had geen afbetalingen etc. saldo was gewoon in de plus.
Hartepool it is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Alleen Engeland tot en met de Blue Square South/North
Meer kan mijn pc wel aan, maar dan wordt hij vrij traag, dus dat doe ik maar niet.. en ik ben meestal toch niet van plan om van club te wisselen
Nee want ik werk nooit aan tactieken, niet uitgebreid in ieder geval. Ik koop vooral goede spelers.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:05 schreef GGMM het volgende:
Worden jullie ook zo ontzettend chagrijnig als je een uur hebt gewerkt aan een tactiek dan dan voor geen meter blijkt te werken?
Zijn allemaal dezelfde types, lang, sterk en kunnen goed koppen en springen. Targetman zou ik kiezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef alf89 het volgende:
Ik speel nu in de Blue Square Bet Premier met Hampton & Richmont voor de 3e keer op rij.
Ik had mijzelf voorgenomen om maximaal 3 jaar in elke competitie te mogen zitten.
Dit jaar heb ik een goed elftal en sta ik na 11 wedstrijden op de 4e plaats op 4 punten op de nummer 1. Mijn spitsen krijgen aardig wat kansen, maar het zijn vooral mijn middenvelders die scoren. Ik weet niet zo goed welke spelersinstellingen ik moet geven aan mijn spitsen. Dit zijn ze:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Welke zouden jullie kiezen en welke spelersinstellingen zouden jullie meegeven?
De opstelling is trouwens 4-4-2 en ik wil dus ook 2 spitsen gebruiken, want op zich loopt het wel soepel.
Alt F9 (maakt ie automatisch een mapje aan met screenshots)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:41 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Even offtopic, hoe doen jullie al die printscreens? Misschien domme vraag maar wou het toch even weten.
Prnt Scr indrukken ctrl+V in Paint/Photoshop wat dan ook en dan uploaden via een site als tinypic.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:41 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Even offtopic, hoe doen jullie al die printscreens? Misschien domme vraag maar wou het toch even weten.
Ah, dank jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:43 schreef Moron het volgende:
[..]
Alt F9 (maakt ie automatisch een mapje aan met screenshots)
alt F9.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:18 schreef alf89 het volgende:
Bij mij kan ik met FM geen screenshots maken via de printscreenknop op m'n toetsenbord. Bij de nieuwere windows heb je een programma dat heet 'knipprogramma'. Dat gebruik ik.
De Targetman instellingen lijken trouwens te werken. Dankje, Boe-man.
Lange ballen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef alf89 het volgende:
Ik ben er ondertussen ook achter waarom het veldspel zo verschrikkelijk is zo af en toe. En dat terwijl ik prima spelers heb voor dit niveau. Bijna alle coaches van andere teams klagen over mijn veld en de daarbij komende blessures.
Mijn bestuur is het met mij eens dat hij nodig vervangen moet worden, maar heeft er gewoonweg geen geld voor. Iemand tips hoe ik dit toch deels kan herstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |