abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2011 @ 13:50:56 #1
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99019840

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_99019984
Not to cheat
pi_99019997
Santos, 2 spelers transfervrij gehaald, Atila en Joaba.

Eerste competitie gewoon gebruikt om te gaan selecteren, halve finale gehaald en uitgeschakeld na 2 keer de 0-0, kwartfinale van de beker gehaald en in de eerste ronde van Sud americana uitgeschakeld.

Competitie gaat nu heel slecht, 16e plek
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99020284
Not to cheat, obviously.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 4 juli 2011 @ 17:03:35 #5
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99027233
Na in de poulefase Villareal al een keer met 8-0 aan de kant gezet te hebben, krijg Zenit haast hetzelfde vonnis :D Waarom is de eerste wedstrijd dan 0-0 gebleven? :?
I picture your face.. In the back of my eyes
  maandag 4 juli 2011 @ 17:07:47 #6
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99027398
Om om nog even te reageren op de cheatdiscussie van het vorige topic. Enige waar ik eigenlijk mee 'cheat', zijn de trainingen. Geen zin om die zelf in te stellen :@ Dus die download ik.
Verder maak ik mijn eigen tactiek (die soms keihard faalt :P) en scout ik ook vooral zelf. Vind het een kick als ik dan zelf een supertalent ontdek :D
pi_99027424
Ik cheat niet, vind ik zelf. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 4 juli 2011 @ 17:24:43 #8
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99028153
Het enige wat ik doe is sporadisch een wedstrijd opnieuw starten (I know :') )
Vooral als ik 's avonds gefrustreerd een wedstrijd verlies die ik écht niet kan verliezen!
I love my mispoken words.
  maandag 4 juli 2011 @ 17:32:23 #9
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99028545
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Sejt het volgende:
Vooral als ik 's avonds gefrustreerd een wedstrijd verlies die ik écht niet kan verliezen!
Dat is de grootst mogelijke cheat in het spel :D
Dit, dus.
pi_99029699
quote:
Dat zou ik nou nooit doen. Dat maakt het spel alleen maar minder realistisch. ;)
  maandag 4 juli 2011 @ 18:18:19 #11
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_99030399
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is de grootst mogelijke cheat in het spel :D
Uh, nee hoor :+
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 4 juli 2011 @ 19:17:02 #12
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99032690
Boefje ben ik hè.

Aan de andere kant zou ik nooit taktieken of trainingen downloaden, of talenten googlelelelelen ;)
pi_99032886
Ik gebruik wel tactieken om mijn eigen tactieken te maken, leer je een hoop van.
  maandag 4 juli 2011 @ 19:29:23 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99033217
quote:
Heel. heel af en toe doe ik dat ook al is het al zo'n 3 maanden geleden dat ik dat ook echt gedaan heb.

Soms heb je om 11 uur s'avonds van die buien he. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99034095
Waarom ik zo tegen tactieken downloaden ben...? Kom op, het DOEL van het spel is het creeren van een tactiek en het neerzetten van spelers op de goede plaats binnen deze tactiek. Als je tactieken gaat downloaden (met precies de goede instellingen en aanwijzingen wat voor soort spelers je per positie moet neerzetten), wat is dan nog je eigen inbreng als manager? Dan kun je het spel net zo goed FM Scout of FM Spelersmakelaar noemen, aangezien je dan alleen nog maar spelers hoeft aan te trekken.

Er zijn geen levels of eindbazen in FM, maar ik zie het als een vorm van 'het spel niet op eigen kracht en inzicht kunnen spelen'. Je hebt hulp van buitenaf (van buiten het spel - en DAT maakt het anders dan player masking uitzetten, omdat dit een ingame feature is die ook nog eens later geintroduceerd is door de makers van FM) en vandaar mijn vergelijking met aimbots.

En waarom zou een programma installeren dat automatisch de beste wonderkids opspoort anders zijn dan perfect getweakte tactics downloaden? Beiden zijn externe hulpmiddelen die je team beter laten functioneren zonder dat je er skills voor hoeft te hebben. Ergo, cheaten.
pi_99035268
Eigenlijk toch wel erg leuk dat de broer én zaakwaarnemer van de kersverse Ajacied Kolbeinn Sigthorsson, de in CM en FM land wereldberoemde Andri Sigthorsson is :D

Man man, wat heb ik daar geweldige games mee gehad, met die gast in de spits :Y
pi_99035740
^--- ^O^ idd!
  maandag 4 juli 2011 @ 20:42:08 #18
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99036240
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Heel. heel af en toe doe ik dat ook al is het al zo'n 3 maanden geleden dat ik dat ook echt gedaan heb.

Soms heb je om 11 uur s'avonds van die buien he. :')
Precies, dat bedoel ik ook.
Moe, gefrustreerd, geïrriteerd, etc. :P
  maandag 4 juli 2011 @ 22:32:48 #19
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99042805
Vorig seizoen (#3) met Ajax maarliefst 11 miljoen verliest gemaakt door voornamelijk transfers. Dit seizoen erg rustig aandoen dus en geld binnenharken met de CL. Volgend seizoen 2 goede buitenspelers halen en dan hopelijk ver in de CL komen.
  maandag 4 juli 2011 @ 22:37:06 #20
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99043060
Hoe haal ik het meeste uit de speler? Ik train hem nu extra op "Composure"

maandag 4 juli 2011 @ 22:37:49 #21
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99043094
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:52 schreef VonHinten het volgende:
Waarom ik zo tegen tactieken downloaden ben...? Kom op, het DOEL van het spel is het creeren van een tactiek en het neerzetten van spelers op de goede plaats binnen deze tactiek. Als je tactieken gaat downloaden (met precies de goede instellingen en aanwijzingen wat voor soort spelers je per positie moet neerzetten), wat is dan nog je eigen inbreng als manager? Dan kun je het spel net zo goed FM Scout of FM Spelersmakelaar noemen, aangezien je dan alleen nog maar spelers hoeft aan te trekken.

Er zijn geen levels of eindbazen in FM, maar ik zie het als een vorm van 'het spel niet op eigen kracht en inzicht kunnen spelen'. Je hebt hulp van buitenaf (van buiten het spel - en DAT maakt het anders dan player masking uitzetten, omdat dit een ingame feature is die ook nog eens later geintroduceerd is door de makers van FM) en vandaar mijn vergelijking met aimbots.

En waarom zou een programma installeren dat automatisch de beste wonderkids opspoort anders zijn dan perfect getweakte tactics downloaden? Beiden zijn externe hulpmiddelen die je team beter laten functioneren zonder dat je er skills voor hoeft te hebben. Ergo, cheaten.
Niet helemaal waar. HEt doel van de game is om een succesvol team te creeeren. Dat doe je inderdaad door een goede tactiek te maken/vinden, maar ook door de juiste spelers te kopen, een goede staff op te zetten, je board tevreden te houden door goed met geld om te gaan.

De eerste twee kan je allebei omzeilen door spelers en staff op te pikken in fora die je leest. HEt gebruiken van programma's buiten FM om, dan is dat ook cheaten.

En ook het herladen van spellen of opnieuw starten van games zie ik als cheaten. Oh ik red het niet de eerste keer, dan maar opnieuw beginnen.

Hoeveel games heb jij al gestart als ik vragen mag?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  maandag 4 juli 2011 @ 22:46:44 #22
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99043586
Wat een onzin! Waarom is een nieuwe game starten nou weer cheaten? Of bedoel je midden in een seizoen een wedstrijd opnieuw spelen?
pi_99044419
Flink aan het inkopen met AZ voor seizoen 11-12.

Strootman (Utrecht)
Nuytinck (NEC)
Legaere (Anderlecht)

Allemaal spelers voor de basis eventueel. Heb helaas geen EC gehaald, 11e geworden in eerste seizoen :') (triest).

Nu nog een goede spits of twee.
U MAD?
pi_99044465
Waarom zou je je druk maken over hoe iemand anders een game speelt :') ;(
U MAD?
pi_99044930
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef Burrito het volgende:
Hoe haal ik het meeste uit de speler? Ik train hem nu extra op "Composure"

[ link | afbeelding ]
creativity passing positioning ook niet vergeten
pi_99045275
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Flink aan het inkopen met AZ voor seizoen 11-12.

Strootman (Utrecht)
Nuytinck (NEC)
Legaere (Anderlecht)

Allemaal spelers voor de basis eventueel. Heb helaas geen EC gehaald, 11e geworden in eerste seizoen :') (triest).

Nu nog een goede spits of twee.
Ik zit nog in het eerste seizoen, en AZ doet het heel goed:P,

Heeft iemand hier trouwens nog goede ervaringen met castillon van ajax gehad?
pi_99046052
Zit met Ajax in mijn vierde seizoen, afgelopen seizoen met enig geluk de CL gewonnen en ben nu door naar de halve finale. Het kan mijn eerste keer worden dat ik de CL 2 keer achter elkaar win, sinds FM06.

Scouts doen goed hun werk, eigen tactiek loopt prima. :) Zag wel dat hij vrijwel identiek is als een tactiek op MU, die downloaden was sneller geweest. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  maandag 4 juli 2011 @ 23:31:17 #28
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99046278
quote:
Dit.
pi_99046304
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef OreO het volgende:

[..]

Ik zit nog in het eerste seizoen, en AZ doet het heel goed:P,

Heeft iemand hier trouwens nog goede ervaringen met castillon van ajax gehad?
Ik krijg thuis gewoon TE vaak klop.
Of het aan het maximaal brede speelveld ligt ofzo....
U MAD?
pi_99046616
Speel je thuis anders dan uit? Aanvallender ofzo? Ik had eerst dat ik te aanvallend speelde: gevolg; spelers na 65 minuten leeg en nog goals tegen krijgen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:12:13 #31
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99048244
ik ga morgen eens een serieuze game starten. gewoon 4-2-3-1 diep met lange ballen
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_99048248
quote:
Denk dat het niet met druk maken te maken heeft, maar patsen met een kampioenschap of CL winst kan iedereen door 5x een wedstrijd overnieuw te spelen :)

Training download ik altijd, tactiek maak ik vaak zelf, maar ik download ze ook wel eens en dan tweak ik hem zelf ook nog.

Al die andere troep zoals externe programma's en lijstjes heb ik niks mee en hoeft van mij ook niet, dat neemt namelijk voor mij het plezier weg. Maar goed, als andere zo een spelletje willen spelen, laat ze lekker doen.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_99048296
Daarom zou ik het ook erg tof vinden als ze er iets op verzinnen dat je kan zien als iemand wedstrijden opnieuw heeft gestart :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_99049114
Ik cheat want ik maak het beste team ooit na :)

http://imageshack.us/photo/my-images/828/ajax69.png/ (copy/paste deze link)
pi_99049205
Upload hem eens op tinypic, copypasten kan niet op de iPod.
pi_99049266
Wedstrijd opnieuw spelen doe ik niet meer. Voorheen wel. Tactiek downloaden wel, maar ik tweak hem nog wel.
Het is nu veel leuker spelen. Als ik verlies of gelijkspeel reageren sommige spelers of supporters altijd zo overdreven. Irritant gedoe. Maar hoort er bij.
pi_99049298
zo dan?

pi_99049503
Hoezo niets te doen ;e
pi_99049689
Beetje wel, want ook de klassieke Europacups I II en III zijn weer in ere hersteld.
Daarnaast zit het hele Oranje van 74 in deze database :)

Ben nu aan het testen of alles goed werkt en dan gooi ik hem op http://fm.manutd.nl/
  Forum Admin dinsdag 5 juli 2011 @ 00:52:29 #40
35723 crew  GGMM
pi_99049892
Tof gemaakt. _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99051670
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik krijg thuis gewoon TE vaak klop.
Of het aan het maximaal brede speelveld ligt ofzo....
slechte verdedigers?
pi_99054356
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. HEt doel van de game is om een succesvol team te creeeren. Dat doe je inderdaad door een goede tactiek te maken/vinden, maar ook door de juiste spelers te kopen, een goede staff op te zetten, je board tevreden te houden door goed met geld om te gaan.

De eerste twee kan je allebei omzeilen door spelers en staff op te pikken in fora die je leest. HEt gebruiken van programma's buiten FM om, dan is dat ook cheaten.

En ook het herladen van spellen of opnieuw starten van games zie ik als cheaten. Oh ik red het niet de eerste keer, dan maar opnieuw beginnen.

Hoeveel games heb jij al gestart als ik vragen mag?
Ik speel met ongeveer 2-3 teams per FM uitgave. FM2011 heb ik met Espanyol gespeeld (acht seizoenen, toen foutmelding die me savegame verneukte) en met Palermo (tien seizoenen, rek was uit de game, te vaak kampioen geworden, geen enkele uitdaging meer). Nu speel ik weer FM2010 en ben in mijn tweede seizoen met Sochaux (Franse competitie). Ik switch ook nooit van club tijdens een game.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 juli 2011 @ 09:19:34 #43
245494 Peter_Aragorn
pi_99054487
Switchen van club doe ik normaal ook niet. Ik kreeg in mijn Twente-game echter halverwege het tweede seizoen een aanbieding van Werder Bremen. Ik heb toen een extra save aangemaakt, zodat ik én met Twente door kon gaan én naar Bremen kon.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:23:50 #44
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99054570
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:11 schreef VonHinten het volgende:
Ik switch ook nooit van club tijdens een game.
Ik ook niet, begin een game met een bepaald team en ga dan net zo lang door tot ik het zat ben.

Inmiddels 4 wedstrijden gewonnen in de Serie A waardoor ik net boven de degradatiestreep sta, heb er wel vertrouwen in dat we het gaan redden.
pi_99054634
Ik ben al 10 jaar met Wrexham bezig nu, grote clubs al afgeslagen. Alleen als Ajax komt ga ik over.
Verder mijn tactiek aangepast (afgekeken van Il Devasto, voornamelijk het verdedigen) en nu gaat het een stuk beter in de PL. Spelers groeien als kool het is alleen even wachten tot ik genoeg TB heb om jonge talentjes op te pikken en mijn jeugdopleiding te perfectioneren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 09:30:14 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:42:30 #46
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99054931
Ik ben tot nu toe ook nooit geswitcht van team.
Maar m'n nieuwe game heb ik als Unemployed gestart en heb net m'n eerste seizoen afgemaakt bij Fredrikstad (1e divisie) in Noorwegen, waar ik begon met al 10 wedstrijden gespeeld. Met deze game wil ik wel gaan switchen naar grotere teams als de mogelijkheid zich voordoet :)

Mijn favoriete bezigheid in FM? Het zoeken en vinden van de beste 'bargains', maar ook duurdere spelers die precies in mijn taktiek passen en het, na koop, ook uitstekend doen. Daar haal ik de meeste voldoening uit :)

[ Bericht 27% gewijzigd door Sejt op 05-07-2011 09:47:59 ]
pi_99055459
Ik switch ook vrijwel nooit in een game, tenzij ik een reis-rond-de-wereld-game doe, wat overigens op z'n tijd erg leuk is om te doen.
Wanneer ik een new game opstart neem ik mezelf wel altijd voor dat ik een paar interessante leagues selecteer, zodat ik kan overstappen als er zicht wat leuks voordoet. Nou, dat is me werkelijk nog nooit overkomen. Ik ga altijd net zo lang door met één club tot ik het zat ben, en ik weer een new game start. Maar toch selecteer ik bij iedere start weer diezelfde leuke competities, terwijl ik er dus geen reet aan heb.

Ik haal overigens ook de meeste voldoening uit het scouten van spelers en deze laten uitgroeien tot toppers. Ik kan echt eindeloos zoeken naar spelers. Die zelfgescoute diamant en deze dan vervolgens naar je club zien te halen: prachtig :)
Een tactiek download ik af en toe wel, maar dan is dat meer om te bekijken waarom die zo succesvol is. Eventueel pas ik dat dan weer toe op mijn eigen gemaakte tactieken.
Trainingsschema's download ik wel altijd, daar vind ik nou echt helemaal niets aan om me in te verdiepen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:52:21 #48
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99056705
Voor zo min mogelijk geld (bv. bij een 1e / 2e divisie club) een zo goed mogelijke speler halen is gewoon een heerlijke uitdaging! Liefst transfervrij met een laag salaris, die dan enorm goed speelt.

Toen ik aangenomen werd bij Fredrikstad waren er 3 slechte spitsen. Ik moest dus snel ingrijpen en haalde deze Braziliaan:

Niet bijzonder zou je denken - maar het was voor de Noorse 1e divisie, en hij was transfervrij met de helft salaris van andere (slechtere) spitsen. Kost me dus niks en kerel schiet er 10 in in 14 wedstrijden en de fans vinden hem 'extreem goed' :)

Nu zit ik in de 1e echte transferperiode (winter in Noorwegen), en heb voornamelijk transfervrije spelers gehaald:

Allemaal beter dan wat ik had, behalve de speler die 1,2mln opleverde was wel redelijk goed, maar ook een egotripper.
Waar ik begon met max ¤22.000/week salaris en het eigenlijke salaris van spelers van ¤25.000/week, heb ik nu ¤10.000/week speling en een tb van 300k :P

[ Bericht 35% gewijzigd door Sejt op 05-07-2011 11:08:04 ]
pi_99058439
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 02:07 schreef OreO het volgende:

[..]

slechte verdedigers?
Moisander, Klavan, Marcellis en Moreno zijn toch vrij aardige verdedigers voor AZ......
U MAD?
pi_99058530
Zal vanavond wel even een paar talentjes showen die al 4 jaar (sinds de nPower League 1) bij mijn club zijn gekomen en nu doorgegroeid zijn tot vaste waarde in het elftal in de PL.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:53:50 #51
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_99063798
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Moisander, Klavan, Marcellis en Moreno zijn toch vrij aardige verdedigers voor AZ......
Klavan en Marcellis had ik zo snel mogelijk vervangen toen ik AZ was, ik zal vanmiddag wel screentje posten :)
Neen
pi_99065429
quote:

[..]

Ik zou toch proberen om wat betere verdedigers te halen, vooral je backs zijn niet zo great
pi_99065927
Zal vanavond ook eens een paar screens posten van afgelopen jaar bij ManU :). nu ff lekker verder met seizoen 11-12, voorbereiding bijna klaar :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:10:33 #54
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99066874
nieuw serieus potje begonnen met feyenoord. biseswar doet t goed als rechtsbuiten en win 2-0 van chelsea :)
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_99067023
quote:

[..]

Zo moet je niet denken, je moet alleen de beste voor je posities willen. :P
pi_99067076
Hoppa, eerste seizoen de CL gewonnen met Spurs! In de finale Bayern met 5-0 verslagen. Enige aankopen waren Ibisevic, Coentrao en Rasmus Elm.

Voor de geïnteresseerden, de opstelling was:
Gomes
Corluka - Dawson - King - Bassong
Sandro (VMC)
Elm (MC)
Bale - Modric - Van der Vaart
Defoe

Bassong staat normaal centraal op de plek van King en op links staat dan Coentrao.
pi_99067210
5-0 _O-

Edit:

Sta in finale CL, 2e keer op rij. :D

[ Bericht 43% gewijzigd door TJV op 05-07-2011 15:31:29 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:29:34 #58
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99070050
5-1 bij Lierse gewonnen in de EL, 5 goals Dudu Caerense. Hierdoor komt hij op 32 goals uit de eerste 16 wedstrijden, niet verkeerd.. :P

Ondertussen nog even als bijbaantje Italie onder m'n hoede genomen die ik de EK titel in eigen land moet bezorgen, nog best lastig aangezien ik 2022 totaal niet op de hoogte ben van het Italiaanse voetbal.. Als het maar beter gaat als m'n job bij het Nederlandse elftal een paar seizoenen terug waar ik ontslagen werd nadat ik in de eerste ronde werd uitgeschakeld op het EK.. :')
pi_99072290
godver! Real Madrid bied ineens 33 miljoen voor Vidic :")! Twijfel twijfel
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:17:30 #60
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99072351
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
godver! Real Madrid bied ineens 33 miljoen voor Vidic :")! Twijfel twijfel
Twijfels ?

Direct verkopen, daar haal je een compleet nieuw elftal aan nieuwe topverdedigers voor terug. :P
pi_99072403
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Twijfels ?

Direct verkopen, daar haal je een compleet nieuw elftal aan nieuwe topverdedigers voor terug. :P
Nja moet ook bij ManU passen he, en zou op dit moment niet weten wie er op zijn plek gaat voetballen, nja Hummels heb ik al
pi_99072749
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:29 schreef inZanity het volgende:
5-1 bij Lierse gewonnen in de EL, 5 goals Dudu Caerense. Hierdoor komt hij op 32 goals uit de eerste 16 wedstrijden, niet verkeerd.. :P

Ondertussen nog even als bijbaantje Italie onder m'n hoede genomen die ik de EK titel in eigen land moet bezorgen, nog best lastig aangezien ik 2022 totaal niet op de hoogte ben van het Italiaanse voetbal.. Als het maar beter gaat als m'n job bij het Nederlandse elftal een paar seizoenen terug waar ik ontslagen werd nadat ik in de eerste ronde werd uitgeschakeld op het EK.. :')
Die speler heb ik ook gehaald hehe. Scoort dus veel :D. Ga ik hem eens een basisplek geven.
pi_99072758
CL-finale van Bayern verloren. Er rust een vloek op het 2 keer winnen van de CL achter elkaar.
pi_99073496
Ik kan echt niet met 4 verdedigers spelen. Backs, wingbacks, fullbacks... ik kan er niet mee uit de voeten.

Drie centrale beesten ^O^
pi_99073945
Moet er niet aan denken om in de CL te spelen tegen een ploeg met 2 spitsen en 2 wingers als je met 3 verdedigers speelt. :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:49:32 #66
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99073989
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:23 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Die speler heb ik ook gehaald hehe. Scoort dus veel :D. Ga ik hem eens een basisplek geven.
Die van mij is een regen. :P Zit in 2022 en hij is pas 22. Heb overigens op linksbuiten ook een Dudu Caerense staan, best verwarrend soms. :D
pi_99074596
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:49 schreef inZanity het volgende:

[..]

Die van mij is een regen. :P Zit in 2022 en hij is pas 22. Heb overigens op linksbuiten ook een Dudu Caerense staan, best verwarrend soms. :D
Hahaha grappig.
pi_99074892
pi_99075296
Ah nice, talentje wat ik vorig jaar al heb gekocht, heeft nu de gouden schoen gewonnen op het WK onder 20 :D
pi_99076576
steek voor 7.5 mil aan arsenal verkocht in jan 2011, kon het niet laten voor steek. Wat is die erikson toch een held
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:59:10 #72
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_99076867
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:56 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Dit kan de oplossing zijn. Zie laatste reply. http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=39060
Of hier: http://www.sortitoutsi.ne(...)ds-errorplease-help/

Het kan te maken hebben met custom leagues, kits etc. Alles wat je toegevoegd hebt zelf aan de game. Ik heb ook eigen kits enzo maar geen error.
Hmm, ik heb een megapack gedownload waarbij ik alle logo's heb en alle gezichten van de spelers. Verder heb ik hem eerst geïnstalleerd met de CD-rom en daarna een crack eroverheen gegooid, omdat de CD van mijn broer is. Heb hem nu ondertussen opnieuw geïnstalleerd en ik kon weer verder spelen. Na een paar dagen verder gespeeld weer hetzelfde probleem. ;(
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_99076980
Lloyd borgers van mvv is trouwens ook een leuk talentje, gekocht voor 350k en je kan hem na een seizoen al kwijt voor 3 mil :P

Maar hij heeft nog tot 2013 de kans bij mij, nu voor het 2de seizoen naar Port Vale, en scoort daar best veel :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:17:40 #74
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99080151
Niet te geloven. Vorig seizoen gepromoveerd met Fredrikstad naar de Noorse PL.
Flink ingekocht om m'n selectie beter en breder te maken en m'n taktiek iets aangepast om 1 Anchorman ipv een centrale middenvelder te hebben, aangezien ik het zwaar zou krijgen als net gepromoveerde.
M'n voorbereiding was dramatisch! 1x gelijk en 4x verloren in m'n friendlies, bijna alle spelers een hele slechte moraal. Dus ik had er een hard hoofd in.

Nu na 5 wedstrijden sta ik 1e in de Noorse PL met 4 winst en 1 nederlaag. :7
Moraal natuurlijk stukken beter ineens. Nu vast proberen te houden!
  FOK!fotograaf dinsdag 5 juli 2011 @ 21:03:12 #75
245494 Peter_Aragorn
pi_99082538
Derde seizoen van mijn 'carriëre' als coach dit keer. Eerste twee jaar alles (behalve CL) gewonnen met FC Twente en toen de aanbieding van Werder Bremen gekregen en geaccepteerd. Hier wat screens van halverwege het seizoen.

Stand:

Opstelling:

Transfers tot nu toe:

Topscoorder, en mijn aanstaande aankoop:

Topkeeper:

Paar talentvolle spelers:

Zo, dat is het...

[ Bericht 3% gewijzigd door Peter_Aragorn op 05-07-2011 21:12:36 ]
pi_99083417
Ik word leeggekocht :'(

1tje voor 55k gekocht 2 jaar geleden en gaat nu voor 4 miljoen de deur uit en 1tje voor 130k gekocht 2 jaar geleden en gaat voor 11.25 miljoen de deur uit. Hoop geld maar toch :'(
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:20:13 #77
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99083705
8-0 pakkie gegeven aan Utrecht, 6 keer Dudu Cearense.. :P
pi_99085243
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Scorpie het volgende:
Ik word leeggekocht :'(

1tje voor 55k gekocht 2 jaar geleden en gaat nu voor 4 miljoen de deur uit en 1tje voor 130k gekocht 2 jaar geleden en gaat voor 11.25 miljoen de deur uit. Hoop geld maar toch :'(
Daar kun je toch wel wat leuks voor terugkopen? :P
pi_99087948
9 maart al kampioen met ajax seizoen 1, ze willen nu wel all mijn spelers :{
pi_99088650
Ligt inderdaad aan mijn backs...
Heb zojuist Marcellis van de hand gedaan voor 6.5 miljoen! (lol).
Zit in seizoen 2 en ben met spoed verlegen naar goede niet te dure backs voor de basis. Wie helpt? (scouts hebben nog niets gevonden... VR en VL).
U MAD?
pi_99088696
Ohja Zuiverloon is geen optie. Die vroeg 30.000 per week salaris :').!!!!
U MAD?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:37:25 #82
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99088851
Dudu en Romario? Of ene Kvekveskiri
pi_99089088
Die brazilianen vragen allemaal 20k of meer per week en heel veel centen heb ik niet.
Schijnbaar heeft bestuur de 6.5 miljoen opgegeten :') Heb nog 1.6 :( (hopen op wat meer als ik klaag bij bestuur).
U MAD?
pi_99089116
Rechtsback sowieso Romario proberen te halen. Is nu nog 16, maar heeft een ontsnappingsclausule van 275k. Duurt alleen nog wel 2 jaar voordat je die krijgt. Voor linksback Digne proberen te halen, kost nog geen 3 miljoen. Groeit waarschijnlijk als een malle als je die direct in de basis zet.
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:10:26 #85
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99094380
De voorbereiding op seizoen 7 zit erop. Het was vooral een kwestie van spelers verkopen. Mijn 2e elftal speelt geen competitie, dus kan geen al te grote selectie hebben, omdat die dan niet aan voetbal toekomen. Heb 1 speler aangekocht voor in het eerste elftal. De rest van mijn nieuwe aankopen zijn aanstormende talentjes.
Heb mij dit seizoen goed bezig gehouden met mijn technische staf. Nieuwe trainers aangetrokken zodat elke training nu minimaal 4 sterren heeft :)

Vorig seizoen heb ik eindelijk de triple gewonnen! Competitie (voor de 6e keer oprij), de beker (voor de 2e keer) en de CL (voor de 2e keer). En nu hoop ik dit door te kunnen zitten.

Zoals gezegd moet ik veel spelers laten gaan. Dus ook de jeugdspelers die niet goed genoeg zijn en ik dus verder niet nodig heb.

Enige speler waar ik geld aan uitgegeven heb is Alex Chamberlain. Ik was een beetje uitgekeken op Renato Augusto, niet ook niet zoveel meer speelde en had dus een vervanger nodig. Alex kan leuk een aantal jaartjes meevoetballen :)

Een aantal sleutelspelers in mijn team:
Sergio Canales (voor 4 miljoen op kunnen pikken bij Real aantal seizoenen geleden), uitgegroeid tot mijn leider op het middenveld

De zeer begeerde Celso Borges. Speelt nu zijn 3e seizoen bij mij. 3 seizoenen geleden is hij in 1 seizoen 3x verkocht :') (en dus ook gekocht, door mij) Iedereen wil hem hebben, maar ik wil niet van hem af :P)

Ik heb ook nog een aantal leuke talentjes:
Sandro. Voor 6 miljoen gekocht aantal seizoenen geleden. Deze superspits krijgt een 4 sterren beoordeling nog steeds en wordt dus gezien als een bepalende speler. Heeft nog niet echt superveel gespeeld. Vooral aan het einde van vorig seizoen en daarin scoorde hij als een malle, dus nu krijgt ie dit seizoen mijn volle vertrouwen.

Coronel, ex-wonderkind. Voor 2 miljoen gekocht 2 seizoenen geleden en met het vertrek van Reinartz, mag hij nog meer spelen dit seizoen, samen met Bell en Jones.

De eerste wedstrijden zijn weer veelbelovend.

Voor de eerste keer de Supercup gewonnen van Sevilla, maar echt gemakkelijk ging het niet.

En voor de geïnteresseerden nog mijn tactiek.
pi_99094556
Die Chamberlain kwamen mijn scouts ook al mee aanzetten, maar vond het tegen vallen
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:35:40 #87
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99095423
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die Chamberlain kwamen mijn scouts ook al mee aanzetten, maar vond het tegen vallen
Zal je eerlijk vertellen dat hij niet mijn eerste keus was. Dat was deze geweldenaar
Die had een afkoopclausule van 52 miljoen, maar hij had geen zin om bij mij te komen spelen (sukkel :P)
Dus Alex was tweede keus. In de voorbereiding deed ie het goed, maar nu is ie geblesseerd, dus kan zijn waarde nog niet echt tonen.
pi_99098565
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lloyd borgers van mvv is trouwens ook een leuk talentje, gekocht voor 350k en je kan hem na een seizoen al kwijt voor 3 mil :P

Maar hij heeft nog tot 2013 de kans bij mij, nu voor het 2de seizoen naar Port Vale, en scoort daar best veel :)
inter en arsenal zitten achter hem aan, ik ook nu:P
pi_99101191
Abidal maakt een overtreding en veroorzaakt een penalty. Krijgt zijn 2e gele kaart. Spelers protesteren en daardoor krijgt Afellay eveneens zijn 2e gele kaart :') Gelukkig wist Deportivo alleen uit de veroorzaakte penalty nog te scoren.

Vanavond denk ik eens proberen een eigen tactiek te maken aan de hand van 2 gidsen die ik gevonden heb.. ben benieuwd of het lukt :P
pi_99101480
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:40 schreef MMUFC het volgende:
Abidal maakt een overtreding en veroorzaakt een penalty. Krijgt zijn 2e gele kaart. Spelers protesteren en daardoor krijgt Afellay eveneens zijn 2e gele kaart :') Gelukkig wist Deportivo alleen uit de veroorzaakte penalty nog te scoren.
:')
pi_99102753
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 02:53 schreef OreO het volgende:

[..]

inter en arsenal zitten achter hem aan, ik ook nu:P
Heb al een bod van 2 mil gehad, maar nu hoeft ie nog ff niet weg :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:59:20 #92
318507 Jester65
Stay frosty
pi_99103211
Sterspeler Zlatko Dedic (8 assists in de eerste 6 wedstrijden bij Bochum) heeft op de training z'n kruisbanden gescheurd: 7 tot 9 maanden uitgeschakeld. Die zien we dus volgend seizoen pas terug. :(
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:22:34 #93
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99103968
Na 11 wedstrijden nog steeds netjes 5e in de Noorse PL met Fredrikstad :)

Ik kwam erachter dat m'n Ass.Manager taktiek op 1 had, terwijl ik taktieken van hem automatisch aan heb staan - die dus eruit gegooid en een nieuwe aangenomen met beter taktiekinzicht.
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:12:33 #94
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99110102
De helft van m'n team staat op scherp, pakken ze nagenoeg allemaal een kaart in de halve finale van de beker. Sta ik in de finale met een B-elftal. Kots.
Dit, dus.
pi_99110867
quote:
13s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef Buitendam het volgende:
De helft van m'n team staat op scherp, pakken ze nagenoeg allemaal een kaart in de halve finale van de beker. Sta ik in de finale met een B-elftal. Kots.
:D

Had je ze maar moeten sparen kut.
U MAD?
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:34:42 #96
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99110936
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:D

Had je ze maar moeten sparen kut.
Niks nie. Geen gehomo in mijn team.
Dit, dus.
pi_99114547
waarom is VVV zo goed ?
pi_99115426
Heeft iemand ervaring met Football Manager Handheld 2011? Deze wil ik graag gaan kopen voor de vakantie :)
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:27:37 #99
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_99115662
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:20 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Heeft iemand ervaring met Football Manager Handheld 2011? Deze wil ik graag gaan kopen voor de vakantie :)
Voor iPod of PSP?
Neen
pi_99115874
Op de ipod/iphone is het kut.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:45:48 #101
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_99116370
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:33 schreef Jorwol het volgende:
Op de ipod/iphone is het kut.
Dat ik daar 10 euro voor betaald heb, wat een miskoop :')

Op PSP had ik FM 2010 wel grijs gespeeld, vond dat vorig jaar wel leuk.
Neen
pi_99116460
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:27 schreef Mallerd het volgende:

[..]

Voor iPod of PSP?
Voor op de PSP.
pi_99116519
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef Mallerd het volgende:

[..]

Dat ik daar 10 euro voor betaald heb, wat een miskoop :')

Op PSP had ik FM 2010 wel grijs gespeeld, vond dat vorig jaar wel leuk.
Ik had FMH 2010 demo ook gespeeld, vond het verslavend, maar ik vond dat het laden lang duurde. Jammer dat er geen muziek bij zat.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:51:16 #104
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_99116610
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:49 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:

[..]

Ik had FMH 2010 demo ook gespeeld, vond het verslavend, maar ik vond dat het laden lang duurde. Jammer dat er geen muziek bij zat.
Ik heb me er prima mee vermaakt. vond het vooral leuk dat er ook regens in kwamen. Ik had hem gedownload, dus het hangt er meer vanaf hoe duur die is en hoeveel je ervoor wil betalen.
Neen
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:52:19 #105
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99116652
Ik speel met 1 spits. Iedere keer als ik heb gescoord wisselt de rol van de AMR met de spits. Iemand ook ervaring met dit probleem? Na iedere goal moet ik mijn AMR en spits weer op hun originele positie zetten. :?
Dit, dus.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:54:32 #106
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_99116751
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef Buitendam het volgende:
Ik speel met 1 spits. Iedere keer als ik heb gescoord wisselt de rol van de AMR met de spits. Iemand ook ervaring met dit probleem? Na iedere goal moet ik mijn AMR en spits weer op hun originele positie zetten. :?
Heb ik ook gehad, je hebt een keer bij tactiek 'van positie wisselen' aangeklikt bij die 2 posities.
Neen
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:58:55 #107
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99116907
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:54 schreef Mallerd het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad, je hebt een keer bij tactiek 'van positie wisselen' aangeklikt bij die 2 posities.
Ah, inderdaad. Bedankt, man.
Dit, dus.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:55:17 #108
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99120956

Hoe krankzinnig wil je het hebben. :')
Ben trouwens Everton.
C'est la vie
pi_99126408
Na seizoen 1 teleurstellend afgesloten te hebben op een 10e plaats met AZ een aantal aan- en verkopen gedaan;

Marcellis voor 6.5 weg
Holman voor 3.3 weg

Aangekocht Lageare (Anderlecht), Strootman (Utrecht), Robert (ex-PSV'er) en Digne (tip van Fokker) op huurbasis.
Verder ben ik blij dat Jonathas terug is van verhuur, ook een redelijke baas.

Nu na 8 wedstrijden 19 punten en koploper. Loopt echt lekker tov vorig seizoen. Moet alleen Schaars nog voor leuk bedrag in winterstop zien de verpatsen aangezien zijn contract afloopt.

Ohja, aanbod van Feyenoord afgeslagen om te komen coachen _O_
U MAD?
pi_99126508
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:54 schreef Mallerd het volgende:

[..]

Dat dus.
Heb je een gedownloade taktiek toevallig Buitendam ? ;)
U MAD?
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:09:06 #111
306371 zerokil
psvunited
pi_99126528
TT
pi_99133225
Mensen ervaring met Marko Vejinovic van Heracles?
Toppertje op de lange termijn?
U MAD?
pi_99133837
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen ervaring met Marko Vejinovic van Heracles?
Toppertje op de lange termijn?
Mijn scout heeft hem als 3 star leading star, wat is tottenham trouwens irritant. Heletijd maar op mijn kids bieden
pi_99134453
3 star leading star?

Bij mij scout ie op 4 sterren.
U MAD?
  Forum Admin woensdag 6 juli 2011 @ 23:27:56 #115
35723 crew  GGMM
pi_99134760
Sterren zijn op basis van clubreputatie.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99134991
Klopt ja.

Maar kan iemand me dan vertellen of dat een toppertje wordt op de lange termijn?
U MAD?
  Forum Admin woensdag 6 juli 2011 @ 23:53:44 #117
35723 crew  GGMM
pi_99135906
Niet echt.

edit: als in; het wordt niet echt een topper. Integendeel.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99136113
Nog andere tips voor NL'ers op de VM/MC positie die wel top worden en betaalbaar zijn?
U MAD?
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:04:17 #119
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99136406
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat dus.
Heb je een gedownloade taktiek toevallig Buitendam ? ;)
Ja, ik ben echt een belachelijke amateur in dit spel. Moet echt de beginselen leren begrijpen, dus ik speel met Barcelona met een gedownloade tactiek. Even alles onder de knie krijgen ;)
Dit, dus.
pi_99136503
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, ik ben echt een belachelijke amateur in dit spel. Moet echt de beginselen leren begrijpen, dus ik speel met Barcelona met een gedownloade tactiek. Even alles onder de knie krijgen ;)
Dat doe ik ook.. Alles gaat redelijk goed.. scoor als de nete(o.a. 7-1 tegen Villarreal) maar doordat Real het ook super doet 2e op 1 punt achterstand..
En in de 1e ronde RU CL tegen Lyon, 1e duel, zij 5 schoten op doel, ik 10.. verlies met 3-0 :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:08:04 #121
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99136557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:06 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dat doe ik ook.. Alles gaat redelijk goed.. scoor als de nete(o.a. 7-1 tegen Villarreal) maar doordat Real het ook super doet 2e op 1 punt achterstand..
En in de 1e ronde RU CL tegen Lyon, 1e duel, zij 5 schoten op doel, ik 10.. verlies met 3-0 :')
Ah, nice. Ik sta gedeeld eerste met Real. Allebei 80 punten met nog 7 wedstrijden te spelen. De nummer 3 staat gewoon 25 punten achter ons.
Dit, dus.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:09:59 #122
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99136626
Best lastig, die Noorse PL.

Je mag maar 11 spelers zonder Noorse nationaliteit hebben in je selectie, en je kan bijna geen goede Noorse spelers kopen van de andere teams, doordat we in dezelfde league spelen.
Talenten, goede training en gaten opvullen met buitenlanders lijkt me het beste plan.
pi_99141547
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:58 schreef de_boswachter het volgende:
Nog andere tips voor NL'ers op de VM/MC positie die wel top worden en betaalbaar zijn?
Vejinovic lijkt me een van de betere opties die aan die criteria voldoet hoor. Een wereldtopper wordt hij absoluut niet, maar kan prima mee in de Eredivisie. Verder misschien Gorter?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_99142114
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Moet je ook goed de uitleg lezen ;)
Daar staat in dat je dat moet uitvinken. Is die Managers United taktiek, niet?
U MAD?
pi_99142169
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Vejinovic lijkt me een van de betere opties die aan die criteria voldoet hoor. Een wereldtopper wordt hij absoluut niet, maar kan prima mee in de Eredivisie. Verder misschien Gorter?
Gorter is nog niet op de radar voorbij gekomen, zal hem eens scouten. Twee scouts geven Vejinovic 4 sterren. Voor 1.7 denk ik dat ik hem niet laat gaan.

Overigens irritant. Heb Bob Schepers eerste seizoe gehaald voor 350 k. Is echt een groot talent, krijg nu continu aanbiedingen van de manU's en Madrids van deze wereld.
U MAD?
pi_99142205
quote:
15s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ah, nice. Ik sta gedeeld eerste met Real. Allebei 80 punten met nog 7 wedstrijden te spelen. De nummer 3 staat gewoon 25 punten achter ons.
Ik sta inmiddels een punt of 5 achter.. Reden: ik scoor amper meer.. Waar Real in de laatste 10 duels 41x gescoord heeft, heb ik de laatste duels moeite met scoren.. En scoor je dan een keer 3x, doet die sukkel van een Joaquin(Valencia) dat ook :')
pi_99143230
Prop een minimale afkoopsom in zijn contract, dan zijn de biedingen een stuk minder..
pi_99144916
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:14 schreef TJV het volgende:
Prop een minimale afkoopsom in zijn contract, dan zijn de biedingen een stuk minder..
Of stel een minimale prijs in bij zijn transfer settings oid.
pi_99145089
Of zijn vraagprijs op 25 miljoen zetten.
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:19:52 #130
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99147232
:') Ik wil een nieuwe ass.manager, wilt ie ¤63.000/w gaan verdienen. Ik bied 'm ¤7.000/w en uiteindelijk komen we op ¤8.000/w uit :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:55:24 #131
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99148604

Vond dit toch wel mooi, vijfde worden de CL winnen en daardoor de CL plek van Liverpool afpakken. _O-
C'est la vie
pi_99153608
Oke. Ik snap het even niet. Nu heb ik de halve finale van de League Cup verloren van Chelsea, alleen kan ik niet verder. Ik kan op spelen drukken en op pauzeren, maar verder niets. Er staat een sterretje bij het tactiekenscherm, alleen kan ik dat schermpje niet afsluiten, om verder te gaan. Iemand die me kan helpen?

Uiteindelijk FM maar afgesloten, spel was 3 dagen ervoor nog opgeslagen. Hopen dat het in het vervolg wel goed gaat..

[ Bericht 16% gewijzigd door Niek92 op 07-07-2011 14:59:22 ]
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:21:18 #133
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99155143
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:47 schreef Niek92 het volgende:
Oke. Ik snap het even niet. Nu heb ik de halve finale van de League Cup verloren van Chelsea, alleen kan ik niet verder. Ik kan op spelen drukken en op pauzeren, maar verder niets. Er staat een sterretje bij het tactiekenscherm, alleen kan ik dat schermpje niet afsluiten, om verder te gaan. Iemand die me kan helpen?

Uiteindelijk FM maar afgesloten, spel was 3 dagen ervoor nog opgeslagen. Hopen dat het in het vervolg wel goed gaat..
Ik heb dat ook weleens - dan klik ik op bv. Tactics en dan veranderd de Continue knop in 'Match' en daarna is ie weer gewoon klikbaar om verder te spelen.
pi_99159872
worden er voor football manager 2010 of zelfs eerder nog spelerupdates gemaakt die recent zijn? :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:01:46 #135
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99161861
Een leuk wonderkindje op de kop getikt. Trainen op snelheid om hem iets sneller te maken, maar voor de rest wordt het een pareltje :D Had eigenlijk geen verdedigers nodig, maar ik kon deze kans niet laten liggen :P Aan het einde van het seizoen maar een beetje sleutelen aan mijn selectie
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:18:27 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99164474
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:01 schreef Moron het volgende:
Een leuk wonderkindje op de kop getikt. Trainen op snelheid om hem iets sneller te maken, maar voor de rest wordt het een pareltje :D Had eigenlijk geen verdedigers nodig, maar ik kon deze kans niet laten liggen :P Aan het einde van het seizoen maar een beetje sleutelen aan mijn selectie [ afbeelding ]
Heb er toevallig ook net zo eentje opgehaald in Brazilië :P :
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:35:57 #137
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99165107
Nou nou, opgehaald :D Hij kostte je 20 miljoen + 98k pw :D
Mooie speler wel daar niet van ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:54:47 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99165864
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:35 schreef Burrito het volgende:
Nou nou, opgehaald :D Hij kostte je 20 miljoen + 98k pw :D
Mooie speler wel daar niet van ;)
Kwaliteit kost geld he. :P
En hij is beter dan de twee CV's die mij vorig jaar de CL bezorgden.
En dat ik met Everton de CL heb gewonnen is ze in Spanje ook niet ontgaan:

Holy fuck. :')
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:59:26 #139
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99166036
Na een paar seizoenen heb ik meestal wel "m'n team" wat de fuck moet je dan 194 miljoen :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:02:46 #140
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99166181
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:59 schreef Burrito het volgende:
Na een paar seizoenen heb ik meestal wel "m'n team" wat de fuck moet je dan 194 miljoen :D
Ik hoefde bij Everton slecht de puntjes op de i te zetten. Halverwege het seizoen was het team op ramkoers en heeft het maar een keer verloren. Alleen door de matige eerste seizoenshelft vijfde geworden. Heb ook geen zin om naar Real te gaan heb nu de CL wil daar ook een kampioenschap bij voegen voordat ik weg ga.

Maar god alle jezus 200 miljoen euro. :')
C'est la vie
pi_99167567
Erg leuk dat er zulke aspecten in het spel zitten! Je bent als het ware een echte, doch virtuele, manager!
Krijg je dergelijke berichten alleen aan het eind van het seizoen of het hele seizoen door? Als je ze het hele seizoen door krijgt aangeboden, kun je dan direct opstappen bij je club of moet je een bepaalde tijd afmaken?

Worden er btw ook officiele spelersupdates gemaakt door de makers van football manager, net zoals in de fifa serie?
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:40:29 #142
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_99167930
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:32 schreef Kerstmis. het volgende:
Erg leuk dat er zulke aspecten in het spel zitten! Je bent als het ware een echte, doch virtuele, manager!
Krijg je dergelijke berichten alleen aan het eind van het seizoen of het hele seizoen door? Als je ze het hele seizoen door krijgt aangeboden, kun je dan direct opstappen bij je club of moet je een bepaalde tijd afmaken?

Worden er btw ook officiele spelersupdates gemaakt door de makers van football manager, net zoals in de fifa serie?
De winterpatch is er met alle officiële transfers e.d.
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:24:25 #143
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99173956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:32 schreef Kerstmis. het volgende:

Het hele jaar door kun je aanbieden van clubs krijgen. Ze ontslaan iemand en zoeken dan natuurlijk een vervanger. Neem je die aanbieding aan, ga je per direct over.
pi_99175241
Hehe 1e duel tegen Lyon met 3-0 verloren.. Thuis stond ik in de 42e minuut al met 3-0 voor :)
5-0 gewonnen waardoor ik in de volgende ronde tegen OM mag :)
pi_99177571
Ik zou nog een paar screens posten :

eindstand 2010-2011

Was wel geluk, ik won en Chelsea verloor

transfers in & uit 2010-2011 :

transfers in & uit 2011-2012 :

Tony Kroos staat er nog niet bij

En de regen die ik al had gekocht voor het wk - 20, moet nog wel wat training hebben maar goed, kan een topper worden :D

en deze kwam ik van de week nog tegen :D :

Morgen echt eens verder
pi_99179510
Toivonen _O-
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:49:57 #147
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99181381
Wat een terugkomst!! :D Had nog gehoopt op 1 goal, maar dat ik nog zou winnen! *O* Leuk detail: degenen die scoorden waren allen invallers..
pi_99183302
22 wedstrijden - 17 goals met 3 spitsen :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99186859
OM uitgeschakeld, nu wacht Arsenal..
In 4 dagen tijd 2x van Real Madrid gewonnen.
Uit bij Real voor de competitie kwam ik op 0-1 door een goal van Afellay. Het was randje buitenspel, Khedira protesteerde en kreeg zijn 2e geel :) Daarna liep ik via Pique en Villa uit naar 0-3.

In de finale van de beker kwam ik met 1-0 en 2-1 achter, maar wist ik dat om te buigen naar 2-3 :)

In de competitie sta ik inmiddels 1 punt voor op Real Madrid, dat een duel meer heeft.
Ze hebben de laatste 3 duels verloren!
pi_99191573
worden er voor football manager 2010 of zelfs eerder nog spelerupdates gemaakt die recent zijn? :)

hoe kun je spelers gratis naar je club laten komen of gratis laten vertrekken?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:27:39 #151
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_99191959
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef Kerstmis. het volgende:

hoe kun je spelers gratis naar je club laten komen of gratis laten vertrekken?
Als een contract afloopt van een speler bij je club vertrekt hij gratis, als je een speler zonder contract aantrekt komt hij gratis. Geen transfersom dus.

Er zal denk ik geen officiële update meer komen maar nog wel de custom databases van bijvoorbeeld een forum zoals ManUtd
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:28:24 #152
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99191983
BAM!

Voor de derde keer op rij kampioen geworden. Dit keer ging het wat moeizamer dan de vorige keer. In de 33e wedstrijd van wederom PSV gewonnen waardoor ik 4 punten voorkwam. De laatste jaren zijn Roda JC (ik) en PSV standaard 1e en 2e. Ik zal vanavond een screen posten van de huidige teams in de ED. Fucking Hoek zit erin samen met Quick Boys en Utrecht speelt Jupiler :')
pi_99193342
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Als een contract afloopt van een speler bij je club vertrekt hij gratis, als je een speler zonder contract aantrekt komt hij gratis. Geen transfersom dus.

Er zal denk ik geen officiële update meer komen maar nog wel de custom databases van bijvoorbeeld een forum zoals ManUtd
Worden er op dergelijke forums nog recente updates gemaakt voor oudere football manager games?

btw krijg je na trainingen ook uitslagen of een trainingsrapport van spelers?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:56:06 #154
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99197504
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef Kerstmis. het volgende:

[..]

Worden er op dergelijke forums nog recente updates gemaakt voor oudere football manager games?

btw krijg je na trainingen ook uitslagen of een trainingsrapport van spelers?
Ik zou zeggen, Google het! :P

Iedere maand krijg je een trainingsverslag van welke spelers het goed en minder goed hebben gedaan op de training.

Maar in plaats van steeds vragen te stellen, stel ik voor dat je gewoon zelf een game begint met Ajax o.i.d. en er zelf achter komt wat je allemaal kan met het spel. Zit je dan vast in het spel, vraag het ons dan :)
pi_99200126
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:58 schreef OreO het volgende:
waarom is VVV zo goed ?
Bij mij staan ze ook 2e na een wedstrijd of 20 :o
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_99201888
Net FM 2010 opgestart en mijn oude saves bekeken.

Mijn Real team met Özil. :D (40 mil gehaald toen)
Met Rooney(90 mil) en Fabregas (120 mil :') ). 650 mil op de bank en 120 mil te besteden.

Straks ermee verder :7

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2011 15:25:53 ]
  vrijdag 8 juli 2011 @ 16:33:07 #157
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99206386
Hoe zit het eigenlijk bij jullie met individuele trainingen? Af en toe komt het weleens voorbij bij het technisch advies en dan neem ik het ook wel aan, maar stellen jullie dat zelf weleens, of altijd, in?
Heb net ff een rondje gemaakt langs al mijn spelers (ook jeugd) om de individuele trainingen in te stellen.. Kijken of mijn jeugd vooral na een tijdje aanzienlijk beter wordt als anders.
pi_99207624
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:53 schreef Thas het volgende:

[..]

Bij mij staan ze ook 2e na een wedstrijd of 20 :o
Ik heb altijd de grootste problemen tegen VVV
pi_99211657
Ik ga eens een nieuwe tactiek maken, Sta wel bovenaan na 3 wedstrijden met 9 punten, maar toch het scoren gaat niet echt makkelijk.

Rooney heeft er nog geen 1 gemaakt :(

hmm nieuwe tactiek en na 2 minuten al scoren :D. maak er 12 minuten van en we staan 2-0 voor :D

en toch gewoon met 4-2 winnen :D

[ Bericht 16% gewijzigd door Nick-GizMo op 08-07-2011 18:23:24 ]
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:22:13 #160
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99212375
Nonde. Onderhand 90 punten gehaald in de competitie en nog geen kampioen.
Dit, dus.
pi_99212776
Psv? Waren de jongens uit de hoofdstad te goed?
U MAD?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:38:07 #162
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99212989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
Psv? Waren de jongens uit de hoofdstad te goed?
Nee, ik ben Barcelona :') Op een dag krijg ik dit spel onder de knie...
Dit, dus.
pi_99213157
Is er ook een database met de 6+5 regel? PSV zit vol buitenlanders, Ajax ook en Feyenoord koopt het midden oosten leeg. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2011 18:43:09 ]
pi_99213271
Zijn wel te vinden, Nederlandse spelers zijn dan vaak wel erg duur en de clubs raken in paniek en halen allemaal baggerspelers :')
pi_99214228
Met Barcelona de CL finale bereikt :)
Thuis met 2-0 van Arsenal gewonnen.. Voor rust had het al 4-0 kunnen staan, en in de 2e helft deed mijn elftal(op Valdes na) er alles aan om Arsenal te laten scoren, maar alles ging naast of op keeper Valdes..
In Londen kwam ik voor rust al op 0-3 voorsprong en ondanks dat Arsenal 20 schoten had en er 10 op doel had ging er niets in..
In de finale wacht Tottenham, dat in de kwart finale met Man U en in de halve met Chelsea afrekende..

In de competitie moet ik in 5 duels een voorsprong van 4 verliespunten verdedigen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:20:24 #166
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99217077
Na al het klaagwerk tóch nog kampioen geworden. Op de laatste speeldag liet Madrid punten liggen en kon ik door een winstpartij 1 punt boven hen komen. :D
Dit, dus.
pi_99217227
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Is er ook een database met de 6+5 regel? PSV zit vol buitenlanders, Ajax ook en Feyenoord koopt het midden oosten leeg. :')
Ik nam in mijn vorige game PSV over in seizoen 2013-2014, 5 NL'ers hadden ze nog :')
Ben maar snel gekapt na dramatisch begin. Is ook niet leuk, een onherkenbaar elftal.
U MAD?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:28:10 #168
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_99217426
Al die blessures :')

http://img811.imageshack.us/img811/2898/imagedvvq.jpg (copy/paste deze link)

Nog 5 wedstrijden en het seizoen zit erop, nog 3 en ik ben kampioen maar echt al die blessures :')
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_99218499
NL hebben ze echt slecht gemaakt. Ik heb nu elke Nederlandse club 20 jeugdfaciliteiten gegeven. Hopelijk krijgt NL normale talenten en zakken ze niet af naar plek 50. :(
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:48:50 #170
321382 vandermar
pi_99218556
Lol, ALderweireld zijn eerste wedstrijd na zijn blessure binnen 6 minunten alweer geblesseerd er uit :G
RvP; Feyenoord
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:49:32 #171
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99221550
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:48 schreef vandermar het volgende:
Lol, ALderweireld zijn eerste wedstrijd na zijn blessure binnen 6 minunten alweer geblesseerd er uit :G
Waarom laat je hem niet eerst 1 of 2 wedstrijden ritme opdoen bij de beloften?
Dit, dus.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:54:50 #172
321382 vandermar
pi_99221880
1 wedstrijd gedaan, was 99% weer fit en 6 minuten later weer 3 weken aan de kant, nu wel kampioen met Palermo voor de 2e keer op rij.
RvP; Feyenoord
pi_99222002
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik nam in mijn vorige game PSV over in seizoen 2013-2014, 5 NL'ers hadden ze nog :')
Ben maar snel gekapt na dramatisch begin. Is ook niet leuk, een onherkenbaar elftal.
Dat is bijna bij elk team.

Hier bij ManU nog steeds bovenaan, na 8 wedstrijden. 6x winst en 2x gelijk :).
pi_99222468
Wat een schijtspel.. Paar duels voor einde in een reeks van 2(1-3 nederlaag tegen Espanyol en 3 dagen later verlies van Sevilla na een vroege rode kaart van Daniel Alves) de titel verspeeld..

Tot overmaat van ramp CL finale van Tottenham verloren.. 0-1.. en dat terwijl Spurs vanaf 55e minuut met man minder speelde..
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:06:32 #175
321382 vandermar
pi_99222511
Sowieso is FM11 kut vergeleken met FM10, het aantal blessures alleen al is ongehoord.
RvP; Feyenoord
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:08:56 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99222630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef vandermar het volgende:
Sowieso is FM11 kut vergeleken met FM10, het aantal blessures alleen al is ongehoord.
Geen last van eigenlijk.
C'est la vie
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:19:51 #177
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99223104
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef vandermar het volgende:
Hmm, verschilt enorm. Ik ben nu met mijn 7e seizoen bezig met Leverkusen en dit seizoen begint het een beetje op te vallen. Evenals de gele kaarten die ik pak dit seizoen vergeleken met voorgaande seizoenen. Hopen dat dit volgend seizoen weer anders is :P
pi_99223735
Hmm.. Overal staat dat "Evian TG FC" uit de Ligue 2 een Foreground Sugar Daddy zou moeten hebben, maar als ik een game begin met die club krijg ik maar een transferbudgetje van ~625k.. Iemand hier die weet hoe dit zit?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:49:19 #179
321382 vandermar
pi_99224540
Er wordt 34 miljoen op Sakho geboden maar hij is toch wel een van mijn beste verdedigers. Ik heb hem voor 20 miljoen gekocht en de transferperiode is nog lang niet begonnen. BIj hoeveel zou ik hem moeten laten gaan, 50 miljoen?
RvP; Feyenoord
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:56:49 #180
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99224850
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:49 schreef vandermar het volgende:
Er wordt 34 miljoen op Sakho geboden maar hij is toch wel een van mijn beste verdedigers. Ik heb hem voor 20 miljoen gekocht en de transferperiode is nog lang niet begonnen. BIj hoeveel zou ik hem moeten laten gaan, 50 miljoen?
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Zowel mijn linksback als mijn DM heb ik vorig seizoen voor 20 miljoen gehaald en nu na 1 seizoen biedt men al 30 miljoen. Ik houd ze gewoon nog 2 seizoenen en laat ze dan voor de hoofdprijs gaan.
Dit, dus.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:18:37 #181
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99225897
Zit nu naar een speler te kijken die 4,5 ster krijgt als waardering, maar zijn jullie ooit een 5 sterren speler tegengekomen?
pi_99225933
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Moron het volgende:
Zit nu naar een speler te kijken die 4,5 ster krijgt als waardering, maar zijn jullie ooit een 5 sterren speler tegengekomen?
Als je Messi of Ronaldo scout met een Eredivisie club krijgt die er soms wel 5 ja.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:25:13 #183
321382 vandermar
pi_99226205
Sergio Romero, Alberto Paloschi en Henk Vos aangetrokken bij Palermo.

Eerste twee waren transfervrij en mooi voor de breedte en Henk Vos is gewoon een baas.

Nu wat spelers in de verkoop, Neymar is veel belangstelling voor en mag weg voor 40 miljoen van mij, maak ik 10 miljoen winst en Nocerino begint wat oud te worden en is ook veel belangstelling voor en ik heb 2 grote talenten voor dezelfde plaats op het middenveld.
RvP; Feyenoord
pi_99226741
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:32 schreef Thas het volgende:
Hmm.. Overal staat dat "Evian TG FC" uit de Ligue 2 een Foreground Sugar Daddy zou moeten hebben, maar als ik een game begin met die club krijg ik maar een transferbudgetje van ~625k.. Iemand hier die weet hoe dit zit?
Wel raar idd. Vraag anders meer geld?
pi_99227192
quote:
Dat wil dan toch ook niet zeggen dat die meteen aanwezig is?
U MAD?
pi_99227290
Belgie heeft wel lekkere talenten.
NL valt zwaar tegen. Behalve af en toe wat verdwaalde NL'se talenten bij Engelse clubs. Maar die zijn onbetaalbaar.
U MAD?
pi_99230359

So close, de 120+1 minuut was de doodsteek. Eerst een penalty missen en in de counter een eigen goal, heel zuur.
pi_99230415
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wel raar idd. Vraag anders meer geld?
Ik heb nog wat verder gezocht, het schijnt dat je opeens 1-10 miljoen krijgt in september als de transfermarkt al gesloten is :')

Ben een game met Benfica begonnen, kijken of Porto, welke in het echt onverslaanbaar bleek, in FM11 wel te verslaan is :)
Sterk team meteen al, alleen de verdedigers op de bank zijn erg matig en ik zou graag een betere rechter vleugelaanvaller halen..

1e wedstrijd 5-0 tegen een eerste divisie club, 2e 5-4 tegen de Duitse semi-pro club Magdeburg :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Thas op 09-07-2011 01:16:52 ]
  zaterdag 9 juli 2011 @ 01:41:08 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99231463
Ik wil die kutlaptop door mijn raam gooien ik wordt hier zo moe van.

Chelsea uit: 3 opgelegde kansen en de rebounds daarvan gaan er niet in eindstand 2-1 verlies.
Man U uit: Overhand weer de meeste kansen telkens de keeper of wat dan ook in de weg eindstand 1-0 verlies.

Wil SI voortaan op de doos zetten dat hoe goed je ook speelt je altijd zal verliezen van de topploegen?
C'est la vie
  Forum Admin zaterdag 9 juli 2011 @ 01:41:58 #190
35723 crew  GGMM
pi_99231478
Vrijwel zeker kampioen met Niederkorn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 9 juli 2011 @ 09:16:44 #191
42184 crew  DaMart
pi_99234740
Ik heb nu de winterstop 2016/2017 bereikt met Feyenoord. We staan maar 18 punten voor op nummer 2, PSV, dus het vierde kampioenschap op rij zit er aan te komen. Alleen de uitwedstrijd bij Heerenveen leverde puntverlies op (2-2). In de Champions League hebben we de groepsfase overleefd... en nu mogen we tegen Barcelona, dus dat avontuur zal wel snel ten einde zijn :').

Sinds dit seizoen hanteer ik een nieuwe tactiek. Mijn 4-3-1-2 heb ik laten vallen, en ik heb nu een 4-2-3-1 met vleugelspelers dus. In het begin van het seizoen won ik nog moeizaam, maar de spelers zijn inmiddels gewend aan de tactiek, en scoren gaat ook steeds makkelijker.

Ondertussen ben ik ook bondscoach van Nederland geworden, alleen vallen die resultaten, met exact dezelfde tactiek, me nog wat tegen. Hopen dat dat ook een kwestie van gewenning is. De media geilen overigens wel op Emanuelson... na elke selectie zeuren ze weer dat ik hem niet heb opgeroepen... tja, ik heb betere opties op zijn posities, en ik roep gewoon de beste spelers op :+.

En over die talenten: in Nederland lopen er maar weinig rond ja. Maar dat komt ook doordat buitenlandse clubs de nieuwe jeugdspelers binnen een seizoen inlijven. Daarom laat ik de nieuwe jeugd nu altijd een voorcontract tekenen, dan wordt het al lastiger voor buitenlandse clubs om ze weg te halen, want ik weiger gewoon elke aanbieding. Maar als je een beetje talentvolle speler hebt, dan zit die binnen de kortste keren in het buitenland ja -O-.

En ik herken ook wel dat Feyenoord vooral veel buitenlandse spelers haalde... in mijn vierde seizoen ben ik de meeste nu wel kwijt, al trek ik zelf ook buitenlanders aan. Alleen vul ik dat aan met Nederlandse talenten, vooral uit eigen jeugd. Maar dit seizoen heb ik 2 talentvolle Russen, een Zweed en een Argentijn gehaald, maar ook nog 2 Nederlandse talenten weten weg te plukken bij Cambuur en Twente. En ik heb in de winterstop een 16-jarige Italiaan bij Parma weggehaald... gewoon de rollen omdraaien en hun talenten naar Nederland halen O-).
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:29:31 #192
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99234853
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Zowel mijn linksback als mijn DM heb ik vorig seizoen voor 20 miljoen gehaald en nu na 1 seizoen biedt men al 30 miljoen. Ik houd ze gewoon nog 2 seizoenen en laat ze dan voor de hoofdprijs gaan.
Same. Een Nederlandse rechtsback gehaald voor 8 miljoen, na één seizoen bieden de clubs tegen elkaar op tot wel 30 miljoen. Maar ik houd hem fijn. Heb maar 6 NEderlanders nu :(
Er zit gewoon niet meer in op de Nederlandse velden. Ik kan gewoon geen goede jeugd krijgen,.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:08:18 #193
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99235315
Vreemd, ik heb daar bijna geen last van. Alleen mijn rotzooi spelers verkocht..
Er is wel interesse in mijn sterspelers maar ze bieden veels te weinig dus dat is geen optie..
pi_99235427
Hm, ik ben overgestapt qua trainingsschema naar die van Ronald op het forum van Managers United, maar de resultaten vallen me tot nu toe tegen.
pi_99235438
Hmm nederland zoekt een nieuwe manager :P. eens kijken of ze me daar willen, dan maar meteen aparte save aanmaken :D
pi_99235797
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:42:15 #197
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99235819
Ik zit nu een beetje te hannesen met mijn corners. Vorig seizoen beste kopper bij de tweede paal neergezet wat me 15 doelpunten heeft opgeleverd. Maar ik denk dat ik toch iets anders wil proberen. Iets meer tactiek erin proppen.
Dit, dus.
pi_99235877
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Hm, ik ben overgestapt qua trainingsschema naar die van Ronald op het forum van Managers United, maar de resultaten vallen me tot nu toe tegen.
Die gebruik ik ook altijd, Ronald medium.
Werkt best goed eigenlijk.
U MAD?
pi_99237494
Weer eens een keer met Hartlepool United begonnen.. Begonnen met een 5-0 winst, vervolgens 2-5 verloren en duel 3 met 5-2 gewonnen :')
pi_99237881

Chelsea dat domineert :')
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:50:31 #201
321382 vandermar
pi_99239301
quote:
Ik zou dat schema gewoon houden, beste schema op het moment imo.
RvP; Feyenoord
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:18:42 #202
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_99240250
Heb net FM2011 opgepakt na jaren geen FM gespeeld te hebben - sta nu bovenaan met Atalanta in de Serie B, scoor weinig maar nog maar één keer verloren, maar nu wil Doni ineens weg vanwege gebrek aan discipline. Wat moet ik daar nou mee & hoe verhelp ik dit? :')
pi_99243582
quote:
is toch echt 1 van de betere, en werkt hier echt top
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:44:31 #204
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99244470

Welke moet ik nemen voor mijn eerste elftal?
Dit, dus.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:46:08 #205
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99244507
2.0 is de updated versie van het bovenste bestand.
de 3de is voor je jeugd
De 4de is voor part-time spelers
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:47:34 #206
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99244544
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:46 schreef Burrito het volgende:
2.0 is de updated versie van het bovenste bestand.
de 3de is voor je jeugd
De 4de is voor part-time spelers
De 2.0 it is. Bedankt.
Dit, dus.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:15:11 #207
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99245321
quote:
Geduld! Halverwege het seizoen zal de eigenaar opeens een flinke berg geld op de rekening storten, dit zal ie in de loop van de game nog regelmatig herhalen. Heb met Evian één van m'n leukste CM/FM games ooit gehad!

quote:
Gebruik je m al lang? Want het heeft natuurlijk tijd nodig voor dat het echt resultaat oplevert. Bovendien is het een vrij intensieve training zeker op het begin zul je dan ook merken dat veel spelers lopen te zeuren dat het te zwaar is. Gewoon rustig afwachten en niet op het gezeur van de spelers letten en de het resultaat zal vanzelf moeten komen.
pi_99245446
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:15 schreef inZanity het volgende:

[..]

Geduld! Halverwege het seizoen zal de eigenaar opeens een flinke berg geld op de rekening storten, dit zal ie in de loop van de game nog regelmatig herhalen. Heb met Evian één van m'n leukste CM/FM games ooit gehad!

[..]

Gebruik je m al lang? Want het heeft natuurlijk tijd nodig voor dat het echt resultaat oplevert. Bovendien is het een vrij intensieve training zeker op het begin zul je dan ook merken dat veel spelers lopen te zeuren dat het te zwaar is. Gewoon rustig afwachten en niet op het gezeur van de spelers letten en de het resultaat zal vanzelf moeten komen.

evian heeft ook een mooie shirtjes :D
pi_99245780

WTF?
pi_99246221
Welke clubs uit lagere divisies hebben nog meer 'Sugar Daddies' ?
U MAD?
pi_99246615

Eerste officiële wedstrijd, Supercup binnen *O*
Minpuntje, Ninis 4-5 maanden eruit :')

[ Bericht 25% gewijzigd door Thas op 09-07-2011 16:58:48 ]
pi_99247419
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Notts County volgensmij
  zaterdag 9 juli 2011 @ 17:18:01 #213
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99247633
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Siirt Jetpa, Red Bull Brasil, Olé Brasil, Desportivo Brasil, Pao de Acucar en dus Evian hebben sowieso een suikeroom op de voorgrond. Maar er zullen er vast nog wel meer zijn.
pi_99248017
Ik heb denk ik de winnende tactiek uitgevonden... 4-1-2-3, de 3 echt naast elkaar in de spits. De rest verdedigen en een beetje tweaken. Compact en snel spelen. 1e seizoen met Aris 3e geeindigd, maar van de kleintjes verloren wegens veel blessures. Olympiakos/Panathinaikos uit en thuis verslagen. Nu m'n team vernieuwd en ff kijken hoe het dit seizoen gaat lopen.
Als ik dit seizoen kampioen word zal ik hem uploaden. Hoewel tactieken/trainingen stelen van anderen erg zielig zijn imo, maarja het is jouw game.

M'n keeper heeft ruzie met me gemaakt vanaf dag 1, maar vlamt het hele seizoen. Ik wil een privegesprek met hem voeren maar zelfs dat wil hij niet.. Ik heb hem nu maar verkocht aan Barcelona, z'n contract loopt af dus moet hem kwijt.
Hij heet Sifakis trouwens, uitstekende keeper voor in Griekenland.
pi_99257601
Jullie zouden allemaal mijn trainingsschema's moeten gebruiken, zelfs 31 jarige spelers worden fantastisch!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99257801
Met Ajax ben ik ondertussen in November 2013, ik sta 1ste in de eredivisie met een totaal dominerend team, zie players stats screen hieronder. Eindelijk na 3 en een half seizoen een overwinning behaald met dubbele cijfers, RBC mocht na 90 minuten met 10-0 het veld af druipen.

Player stats 2013/2014

Omdat de Eredivisie geen uitdaging meer is met Ajax, ben ik met een tweede manager begonnen bij Cittadella dat uitkomt in de Italiaanse Serie B. Net 2 wedstrijden gespeeld, waaruit ik 4 punten heb gehaald, lijkt mij een erg leuke uitdaging naast Europees met Ajax.

Met Ajax heb ik veel talentjes gehaald die zich nog moeten ontwikkelen voordat zij een waarde kunnen zijn voor mijn eerste elftal, daarom heb ik afgelopen zomer besloten ze naar Almere City te sturen. Deze keuze levert Almere City veel op, waar ze afgelopen seizoen 13de zijn geworden staan ze nu 2de met 3 punten achter op de nummer 1!

En de spelers, alle geleende spelers (blauw) zijn van mij:

Grote kans dus dat Almere volgend jaar bij mij in de eredivisie speelt, waardoor de link opgeheven zal worden en ze dus geen spelers meer van mij kunnen krijgen. Hier heb ik al een oplossing voor gezocht, mijn board gevraagd op een nieuwe feeder club. Ik mocht kiezen uit 5 clubs, waaronder Real Mallorca. Dus volgend jaar zullen mijn talentjes, die moeten groeien, genieten van een seizoen op Mallorca.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 22:25:44 #217
321382 vandermar
pi_99257865
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef eywtf het volgende:
Ik heb denk ik de winnende tactiek uitgevonden... 4-1-2-3, de 3 echt naast elkaar in de spits. De rest verdedigen en een beetje tweaken. Compact en snel spelen. 1e seizoen met Aris 3e geeindigd, maar van de kleintjes verloren wegens veel blessures. Olympiakos/Panathinaikos uit en thuis verslagen. Nu m'n team vernieuwd en ff kijken hoe het dit seizoen gaat lopen.
Als ik dit seizoen kampioen word zal ik hem uploaden. Hoewel tactieken/trainingen stelen van anderen erg zielig zijn imo, maarja het is jouw game.

M'n keeper heeft ruzie met me gemaakt vanaf dag 1, maar vlamt het hele seizoen. Ik wil een privegesprek met hem voeren maar zelfs dat wil hij niet.. Ik heb hem nu maar verkocht aan Barcelona, z'n contract loopt af dus moet hem kwijt.
Hij heet Sifakis trouwens, uitstekende keeper voor in Griekenland.
Ik heb een mooie tactiek met Palermo, 4-2-3-1. Ik speel 2x Man utd compleet weg in de CL en in de competitie weet ik AC Milan, Inter en Juventus met regelmaat te vernederen. Overige wedstrijd 23 schoten 10 op goal en 0 op goal tegen met 60% balbezit voor mij. Jammer dat ze het soms laten liggen met kansen afmaken.
RvP; Feyenoord
pi_99257999
Ik ben echt aan het kutten met de tactiek, we winnen wel, maar het is elke keer maar net. heb er 32 voor, en 20 tegen in 13 wedstrijd :/
  zaterdag 9 juli 2011 @ 22:32:47 #219
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99258127
De fans zijn "slighty worried' nadat ik heel goed tegen Barca speelde maar nipt verloor door een counter. :? :D
pi_99258494
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:23 schreef Coopster het volgende:
Eindelijk na 3 en een half seizoen een overwinning behaald met dubbele cijfers
Dan heb je wel pech gehad met lotingen in de beker, als ik een club als Baronie loot lukt het soms al in het eerste seizoen met AZ ofzo :P
pi_99258731
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:41 schreef Thas het volgende:

[..]

Dan heb je wel pech gehad met lotingen in de beker, als ik een club als Baronie loot lukt het soms al in het eerste seizoen met AZ ofzo :P
of in europa :P
pi_99258746
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:41 schreef Thas het volgende:

[..]

In het eerste seizoen met 9-1 van Dinamo gewonnen in de CL groepsfase, maar mijn spelers zijn vaak te lui om echt te voetballen tegen amateur teams ;)

Oh en die screen van player stats, is na 10 games voor mij, Paloschi is echt een koning in de spits! :)
pi_99259275
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:47 schreef Coopster het volgende:

[..]

In het eerste seizoen met 9-1 van Dinamo gewonnen in de CL groepsfase, maar mijn spelers zijn vaak te lui om echt te voetballen tegen amateur teams ;)

Oh en die screen van player stats, is na 10 games voor mij, Paloschi is echt een koning in de spits! :)
Paloschi vind ik wat duur.. Ik dacht ik ga die Sendra in je screenshot is scouten, maar het is een regen :P? Ik heb namelijk ook Manuel Sendra maar dat is een erg matige verdediger :')

Heeft het trouwens zin om je transfer budget niet helemaal op te maken in de winter? Krijg je dan meer het jaar daarna? Tot nu toe heb ik het eigenlijk altijd allemaal opgemaakt :')
pi_99263721
Nu bezig met Arsenal in seizoen 2018

Opstelling:
GK: Delac
DL: Grillo
DR: Mackie
DC: Jones
DC: Siereveld
DMC: Gautier
ML: Hazard
MR: Sanchez
AMC: Pjanic
ST: Neymar
ST: Munain

Nu 5 keer op rij kampioen geworden. Tijd voor een nieuwe uitdaging. Iemand nog tips?
pi_99269754
En de CL?

Speel nu met Gremio, lokale competitie gebruik ik als proeftuin en haal meestal de finale en zo, nog niet gewonnen. Competitie 2 keer matig, ergens rond de 50 punten. Wel SudAmericana 2011 en Libertadores 2012 gewonnen
pi_99270479
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En de CL?

Speel nu met Gremio, lokale competitie gebruik ik als proeftuin en haal meestal de finale en zo, nog niet gewonnen. Competitie 2 keer matig, ergens rond de 50 punten. Wel SudAmericana 2011 en Libertadores 2012 gewonnen
2 keer gewonnen, FA cup 5 keer op rij, league cup hetzelfde
  zondag 10 juli 2011 @ 12:06:44 #227
321382 vandermar
pi_99271643
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:48 schreef kvbeurden het volgende:
Nu bezig met Arsenal in seizoen 2018

Opstelling:
GK: Delac
DL: Grillo
DR: Mackie
DC: Jones
DC: Siereveld
DMC: Gautier
ML: Hazard
MR: Sanchez
AMC: Pjanic
ST: Neymar
ST: Munain

Nu 5 keer op rij kampioen geworden. Tijd voor een nieuwe uitdaging. Iemand nog tips?
Palermo, echt een ziek chill team waar hééééééééééééél veul potentie in zit.
RvP; Feyenoord
pi_99271749
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:17 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

2 keer gewonnen, FA cup 5 keer op rij, league cup hetzelfde
Speel je alle competities zonder wisselingen?
pi_99287592
Neuh heb ook nog Di Maria, Wilshere, Maletic en Vermaelen rondlopen. Verder een ziek aantal regens die over 2/3 jaar goed genoeg zijn voor het eerste elftal.
Het enige wat me wel nekt ieder seizoen zijn de salarissen. Ik mag iets meer als 200 miljoen uitgeven maar zit op 220 nu. Ieder jaar 1 topspeler verkopen dus.

Maargoed ik krijg ieder jaar wel 2 of 3 regens die goed genoeg kunnen worden.
pi_99287633
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 12:06 schreef vandermar het volgende:

[..]

Palermo, echt een ziek chill team waar hééééééééééééél veul potentie in zit.
2018 zitten ze bij mij in de serie B..
  zondag 10 juli 2011 @ 19:28:36 #231
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99289336
Altijd lastig. Er is veel interesse in spelers uit mijn team maar ik vind het erg lastig wie ik voor welke bedrag moet laten gaan. 15 miljoen voor m'n linkerverdediger..hm...
pi_99290884
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:34 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Bij mij nog lager.
  zondag 10 juli 2011 @ 20:12:53 #233
321382 vandermar
pi_99290990
quote:

[..]

:') als je zelf manager bent is het een ander verhaal of je kan er geen fluit van.
RvP; Feyenoord
  zondag 10 juli 2011 @ 20:36:45 #234
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99292172
Iemand nog een goede DC (seizoen 4) ?

Vertonghen wilde weg en Varane kost 25 miljoen :P
  zondag 10 juli 2011 @ 21:36:37 #235
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99295686
Momenteel ben ik begonnen aan seizoen 2025. Weinig spelers aangekocht, aantal spelers verkocht. Veelal bezig om meer Nederlanders in de selectie te krijgen. Veel jonge NL-ers gekocht die nu nog weinig toevoegen maar hopelijk in de toekomst meer kunnen bieden. Een aantal screens:

Huidige Eredivisie:

Huidige Eerste Divisie:

Huidige Topklasse A en B:

Paar extra screens, vooral mijn nieuwe scout is erg fijn :)

lol

:)

Mijn historie:
pi_99296231
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:36 schreef Kn0x het volgende:
Momenteel ben ik begonnen aan seizoen 2025. Weinig spelers aangekocht, aantal spelers verkocht. Veelal bezig om meer Nederlanders in de selectie te krijgen. Veel jonge NL-ers gekocht die nu nog weinig toevoegen maar hopelijk in de toekomst meer kunnen bieden. Een aantal screens:

Huidige Eredivisie:
[ afbeelding ]

Huidige Eerste Divisie:
[ afbeelding ]

Huidige Topklasse A en B:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Paar extra screens, vooral mijn nieuwe scout is erg fijn :)

lol
[ afbeelding ]

:)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mijn historie:
[ afbeelding ]
Leuk overzicht.
Hoe krijg je die foto's van Zidane (en waarschijnlijk andere spelers) erin. Ik heb trouwens een gedownloade versie.
  zondag 10 juli 2011 @ 22:08:43 #237
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99297340
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef alf89 het volgende:

[..]

Leuk overzicht.
Hoe krijg je die foto's van Zidane (en waarschijnlijk andere spelers) erin. Ik heb trouwens een gedownloade versie.
Op forum.manutd.nl staan enkele packs van gezichten.
pi_99298310
Ja hoor, ik wil Roy Makaay als trainer want die heeft best goede stats. Wil ie 43.000 euro per maand :') verdiend op dit moment 31.000 euro bij Feyenoord als trainer.
pi_99298442
quote:

[..]

In mijn game met Feyenoord, waren ze alleenheerser in de champions leaque. Vanaf 2012 tot 2020 hebben ze aan een stuk in de finale gestaan en daarvan 6x gewonnen.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 10 juli 2011 @ 22:31:47 #240
321382 vandermar
pi_99298482
Abel Hernandez, bij 64 goals betrokken in 42 wedstrijden _O_

43 goals in de competitie gemaakt in 32 wedstrijden.

Meer dan het dubbele gemaakt dan de nummer 2 op de topscorer lijst _O_
RvP; Feyenoord
pi_99299201
Van de 10 spelers met de hoogste gemiddelde rating in de competitie zijn er 6 van mij, waaronder de nummers 1, 2 en 3 en toch staat m'n team 3e ;(
pi_99301195
Ajax 2x te sterk op het einde van de competitie :(

Zo eindig ik in 2011-2012 als 2e in de competitie en 2e in de beker.

Heb nu voor 4.2 miljoen als versterking van mijn middenveld Costa van Valencia gehaald ? Iemand bekend met hem?
Ziet er voor AZ begrippen geweldig uit.
U MAD?
  zondag 10 juli 2011 @ 23:38:06 #243
321382 vandermar
pi_99302200
Barca biedt 69 miljoen voor Hazard. Ik denk dat ik in de toekomst nog veel meer kan vangen, wat zouden jullie doen?
RvP; Feyenoord
  zondag 10 juli 2011 @ 23:40:09 #244
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99302309
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax 2x te sterk op het einde van de competitie :(

Zo eindig ik in 2011-2012 als 2e in de competitie en 2e in de beker.

Heb nu voor 4.2 miljoen als versterking van mijn middenveld Costa van Valencia gehaald ? Iemand bekend met hem?
Is dit je eerste seizoen na dat slechte seizoen, waar je eerder over sprak?
Dit, dus.
  zondag 10 juli 2011 @ 23:44:14 #245
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99302498
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:

Ik speel toevallig nu met Valencia. Costa is toch 1 van m'n beste centrale middenvelders en voor AZ begrippen is ie zeker goed, maar tegen Barca etc komt ie net even wat tekort.
Zet 'm als spelverdeler op zou ik zeggen :)
pi_99302890
quote:
5s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Is dit je eerste seizoen na dat slechte seizoen, waar je eerder over sprak?
Jup.
Nu CL in.
Verbazingwekkend dat ik Nuijtinck van NEC na seizoen 1 gratis kon oppikken en nu Anderlecht al 5 miljoen bood :')
Zo goed issie ook weer niet.
U MAD?
pi_99304109
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:38 schreef vandermar het volgende:
Barca biedt 69 miljoen voor Hazard. Ik denk dat ik in de toekomst nog veel meer kan vangen, wat zouden jullie doen?
Verkopen, voor dat geld haal je toch wel iets leuks? En anders zet je de transfer pas op het eind van het seizoen ?
pi_99305655
Gaat een speler een transfer request indienen omdat ik hem volgens hem geen basisplek kan verzekeren in de toekomst terwijl die gast elke wedstrijd in de basis staat :')
Eerder in het seizoen had hij ook al heimwee (ok, begrijpelijk bij een blessure van 4 maanden net na een transfer) maar nu zoekt hij het maar lekker uit, jankerd :')
pi_99305891
Ga de titel winnen en ga proberen 2 keer op een rij de Sud Americana te winnen. Ga denk ik reserves opstellen tijdens de competitie
  maandag 11 juli 2011 @ 11:06:14 #250
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99313001
M'n eerste seizoen Valencia is frustrerend, maar toch wel redelijk geweest.
4e in de league, verliezende finalist in de beker en kwartfinale CL tegen ManU verloren, die uiteindelijk 2e werden.
M'n taktiek was niet goed: 3 centrale verdedigers, 1 anchorman, 1 spelverdeler, 1 schaduwspits, 2 vleugelspelers en 2 spitsen. M'n verdediging was gewoon een gatenkaas over het algemeen genomen, maar ik kon niet switchen omdat ik m'n backs al verkocht had aan het begin van het seizoen. en komend seizoen ga ik met wingbacks spelen en 2 centrale verdedigers.

Toen Gregory van der Wiel aangeboden werd voor 4,4mln heeft m'n board hem aangetrokken en voor de linkerkant heb ik net een Spanjaard gevonden, plus Michael Lumb als backup. Aan de rechterkant een Mexicaans talent als backup voor Gregory en daarnaast nog een paar talenten voor de voorhoede, aangezien de huidige begin 30 is. Een Italiaan die 4,5sterren potentieel is en Barca zit al achter 'm aan :{w

Ik moest het trouwens doen met het geld van het verkopen van spelers en 'maar' een transferbudget van 7,5mln. Daarentegen ging Mata (linkervleugel) voor 8,5mln weg naar Barca - gast zat telkens te zeuren dat ie naar een grotere club wilde, contract liep een jaar later af en zo goed speelde ie nu ook weer niet. Daarnaast was hij ook telkens 'complacent'... liep dus een beetje naast zijn schoenen, en de fans zijn ook blij dat hij weg is :7

Dit is al m'n 5e of 6e savegame die ik de afgelopen paar maanden gespeeld heb. Alleen met Feyenoord ben ik verder dan 2012 (die zitten nu in 2016 geloof ik) gekomen; maar Valencia voelt goed aan, al is het bijna onmogelijk om tegen Barca een goed resultaat te halen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sejt op 11-07-2011 13:35:11 ]
  maandag 11 juli 2011 @ 14:30:42 #251
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99319612
Kom er net achter dat je ook advertenties kan plaatsen voor trainers/scouts etc. :@ Voor de gein eens gedaan, kan altijd nog wel een scout gebruiken :P Kijken wat er op af komt.
pi_99320789
Lille heeft echt een fucking goede jeugdopleiding en elftal zeg. Niet normaal.
U MAD?
  maandag 11 juli 2011 @ 17:15:27 #253
350323 rowiee
Fc Groningen
pi_99326032
Net voor 5e achtereenvolgende keer kampioen geworden met FC Groningen. CL finale tegen AS roma gewonnen met 3-2. Wel jammer aan fm 11 is het aantal regens, zit je eenmaal in 2015/16 zijn er al meer dan 50 nieuwe messi's. Of verdedigers met 19 afmaken etc. het is echter al wel flink verbeterd vanuit 2010. Hopen dat ze dit in fm 2012 nog wat beter tweaken.
pi_99332032

Zo dichtbij... 89e minuut natuurlijk ook :'(
pi_99333227
O hier word je toch chagrijnig van. Door een overname wil de nieuwe directeur Pim Verbeek aanstellen. ;(

Ik sta verdomme op het punt om in 3 jaar, 3x kampioen te worden. 2x Champions League te winnen. :'( :'( :'(

Daarbij heb ik een hoop talenten die in 2014 komen.

Oke, ik mag blijven pff. w/ hij gooit ook nog 71 miljoen er tegenaan + het stadion is voor de 2de keer uitgebreid. Naar 55.000 en alle faciliteiten voor jeugd wordt aangepast. Terwijl die al top was. ^O^

[ Bericht 14% gewijzigd door Roflpantoffel op 11-07-2011 20:21:04 ]
  maandag 11 juli 2011 @ 20:40:05 #256
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99335857
Op naar m'n 2e seizoen met Valencia.
Een friendly toernooi net gewonnen, door Liverpool met 2-0 en Vélez (Argentijns team) met 3-1 te verslaan. Het ziet er allemaal wat beter uit nu :)
Ik zoek nog wel een extra backup D(C). Edit: 5sterren talent uit Brazilie gekocht die over een half jaar naar Spanje komt.

M'n team voor komend seizoen:

Let niet op de opstelling - ik ben met friendlies bezig en roteer dus flink :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Sejt op 11-07-2011 20:58:41 ]
  maandag 11 juli 2011 @ 22:04:48 #257
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99341644
Ik wil even wat anders, ik ga beginnen met een clubje in Engeland in een lagere divisie.
De eredivisie is zo saai, alleen de CL games zijn nog leuk.

..Maar welke club? Tips?
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 22:06:28 #258
42184 crew  DaMart
pi_99341740
Wat een seizoen heb ik net achter de rug zeg... Met overmacht kampioen geworden met Feyenoord, na 28 wedstrijden al, en uiteindelijk eindigde de nummer 2 met 32 punten minder... mijn nieuwe tactiek werkte echt goed dus... na de groepsfase moest ik tegen Barca in de CL, en ik verwachtte directe uitschakeling, maar omdat we thuis met 4-1 wonnen en uit maar met 2-1 verloren, gingen we door... uiteindelijk de finale in de verlenging gewonnen van Liverpool *O*.
pi_99343311
Klote voorzitter van AZ :r

Mijn oogappel van Eenoo die ik gescout had twee jaar geleden en die nu basisspeler was wordt verkocht vanwege het te hoge aanbod van 4.3 miljoen :r
Net nu ik in de CL voorronde bezig ben. Lekker beleid ^O^ NOT.

Ohja de Johan Fruitschaal verliezen met 4-1 tegen Ajax :r . Dat team is echt te goed.
U MAD?
pi_99343359
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef Burrito het volgende:
Ik wil even wat anders, ik ga beginnen met een clubje in Engeland in een lagere divisie.
De eredivisie is zo saai, alleen de CL games zijn nog leuk.

..Maar welke club? Tips?
Hartlepool United :)
Prognose is 21e van de League One, vrij kleine selectie, klein stadion(7500), weinig geld = veel uitdaging ;)

Sta zelf na 15 duels in het 1e seizoen in de middenmoot..
  maandag 11 juli 2011 @ 22:47:04 #261
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99343887
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:37 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Prognose is 21e van de League One, vrij kleine selectie, klein stadion(7500), weinig geld = veel uitdaging ;)

Welke landen/leagues heb je?
pi_99353479
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Klote voorzitter van AZ :r

Mijn oogappel van Eenoo die ik gescout had twee jaar geleden en die nu basisspeler was wordt verkocht vanwege het te hoge aanbod van 4.3 miljoen :r
Net nu ik in de CL voorronde bezig ben. Lekker beleid ^O^ NOT.

Ohja de Johan Fruitschaal verliezen met 4-1 tegen Ajax :r . Dat team is echt te goed.
Ik had met AZ altijd veel meer problemen met Feyenoord :')
Maar dat was dan ook FM 2010..
pi_99355045
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:47 schreef Burrito het volgende:

[..]

Welke landen/leagues heb je?
Alleen Engeland tot en met de Blue Square South/North
Meer kan mijn pc wel aan, maar dan wordt hij vrij traag, dus dat doe ik maar niet.. en ik ben meestal toch niet van plan om van club te wisselen
pi_99362032
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:37 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Of Hampton & Richmont, Blue Square North. Club met een mooi logo en een nog mooiere naam. Prognose was ook ergens onderin en daarom deze club maar gekozen. In eerste seizoen direct gepromoveerd, maar nu in seizoen 4 nog steeds geen nieuwe promotie, al ben ik dit jaar wel op weg.
pi_99367702
Ik heb gisteren Windows opnieuw moeten installeren op mijn pc, heb mijn save game van FM 2011 ff gekopieerd, alleen speelde ik met die game wel van een aangepaste database die ik dus vergeten ben om ook te kopieren, die save game gaat nu zeker niet meer werken als ik FM opnieuw installeer?
pi_99368068
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb gisteren Windows opnieuw moeten installeren op mijn pc, heb mijn save game van FM 2011 ff gekopieerd, alleen speelde ik met die game wel van een aangepaste database die ik dus vergeten ben om ook te kopieren, die save game gaat nu zeker niet meer werken als ik FM opnieuw installeer?
Ik weet niet zeker maar volgens mij laadt hij de database en slaat hij die mee op in de savegame, en hoef je dus niet perse de database hebben staan. Maar dat weet ik niet 100% zeker..
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:19:12 #267
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99368196
Met Salernitana inmiddels in januari 2014, en nog altijd net boven de degradatiestreep in de Serie A.

Heb nog altijd goede hoop op overleven, en hopelijk kan ik daarna doorpakken.
Het trainingscomplex is inmiddels van average naar good gebracht, en zal binnenkort nog een stapje hoger zitten. Ook het jeugdcomplex is van average naar good gebracht, dus met de club zit het wel goed voorlopig.
pi_99368278
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:15 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker maar volgens mij laadt hij de database en slaat hij die mee op in de savegame, en hoef je dus niet perse de database hebben staan. Maar dat weet ik niet 100% zeker..
Ik zit nu op mijn werk, dus kan het pas vanavond testen. Ik hoop dat het lukt, zou wel über kutzooitje zijn als het niet lukt, was voor het eerst in tijden weer eens verder gekomen dan de eerste 2 seizoenen.
pi_99368333
Bij mij lukt altijd 3 seizoenen en daarna geen zin meer ...
U MAD?
pi_99368534
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik zit nu op mijn werk, dus kan het pas vanavond testen. Ik hoop dat het lukt, zou wel über kutzooitje zijn als het niet lukt, was voor het eerst in tijden weer eens verder gekomen dan de eerste 2 seizoenen.
En je weet niet meer welke DB dat was? anders kan je die nu alsnog downloaden.. ;)
pi_99368668
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb dat ook heel vaak. Meestal omdat het niet goed gaat :') Nu had ik wel een rlxde game waar ik lekker bezig was, maar vanwege een virus moest ik Windows opnieuw installeren. En dan ga je van te voren altijd belangrijke bestanden ff kopieren, maar meestal vergeet je dan wel iets. Nu dus de database. Hoop echt dat het nog werkt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:27 schreef MMUFC het volgende:

[..]

En je weet niet meer welke DB dat was? anders kan je die nu alsnog downloaden.. ;)
Nou, het was geen gedownloade database, maar ik had zelf wat zitten klooien. Ik speel eigenlijk altijd met PSV, maar lamstralen zoals Engelaar gaan bij mij altijd gelijk op de transferlijst. Maar omdat je zulke lui meestal niet eens aan de straatstenen kwijt kunt had ik ze in de database maar contractloos gemaakt zodat ik daar geen last meer van had :')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:41:35 #272
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99369194
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Dan zit ik vaak nog niet eens in de hoogste divisie. :+

Speel de laatste tijd liever met 2e/3e divisie teams, om die naar de top te brengen.

Maar als de talenten van nu met pensioen gaan hou ik het meestal ook wel voor gezien, met alleen maar regens is het ook niet leuk meer.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:12:13 #273
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_99370573
Heb met Vitesse Delft de CL gewonnen.
Na 1e te zijn geworden in de groepsfase achtereenvolgens Atletico Madrid, Porto en AS Roma verslagen. In de finale wachtte Man U. Resultaat 3-0 voor mij en 9 gele kaarten voor Man U (ik 1). Wat een stel schopperds zijn het als ze niet kunnen winnen.

Seizoen er na zei de pers dat ik een zware loting had: Olympique Lyonnais, Rapid Boekarest en Napoli. Ik vond het wel mee vallen, ben ook zonder verliespunten eerste geworden. Afwachten wat de loting mij gaat brengen.

Zoals velen heb ik de bekende vaagheden ook in mijn spel. Spits die zegt dat ie naar een grotere club wil. Prima ik vraag 23 miljoen voor hem. FC Bayern komt langs en biedt 17 miljoen om hem te huren en dan nog eens 8 miljoen om hem over te nemen. Ik accepteer en alles in kannen en kruiken. Na een paar maanden begint hij te zeuren dat hij naar een grotere club wil....pfft jongen je wordt na het seizoen al overgenomen en je speelt nu al bij Bayern....ZEIK NIET ZO
Vici, Vidi, Veni!
pi_99370644
Ik zit in 2020 nu met Wrexham, 3e jaar PL. Dit jaar maar eens proberen Europees voetbal te halen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:01:57 #275
350323 rowiee
Fc Groningen
pi_99372954
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Geen probleem, hij slaat de database ook op "in" de savegame.
Dus je kan gewoon verder spelen ;)
  Forum Admin dinsdag 12 juli 2011 @ 17:05:11 #276
35723 crew  GGMM
pi_99373127
Worden jullie ook zo ontzettend chagrijnig als je een uur hebt gewerkt aan een tactiek dan dan voor geen meter blijkt te werken?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99373306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:01 schreef rowiee het volgende:

[..]

Geen probleem, hij slaat de database ook op "in" de savegame.
Dus je kan gewoon verder spelen ;)
_O_
pi_99374009
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:05 schreef GGMM het volgende:
Worden jullie ook zo ontzettend chagrijnig als je een uur hebt gewerkt aan een tactiek dan dan voor geen meter blijkt te werken?
Nee. Ik werk geen uur aan een tactiek. Begin met wat standaarddingen en van daaruit wat tweaks. :D
pi_99374815
Lazio Roma kan ook een leuk team worden in FM12 en dan heb je ook nog Malaga :)
pi_99375773
Seizoen 1: Transferbudget 13 miljoen.
Ik win de dubbel, dus de beker en de competitie, en voor seizoen 2 is het budget 700k :')
Waar gaat dit in godsnaam over :')
  FOK!fotograaf dinsdag 12 juli 2011 @ 18:23:13 #281
245494 Peter_Aragorn
pi_99376217
Had ik ook net. Eerste seizoen met Werder Bremen zat erop en ik werd tweede (terwijl ik in de middenmoot moest eindigen). Nu willen ze dat ik voor de titel mee gaan doen en krijg ik maar 3,9 miljoen.

Zit trouwens in het vierde seizoen van de carriëre in deze save :) Eerste twee seizoenen alles gewonnen met Twente in Nederland en toen gevraagd om trainer van Bremen te worden. Geslaagd eerste seizoen daar gehad. Had het team compleet omgegooid trouwens, alleen Marin, Mertesacker, Naldo en Tomovic speelden nog geregeld :) Heeft goed uitgepakt :)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:25:20 #282
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99376297
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef Thas het volgende:
Ik win de dubbel, dus de beker en de competitie, en voor seizoen 2 is het budget 700k :')
Ligt eraan, hoeveel transfers heb je met maandelijkse afbetaling gedaan? Zijn er faciliteiten verbeterd?
pi_99376476
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef Moron het volgende:

[..]

Ligt eraan, hoeveel transfers heb je met maandelijkse afbetaling gedaan? Zijn er faciliteiten verbeterd?
Er zijn geen faciliteiten (ook niet het stadion) verbeterd, ongeveer 3 miljoen resterend aan maandelijkse afbetalingen..
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:58:10 #284
350323 rowiee
Fc Groningen
pi_99377509
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef Thas het volgende:
Ook last van gehad, seizoen 1 een TB van 7,5 miljoen. Ik win de tripple (comp, beker en uefa cup) seizoen daarna een TB van +/- 1 miljoen. Gelukkig na één keer zeuren bij de board een TB injectie van 12,5 miljoen. Echt apart had geen afbetalingen etc. saldo was gewoon in de plus.
pi_99378680
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef rowiee het volgende:

[..]

Ook last van gehad, seizoen 1 een TB van 7,5 miljoen. Ik win de tripple (comp, beker en uefa cup) seizoen daarna een TB van +/- 1 miljoen. Gelukkig na één keer zeuren bij de board een TB injectie van 12,5 miljoen. Echt apart had geen afbetalingen etc. saldo was gewoon in de plus.
Hmm bedankt, ik zal het gaan proberen :)
Edit: Ik kan de board niet eens vragen om meer geld, de opties zijn grijs ;(

Als je 46 bids voor een speler krijgt nadat je "offer to clubs" hebt gedaan is dat zeker een teken dat je te weing geld hebt gevraagd :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Thas op 12-07-2011 19:32:43 ]
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:28:01 #286
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99378762
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:08 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Alleen Engeland tot en met de Blue Square South/North
Meer kan mijn pc wel aan, maar dan wordt hij vrij traag, dus dat doe ik maar niet.. en ik ben meestal toch niet van plan om van club te wisselen
Hartepool it is.

Ik zie dat Hartepool inderdaad gewoon win is, James Brown zit in het team.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:31:46 #287
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99378954
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:05 schreef GGMM het volgende:
Nee want ik werk nooit aan tactieken, niet uitgebreid in ieder geval. Ik koop vooral goede spelers. :')

Gaat in ieder geval lekker hier in Liverpool met Everton na de CL winst van vorig jaar. Sta nu tweede in de competitie achter Arsenal en in de CL zo juist Atletico uitgeschakeld in de 1/8 finale door thuis een 2-0 nederlaag weg te poetsen met 4-0.

Deze man is wel koning heeft in alle competities al 23 assists en 9 doelpunten gemaakt en we zitten pas in maart. _O_
C'est la vie
pi_99380098
Ik speel nu in de Blue Square Bet Premier met Hampton & Richmont voor de 3e keer op rij.
Ik had mijzelf voorgenomen om maximaal 3 jaar in elke competitie te mogen zitten.

Dit jaar heb ik een goed elftal en sta ik na 11 wedstrijden op de 4e plaats op 4 punten op de nummer 1. Mijn spitsen krijgen aardig wat kansen, maar het zijn vooral mijn middenvelders die scoren. Ik weet niet zo goed welke spelersinstellingen ik moet geven aan mijn spitsen. Dit zijn ze:

Welke zouden jullie kiezen en welke spelersinstellingen zouden jullie meegeven?
De opstelling is trouwens 4-4-2 en ik wil dus ook 2 spitsen gebruiken, want op zich loopt het wel soepel.
pi_99380206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef alf89 het volgende:
Ik speel nu in de Blue Square Bet Premier met Hampton & Richmont voor de 3e keer op rij.
Ik had mijzelf voorgenomen om maximaal 3 jaar in elke competitie te mogen zitten.

Dit jaar heb ik een goed elftal en sta ik na 11 wedstrijden op de 4e plaats op 4 punten op de nummer 1. Mijn spitsen krijgen aardig wat kansen, maar het zijn vooral mijn middenvelders die scoren. Ik weet niet zo goed welke spelersinstellingen ik moet geven aan mijn spitsen. Dit zijn ze:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Welke zouden jullie kiezen en welke spelersinstellingen zouden jullie meegeven?
De opstelling is trouwens 4-4-2 en ik wil dus ook 2 spitsen gebruiken, want op zich loopt het wel soepel.
Zijn allemaal dezelfde types, lang, sterk en kunnen goed koppen en springen. Targetman zou ik kiezen.
Ja, schrok je toch even he!
pi_99380721
Ik kom er net achter dat je ook friendlies kan organiseren tegen clubs uit Noord-Korea :D
Hier mist toch iets van realisme :P
pi_99381253
Pfft.. 5-1 verloren van de nummer 23 :') We hadden evenveel kansen :') :')
Maar als het goed is, is James Brown weer bijna fit :D

Replay 2e ronde FA Cup met 2-8 thuis van Walsall verloren.. wat een faalhazen.. :')

[ Bericht 15% gewijzigd door MMUFC op 12-07-2011 20:39:32 ]
pi_99382662
Even offtopic, hoe doen jullie al die printscreens? Misschien domme vraag maar wou het toch even weten. :)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:43:40 #293
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_99382750
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:41 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Even offtopic, hoe doen jullie al die printscreens? Misschien domme vraag maar wou het toch even weten. :)
Alt F9 (maakt ie automatisch een mapje aan met screenshots)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:43:58 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99382768
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:41 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Prnt Scr indrukken ctrl+V in Paint/Photoshop wat dan ook en dan uploaden via een site als tinypic.
C'est la vie
pi_99382773
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:43 schreef Moron het volgende:

[..]

Alt F9 (maakt ie automatisch een mapje aan met screenshots)
Ah, dank je :)
pi_99384776
Bij mij kan ik met FM geen screenshots maken via de printscreenknop op m'n toetsenbord. Bij de nieuwere windows heb je een programma dat heet 'knipprogramma'. Dat gebruik ik.

De Targetman instellingen lijken trouwens te werken. Dankje, Boe-man.
  Forum Admin dinsdag 12 juli 2011 @ 21:18:37 #297
35723 crew  GGMM
pi_99384804
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:18 schreef alf89 het volgende:
Bij mij kan ik met FM geen screenshots maken via de printscreenknop op m'n toetsenbord. Bij de nieuwere windows heb je een programma dat heet 'knipprogramma'. Dat gebruik ik.

De Targetman instellingen lijken trouwens te werken. Dankje, Boe-man.
alt F9.
En dan in de map 'Football manager 2011/screenshots' in 'mijn documenten'.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:19:23 #298
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99384862
Win hier even met 3-0 van Man Utd door echt 3 enorme fouten van hun. :')

1-0 te korte terugspeelbal spits pikt hem op en schuift hem binnen.
2-0 na een vrij trap van Man U staat alles en iedereen voor in linksbuiten pakt de bal op kan zonder iemand tegen te komen op doel af gaan en schiet binnen.
3-0 centrale verdediger van United neemt de bal verkeerd aan spits reageert attent en tikt binnen.

:')
Zo maken ze het wel makkelijk zeg. _O-
C'est la vie
pi_99386344
Ik ben er ondertussen ook achter waarom het veldspel zo verschrikkelijk is zo af en toe. En dat terwijl ik prima spelers heb voor dit niveau. Bijna alle coaches van andere teams klagen over mijn veld en de daarbij komende blessures.

Mijn bestuur is het met mij eens dat hij nodig vervangen moet worden, maar heeft er gewoonweg geen geld voor. Iemand tips hoe ik dit toch deels kan herstellen?
pi_99387053
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef alf89 het volgende:
Ik ben er ondertussen ook achter waarom het veldspel zo verschrikkelijk is zo af en toe. En dat terwijl ik prima spelers heb voor dit niveau. Bijna alle coaches van andere teams klagen over mijn veld en de daarbij komende blessures.

Mijn bestuur is het met mij eens dat hij nodig vervangen moet worden, maar heeft er gewoonweg geen geld voor. Iemand tips hoe ik dit toch deels kan herstellen?
Lange ballen?
pi_99387735
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lange ballen?
Ik doelde eigenlijk op het herstel van het veld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')