Dat is de grootst mogelijke cheat in het spelquote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Sejt het volgende:
Het enige wat ik doe is sporadisch een wedstrijd opnieuw starten (I know)
Vooral als ik 's avonds gefrustreerd een wedstrijd verlies die ik écht niet kan verliezen!
Dat zou ik nou nooit doen. Dat maakt het spel alleen maar minder realistisch.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Sejt het volgende:
Vooral als ik 's avonds gefrustreerd een wedstrijd verlies die ik écht niet kan verliezen!
Uh, nee hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is de grootst mogelijke cheat in het spel
Heel. heel af en toe doe ik dat ook al is het al zo'n 3 maanden geleden dat ik dat ook echt gedaan heb.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Sejt het volgende:
Precies, dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel. heel af en toe doe ik dat ook al is het al zo'n 3 maanden geleden dat ik dat ook echt gedaan heb.
Soms heb je om 11 uur s'avonds van die buien he.
Niet helemaal waar. HEt doel van de game is om een succesvol team te creeeren. Dat doe je inderdaad door een goede tactiek te maken/vinden, maar ook door de juiste spelers te kopen, een goede staff op te zetten, je board tevreden te houden door goed met geld om te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:52 schreef VonHinten het volgende:
Waarom ik zo tegen tactieken downloaden ben...? Kom op, het DOEL van het spel is het creeren van een tactiek en het neerzetten van spelers op de goede plaats binnen deze tactiek. Als je tactieken gaat downloaden (met precies de goede instellingen en aanwijzingen wat voor soort spelers je per positie moet neerzetten), wat is dan nog je eigen inbreng als manager? Dan kun je het spel net zo goed FM Scout of FM Spelersmakelaar noemen, aangezien je dan alleen nog maar spelers hoeft aan te trekken.
Er zijn geen levels of eindbazen in FM, maar ik zie het als een vorm van 'het spel niet op eigen kracht en inzicht kunnen spelen'. Je hebt hulp van buitenaf (van buiten het spel - en DAT maakt het anders dan player masking uitzetten, omdat dit een ingame feature is die ook nog eens later geintroduceerd is door de makers van FM) en vandaar mijn vergelijking met aimbots.
En waarom zou een programma installeren dat automatisch de beste wonderkids opspoort anders zijn dan perfect getweakte tactics downloaden? Beiden zijn externe hulpmiddelen die je team beter laten functioneren zonder dat je er skills voor hoeft te hebben. Ergo, cheaten.
creativity passing positioning ook niet vergetenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef Burrito het volgende:
Hoe haal ik het meeste uit de speler? Ik train hem nu extra op "Composure"
[ link | afbeelding ]
Ik zit nog in het eerste seizoen, en AZ doet het heel goed:P,quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Flink aan het inkopen met AZ voor seizoen 11-12.
Strootman (Utrecht)
Nuytinck (NEC)
Legaere (Anderlecht)
Allemaal spelers voor de basis eventueel. Heb helaas geen EC gehaald, 11e geworden in eerste seizoen(triest).
Nu nog een goede spits of twee.
Dit.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je je druk maken over hoe iemand anders een game speelt![]()
Ik krijg thuis gewoon TE vaak klop.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef OreO het volgende:
[..]
Ik zit nog in het eerste seizoen, en AZ doet het heel goed:P,
Heeft iemand hier trouwens nog goede ervaringen met castillon van ajax gehad?
Denk dat het niet met druk maken te maken heeft, maar patsen met een kampioenschap of CL winst kan iedereen door 5x een wedstrijd overnieuw te spelenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je je druk maken over hoe iemand anders een game speelt![]()
slechte verdedigers?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik krijg thuis gewoon TE vaak klop.
Of het aan het maximaal brede speelveld ligt ofzo....
Ik speel met ongeveer 2-3 teams per FM uitgave. FM2011 heb ik met Espanyol gespeeld (acht seizoenen, toen foutmelding die me savegame verneukte) en met Palermo (tien seizoenen, rek was uit de game, te vaak kampioen geworden, geen enkele uitdaging meer). Nu speel ik weer FM2010 en ben in mijn tweede seizoen met Sochaux (Franse competitie). Ik switch ook nooit van club tijdens een game.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. HEt doel van de game is om een succesvol team te creeeren. Dat doe je inderdaad door een goede tactiek te maken/vinden, maar ook door de juiste spelers te kopen, een goede staff op te zetten, je board tevreden te houden door goed met geld om te gaan.
De eerste twee kan je allebei omzeilen door spelers en staff op te pikken in fora die je leest. HEt gebruiken van programma's buiten FM om, dan is dat ook cheaten.
En ook het herladen van spellen of opnieuw starten van games zie ik als cheaten. Oh ik red het niet de eerste keer, dan maar opnieuw beginnen.
Hoeveel games heb jij al gestart als ik vragen mag?
Ik ook niet, begin een game met een bepaald team en ga dan net zo lang door tot ik het zat ben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:11 schreef VonHinten het volgende:
Ik switch ook nooit van club tijdens een game.
Moisander, Klavan, Marcellis en Moreno zijn toch vrij aardige verdedigers voor AZ......quote:
Klavan en Marcellis had ik zo snel mogelijk vervangen toen ik AZ was, ik zal vanmiddag wel screentje postenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moisander, Klavan, Marcellis en Moreno zijn toch vrij aardige verdedigers voor AZ......
Ik zou toch proberen om wat betere verdedigers te halen, vooral je backs zijn niet zo greatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moisander, Klavan, Marcellis en Moreno zijn toch vrij aardige verdedigers voor AZ......
Zo moet je niet denken, je moet alleen de beste voor je posities willen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Twijfels ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
godver! Real Madrid bied ineens 33 miljoen voor Vidic :")! Twijfel twijfel
Nja moet ook bij ManU passen he, en zou op dit moment niet weten wie er op zijn plek gaat voetballen, nja Hummels heb ik alquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Twijfels ?
Direct verkopen, daar haal je een compleet nieuw elftal aan nieuwe topverdedigers voor terug.
Die speler heb ik ook gehaald hehe. Scoort dus veelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:29 schreef inZanity het volgende:
5-1 bij Lierse gewonnen in de EL, 5 goals Dudu Caerense. Hierdoor komt hij op 32 goals uit de eerste 16 wedstrijden, niet verkeerd..
Ondertussen nog even als bijbaantje Italie onder m'n hoede genomen die ik de EK titel in eigen land moet bezorgen, nog best lastig aangezien ik 2022 totaal niet op de hoogte ben van het Italiaanse voetbal.. Als het maar beter gaat als m'n job bij het Nederlandse elftal een paar seizoenen terug waar ik ontslagen werd nadat ik in de eerste ronde werd uitgeschakeld op het EK..
Die van mij is een regen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:23 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Die speler heb ik ook gehaald hehe. Scoort dus veel. Ga ik hem eens een basisplek geven.
Hahaha grappig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die van mij is een regen.Zit in 2022 en hij is pas 22. Heb overigens op linksbuiten ook een Dudu Caerense staan, best verwarrend soms.
Hmm, ik heb een megapack gedownload waarbij ik alle logo's heb en alle gezichten van de spelers. Verder heb ik hem eerst geïnstalleerd met de CD-rom en daarna een crack eroverheen gegooid, omdat de CD van mijn broer is. Heb hem nu ondertussen opnieuw geïnstalleerd en ik kon weer verder spelen. Na een paar dagen verder gespeeld weer hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:56 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Dit kan de oplossing zijn. Zie laatste reply. http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=39060
Of hier: http://www.sortitoutsi.ne(...)ds-errorplease-help/
Het kan te maken hebben met custom leagues, kits etc. Alles wat je toegevoegd hebt zelf aan de game. Ik heb ook eigen kits enzo maar geen error.
Daar kun je toch wel wat leuks voor terugkopen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Scorpie het volgende:
Ik word leeggekocht![]()
1tje voor 55k gekocht 2 jaar geleden en gaat nu voor 4 miljoen de deur uit en 1tje voor 130k gekocht 2 jaar geleden en gaat voor 11.25 miljoen de deur uit. Hoop geld maar toch
Zal je eerlijk vertellen dat hij niet mijn eerste keus was. Dat was deze geweldenaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die Chamberlain kwamen mijn scouts ook al mee aanzetten, maar vond het tegen vallen
inter en arsenal zitten achter hem aan, ik ook nu:Pquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lloyd borgers van mvv is trouwens ook een leuk talentje, gekocht voor 350k en je kan hem na een seizoen al kwijt voor 3 mil
Maar hij heeft nog tot 2013 de kans bij mij, nu voor het 2de seizoen naar Port Vale, en scoort daar best veel
quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:40 schreef MMUFC het volgende:
Abidal maakt een overtreding en veroorzaakt een penalty. Krijgt zijn 2e gele kaart. Spelers protesteren en daardoor krijgt Afellay eveneens zijn 2e gele kaartGelukkig wist Deportivo alleen uit de veroorzaakte penalty nog te scoren.
Heb al een bod van 2 mil gehad, maar nu hoeft ie nog ff niet wegquote:Op woensdag 6 juli 2011 02:53 schreef OreO het volgende:
[..]
inter en arsenal zitten achter hem aan, ik ook nu:P
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef Buitendam het volgende:
De helft van m'n team staat op scherp, pakken ze nagenoeg allemaal een kaart in de halve finale van de beker. Sta ik in de finale met een B-elftal. Kots.
Niks nie. Geen gehomo in mijn team.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je ze maar moeten sparen kut.
Voor iPod of PSP?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:20 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Heeft iemand ervaring met Football Manager Handheld 2011? Deze wil ik graag gaan kopen voor de vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |